×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
совдепия
Коментарі (5)
Переказ коштів
Коментарі (2)
Саме жахливе обслуговування
Коментарі (2)
Отказали в онлайн перевыпуске карты.
Вот вы и теряете своих клиентов, после этого, я подумал, а не получать ли мне свою пенсию, через почту.
Спасибо, что нашли время оценить нашу работу. Предоставили вам ответ на ваш аналогичный вопрос в «вопросах к банку».
Написати коментар
Ощадбанк, шахраї та злодії в законі...
Тож яке вони мають право розпоряджатися чужими коштами та самовільно щось кудась списувати, отже і висновок, ощадбанк шарашкіна контора, яка обкрадає українців, і немає на них управи… Злодії в законі…
Шкодуємо, що у вас склалося подібне враження про роботу банку. В своїй роботі банк дотримується договору комплексного банківського обслуговування. Рекомендуємо власнику рахунку звернутися до обслуговуючого відділення банку для перевірки інформації по списанні коштів з рахунку.
Коментарі (2)
Незаконное присвоение денег
Ребята вы серьезно? Инкасация приезжает по графику, а не при случае. Заканчивается рабочая неделя, а инкасации якобы нет. В конце, концов эта бандура подвязана к серверам и вытащить совершение операции и завершить транзакцию корректно могут программисты.
Я вынуждена буду писать заявление в полицию потому что это именно незаконное присвоение денег!
Возврат средств проводится после написанного клиентом обращения и проверки наличия средств в терминале по «спорной» операции. Рекомендуем дождаться проведения инкассации.
Коментарі (1)
Проблема не решена!
Написати коментар
Сколько может это продолжатся
Сколько можно кормить обещаниями.
Жалобу в НБУ по электронной почте уже отправил, следующий шаг заявление в ГПУ.
Занимаемся данным вопросом. На данный момент большинство клиентов получили остатки субсидии на карт.счета. В ближайшее время разместим информацию на сайте банка о дальнейших действиях клиентов которым средства не поступили.
Коментарі (1)
Навязывание дополнительных услуг и введение в заблуждение
Ответили на ваш аналогичный комментарий на странице банка( в сети Фейсбук).
Написати коментар
Лилия
Ранее ответили на аналогичный вопрос в отзывах банка. Рекомендуем получить новую карту. Для получения карты необходимо взять паспорт.
Написати коментар
Про відкриття рахунку
Дякуємо, що знайшли час оцінити нашу роботу. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення назву організації та ваше ПІБ. Перевіримо інформацію, щодо відкриття рахунку. Дякуємо.
Коментарі (1)
Лилия
В связи с перевыпуском карты на новую, старую карту банк заблокировал. Рекомендуем обратиться в отделение банка для получения новой карты и доступ к счету и средствам будет возобновлен.
Коментарі (1)
30 мінут своей жизні
Отказали принемать платеж без маски!!!
Для посещения отделения банка необходимо использовать индивидуальную маску. Данное требование применяется не только в банке, но и других учреждениях, транспорте и т.д
Коментарі (1)
Жалоба
Вот это профессиональное отношение персонала отделения к клиентам банка
Сожалеем, что сложилась такая ситуация. Изменить номер телефона вы можете самостоятельно через терминал/банкомат банка в случае, если у вас есть предыдущий номер телефона на который вам поступит смс в момент изменения номера. Если доступа к старому номеру уже нет, его необходимо изменять через сотрудника отделения банка. Дополнительно мы проверим ситуацию с предоставлением консультации нашим сотрудником и предоставим вам обратную связь.
Написати коментар
Городыще
Приносим извинения за предоставленные неудобства. Хотим детальней разобраться в сложившейся ситуации во избежания подобных ситуаций в будущем. Мы проверим информацию и обязательно с вами свяжемся.
Написати коментар
Жахливе обслуговування
Працівники — хамлять. Якщо вам повинні віддати решту ( до гривні ) — забудьте, або відкривайте карту ощадбанку — така порада працівника.
Написати коментар
Лилия
Написати коментар
позитивные изменения в работе банка
Написати коментар
Сервіс
Сьогодні прийшла отримати карту.
1) В електронну чергу записалася, але очікувати довелося в маленькому спекотному коридорчику, який ніяк не розрахований на тривале перебування там людей. Кондиціонеру немає, сонячна сторона, обідній час, двері відкриті на вулицю — уявляєте, яка там температура?
Місць для сидіння немає, звісно, адже це місце для банкомату і все.
Я здорова молода людина ледве витримала там очікування, а воно тривало майже 15 хв. А якщо людина хвора? Вагітна жінка? Похилого віку?
За словами адміністратора, це для уникнення скупчення людей в приміщенні відділення. А скупчення в коридорі їх не турбує??? При цьому що до каси люди заходять вільно, там скупчуватися можна, а усі сидячі місця у відділенні стоять пустими.
2) Пішла в касу отримувати карту. Мені сказали або № 1 – там технологічна перерва, або № 2 – там просто пусто, без будь-яких вивісок. В результаті чекати довелося хвилин 15, щоб за 5 хв отримати карту.
Якщо у касирів перерва – чому не написати відповідне оголошення, щоб клієнти теж розраховували свій час і марно його не витрачали? Якщо відділення працює без перерви, чому тоді так довго доводиться чекати?
Враження від сервісу зіпсувалося. Витратила невиправдано багато часу.
Коментарі (1)
ужасное обслуживание
Коментарі (1)