Брутальне відношення персонала з клієнтами
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Я інвалід війни 2 групи. Обслуговуюсь більше 15 років у відділенні Ощадбанка в Києві на вул. Копиловська 65.Отримую пенсію та розміщений депозит. Останні 2 роки відношення персоналу жахливе.Так, 11 грудня 2019р мені було відмовлено в прийомі через касу платежів за житлово-комунальні послуги із-за невміння стажера касира виконувати операції.В цей час начальник відділення і 3 інших працівника не були зайняті.Працівниця Аліна при підтримці начальником відділення займається шахрайством.Влітку при оплаті комунальних послуг через термінал 3 рази просила ввести РІN-код і самостійно підключила послугу «мобільні заощадження». Обманним шляхом оформили карточку Gold пояснюючи, що абонплата відсутня.Результат-500 грн знято за обслуговування. Такі «горе- працівники» не можуть працювати у фінансовій установі і дальше ошукувати людей та паплюжити бренд Ощадбанку.
Відповідь банку
11 грудня 2019, 17:10
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Ситуацію обов'язково перевіримо та з вами зв'яжемось.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||