Мінфін - Курси валют України

Встановити

Что вы тут стоите, на мозги мне капаете!!! давайте идите от сюда!!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Nastaaa 30 березня 2019, 13:40
Звернулась у відділення банку 30.03.2019, за адресою м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого 37-А, щоб оформити картку для виплати субсидій близько 9.30 ранку, хвилин 40 прочекала в живій черзі, після чого оператор оголосила «никого без предварительной записи я принимать не буду, я тут вообще-то человек и мне спешить некуда, что вы стали идите, чего тут стоите на мозги мне капаете». При цьому вона не те щоб підвищувала голос, вона верещала та кричала на все відділення, майже з кожним в неї виникали суперечки, які вирішувалися виключно через верещання та крик (для підтвердження такого обслуговування маю відео). Після дзвінка на гарячу лінію оператор погодилась, що люди можуть почекати і якщо буде час їх обслугують, але прийом однієї людини чекав вже не 30 хвилин, а 45. Коли в 12_15 зовсім вже не було людей в банку, оператор запросила мене з дуже незадоволеним обличчям, хвилин 20 прямо при мені пила чай і клацала в телефоні по якимось своїм особистим справам, і в 12_35, коли прийшла людина по запису нарешті повернулась до мене з словами «ну что, не понятно сразу было, НУЖНО БЫЛО ЗАПИСЫВАТЬСЯ, все, я занята, когда запишитесь, тогда и приходите». Думаю варто зазначити, що за робочий день з 9-ої по 13-у годину було обслуговано 6 клієнтів, дуже завантажений робочий день, працівниця ледь не згоріла на роботі.
Хочу відмітити, що вже зверталася з аналогічним питання до відділення Ощадбанку в місті Дніпро, без запису, без значної черги, без хамства, оформлення картки зайняло 15 хвилин. То чому ж у Кривому Розі 40 хвилин? Якісь особливі документи чи просто оператор паралельно робить собі манікюр, бо занадто втомлюється на роботі?!
Про банк лишилось жахливе выраження, таке відчуття наче тебе просто облили помиями, в жодному разі не звернусь до цього банку ще, мабуть якби депозит забирала, то гроші летіли б в обличчя. Жахливо це — нічього не сказати, гірше вже немає куди. Чому допускається таке свавілля працівників, таке хамське відношення? Чому в відділенні банку працює один оператор, який на до того ж геть не бажає працювати? Чому керівництво закриває на це очі, значить воно не справляється з своїми обов'язками, то може треба або починати працювати або звільняти відповідні посади?!
Дуже сподіваюся на хоча б якусь реакцію керівництва, але на мою думку такі «работники» не виправляются, бо людей явно не влаштовує, що на роботі треба ПРАЦЮВАТИ, а не пити чай!!!
Сподіваюсь на зворотній зв'язок і на кращі зміни в цьому відділенні.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 квітня 2019, 11:27
Доброго дня! Приносимо вибачення за створені незручності. Банк доклав максимальних зусиль, для забезпечення швидкого та організованого процесу отримання субсидії у відділеннях банку. В той же час, у зв`язку зі значним навантаженням на систему, яке пов`язано з великою кількістю отримувачів субсидії, могли спостерігатися локальні проблеми, які оперативно вирішуються службами банку. Ситуація знаходиться під контролем. Також, маємо зазначити, що лише за перший день нами було проведено понад 11 000 готівкових виплат та здійснено понад 200 000 зарахувань, на відкриті в банку рахунки, сумую понад 330 млн.грн. З працівником банку обов'язково буде проведено роботу.

Коментарі - 9

+
0
Leon1978
Leon1978
30 березня 2019, 18:54
#
Это система такое делает с работниками. Поэтому они себя так ведут.
+
+13
StarFighter27
StarFighter27
30 березня 2019, 22:45
#
Она обслуживала работников так долго, не потому что так хотела, а потому что такие… программы, которые улетают, прилетают, иногда на одного клиента уходит обслуживание аж до часу(да-да-да)
+
0
Leon1978
Leon1978
31 березня 2019, 23:03
#
Согласен по поводу что так работают программы. Там все весит. Это факт.
+
0
Nastaaa
Nastaaa
1 квітня 2019, 18:09
#
Очень жаль, что сдесь невозможно прикрепить видео обслуживания в банке, зато Ютуб все прикрепляет, вернее даже не обслуживания а ора, хамства и фамильярности. Основная проблема не в программе, которая в других отделениях кстати работает нормально, а в ужасном отношении к людям, и пока такие люди работают в банке, проблема не будет решена.
+
0
Nastaaa
Nastaaa
1 квітня 2019, 21:08
#
Так же возмущает отношение банка к подобным ситуациям, в одних отделениях почему-то обслуживают огромный поток клиентов, в других от 6 до 8 человек в день, и на собственных отдельных условиях, исключительно по записи, когда в электронной очереди мест конечно же нет. И вместо того, что бы разобраться почему так, стандартное «Ситуація під контролем», у кого и под каким контролем остаеться правда загадкой, но судя по всему, контроль то у вас никудышный.
+
0
StarFighter27
StarFighter27
1 квітня 2019, 23:28
#
У «сотрудника банка» все «под контролем». Но он сам ничего не контролирует, а только направляет все жалобы в отделения, чтобы те получше работали. А пока там будет руководство которое позволяет себе унижать, угрожать сотрудников и т.д. о каком контроле может идти речь?
+
0
19036256
19036256
4 квітня 2019, 1:53
#
Nastaaa, Получение субсидии ПО ЗАПИСИ, Вы что особенная? Таких, как Вы- почти вся Украина.Монетизацией занимается только Ощадбанк, а зачем разбираться банку, это эксперимент Гройсмана, нужно туда жаловаться,.
+
0
Nastaaa
Nastaaa
6 квітня 2019, 10:44
#
Ваш комментарий звучит как набор слов, не более. Сутьжалобы больше не в ЗАПИСИ, а в отношении и работе НЕДОСОТРУДНИКОВ банка, я бы даже сказала НЕДОЛЮДЕЙ, судя по отношению, они клиентов за людей вообще не считают!
+
0
19036256
19036256
6 квітня 2019, 16:38
#
Поработайте там, по отвечайте неоднократно на одни и те же вопросы, может тогда поймёте и другую сторону? P.S.я пенсионер,65 лет, в банке никогда не работала, пользуюсь картой Ощадбанка 5лет, услугами и работой Ощадбанка довольна.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Что вы тут стоите, на мозги мне капаете!!! давайте идите от сюда!!!