×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.35 | 41.85 |
EUR | 43.5 | 44.45 |
Всі курси банку |
Не обслуживают заявки на выпуск новой карты
Написати коментар
жахливий банк і некомпетентні працівники гарячої лінії
вже вкотре після роботи вирішив зняти кошти і зіштовхнувся з ситуацією зачинених дверей центру самообслуговування 24\7.
вважаю що це свідома омана клієнтів банку. це не центр 24\7!!!
на дверях у режимі роботи вказано що банк працює до 18-30. о 18-00 я вже не зміг туди потрапити.
вирішив вияснити у так званого фахівця-оператора гарячої лінії де отримав відповідь що центр 24\4 так як і віділення працює до 17-00. на моє зауваження Марина відповіла що я маю режим роботи на час карантину виясняти на гарячій лінії або на сайті. що за Х?:%; Я???? це відповідь адекватного працівника, оператора гарячої лінії чи передаста???? коли запитав де можу найближче зняти кошти відповідь отримав у іншому районі, куди 12-15 км… такий варіант не підходить, іншого так і не отримав, попросила чекати на лінії і відповіді так і не дочекався… я клієнт банку і я є немаю взагалі стикатися з будь-якими половими проблемами банку. чому ніякому «відповідальному» працівнику відділення, банку, в решті решт керуючому не спало на думку проінформувати клієнтів банку роздрукувавши папірець і приклеїти на двері?????.. жахлива організація роботи!!!
З актуальним графіком роботи відділень можна ознайомитись на нашому офіційному сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/map
Коментарі (1)
Как попасть в банк?
Написати коментар
Скарга на дії працівника віддлення №348 (м. Кривий Ріг)
Представник банку, а ним виявилася завідувач відділення ТВБВ №348 Шатіленко Тетяна Анатоліївна, повідомила мене про необхідність укладання ОБВ'ЯЗКОВОГО страхового договору строком на 1 місяць за 30 грн. Жодних аргументів про необхідність укладання такого договору вона не надала. На прохання вказати нормативні акти та/або документи що регламентують цю банківську вимогу — вона відповіла відсутність таких документів.
Представник банку прямо зазначила, що єдиною умовою обслуговування мене у відділенні (видача БУДЬ-ЯКОЇ картки, в тому числі соціальної) буде оформлення страховки. При цьому вона не змогла чітко сформулювати ані умови настання страхового випадку, ані мої дії у разі виникнення цього випадку. Всі мої аргументи щодо протиправності дій працівника банку та відсутності в мене бажання оформлювати страховку — ігнорувалися. Мені також було відмовлено у праві ознайомитися з договором страхування ДО його оформлення. Звісно з умовами договору про відкриття карткового рахунку я мав можливість ознайомитися тільки ПІСЛЯ оформлення страховки і надання своїх документів.
З метою економії власного часу та нервів я був змушений погодитися на втрату коштів (30 грн., сума не значна але принципіально незрозуміла) та оформити непотрібну мені страховку, адже жодного іншого виходу з ситуації я не мав.
Процес складання двох договорів — страхування та відкриття карткового рахунку зайняв приблизно годину часу. При тому я жодного разу не був попереджений про передачу моїх персональних даних третій стороні (страховій компанії Метлайф)
Також зазначаю, що в процесі укладання договору персональний пароль доступу до рахунку (дівоче прізвище матері) був ДВІЧІ голосно озвучених на все відділення.
Додатково потрібно відмітити загальну непідготовленість відділення працювати з клієнтами:
— вікна співробітників не пронумеровані і клієнти мають бігати від одного до іншого в пошуках голосу співробітника, що їх кличе (за годину очікування таке я бачив тричі);
— не зрозуміло до кого можна звернутися для вирішення питання клієнта — комуналку спочатку приймали в центральному віконці, а потім вже в лівому, при тому що співробітники свої місць не залишали;
— жодним чином не промаркована соціальна відстань, що її мають дотримуватися клієнти;
— санітайзери відсутні;
— таємну персональну інформацію клієнти змушені вказувати на клаптиках паперу;
Дуже прикро було бачити рівень якості роботи ДЕРЖАВНОГО банку!
Коментарі (1)
Махинации с остатком субсидий
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Помощь в возобновлении возможности перечисления средств с карточки
Я понял, что после смены пароля в Ощад 24/7 любые переводы автоматически блокируются на 3 дня. До истечении 3-х дней никакие действия не помогают.
Я понимаю, что это — служебная информация, но если бы я получил эту инфо от Ощадбанка в ответ на мои обращения, это избавило бы меня от моих лишних волнений, телодвижений и обращений в Ваш адрес.
Написати коментар
Оплата за технический сбой
Коментарі (2)
Возврат остатков безналичных льгот
Коментарі (1)
Комисия
Я многое видал, но даже приват при бене комиссию за погашение кредита не брал.
Если позвонить на горячую линию или в чате или спросить у сотрудника они будут по ушам ездить что у меня карта зарплатная или банк отправитель неправильный или это не зарплата которая пойдёт на погашения, незнаю. Суть одна что у меня на щету власні кошти 0.
А если вы хотите без комиссии снимайте нал, идите в терминал которой только в отделини с 9 до 17, но там же запускают по три человека, я при карантине на улице два часа в очереде стоял за новой картой, потом ещё 40 минут в банке.
У меня кредитка в альфе 12 лет, лимит 50000 гривень я ни одного разу в жизне в отделении не был.
Так все-таки просто интересно за что с меня сняли комиссию как с получаете средств которые пополнят кредитную задолженность.
Коментарі (1)
Жалоба на Обслуживание на Янгеля 4, киев - на Михееву С.П., Янчук В.М , админ-ра Настя.
Советское обслуживание!
Внешний вид сотрудников: не соответствует «элементарным» стандартам обслуживания.
Сотрудницы не ухоженые, потные, в мятых серо-белых рубашках, волосы не собранные и грязные, не ухоженые лицо — у некоторых сотрудниц оно просто «запухшое», руки не ухоженные — ногти длинные, лак яркий и «стразики».
Администратор, жирная девочка при общении через слово, она « задыхаеться» Настя " Цуцка«швили, свою грузинскую фамилию стыдилась назвать, постоянно прикрывала бейдж рукой. Соответственно она не следит за собой и за порядком и чистотой в
помещении! В кулере нет воды, стулья грязные, дверные стекла и стекла грязные.
»Элементарная" вежливость к клиенту — Отсутствует! Встречают агресивно! Не соблюденны Правила общения с клиентом!
В связи с работой была обязанность оформить з/п карту через Ощадбанк. Я Первичный клиент.
Была 03.06.20 в период карантина! очереди не было. Оформляла заявление, работник Янчук В.М. «Сельская ...» — за 1 столом. Долго оформляет около 35 мин, затягивает оформление, огрызаеться, грубо отвечает, хамит! а также занимаеться «левыми делами» и сплетнями с сотрудницами.
Затем, в течении 10 дней, вы можете получить карту! ожидайте звонок от сотрудника и смс.
Звонок был, информаци о готовности карты была предоставлена не верно!
По приходу в отделение на кассе №2 работала работник МИХЕЕВА С.П…
Когда я подошла, она игнорируя, продолжала сплетничать с коллегой в течении 5 мин. Когда я сделала ей замечание, она не котролируя себя и свои эмоции ( а может и болезнь?) начинает мне кричать, обращаться на «ТЫ» и в грубой форме хамить!
В итоге! Отказалась от услуг банка и закрыла счет!
Коментарі (3)
Не віддають залишок економії за субсидію
Написати коментар
Перевыпуск карты
Написати коментар
Издаваются/отвратительное обслуживание
Написати коментар
Не приймають валюту
Чи не маємо ми права здійснити дану операцію і чому створюється дискомфорт для клієнтів?
Написати коментар
Сумская область
Написати коментар
не хочу обслуживаться в ощадбанке
Пользуюсь услугами приват банка. Все познается в сравнении. Небо и земля.
Прошу Вас не тратить время на красивые песни о достоинствах Ощадбанка, так как я очень хорошо с ними знаком,
а конструктивно разъяснить заинтересованным военным пенсионерам как можно самостоятельно выбрать банк, который сможет достойно обслуживать указанную выше категорию граждан Украины. Заранее спасибо.
Написати коментар
Ощадбанк покривает мошеников
Коментарі (1)
Ощадбанк лидер в мастерстве игнора и наглой лжи
Теперь о фейковых акциях. Оказывается на странице банка в Фейсбук много клиентов отмечают что им так и не пришли обещанные вознаграждения по акции «Бонусы прилетели»- и там реакции ноль. Похоже в банке просто *** себе призовой фонд- а перед клиентами пофиг- кто забудет, кто устанет разбираться. Все у них построено так.
Коментарі (1)
Ужасный фейк банк
Написати коментар
Некомпетентность персонала
Написати коментар