×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Всі курси банку |
Подяка з гарне обслуговування
Ми звернулися з приводу конвертації євро в гривню, бо маємо кошти на закордонній картці
Отримали повну, розгорнуту інформацію.
Щиро дякуємо ст. касира-контролера
Чуднецову Таїсію Олексіївну за професіоналізм і людяність!
З повагою, команда Ощадбанку.
Написати коментар
Заблокировали соц выплаты
На дії посадових осіб Ощадбанку України.
Мною було відкрито рахунок в Ощадбанку, для зарахування соціальних виплат, а саме (виплата при народженні дитини). Так як в мене виконавче провадження то данный рахунок був заблокований з соціальними коштами.
Вже пів року я веду перепис с банком та державною виконавчою службою. Так як ці кошти не можуть бути вилучені державною виконавчою службою. Державний виконавець надав мені постанову за яким я можу розблокувати ці кошти, але в банку цього не роблять.
Коментарі (2)
Отказ в помощи инвалиду
Написати коментар
Лажа з віртуальною карткою Ощада
Користуюся інтернет-банкінгом «Ощад24/7».
Наслухавшись від самого банку страшилок про ризики використання фізичної (реальної) картки для розрахунків в інтернеті — створив в Ощад24/7 віртуальну картку.
Реквізити віртуальної картки загнав на AliExpress та для отримання коштів через NovaPay (при розрахунку за товарі, надіслані Новою поштою з післяплатою).
І ось в один день маю ситуацію:
— товар з AliExpress не прийшов, відкрив спір з продавцем, спір задовольнили і прийняли рішення повернути гроші;
— продана з післяплатою посилка була отримана і оплачена одержувачем на Новій пошті.
А гроші (ні від AliExpress, ні від NovaPay) не зараховуються на віртуальну картку! Телефоную в службу підтримки Ощаду — отримую відповідь: «зовнішні зарахування на віртуальну картку неможливі!!! Для зарахування використовуйте реквізити фізичної картки!!!».
На мої аргументи «ви ж самі казали, що використовувати реквізити фізичної картки для розрахунків в інтернеті — небезпечно, адже вони можуть бути використані шахраями» нічого адекватного не відповіли.
Поповнення віртуальної картки можливе виключно шляхом переказу із основної картки. Ця картка призначена для розрахунку в Інтернеті. Для зарахування ви можете надати реквізити основної картки, проте сайт має обов'язково бути надійним.
Коментарі (1)
Пропозиції для поліпшення
Дякую за надійність і поступові поліпшення
Розуміємо, що зміна доставки картки в інше відділення спричиняє незручності. Вже працюємо над проектом, після реалізації якого можливо буде виконувати будь-які операції в зручному відділенні. Завдання масштабне, тому потребує часу. Сподіваємось на розуміння.
Для вільного здійснення операцій з валютою, достатньо мати рахунок у гривні та рахунок у валюті та через систему Ощад 24/7 ви можете без комісії переказати кошти із одного рахунку на інший. Перекази у валюті між різними фізичними особами, на жаль, неможливі.
Для швидкого переказу коштів за реквізитами зручно використовувати шаблон.
Дякуємо вам відгук та пропозиції.
З повагою, команда Ощадбанку.
Коментарі (4)
Відмова в обслуговуванні
Коментарі (2)
Мошенники
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та ІПН, а також адресу відділення, до якого звертались. Ситуацію перевіримо детальніше.
Написати коментар
КАРТА ПЕРЕВЫПУСК
Написали вам в особисті повідомлення, перевірте будь ласка.
Написати коментар
ВЕРНИТЕ ДЕНЬГИ!
Где найти управу на ощадбанк?
Обратиться в полицию?
Сколько можно меня футболить???
Написали вам в особисті повідомлення для уточнення інформації. Перевірте, будь ласка.
Написати коментар
Про роботу банкінгу
Дякуємо вам за детальне пояснення ситуації.
Постійно працюємо над тим, щоб покращувати роботу додатку та робити його більш зручним.
В той же час маємо зазначити, що проводячи оплату на довільні реквізити (реквізити які ви вказали вручну), банк зобов'язаний перерахувати кошти саме за тими даними, які ви вказали, і не може їх самостійно змінювати.
Також, ми продовжуємо працювати над тим, щоб все більше міст та організацій було додано до розділу сплат комунальних послуг, для додаткової зручності.
Далі буде тільки краще. Гарного дня!
Коментарі (3)
WEB-банкинг наконец-то ЗАРАБОТАЛ
Дякуємо за зворотній зв'язок.
Перепрошуємо за можливі незручності. Гарного дня!
Написати коментар
Безмятежная ложь
После отправки я сделал замечание, сто они откровенно врут клиентам, мне ответили, что ничего с переводом сделать не могут и отметили что я потерял всего лишь чуть более 200 гривен. Забыли отметить, что потерял не их 200 с лишним гривен.
Написати коментар
Web Banking як знущання з клієнтів
З повагою, команда Ощадбанку.
Коментарі (1)
Web Banking не працює 2 тижні
Хочемо зазначити, що складнощі в роботі сервісу можуть виникати також локально. Доволі часто після очищення кешу або зміни браузеру сервіс відновлює роботу.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Техніка і обслуговування.
18 січня 2021 при знятті готівки в банкоматі в м. Рожище після введення паролю і суми готівка прийшла sms
18.01.21 15:13
Card:5−230*
Sum:-2 000.00 UAH BRANCH 10002−000
Dostupna suma=11 363.61 UAH
oschadbank.ua/chat
після проявлення інформації Заберіть картку, картка вийшла на одну третину, а далі не йшла, спробував рукою витягнути, картка далі не йшла, через кілька секунд банкомат забрав картку назад і на екрані появилась інформація що тимчасова не справність. Картка назад не появилась. Після цього звернувся у «Відділення Ощадбанку: Рожище, вул. Грушевського, 17-А» працівники відділення запитали який банкомат але причину сказати не змогли. Сказали, що банкомати обслуговує Волинське обласне управління АТ «Ощадбанк». На питання чи може картка через якийсь час вийти? Працівники Ощадбанку відповіді не дали. Прийшли до спільної думки картку заблокувати. Дзвінком на «Гарячу лінію» картка була заблокована і замовлена нова. Відповідно 24/7 не працює але і термін отримання нової не відомий. З цією неприємністю поділився зі своїми знайомими м. Львова і Калуша. В них таких випадків не було. Був подібний випадок в знайомої, коли відключили в тому районі міста електроенергію. Але це зовсім інше. Знайомі вирішили перед отриманням готівка в банкоматі, подивитись чи є черга в касі Ощадбанку. Якщо нема, то гроші отримувати в касі. Це все-таки як виявилось більш гарантовано. І цікавить причина несправності банкомату, Причина у Волинському обласному управління АТ «Ощадбанк» звичайно відома і зафіксована, це лише на фірмах «Рога и копыта» нічого не фіксують і не контролюють, а куди крива виведе то і добре буде.
І коли зможу отримати нову, чи забрану банкоматом картку.
З надією на порозуміння
вкладник ощадного банку 6319/0045
Головний інженер заводу «Поліетилен» .1993−2001 років. м. Калуш
Івано-Франківської обл.
Володимир Новосад
Лютий 2021р.
Написати коментар
ВИП клиент — это лишь название
Являюсь держателей платиновой карты и ВИП клиентом данного банка… По крайней мере, я так думал.
Сегодня утром заехал чтобы закинуть на карту деньги. В общей кассе была небольшая очередь, поэтому я прошел в закрытую кассу, думая что статус позволяет.
Но кассирша меня выставила в общую очередь, несмотря на мой статус — видимо, они об этом вспоминают только тогда, когда им нужны мои деньги.
Звонить ВИП-менеджеру каждый раз, когда нужно пополнить карту — не вижу смысла, это дело занимает 5 минут. Но в основном отделении не в состоянии провести эту простую операцию в закрытой кассе, потому что кассиру лень работать и плевать она хотела на ВИП клиента.
Тогда зачем я плачу $10 в месяц за то, чего в итоге не получаю?!
Вывод: карту продлевать не буду, закрою, когда придёт время — позакрываю все свои депозиты и счета и выберу другой банк.
Это был полезный опыт.
Написати коментар
Снимают деньги даже с льготного населения страны.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Три месяца не могу поменять финансовый номер после утраты телефона. Банк абсолютно не заинтересован в безопасности клиента. Банк
Очень надеюсь на решение этого вопроса!
Написати коментар
Викрадено кошти із зарплатної картки
Коментарі (2)
Ужас, а не банк
Коментарі (2)