Мінфін - Курси валют України

Встановити

Оформлення пенсії на пенсійну картку за нотаріальним дорученням

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Ирина Гримпе 20 червня 2019, 22:34
Відділення за адресою: Київ, вул. Верхній Вал, 44-А
На жаль не можу порекомендувати Ощадбанк, як надійного партнера у вирішенні подібних питань. Я оформляла наприкінці березня – на початку квітня за нотаріальним дорученням пенсію на пенсійну картку для моєї хворої мами. До того пенсію приносили мамі додому, але за станом її здоров‘я це стало просто не можливим. Привітна пані з Ощадбанку допомогла мені оформити все те, що портрібно зробити на стороні банку. Ця спіробітниця Ощадбанку бачила мою маму на передодні під час її транспортування спеціальним транспортом до приватного будинку пристарілих. За її порадою я намагалася віднести заяву реквізити до пенсійного фонду, але тем відмовилися зі мною навіть розмовляти, не зважаючи на нотаріальне доручення та моє зауваження, що моя мама за станом її здоров‘я не може ні сама, ні за допомогою таксі бути доставленою до пенсійного фонду, щоб самостійно подати заяву. Так що я була змушена повернути реквізити-заяву до Ощадбанку, як мені коротко порекомендували у пенсійному фонді. Згідно пенсійного фонду Ощадбанк мусить передати заяву до пенсійного фонду самостійно.
З часом стало очевидно, що ніяка пенсія на пенсійну картку не надходить. Я звенулася до Ощадбанку через цей портал, де мені на мій запит швидко відповіли та після з‘яснення даних запевнили, що заява була передана до пенсійному фонду. Мої наступні дзвінки та відповіді на мої письмові запити до пенсійного фонду засвідчували протилежне: заява до них не надходила. Кому вірити у цьому разі? Я другого разу законтактувала Ощадбанк через цей портал, але мій другий запит залишився без відповіді по сьогоднішній день.
Я прошу зрозуміння всіх тих, хто читає цей відгук: я проживаю та працюю у Німеччині, інших родичів в Україні, хто міг би попіклуватися про це питання, у нас не має. Ми залишилися заручниками нашої не простої ситуації, де ні пенсійний фонд ні Ощадбанк не відреагували відповідно на ту нестандартну ситуацію, та не оказали належної допомоги, щоб вирішити це питання на користь старенької хворої людини. Моя мама померла на початку червня. Пенсійний фонд заощадив кошти у розмірі двох пенсій, які належали їй за законом.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 червня 2019, 9:24
Доброго дня!
Прийміть наші щирі співчуття щодо вашої мами.
Хочемо зазначити, що процес передачі реквізитів до відповідних служб налагоджений та відбувається своєчасно.

Коментарі - 4

+
+12
Владимир Пчелко
Владимир Пчелко
20 червня 2019, 22:52
#
Вы выселили маму в дом престарелых на территории Украины?
А вы не в курсе какие там паскудные условия, если регулярно не наведываться туда (живете в Германии?) Может мама из-за этого и померла? Какое взаимо-понимание хотите увидеть-услышать?
+
0
19036256
19036256
21 червня 2019, 22:38
#
Ирина Гримпе, у меня была аналогичная ситауция, но не в плане дома престарелых, а в плане того, что я забрала свою больную, лежачую мать из другого района к себе домой, а почтальон отказывалась выдавать пенсию матери, соседке, пришлось оформить карту Ощадбанка, по близости, так вот, НЕ БАНК ВИНОВАТ, А ПЕНСИОННЫЙ ФОНД, в банке мне оформили счёт и карту, а ПФ не принял, как и у Вас заявление, о перечислении пенсии на счёт банка, без присутствия матери, ни доводы, ни мед.документы о состоянии здоровья не действовали.В банке мне посоветовали отправить это заявление по почте рекомендованным письмом, они, ПФ, получили его под роспись и деньги стали поступать на счёт.
+
0
19036256
19036256
21 червня 2019, 22:47
#
Приветливые сотрудники банка всё сделали, а пенсионный фонд просто отфутболили решение, и не принимали документы от банка, а Вы за это, на банк пишете претензию???..
+
0
19036256
19036256
22 червня 2019, 11:18
#
Ирина Гримпе,а кто хоронил Вашу мать?Вы по закону имеете право,потребовать от пенсионного фонда ту задолженность двух пенсий(как наследница),и получить ещё две пенсии,так называемые на погребение,предоставив в ПФ свидетельство о смерти и документы на затраты похорон(опять же кто хоронил?).
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Оформлення пенсії на пенсійну картку за нотаріальним дорученням