Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
SergeyGaiduk 28 грудня 2024, 13:33
11.09.2024 з моєї картки відбулося несанкціоноване списання коштів. Даною карткою я не користувався в інтернеті та не робив жодних оплат, лише зняття готівки в АТМ. У банку довго не хотіли приймати заявку на повернення коштів, але, врешті, через місяць заявку створили та заявили, що термін обробки 2 місяці. Минуло 2 місяці, але відповіді досі немає!
Що це за безпека у банку така, кошти зникли, і ніхто за це відповідальності не несе, а це на хвилинку 2500 тис грн!
Як могли зникнути гроші з картки якою користувалися лише на зняття готівки? Від банку жодних пояснень, взагалі комунікація з клієнтом відсутня, просто жахливий сервіс, заявку подати це велика складність, треба бігати ледь на по всім відділенням міста для цього! Якісь знущання над людьми!
Довіри до банку немає, адже кошти там не у безпеці!
Viktoriia1995k 26 грудня 2024, 19:34
Не можу в додатку Ощад проплатити за електроенергію і така проблема уже не перший раз
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IrenaIra 26 грудня 2024, 15:06
Касири видали моєму родичу кошти купюрами, які виводяться з обігу, тобто 500 грн старого зразка. Я не клієнт, але мій родич похила людина і сам відгук не напише.
User87543 26 грудня 2024, 13:30
До 1 січня 2025 року клієнти банків України зобов’язані повідомити свої банки про податкове резидентство за кордоном. Проте, тільки Ощад як завжди не має процедури і пропонує приходити до відділення! НЕРЕЗИДЕНТАМ, які очевидно не знаходяться на території України. Цікаво, що вимога НБУ розробити відповідний внутрішній порядок введена у 2020 році! Тобто за 4 роки Ощад не спромігся створити якусь електронну формочку чи майл бокс для цього, не провів тренінг свого персоналу, загалом НІЧОГО не зробив! Зауважте, що зараз є ЕЦП в Дії і тд, тобто за наявності бажання з боку банку — така процедура мала б вже діяти, але — ні, це все — не для Ощаду! Чомусь іншим банкам вистачило часу! В Моно та Укрсиббанку все зробили, є процедури і все працює!
Uwhdbebzu173 26 грудня 2024, 2:46
Перекидал на суму около 40 тысяч гривин тремя платежами с ощада по IBAN на приват, денег нет уже 6 день, просто испарились, банк говорит, что у них ушли, а приват денег не видит и говорит, что ничего не заходило, бред полный, а не банк
OlgaOlga7 25 грудня 2024, 16:38
Доброго дня. Нещодавно виїхали за кордон. Тиждень не могли зайти в ощад24 — приходили смс, що карту перевірено успішно, а код не приходив. Нарешті
зареєструвалися в ощадному банкінгу і при спробі поповнити рахунок на 15 грн. платіж не пройшов і надійшло cповіщення «З міркувань безпеки функціонал ощад 24/7 обмежено, зверніться до контакту центр». Ну що за знущання з літньої людини? Як знаходячись за кордоном, зателефонувати в контакт-центр чи зв’язатися з оператором безпосередньо, а не з роботом, оскiльки чат бот одне і теж пише по колу, допомогти не може.
odessadata8 23 грудня 2024, 15:12
Оплата в вэб версии Ощада: при оплате ком.услуг деньги со счета списаны, но в статусе платежа пишется ««помилка», а не как обычно «» обробка/виконано «»
Т.е платеж не прошел, а 474,90 грн испарились.
Кто их себе в карман списал? Девочки)горячей линии несут полную чушь типа платеж был успешен.
Говорю, если успешен то где квитанция и почему светиться красным «помилка »? Отвечают — по окончании обработки (до 2 сут)!!! увидите свою квитанцию квитанцию)))))
А как же я их раньше сразу видела /скринила отправляла коммунальщикам? Просьба к представителю Ощада или предоставить мне квитанцию платежа и ли вернуть деньги на счет
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Leowa 20 грудня 2024, 16:18
Обслуговування в ощад банку дуже не якісне нагадує період родянского союзу, їхні фахівеці так звані не можуть надати достовірну інформацію так що сервіс най гірший серед інших банків, а також дуже не вигідні пропозиції для клієнтів яких вони постійно дурять. Я бажаю європейської якості в Україні і тому вважаю, що такі савкові банки повинні зникнути в цивілізованій країні.
Alena199628 20 грудня 2024, 16:02
Знімала гроші з карточки Ощадбанку в банкоматі Приват з карточки гроші списалися карточку віддав банкомат, а грошей немає. Пройшов тиждень повернення немає… скільки ждати одні обіцянки, не серйозно…
TATKA99 19 грудня 2024, 17:33
19.12.24 я зайшла в відділення Ощадбанку по вул.П.-Кільцевій 25.
Біля каси жодної людини не було, я зраділа, що хоч колись не бувають черги.Але завчасно раділа…Звернувшись до касира Пухальської І.М. отримала відмову, монолог, що вона не приймає, а оформляє картки.Хоча поряд за столом сиділа інший співробітник відділу і саме вона оформляла…Почувши таку відповідь від касира Пухальської, звернулася до керівника відділення і спитала, чи касир має приймати платежі чи займатись оформленням документів!!! На що отримала відповідь, що касир теж оформляє…Що оформляла Пухальська невідомо, бо жодної людини біля вікна каси небуло! Вона просто сиділа…Я стала в касу поряд.Не минуло і 1 хвилини як Пухальська запросила до вікна каси знайомого мужчину і почала обслуговування, в кінці попросивши його написати ій гарний відгук.
Стоячи біля каси, побачила на полиці Подяку Пухальській,і дуже була здивована! За що?! За які заслуги?!!!
Поведінка саме Пухальської вже неодноразово була безкультурною до клієнтів, постійно кричить, робить в касі свої зауваження людям, встановлює свої правила, одним словом робить з установи Ощадбанку балаган!!! Прошу прийняти міри і навчити спілкуванню з клієнтами, прохання пояснити, що система черг, скандалів це пережитки минулого і відійшло в історію вже давно в цивілізованому світі.
5 грудня банкомат списав 4000 грн. з карти, а готівки не видав, сьогодні вже 19 грудня. Написали чекати ще до 120 днів, мовляв карта іншого банку. Ощадбанк зрозуміло зацікавлений встановлювати несправне обладнання, потім затягувати такі справи наживатися на людях навіть в умовах війни. Що тут скажеш…що можна з’ясовувати 4 місяці? Хіба тільки вигадати причину, щоб не повернути мої гроші.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ikoretskaya 18 грудня 2024, 21:30
Completely impossible to reach a person to talk to. It is the worst spot to look for a suggestion for a random card owner — calls, viber messages, etc. get never responded or quit. I am just trying to answer a simple question for my mother who is visiting us abroad. Can’t offer any hope, unfortunately.

Eva
0671367816mb 18 грудня 2024, 18:44
В приложении при оформлении карты национального кешбека выплывает сообщение «функционал временно недоступен» С 11 декабря обращаюсь в разные отделения и на горячую линию. Уже все возможные действия совершены- пройдены проверки на блокировку, поменяны данные у специалистов в отделении, проверено на обновление отложение ощад24…Воз и ныне там. Национальный кешбек мне недоступен по вине банка. Очень не хотела, но видимо придется уходить в другой банк …терять деньги в наше время слишком большая роскошь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ira942 18 грудня 2024, 15:49
Хочу подякувати Ощадбанку за професіоналізм і якісний сервіс. Обслуговування завжди на високому рівні, співробітники ввічливі, компетентні й готові допомогти з будь-якими питаннями.
Dorik31 17 грудня 2024, 18:11
Обслуговування клієнтів ніяке, мало того хамлять. У Львові відкривали рахунок та примусово дали кредитку пенсіонерці, якій зовсім вона не потрібна. А щоб її закрити то просто жах, що тільки не брехали щоб нею користувались. В результаті пішли закрити в інше відділення, не там де відкривали. В одному відділенні(на Патона/Ряшівська) просиділи годину, а не обслужили сказали :«йдіть туда де відкрили". У відділення на В Великого 34 також одразу сказали туда де відкривали. У відділенні на В.Великого 63 так кричала менеджерка Ольга, прізвище не пам’ятаю, щоб ми йшли закривати рахунок де відкривали, а ще щеглик (менеджер, хлопчина)нахамив.Коли я дістала телефон, щоб дзвонити на інфо лінію для залишення скарги тоді рахунок закрили. Нікому не раджу відкривали рахунки в цьому банку, це дно. комісії страшні
Wala 16 грудня 2024, 21:26
З 15.11.2024 відколи була постанова виконавця на видатковіоперації по рахунку і по сьогодні чекаю коли банк дасть дозвіл.Багато разів зверталась і на он лайн помічник і в колцентр і на гарячу лінію НБУ, приходжу у аідділення-кожного разу інша відповідь, або просто ігнор, сьогодні написали, що постанова взагалі не надходила до відділення, мені цікаво вони хочуть розбагатіть на пенсійних інвалідних виплатах.Підкажіть куди ще звернутись, хтось взагалі колись зможе припинити цей безлад
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MARTA0201 13 грудня 2024, 11:52
Відділення за адресою: Львів, вул. Пасічна, 51
Доброго дня.
Відвідала сьогодні одне з відділень Ощадбанку і була дуже задоволена роботою працівника Іващишин Н.П.🤗
Щиро дякую за Ваш професіоналізм!
Гарного та мирного дня 🇺🇦
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alina673 12 грудня 2024, 10:36
Дякую за гарне обслуговування🌸
antonina04 11 грудня 2024, 14:11
Пʼятого грудня хотіла скористатися послугою обміну валюти, але вибило помилку серверу. Написала у підтримку, порадили звернутися до відділення. Шостого грудня зранку вже звернулася до відділення, пройшла ідентифікацію та написала заяву на розблокування. Спеціаліст сказала, що протягом трьох днів питання буде вирішено. Станом на одинадцяте грудня кошти заблоковані, підтримка в телеграмі нічого не знає, у відділені теж нічого не знають.
Mna111na 10 грудня 2024, 16:59
4.11.24 Мені надійшли кошти на карту ощад.Ці кошти я перевела на іншу карту.Через 3 години банк заблокував карту.На рахунку лишились копійки.наступного дня банк надіслав смс про списання коштів, на ту суму, якою я скористалася напередодні і виставив мені борг.Оператори кажуть, що це не вина банку.Тепер я ще й винна платити ощаду? Я скористалася своїми коштами, ваших не брала.Тим паче, це було зарахування аліментів для дитини.Ви шахраї і аферисти.Це не банк, а контора злодіїв.Бажаю всім причетним до цих схем, подаватися тими грошима.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.5 50.15
PLN 11.1 11.9
USD 42.2 42.7
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.5 50.15
PLN 11.1 11.9
USD 42.2 42.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝