Мінфін - Курси валют України

Встановити

Грубість і некомпетентність персоналу відлілення 45

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Oriy 10 січня 2020, 22:33
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське Шосе, 21/6
В кінці минулого року я замовив перевипуск своєї пенсійної карти у відділенні 0045 ощадбанку з доставкою її у інше відділення на Бажана 24. 10.0. 20 минуло більш як три тижні і ощадбанку нічого мені не повідомив. Коли я звернувся у відділення на Бажана 24, виявилося, що картка готова, але її не направлено з відлілення 0045. У відділенні 0045 Стажорка на прізвище Кікоть повела себе некоректно: Відмовилась допомогти і виправити помилку своїх колег.Також Відмовилась назвати своє прізвище. У відділенні постійно величезні черги. Прошу вжити заходів щодо наведення елементарного порядку у відділенні 45 ощадбанку. Притягнути до дисціплінарної відповідальності Стажорку Кікоть. Прюовідоміти про вжиті заходи за емайлом antabos@meta.ua
Ощадбанк
Відповідь банку
11 січня 2020, 12:05
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності, проведемо роботу зі співробітниками!

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Грубість і некомпетентність персоналу відлілення 45