Мінфін - Курси валют України

Встановити

Добровільно примусово (АБО право без права)

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
IrynaDB 12 червня 2020, 16:03
12.06.20 звернулась в відділення банку для отримання нової зарплатної картки. Провівши годину часу в черзі на вулиці, ще близько 30 хв довелось витратити на марні пояснення працівниці чому я НЕ бажаю отримати кредитну картку. Аргументом на моє НЕбажання відкрити кредитну лінію стало те, що я молода і всяке в житті може бути, весь світ користується кредитами, десь сховаю картку і не буду користуватись, якщо не потрібно- хай лежить і т.д. Пояснивши працівниці, що я не маю часу для наступного візиту до відділення банку, щоб закрити той непотрібний і нав'язаний кредитний рахунок, бо працюю, отримала відповідь, що час знайду. Щоб забрати свої документи та зарплатну картку, підписала заяву на кредит. На прохання ознайомитись з умовами кредитного договору отримала відповідь: почитаєте на сайті. Через ощад24 заблокувала картку. Тепер на наступному тижні мені знову потрібно витратити як мінімум годину-півтора часу для закриття рахунку, а через місяць знову звернутись для уточнення інформації ( чи закрили рахунок). Обслуговування жахливе. Дякую за зіпсований день. P.S. А як гарно все починалось — «вас вітає ощадбанк»…
Ощадбанк
Відповідь банку
12 червня 2020, 16:46
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Будь ласка, напишіть нам до приватних повідомлень ваше ПІБ, контактний номер телефону та до якого відділення ви звертались.

Коментарі - 9

+
+1
Qwerty1999
Qwerty1999
12 червня 2020, 16:50
#
Ну и какой смысл вообще пререкаться с сотрудниками банка...

Молча получили свою зарплатную карту...
Молча подписали все требуемые сотрудником бумаги на кредитную карту и кредитный лимит.
И также молча через минуту этому же экономисту подали заявление на отказ от кредитного лимита,
на аннулирование кредитной карты и на закрытие карточного счёт кредитной карты.

Кстати, для проверки закрытия кредитного счёта достаточно и звонка на горячую линию банка...

Так что по несколько раз ходить в отделение Ощадбанка не обязательно...
+
0
IrynaDB
IrynaDB
12 червня 2020, 21:47
#
Дякую за інформацію. Я хотіла одразу ж написати заяву на закриття рахунку, але та ж працівниці банку відмовилась приймати заяву на закриття
+
+1
Qwerty1999
Qwerty1999
12 червня 2020, 21:57
#
Вы были не слишком настойчивы — надо было либо решить вопрос с начальником отделения либо не вставая со стула набрать на мобиле телефон горячей линии и получить от них юридическую консультацию на предмет сроков подачи заявлений на закрытие банковских счетов.

Сотрудники Ощада частенько ведут себя по-хамски с клиентами, особенно когда клиенты «плавают» в обсуждаемом вопросе. Но ведь у многих клиентов на руках есть смартфоны с интернетом и сайт Ощадбанка с текстом действующего ДКБО доступен для прочтения.
В строке поиска указываете «ДКБО Ощадбанк» и сразу попадаете на страницу с документами.
Загружаете на смартфон действующий ДКБО — это ваш инструмент в борьбе с нерадивыми и бестолковыми сотрудниками Ощадбанка, ведь там всё расписано до мелочей — вам важен раздел с правами клиента.

И если в договоре указано, что вы имеете право — экономист банка просто
обязан помочь вам реализовать ваше право.

P.S. В заголовке отзыва появилась отметка «проблема решена» — сайт Минфина
благотворно действует на нерадивых сотрудников многих банков.
+
0
IrynaDB
IrynaDB
12 червня 2020, 22:07
#
Дякую. Відмітку я поставила випадково :-)
+
0
IrynaDB
IrynaDB
12 червня 2020, 22:29
#
Максимум, що можна зробити в даній ситуації - «помахати пальцем» (насварити) на співробітницю банку. І Ви праві, я була не надто наполеглива. :-) Може варто було грюкнути по столу, або застосувати ненормативну лексику, оскільки моя тактика спілкування мені не допомогла. Дякую за коментар. Наступного разу діятиму інакше ;-)
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
13 червня 2020, 11:14
#
Стучать по столу кулаком, повышать голос или использовать не нормативную лексику в общении — только навредит.

А вот цитировать пункты ДБКО из раздела права клиента и требовать их выполнения — это наше всё…
+
0
IrynaDB
IrynaDB
12 червня 2020, 22:34
#
ДКБО вже перечитувала після того, як покинула приміщення ощадбанку- ще один мій прокол
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
13 червня 2020, 11:22
#
«ще один мій прокол»

Ничего страшного в  этом нет,  да и учиться на своих ошибках никогда не поздно.

Рекомендую составить список вопросов и зафиксировать его на бумаге.
Ну те, которые вы хотите задать сотруднику банка или решить в виде проведения транзакций.
Желательно предварительно ознакомиться с их решением согласно ДБКО и отзывов интернете.

Ну чтобы вас первым же отказом не выбили из колеи и не ввели в ступор.

В следующий сеанс общения с сотрудниками банка будете более подкованы.
+
0
IrynaDB
IrynaDB
15 червня 2020, 12:44
#
Телефонували з відділення ощадбанку.
Отримала консультацію.
Дійшли консенсусу.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Добровільно примусово (АБО право без права)