Мінфін - Курси валют України

Встановити

Все жахливо, а головне це сервіс !!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Friiuk 22 лютого 2019, 20:41
Сьогодні звернулись до банку з такою проблемою: перерахована онлайн проплата за світло не дійшла, тому підійшли в банк з роздрукованою квитанцією для уточнення даних. На наше запитання сказали що платежі онлайн це виключно моя власна проблема і займатись цим ніхто не збирається. Покадивитись виписку з рахунку відмовились; нагрубили моїй мамі. Коли ми попросили начальника нам сказали що вона спускатись в зал не буде, так і вийшло, на наші звернення не відреагував ніхто. Після такого вся сім я ПРИПИНЯЄ користуватись ощадним банком та переходить на інший. А якщо ситуація з коштами не вирішиться то буде звернення в поліцію, бо дарувати свої кошти хамам і абсолютно некомпетентним людям я не хочу. Алексійчук Марину( якщо я правильно пам ятаю прізвище) прошу навчити елементарно здороватись і розмовляти з людьми, вже не кажучи про її компетентність. Жах!!! Не користуйтесь краще послугами Ощадбанку бо якщо щось піде не так з вашими рахунками то це будуть особисто ваші проблеми, як нам сьогодні наголосили. Щей накричать для повної картини. Керівництву дякую а те що НЕ РЕАГУЮТЬ взагалі, навіть відмовились вийти в зал розібратись в даній ситуації.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 лютого 2019, 12:40
Добрий день. Квитанцію щодо платежів, здійснюваних онлайн можно отримати в особистому кабінеті Ощад 24/7. Зазначимо, що кошти зараховуються згідно з реквізитами, які платник самостійно прописує в платежі. Деталі щодо платежів онлайн можна уточнити тільки в контакт-центрі за номером 0 800 210 800, оскільки функціонал співробітників відділення не дозволяє надати повну інформацію з цього приводу. Перепрошуємо, що при відвідуванні банку, співробітниками не була компетентно та ввічливо надана ця інформація. Проведемо роботу з цього приводу та на підставі даних у вашій заявці надамо зворотній зв'язок.

Коментарі - 5

+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
23 лютого 2019, 14:57
#
За потреблённую электроэнергию в январе 2019 по всей Украине
необходимо платить другому поставщику
и по другим банковским реквизитам.

И это действительно не проблема банка, а проблема потребителя,
которому лень прочитать текст в квитанции за электроэнергию
и ознакомиться с новостями по этой тематике в интернете или по ТВ.

Кстати вы не единственная такая…
Только в Киеве по старым реквизитам жители города заплатили более 39 млн гривен,
хотя во всех квитанциях указан новый получатель с другими банковскими реквизитами.

Но какой умник их будет читать, а тем более вникать в прочитанное…

https://www.epravda.com.ua/rus/news/2019/02/15/645320/
+
0
Friiuk
Friiuk
24 лютого 2019, 14:56
#
Так я не виставляю претензії стосовно платежу і кошти повернути не вимагаю. При зверненні просто попросили довідку на який рахунок пішли кошти. Банк може надати таку інформацію так що жодної проблеми не бачу. А от хамство і відмова в наданні послуги це є величезна проблема даного банку
+
0
19036256
19036256
24 лютого 2019, 15:23
#
Friiuk, на какой счёт ИМЕННО ВЫ, отправили деньги, Вы сами должны знать.Послушайте, Вы пришли не туда, не в ту организацию, а пишете обслуживание «ужасное.»и подумайте, сколько таких, как Вы приходят и требуют не то, конечно работники срываются, могут делать ошибки в платёжках, а потом же будут их за это оскорблять.Может ещё в банке будете требовать перевесить товар, купленный в магазине.А вообще никуда не нужно ходить, как Вам объяснили выше, в платёжках за март(где как, может и апрель), деньги переведут на новые реквизиты.
+
0
Friiuk
Friiuk
24 лютого 2019, 16:01
#
Повторюю ще раз, в організації попросили взяти реєстр куди пішли кошти, чек не підходить. А крики оператора ви виправдовуєте тим що до них ходять і вимагають не те? Ніхто не вимагав, просили просто довідку і претензій не було. претензії з явились після хамства працівника. І що означає не в ту організацію? Картка ощада, платіж проведено. Що не так? А не вміють спілкуватись з людьми нехій сидять вдома. Я б побачила вас якби на вас почали кричати. Але якщо вам подобається таке обслуговування то це ваше право, користуйтесь на здоров я!
+
0
19036256
19036256
26 лютого 2019, 2:51
#
У Вас на руках(як кажете Ви)вже була надрукована квiтанцiя з реквiзитами, що ще треба було Вам в банку? Пiдтвердження того, що у Вас було надруковано? Берете нову квiтанцiю i звiряете зi старою.А то, что электропоставляющая организация прикидывалась, это Вас не смущало? Они прекрасно знают, что по их вине, люди оплатили электроэнергию не на те счета, потому, что они с опозданием напечатали квитанции с новыми счетами.И банк не воровал Ваши деньги, а Вы уже готовы в полицию идти? Лично я оплатила 1 февраля за январь(потому, что они просят оплачивать по быстрее), а когда услышала по ТВ об этих изменениях, написала жалобу в организацию электро поставщику, они мне ответили, что САМИ ПЕРЕВЕДУТ ОПЛАТУ СО СТАРОГО СЧЁТА НА НОВЫЙ.Виноват энерго поставщик, и они ещё что-то требуют? А Вы не разобрались.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися