Мінфін - Курси валют України

Встановити

Лохотрон

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Citrik 12 січня 2021, 21:29
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 37
Сьогодні оплачувала комунальні послуги через термінал, який розташований у відділення Ощадбанку. Оплату здійснювала пенсійною карткою Ощадбанку. Платіж пройшов успішно, про що я отримала смс повідомлення про списання коштів. АЛЕ картку термінал не повернув! Відразу звернулась до працівників відділення про цей факт. Мені відповіли, що картку зможу забрати через аж 7−10 днів після якоїсь інкасації. Враховуючи, що картка містила чіп пай-пас, зателефонувала на гарячу лінію банку, щоб тимчасово заблокувати мою картку. Здивувало повідомлення, оператора, що картка буде заблокована безкоштовно, а розблокують мені її лише за ОПЛАТУ! Я її не загубила, я не мала проблем з введенням пін коду або якихось інших причин неповернення картки (адже, нагадую платіж пройшов). Не розумію, чому я повинна оплачувати некоректні роботу терміналу???
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2021, 10:45
Доброго дня! Прикро, що склалась подібна ситуація. Приносимо вибачення за незручності.
Комісію за розблокування картки передбачено тарифами банку. В цілях безпеки ви можете також активувати в системі Ощад 24/7 опцію «захист картки», або ж тимчасово встановити обмеження на проведення операцій через додаток або чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat

Коментарі - 6

+
+21
iona43
iona43
13 січня 2021, 11:07
#
Ответ банка поражает.
1. Доброго дня! Прикро, що склалась подібна ситуація. (жалеют, что вы попали в лохотрон? — ну не верю).
2. Комісію за розблокування картки передбачено тарифами банку (деньги мы все же с вас сдерем :)
3. В цілях безпеки ви можете також активувати в системі Ощад 24/7 опцію «захист картки», або ж тимчасово встановити обмеження на проведення операцій через додаток або чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat (Это чтобы вы не скучали в ощад24/7, там судя по отзывам происходит большое веселье - сервис то доступен, то недоступен, то глючит то работает. Короче крутите колесо фортуны в ощад 24/7 — вам повезет!)
+
0
anatoliiukr
anatoliiukr
7 лютого 2021, 13:52
#
В договоре должно было быть об этом написано, после подписания уже смысла возмущаться нет
+
+12
vad4607
vad4607
14 січня 2021, 22:05
#
Странно, но с момента введения комиссии, за разблокировку, то и дело, банкоматы, не только ощад, стали карточками питаться…)))
Совпадение?
+
0
iona43
iona43
15 січня 2021, 10:48
#
Не думаю! :)
+
0
VIY
VIY
18 січня 2021, 19:40
#
Банк принадлежит другу ЯЦЕНЮКА!!!
+
+3
Volodymyrus
Volodymyrus
1 лютого 2021, 11:17
#
Здирницька ви шкура. й не репне ваша пика, з вини банку ще плати за вашу провину. а як 1 копійки не вистачить при оплаті кредиту ви готові з людини навіть органи достати й подібні вам.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися