ОЩАД, не ганьбись, поверни пенсіонерові гроші на його 100-грамовий плавлений молоковмісткий сирок «Дружба»
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
31 березня 2020 — загальна плутанина і складнощі із початком карантинних заходів.
Стало неможливо додзвонитися на Гарячу лінію по 0800-210-800.
Загалом я телефонував з 13-ї години — більше години безрезультатних спроб і десятки виконаних голосових підказок бездушного автомату.
Нарешті випадково натрапив на «підказку», яка, схоже, дозволить мені зв'язатися з банкіром через СМС. Натискаю її (рівно так, як минулу годину пару десятків разів натискав інші цифри-кнопки підказок).
Проте, і в цей раз додзвонитися до оператора не зміг. Кладу слухавку, чекаючи тепер СМС від банкіра, коли він звільниться.
Нарешті о 14:17 СМС прилітає. Але це виявився СМС про те, що мені без доп. попередження підключена платна послуга! Послуга, до слова, якою за десятки років я жодного разу не замовляв і не користувався.
Обурений, починаю знову додзвонюватися і хвилин через 10, нарешті за півтори години із полегшенням чую дівчину-оператора.
З'ясовую з нею своє основне питання по пільзі учасника бойових дій.
Другим питанням прошу відключити випадкову платну послугу, яка мені не була потрібна, яку вибрав випадково, невмотивовано для користування нею, а лише унаслідок неможливості з’єднатись із живим оператором. Через декілька хвилин дівчина повідомляє, що послуга відключена, а після закінчення нашої з нею бесіди прилітає о 14:34 СМС, що це підтверджує. Заспокоєний запевненням дівчини-оператора, що за 10-12 хвилин формального підключення послуги з мене плата не зніметься, я спокійно живу місяць.
Доки раптом в Особистому кабінеті вашого сайту не помічаю увечері 24 квітня, що і без того нікчемна сума на моєму пенсіонерському рахунку зменшилася на 7 гривень!
25 квітня, після 11-ої ранку телефоную парубкові-операторові по шахрайствах Дмитрові і детально розповідаю дане питання і ситуацію. Він фіксує моє звернення із проханням повернути 7 гривень.
28 квітня, після 16 години мені, коли я на вулиці, телефонує з номера 044-363-01-33 деяка «головний економіст», яка з явною упевненістю в своїй правоті і всесильності доводить мені, що плакали ваші 7 гривень, а оператор-дівчина від 31 березня нібито відправлена на перенавчання – і ви, типа, повинні цьому дуже зрадіти.
АЛЕ:
1. У мене немає претензій до оператора-дівчини від 31 березня. Прошу їй подякувати.
2. У мене є претензія до ОЩАД банку, який без однозначного попередження про фінансові наслідки, тобто майже шахрайські, стягнув мої беззахисні пенсіонерські 7 гривень.
3. У мене претензія до ОЩАД банку, який настільки різнопланово-складений випадок проблеми у роботі системи в цілому — виніс на розгляд лише человеко-бухгалтера.
4. У мене є претензія до человеко-бухгалтера від 28 квітня (якоїсь на кшталт «Вікторія», але не упевнений), яка не передала описаний випадок (недостатньо коректної роботі системи підказок в цілому з одночасним ускладненням неможливістю людям додзвонитися у той час в період карантину) на розгляд більш повноважного працівника. Вона лише гордо, чисто по-бухгалтерські, оповістила мене про правильність тарифів ОЩАДА, адже які я не оспорював і не оспорюю!
ОЩАД, не ганьбись та поверни пенсіонерові гроші.
Постався до громадянина своєї країни по-людськи.
Ще з повагою, клієнт банку.