Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
svetluna 10 лютого 2021, 10:07
Клиентов не ценят, грубят. заблокировали пенсионую карту. Некто нечего не может расказать. Звонили и на горячую линию и ходили в банк по местужительства никто нечего не знает счет заблокирован полностью. как жить чем платить за воду, за газ, за свет.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 лютого 2021, 11:50
Доброго дня! Хотіли б розібратись в ситуації детальніше. Написали вам в особисті повідомлення. Перевірте, будь ласка.
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 лютого 2021, 19:22
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 11.02.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Olya08101981 10 лютого 2021, 8:27
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Головна, 97
Клиентов не ценят. Перевыпуск карточки занимает от 14 дней до … У меня расчетный счёт в ощад банке. С расчетного счета, для снятия налички, перекидываются деньги на карточку. Были в другом городе, были проблемы с карточкой… Ни колл центр, ни другие отделения не могли помочь, все вопросы решаются исключительно на отделении открытия карточки. 20.000 грн есть, а их никак не снимешь. ЛЮДИ, Думайте 4 раза, прежде чем связаться с ощадом. ВТОРАЯ ситуация. У меня снимают деньги за смс банкинг. О том, что закончился срок действия карточки в смс не оповестили. Опять большая сумма зависла от 14 до… дней. Деньги на счету есть, но политика банка такая, что снять не можешь, потому что АЖ минимум 14 дней перевыпускают карту. Это ДИКОСТЬ.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 лютого 2021, 14:43
Доброго дня! Зазначимо, що кошти знаходяться на рахунку, а картка — ключ до цього рахунку, за допомогою якого проводяться операції. Відповідно якщо картка неактивна, відсутня можливість зняти кошти з її допомогою. В таких випадках можна провести зняття безпосередньо з рахунку за окремою процедурою, це можна зробити в будь-якому відділенні в межах області, де відкрито рахунок.
Окремо смс-інформування про закінчення терміну дії картки не здійснюється. Якщо картка знаходиться на перевипуску, зняти кошти можна в будь-якому відділенні банку з паспортом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alesia123 9 лютого 2021, 19:06
Добрый вечер ситуация такова, хотела оплатить авиабилеты с карты Ощадбанк, на сайте авиакомпании выдало ошибку об оплате, но! деньги с моей карты ушли, ни денег ни билетов, звоню каждый день операторам в Ощадбанк у них то авиакомпания виновата то «погода плохая«пришлось покупать билеты с другой карты. Хочу вернуть свои деньги, мне посоветовали в Ощадбанк обратиться в авиакомпанию, я обратилась, никакие средства им не поступали, в Ощадбанк сказали вернут деньги в течении 72 часов после оплаты, прошла неделя, где мои деньги? Куда обращаться?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 лютого 2021, 11:27
Доброго дня! При проведенні операцій сума на рахунку спочатку блокується і очікує списання. Можемо припустити, що суму було тимчасово заблоковано, проте підтвердження з боку отримувача не надійшло і відповідно суму списано не було. Ви можете зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 та перевірити блокування суми на рахунку. В такому випадку максимальний термін очікування списання коштів 30 днів, після чого сума розблоковується автоматично.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Luzufer 9 лютого 2021, 14:47
Ощадбанк, что у вас происходит??? Вы вообще работаете??? Уведомление о снятие ареста со счета вы получили 8.02.2021 в 7:45 и в ответ тишина, даже перестали отвечать на сообщения. Когда будет снят арест со счета??? Сколько можно разбираться?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 лютого 2021, 16:33
Доброго дня! Написали вам відповідь в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Liuda22 9 лютого 2021, 14:17
Відділення за адресою: Київ, вул. Червоноткацька, 35
Завершується дія договору по депозиту. При відвідуванні відділення на Червоноткацькій 35 наголосили, що потрібно напередодні завершення дії договору зателефонувати у відділення й «замовити» гроші, які будуть зніматись. Як це зробити — додзвонитись, якщо слухавку не підіймають?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 лютого 2021, 16:46
Доброго дня! Такі випадки можливі в період високої завантаженості відділення, оскільки в пріоритеті знаходиться обслуговування клієнтів, що звернулись особисто. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ми передамо інформацію і з вами зв'яжуться.

З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
380951102997 8 лютого 2021, 22:43
Мошенница Ощад Банка обманула на 950 грн. И заблокировала и инсте её номер карты 5167 8031 2272 3286 Завтра иду в полицию писать заявление!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 9 лютого 2021, 10:08
Доброго дня.
Розслідування випадків шахрайства, а також розшук та затримання злодіїв знаходиться поза юрисдикцією банку. Цим займають правооохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти будь-яким необхідним чином
У випадку, якщо ви зіткнулися з шахрайством рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів для написання відповідної заяви.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
olya1206 8 лютого 2021, 21:03
Обслуговування гарне, картку зробили швидко
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 9 лютого 2021, 9:32
Доброго дня!
Дякуємо за ваш відгук!!!
Намагаємося кожне звернення до установи банку зробити комфортним та якісним.
Гарного Вам дня=)
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 лютого 2021, 19:16
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.02.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
bibip 8 лютого 2021, 17:18
Зарплатный проект в ощаде уже год. Также приходят деньги туда же по соц. выплатам (компенсация комуналке как атошнику). Никогда не было проблем с банками, кредитами, и еще чем-либо. В кой-то веки решил оформить в этом же банке кредитку, дабы остаться в единой экосистеме, хотя знаю, что банк не фонтан. В итоге, первую карту «more», которая оформляется онлайн — погоджували неделю, в итоге отказ не пойми почему. Пришел ради принципа в отделение, узнать чего им там не так, не грубил, ведь отказ давали не эти люди. Оформили карточку «мій комфорт» быстро. Но уже неделю не приходит смс с кредитным лимитом. Вот сколько не сталкивался с ощадом, каждый раз какие-то тормоза и непонятки, каждый раз негатив. Звонить, как показала практика — бесполезно, ибо они там ничего не знают и ответить внятно ничего не могут, проще обратится в любой другой банк. И да, таки «ощад 24» довели до ума, вполне удобное приложение.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 9 лютого 2021, 9:27
Доброго дня.
Банк проводить комплексний аналіз позичальника за результатами якого приймає рішення щодо видачі крединої карти чи встановлення кредитного ліміту.
Зазавичай, рішення по кредитній заявці банк розглядає в порядку чеги її надходження, але не більше 14 днів.
Що стосується оформленої заявки на карту «Моre», в середньому термін прийняття рішення складає до 3 днів. Важливо зазначити, що у зв'язку з великою кількістю заявок на оформлення «Моre» термін їх розгляду може бути збільшено. Сподіваємося на ваше розуміння.
Sashik02446 8 лютого 2021, 10:04
Не работает по субботам. 6.02.2021г был закрыт, хотя на табличке написано, что с 10 до 16 без перерыва. А в обычный день перерыв с 13 до 14.00. Зачем тогда график?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 лютого 2021, 15:13
Доброго дня! Вказане відділення не працює у суботу. Інформацію про графік роботи можна перевірити на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/map.

Інформація про зміну графіку обов'язково вказується на вхідних дверях в інформаційному повідомленні.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
Vitagol 7 лютого 2021, 21:36
Делала сегодня перевод с карточки одного банка на карточку ощадбанка, на которую должны зачислиться все деньги без вычета % («моя країна»). Через пару минут по вайберу пришло уведомление о доступности суммы — 1%. Я эту сумму отправляю на интернет банкинг. А часа 4 мне приходит сообщение, что с меня в 00часов еще снимают деньги, т. к мои деньги еще заблокированны (возможно до 3х дней), а оказываеться я взяла кредит сама не зная. Я в 20 часов еще сегодня снимаю с банкинга возвращаю на карточку и их тоже блокируют. Тоесть афера в чистом виде. Ждут следующего дня, чтобы получить % за использование кредита. В любой банк перевод с карточки на карточку происходит в течении пару минут. А тут нет слов.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 8 лютого 2021, 10:20
Доброго дня.
Термін зарахування коштів на карту з моменту переказу регламентовано Законом України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» стаття 8, пункт 8.4 де зазначається «Міжбанківський переказ виконується в термін до трьох операційних днів. Дочекайтеся, будь ласка, проведення повного фінансового зарахування. Для детальної перевірки інформації про зарахування/ утримання коштів можемо запропонувати зателефонувати до контакт-центру банку 0800210800.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0968835368 7 лютого 2021, 3:11
Ощадбанк работает на условия часних виконавця Палигина, а наклиентив банк нереогируе потому Ощадбанк я нерекамендую он действует е в интересах детей, а нарушает закон
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 8 лютого 2021, 9:54
Доброго дня.
Банк дотримується чинного законодавства України і має право на блокування доступу до рахунку за рішенням виконавчої служби. Якщо рахунок було заблоковано за рішенням суду, рекомендуємо звернутися до виконавчої служби.
Проблема вирішена
0969504674 6 лютого 2021, 21:53
Попередження від особистого менеджера про блокування заробітної картки, в звязку з тим що на картку зараховувалися кредитні кошти через онлайн-кредит, можете пояснити яке тут було порушення?
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 8 лютого 2021, 10:11
Доброго дня.
Ситуацію обовязково перевіримо та звяжемося з вами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olek008 6 лютого 2021, 10:58
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 89
Добрый день, проблема с получением карты «Море» решена. Предистория такова: при заказе в чат-боте «Телеграм», отмечу отдельно, что это очень удобная возможность индивидуальной коммуникации с «Ощадбанком», произошла программная ошибка, в результате которой у специалиста отделения не было возможности активировать счёт. Не думаю, что в данном случае был задействован «человеческий фактор», но все бывает…
Тем не менее, не смотря на долгий срок ожидания решения проблемы, хочу отметить с благодарностью помощь и поддержку сотрудников отделения 10024/012 г. Чернигов. Я постоянно в процессе находился на связи, коммуницировал в том числе и с управляющей отделением, Оксаной Юрьевной, получал информацию в телефонном режиме о мерах принимаемых для решения вопроса, спасибо. Замечу так же, что и руководство филиала — Черниговского областного управления Ощадбанка, оказывало заметную помощь. Поэтому с уверенностью могу отметить, что для данного банка каждый клиент действительно является важным, я порекомендовал бы всем клиентам банка быть более терпеливым и адекватными, вникать в условия договора, запоминать правила и прежде чем писать здесь гневные комментарии, не лениться по цепочке, в порядке субординации, пытаться решить проблему. Конечно отрадно понимать, что обратившись сюда с отзывом, всегда можно надеяться на реакцию ответственных лиц Ощадбанка, но все нужно отдавать себе отчёт, что не стоит злоупотреблять. Считая данный ресурс последним источником решения своих проблем, более хладнокровно и вменяемо подходите к оценке деятельности банка и задавайте больше вопросов, не отягощенных собственным субъективным мнением и опытом.
Отдельная благодарность ресурсу «Минфин», спасибо, что вы есть!
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 8 лютого 2021, 10:04
Доброго дня.
Дякуємо, що знайшли час оцінити наші зусилля!
Гарного вам дня =)
Проблема вирішена
uvu84 5 лютого 2021, 18:34
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Героїв України, 65
Здравствуйте, хочу оставить свой отзыв и тут, потому что сколько я уже жалоб не писал, ничего не помогает! с руководством связаться невозможно, представители банка футболят в разные стороны, горячая линия ничего не решает, тоже отправляют не понятно куда! Ощадбанк не выполняет постановления исполнительной службы, ищут любые пути чтобы запутать, и отнекатся, и не отдать остаток денег, которые остались от зарплаты! такое ощущение что там шарлатаны и мошенники, уже написал в прокуратуру, нужно выводить их на чистую воду! верните мои деньги, на передовой оставили меня без зарплаты, слова ели подбираю!
Ощадбанк
Відповідь банку
17 лютого 2021, 16:44
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, яка саме ситуація виникла? Будемо вдячні за детальний опис в приватних повідомленнях.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
Ivan Sinchuk 5 лютого 2021, 14:31
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Б. Хмельницького, 3-А
Добрий день.
Зазвичай я знімаю готівку в банкоматах.
але сьгодні вкрай було необхідно зняти кошти!!! підійшов у центральне відділення відділення.
У касу яка зі 6 касс працювала одна і та для людей з обмеженням.
попросив зняти з Зарплатної карти необхідну суму. на що отримав відповідь -а ви замовляли.
кажу ні.
касир побігла консультуватися.
за 5 хв повернулася
зверхньо зі словами що знімуть половину з необхідних мені коштів. якщо ні то допобачення!!!
Підійшов до адміністратора.
попросив керуючого. відповідь не вразила…
керуючий на лікарняному.
заступник у відряджені.
а менеджер по роботі з віп клієнтами виїхав.
на останок
вибачте ми нічим не можем допомогти.!!!
все.
питання: чому я маю замовляти не значні суми щоб їх зняти!!!
Р.S
приїхавши до відділення на червоного хреста.
все навпаки, дуже ввічливо і телерантно отримав всю суму.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 лютого 2021, 15:54
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. У відділенні банку можуть видати кошти в межах суми, наявної в касі. Якщо потрібно зняти значну суму, рекомендуємо повідомити про це наперед.
EvAlximik 5 лютого 2021, 12:46
Месяц назад была зачислена ошибочна сумма (двойная транзакция) на мой счет банком!!!, про что сразу проинформировал колл-центр что б сняли.
В течении месяца никто не может списать эту сумму, а наоборот блокируют счет, делая меня виновным.
Сотрудники отделения и колл-цетра отфутболивают как мячик, никто не желает помочь. Предлагают завести новый счет, как будто это решит проблему!!!
После такого наплевательского отношения клиенту пропадает желание пользоваться услугами банка!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
5 лютого 2021, 14:47
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо та надамо зворотній зв'язок.
135622anya1009 5 лютого 2021, 9:24
04.02.21 г. вошла в Веб-банкинг, к нему привязаны 2 моих карты. С одной карты пополнила телефон дочке и сыну (на 300 и 350 грн.)Сразу же система выдала ошибку и целые сутки я промучалась, не могу зайти — пишет «Неверный пароль».Позвонила на горячую линию, там говорят, что мне заблокировали вход в личный кабинет, т.к. посчитали мои действия мошенническими… Возникает вопрос, почему в тот момент когда они посчитали эти действия мошенническими, они не связались со мной? Я вводила все коды, которые банк присылал на мой номер, для входа!!! Получается, что банк присылал код мошенникам? И для чего нужен этот Веб-банкинг, если я не могу даже пополнить телефон с собственных средств? Теперь на горячей линии мне предлагают пойти в отделение банка и там все выяснить. Сейчас я не имею такой возможности. И почему когда на самом деле у людей исчезают с карточек деньги, эти услуги не блокируют? На каком основании, банк лишает меня возможности, использовать мои личные средства на мои нужды? Почитав кучу отзывов о работе этой системы, я поняла, что эта система — просто издевательство над клиентами!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
5 лютого 2021, 10:43
Доброго дня! У разі, якщо по карті проводиться підозріла операція, банк може встановлювати обмеження та вимагати підтвердження цих операцій від клієнта. Це захід безпеки, що дозволяє протидіяти шахрайству. Рекомендуємо дотримуватись рекомендацій спеціалістів. Також ви можете уточнити в оператора, які саме операції обмежено.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
Natalia5d 4 лютого 2021, 18:42
Добрый вечер. Почему ощадбанк не спешит разблокировать счёт?
Исполнительная служба наложила арест на мой счёт. Я представила все документы для исполнительной службы. В свою очередь исполнитель отправил заказное письмо с постановлением о снятии ареста, сотрудники ощадбанка получили письмо и потеряли (я прождала 2 недели). Исполнитель повторно отослал заказное письмо, но сотрудники ощадбанка не спешат разблакировать счёт, хотя письмо опять получили. Доказательства трекера укрпочты
Ощадбанк
Відповідь банку
5 лютого 2021, 8:59
Доброго дня! Для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення. Перевірте, будь ласка.
Любов Зеленська 4 лютого 2021, 15:42
Відділення за адресою: Київ, вул. Хорива, 27-А
Хочу подякувати ст. контролера — касира Чуднецову Таїсію Олексіївну за чутке та фахове ставлення до клієнтів банку.
Ми звернулися з приводу конвертації євро в гривню, бо маємо кошти на закордонній картці
Отримали повну, розгорнуту інформацію.
Щиро дякуємо ст. касира-контролера
Чуднецову Таїсію Олексіївну за професіоналізм і людяність!
Ощадбанк
Відповідь банку
4 лютого 2021, 15:56
Доброго дня! Приємно, що ви знайшли час та залишили позитивний відгук. Дякуємо за довіру.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
Marina123098 4 лютого 2021, 15:36
Скарга
На дії посадових осіб Ощадбанку України.
Мною було відкрито рахунок в Ощадбанку, для зарахування соціальних виплат, а саме (виплата при народженні дитини). Так як в мене виконавче провадження то данный рахунок був заблокований з соціальними коштами.
Вже пів року я веду перепис с банком та державною виконавчою службою. Так як ці кошти не можуть бути вилучені державною виконавчою службою. Державний виконавець надав мені постанову за яким я можу розблокувати ці кошти, але в банку цього не роблять.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 лютого 2021, 15:55
Доброго дня! Для розблокування рахунку відповідний документ повинен надійти до банку від виконавця. Рекомендуємо звернутись до виконавчої служби та уточнити, чи було надіслано постанову до банку.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.3 44.25
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.3 44.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Відгуки про Ощадбанку 📝