Грубість і некомпетентність персоналу відлілення 45
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
В кінці минулого року я замовив перевипуск своєї пенсійної карти у відділенні 0045 ощадбанку з доставкою її у інше відділення на Бажана 24. 10.0. 20 минуло більш як три тижні і ощадбанку нічого мені не повідомив. Коли я звернувся у відділення на Бажана 24, виявилося, що картка готова, але її не направлено з відлілення 0045. У відділенні 0045 Стажорка на прізвище Кікоть повела себе некоректно: Відмовилась допомогти і виправити помилку своїх колег.Також Відмовилась назвати своє прізвище. У відділенні постійно величезні черги. Прошу вжити заходів щодо наведення елементарного порядку у відділенні 45 ощадбанку. Притягнути до дисціплінарної відповідальності Стажорку Кікоть. Прюовідоміти про вжиті заходи за емайлом antabos@meta.ua
Відповідь банку
11 січня 2020, 12:05
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності, проведемо роботу зі співробітниками!
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар