Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VNovosad 18 лютого 2021, 10:04
Дуже вдячний колективу Мінфіну за турботу і допомогу в професійному і оперативному вирішенні проблеми.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 лютого 2021, 12:22
Доброго дня! Раді, що питання вдалось вирішити. Дякуємо вам за позитивний зворотній зв'язок.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
Jannin 18 лютого 2021, 0:18
Мне сделали перевод денежных средств- 3398, 00 грн 15.02.2021 г. через ваше отделение, г. Берислав, Ощадбанк. Перевод был внесен наличными через кассу вашего банка на Приватбанк на мою карточку. Сегодня уже 18.02. 2021 г. А деньги до сих пор не поступили на мою карточку. Вопрос сколько еще времени мне нужно ждать поступление денежных средств? Мне с Европы деньги приходят за один день. Прошу разобраться в данном вопросе! Мой тел +380687121931
Ощадбанк
Відповідь банку
18 лютого 2021, 9:16
Доброго дня! Міжбанківський переказ виконується в термін до трьох операційних днів. Рекомендуємо очікувати зарахування.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
Zhenya Pryimachuk 17 лютого 2021, 12:46
Выполнил перевод не на ту карту. Попросил отменить перевод, так как получатель ошибочный не отвечает на звонки и связаться невозможно. В обратном переводе и каком-то решении проблемы банк помочь отказался. «Сам виноват, что не туда отправил».
Ощадбанк
Відповідь банку
17 лютого 2021, 16:50
Доброго дня! Банк зобов'язаний перерахувати кошти саме за тими даними, які ви вказали, і не може їх самостійно змінювати. Аналогічно відсутня можливість провести списання по рахунку іншого клієнта у вашу користь. Сподіваємося на розуміння.

З повагою, команда Ощадбанку.
K3041094mav 16 лютого 2021, 20:16
Приблизно місяць назад закінчився термін дії картки. Звернулася до відділення щоб її перевипустити. Не питаючи мого дозволу підключили Смс інформування. Я просила не підключати, оскільки воно коштує 7 грн за смс, а мені приходить допомога 1500 грн. Плюс до того я не працюю. Це моє єдине джерело доходу. Два рази зверталася до різних операторів щоб відключити дану послугу, два рази отримала відмову, мовляв в цьому не можемо відклюти тільки у наступному.
Підскажіть як відключити дану послугу чи куди звернутися щоб її відключили бо від цих недопрацівників толку взагалі нема?!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
17 лютого 2021, 9:13
Доброго дня! Для відключення смс-інформування можна цілодобово звернутись до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. Написали вам також в особисті повідомлення для уточнення деталей ситуації. Перевірте, будь ласка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Levnik1965 16 лютого 2021, 19:18
Відділення за адресою: Київ, пр-т Миколи Бажана, 3-А
Мой отец пенсионер. Ему 84 года. После окончания депозитного договора решил его не продлевать так как понадобились деньги. Чтобы добраться до отделения ему понадобилась моя помощь, так как передвигаться самостоятельно он не может. В отделении отцу в выдаче депозита отказали по причине переоформления его на новый срок, причем без согласования с клиентом (даже по телефону не сообщили), и предложили ему прийти через год. Как такое может быть?!!! Во первых, через год деньги ему могут уже не понадобиться, а во вторых ситуация может повториться опять. Отдайте пенсионеру его деньги!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
17 лютого 2021, 9:09
Доброго дня! Хотіли б перевірити дану ситуацію детальніше. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ПІБ клієнта, його номер телефону та адресу відділення, до якого звертався.
Andrew Derkach 16 лютого 2021, 14:21
Суть вопроса настолько заезжена что не хочу даже начинать. Но придётся. Есть зарплатная карта, есть кредит на этом счёте. Ну и то не кредит, а скорее что-то похожее на овердрафт. Итог, раньше при любом зачислении на карту (счёт один, нету отдельной кредитки и карты дебетовой) сума нужная для тела задолженности считалась из любых зачислений (что было весьма удобно, когда ты знаешь что у тебя систематично пополняется карта, считал это + Ощада) но с 18.02.2020 г. Ощад решил как всегда сделать что-то гамн*ней извините за французский, (Нет что бы упрощать они усложняют всегда и во всем.) А теперь если любое зачисление приходит на такой тип карты, оно не считает погашение задолженности, а дальше насчитывает пеню. Потому что теперь якобы нужно самому зайти в ощад24 и нажать погашение кредитного лимита. АБСУРД было все нормально. А теперь я считаю таким образом они кинули немало людей на %. Поэтому в жизни не рекомендую связываться с этим банком. Самый ужасный банк в Украине № 1. И кстати объясните всем вашим менеджерам что мы гос банк. Государственный сберегательный банк Украины (укр. Державний ощадний банк України, Ощадбанк) — украинский банк, второй по размерам активов и крупнейший по количеству отделений всех банков Украины. Находится в государственной собственности. А то уж больно они кричат что вы частный банк. Просто не на вижу Вас). Всех благ.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 лютого 2021, 18:02
Доброго дня! Умови погашення кредитного ліміту дійсно було змінено. Виконати погашення можна в будь-який зручний час через Ощад 24/7 або контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
Для додаткової зручності рекомендуємо вам оформити картку «Моя кредитка». Вона дає можливість відокремити власні та кредитні кошти, а використаний кредитний ліміт погашається при кожному зарахуванні. Детальніше про умови за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/moya-creditka
Проблема вирішена
serjantik 16 лютого 2021, 12:42
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 84
Хочу досрочно полностью погасить и закрыть кредит за авто сегодня, некому обратиться, на гор линии переводят с оператора на оператора, не знают как поступить. На официальном сайте и на сайте минфина телефон отделения неактуален.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 лютого 2021, 14:08
Доброго дня! Просимо вас уточнити номер телефону, за яким телефонували. Ситуацію перевіримо. Найближчим часом працівники відділення зв'яжуться з вами з приводу погашення кредиту.

З повагою, команда Ощадбанку.
Tetiana Dziana 15 лютого 2021, 21:38
Відділення за адресою: Київ, вул. Мартиросяна, 6
Нав*язали на роботі зарплатну карту ощадбанку, оформленням займалась бухгалтерія. Карта без пей-пасу, змінити карту на іншу можна лише в тому відділенні, де її відкривали. Навіть платної послуги такої нема, щоб відкрити будь-де. А вияснити, дету карту відкривали — не таке вже й просте завдання, тому що відповідь співробітника завжди одна — звертайтесь туди, де відкривали. Піди туди, не знаю куди.

А закрити рахунок в цьому банку — той ще квест. Прийшла у відділення, дівчина-адміністратор (єдина нормальна людина в тому відділенні) пояснила, що для закриття рахунку потрібно спочатку зняти з карти гроші, а потім звернутись до співробітника банку для закриття. Так як сума значна, одразу звертаюсь в касу. Там сидить хамувата жінка, просить назвати точну суму зняття. Я точної суми не знаю, прошу її перевірити баланс карти і видати усі власні кошти, щоб можна було закрити рахунок. Закатує очі, відправляє мене до банкомату, який на той момент не працював. З енної спроби вона таки виводить мені баланс з написом «Власні кошти — ікс гривень», щоб я подивилась і назвала їй точну суму. Всю суму я так і не змогла отримати, тому що це  *** мені заявило, щось типу «на решту розрахуєтесь в магазині, а рахунок ви сьогодні все одно не закриєте, треба йти в те відділення, де відкривали, а потім ще чекати 90 днів». Чому всі нормальні банки можуть обслуговувати клієнта в тому відділенні, де йому зручно, а з ощадом я повинна їхати на інший кінець Києва і тратити пів дня часу? А, ще при цьому касир паралельно спілкується з колегою і розповідає, як їй набридли ці клієнти за день. І нікого з них не бентежить, що я як клієнт теж це все чую.
Так на цьому історія не звершилась. Через кілька днів мені приходить повідомлення про нарахування відсотків по заборгованості. Виявляється, банк обдурює клієнтів, коли пише «Власні кошти», бо то насправді не власні, а доступні, тобто власні + кредитний ліміт.
При поповненні карти кредитний ліміт автоматично не гаситься, доводиться телефонувати в контакт-центр, де співробітник монотонно читає завчений скрипт. Таке враження, що спілкуєшся не з живою людиною, а з роботом. Добре хоч, що робот все ж зміг погасити цей кредитний ліміт з відсотками.
Я на 20 гривень не збіднію, але таке відношення банку до своїх клієнтів не викликає ніякого бажання мати з ним справу. Краще вже під матрацом кошти тримати, ніж довіряти їх таким хамам і обманщикам.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 лютого 2021, 12:38
Доброго дня! На даний момент закрити рахунок можливо дійсно у відділенні, де його було відкрито. Перепрошуємо за незручності. Продовжуємо роботу над масштабним проектом, після реалізації якого можливим буде провести будь-яку операцію в зручному відділенні. Це завдання потребує часу, сподіваємось на розуміння. Дану ситуацію хотіли б перевірити детальніше. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.

З повагою, команда Ощадбанку.
modez 15 лютого 2021, 19:16
Адреса безпредела «банка»
Місто Київ.
проспект. Правди 96.
26 грудня 2020 року, вирішив відкрити карту киянина для сплати комунальних платижив без комісії через сайт цкс. Прийшов в банк відкрив карту дали договір.
Далі так, Адреса (прописка у мене київська, я кореневий киянин). Але так як у мене немає пільг, обслуговування 120 грн за рік. Я погодився. Мені дали договір і сказали виготовлення картки два-три тижня… Чекаю 6 тижнів відпрашуюсь знов з работе. Прихожу, а карта невипустилося требо в совбез брати довідку. Я кажу вмене не пільгова карта глаза барана молодого соплека і все. Як мені наказати винних і отримати свою карту.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 лютого 2021, 12:21
Доброго дня! Потрібно перевірити деталі ситуації. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.
Дякуємо!
Проблема вирішена
Владислава Губенко 15 лютого 2021, 18:09
Відділення за адресою: Київ, вул. Героїв Севастополя, 33
12.02.2021 о 16:33:11 я обмінювала гривні на долари, попередила касира, що треба перерахувати гроші, так як не знаю точно суму наявних у мене коштів.
Безпосереднє обслуговування даною касиркою було грубе та неприємне, ніби я екстрасенс і точно знаю алгоритм дій, тому повинна сама знати, що маю робити і коли. Касир двічі перераховувала гроші, не могла порахувати решту, і взагалі я вперше мала такий досвід довгої операції обміну.

Через 10 хвилин, коли я вже покинула відділення, мені на телефон почалися дзвінки з міського та особистого телефонів. Так як я поспішала на транспорт в інше місто, вирішила потім розібратися, але не змогла ігнорувати такий потік дзвінків. Взявши трубку почула «Ти мені не додала 600 грн, повернися і віддай». Я почала казати, що я вже в трамваї, мені треба поспішати на транспорт, тому я не маю можливості повернутися, і взагалі я ж не винна у тому, що трапилося. На це мені почали кричати у трубку: «Я зараз викличу на тебе службу охорони!!! У мене є твій номер!!! Я маю класти свої гроші!!! Ти мені не додала 700 (вже 700!) гривень!!!». Я пропонувала, щоб вона поклала свої кошти, а я повернуся в понеділок до Києва і поверну їй їх, але крики продовжилися. В результаті, так як я була вже на нервах, мене довели до істерики, нервового зриву. Через залякування я повернулася у відділення, де, доки мій хлопець віддавав їй кошти, я ревіла і не могла заспокоїтися. Три робітники відділення заспокоювали мене і пояснювали, що касир переплутала операції купівлі і продажу, тому порахувала мені по іншому курсу.
Даний касир навіть не вибачилася!

Мені не шкода грошей у даній ситуації, мені шкода моїх нервів. А ще прикро, що я слухала погрози і залякування не через мою якусь помилку або спробу обдурити банк, а через помилку цієї касирки, яка не мала права так себе вести і розмовляти.
Їй пощастило, що вона натрапила на людину, яка й так хвилювалася з інших причин і була у тому стані, коли легко вивести з рівноваги.

Врешті-решт свій транспорт я пропустила.
Шкодую, що не послухала хлопця, не плюнула та не залишила цього касира саму розбиратися з проблемами, які вона створила.

Сподіваюся, керівництво звернуло на це увагу.

Сумніваюся, що зайду туди ще раз. (Хоча інший касир, до якого потрапляла раніше, неймовірно приємна людина, яка з посмішкою обслуговує кожного).
Ощадбанк
Відповідь банку
16 лютого 2021, 12:17
Доброго дня! Дякуємо, що повідомили нам та детально описали ситуацію. Деталі інциденту обов'язково перевіримо.

З повагою, команда Ощадбанку.
Полезный комментарий
Владислава Губенко 16 лютого 2021, 15:19
Відмітила заявку як вирішену, так як був дзвінок від керівництва відділення. Пояснили щодо покарання вказаного робітника.
Претензій до роботи інших не маю.
Сподіваюся, що даного касира приберуть, щоб інші клієнти не мали такого досвіду, який отримала я.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
g007 15 лютого 2021, 10:39
, 12 февраля 2021, 18:29
Доброго дня! Інформація про відключення Ощад 24/7 через непроведення операцій не відповідає дійсності. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення номер телефону, з якого вам телефонували. Обов’язково перевіримо детальніше." Представитель Ощадбанка обманывает. Звонок действительно был. Что касается номера телефона, я не думаю, что автор ответа вспомнит с которого номера ему звонили в конце прошлого года. Банк тупо звонит клиенту пытаясь хотя бы обманом вынудить совершить какую нибудь операцию через Ощад24/7. И второе, банк нагло врет, что я входил в Ощад 24/7 в 3 часа ночи, поэтому подключили SMSбанкинг. Я им не пользовался с момента закрытия депозита. Банк обманывает клиентов пытаясь хоть таким образом что-то заработать. Особенно не рекомендовал бы пользоваться услугами этого банка пенсионерам.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 10:53
Доброго дня! Ми би з радістю перевірили інформацію щодо дзвінка. На жаль, нам потрібно трошки більше деталей. Як мінімум, номер телефону.

Проведення або непроведення операцій через Ощад 24/7 не впливає на можливість користування сервісом.
За бажанням, ви можете зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 відключити смс-інформування та закрити реєстрацію в Ощад 24/7.

З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zulikos 13 лютого 2021, 22:22
Я клиент этого банка уже давно и решил взять кредит, то есть увеличить лимит кредитной карты которую они мне навязали в приказном порядке или не поменяют заработную, оформил у них в отделении и уже жду согласия 2 недели, так может через пол года, деньги дают на нужды которые людям надо решать в пару дней. Самый худший банк в мире.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 9:45
Доброго дня! Рекомендуємо вам звернутись до відділення банку для уточнення інформації щодо розгляду кредитної заявки. Для зручності це можливо зробити в телефонному режимі. Контактні номери розміщено на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/map
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 лютого 2021, 9:32
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 17.02.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
Вита Хижняк 13 лютого 2021, 14:57
Добрий день! Не можу закрити кредитний ліміт по зарплатній карті (відкрита в Києві), проживаю наразі в Кіровоградскій обл., де в відділенні ощадбанку мені відповідають, що вони бачать тільки дані по області. Написана мною заява на закриття кредитного ліміту нічого не вирішила і до Києва не дійшла. По телефону гарячої лінії мені даже не можуть озвучити суму боргу. Змогу приїхати не маю доглядаю інваліда 1 групи.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 9:40
Доброго дня! Для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення. Перевірте, будь ласка.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
Olga3426 12 лютого 2021, 12:44
Тисменицькому відділенні Ощадбанку дуже жахливе ставлення директора відділення до клієнтів банку які приходять проводити різні платежі та отримувати пенсію вона до всіх підходить і висловлює свої невдоволення то ви не так то ви не втому віці, будь ласка проведіть з нею роз«яснювальну роботу чого люди мають від неї страдати. У неї що немає роботи що вона завжди ходить по залі і коридорі.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 лютого 2021, 18:31
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Перегляньте, будь ласка.
Проблема вирішена
Nik270976 12 лютого 2021, 10:33
Вже пройшло дві неділі як виконавець надіслав постанову про розблокування соціального та пенсійного рахунку, а Ощадбанк й досі не розблокував рахунки. Куди я тільки не звертався і на гарячу лінію, і в відділення- ніхто нічого не знає. Шановний Ощадбанк, розблокуйте рахунки, в мене це єдине джерело моїх доходів. Дякую
Ощадбанк
Відповідь банку
12 лютого 2021, 18:30
Доброго дня! Ситуацію обов'язково перевіримо та надамо вам зворотній зв'язок.

З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
g007 12 лютого 2021, 0:17
Наверное дела у Ощадбанка совсем плохи, если при новом руководителе они решили зарабатывать на пенсионерах. Месяца два назад мне позвонили из банка и сообщили, что я не осуществляю платежей через Ощад 24, поэтому, если в ближайшее время я не сделаю никаких платежей, мне прекратят предоставлять эту услугу. Поскольку мне он не нужен, меня это не волновало. Через месяц я забрал депозит, аннулировал карты, оставил только, карту киянина«, поскольку к ней привязаны все льготы. Естественно без средств на ней. Вчера получил сообщение о подключении мне SMS банкинга. Потеряв свое личное время на процедуру отключения я избавился от этой услуги. Девушка задала несколько вопросов и по окончанию предупредила о том, что деньги за подключение все равно снимут. К ней никаких претензий, обслуживание на надлежащем уровне. Также сообщила, что SMS банкинг подключается автоматически при входе, или попытке входа в Ощад24. Во втором пункте как раз и кроется, развод». Вам делают подключение SMS банкинга и заявляют, что кто-то пытался войти в Ваш аккаунт. 7 гривен не такие уж большие деньги, но пенсионеры обычно не внимательные, могут не прочитать SMS и, если на карте нет денег, через месяц овердрафт, затем штраф за просрочку платежа. Да даже по 7 гривен с такого количества пенсионеров сумма выльется в несколько миллионов, достаточных для выплаты премий новому руководству. Такого беспредела в Ощадбанке даже раньше не было.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 лютого 2021, 18:29
Доброго дня! Інформація про відключення Ощад 24/7 через непроведення операцій не відповідає дійсності. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення номер телефону, з якого вам телефонували. Обов'язково перевіримо детальніше.
Підключення смс-банкінгу до картки, по якій здійснюється реєстрація в Ощад 24/7, відбувається автоматично для можливості користування сервісом. У разі, якщо клієнт не бажає користуватись особистим кабінетом Ощад 24/7, реєстрацію можна закрити через оператора контакт-центру. Таким чином, послуга не буде підключатись при вході в додаток, поки не буде створено нову реєстрацію.
g007 11 лютого 2021, 9:40
Банк самовольно подключает SMS банкинг, несмотря на то что закрыт депозит, и многократное подтверждение, что в подобной услуге не нуждаюсь. Какого … я должен терять свое время и деньги из-за без… клерков, навязывающих ненужные услуги.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 лютого 2021, 10:33
Доброго дня! Ви можете відключити послугу смс-інформування через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
Yrtukhvatullin 10 лютого 2021, 16:58
Відділення за адресою: Київ, вул. Володимирська, 27
21.01.2021 обращался в отделение банка.
Подписал заявление на закрытие карты и счета.
На сегодняшний день 10.02.2021 карта и счет не закрыты.
При этом сегодня обнаружил, что списали плату за годовое обслуживание.
Прошу аннулировать плату и закрыть счет с картой.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 лютого 2021, 10:23
Доброго дня! Закриття рахунку відбувається впродовж місяця від написання заяви для проведення остаточного розрахунку з банком в день білінгу. Комісію за обслуговування картки передбачено тарифами банку:
https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
core499 10 лютого 2021, 15:47
Где вы видели платный интернет банкинг? Не видели? А вот в ощаде за него нужно платить. Не верите- объясняю.
Оператор колл центра убеждает что интернет банкинг бесплатный, но с вас будет каждый раз списываться комиссия за смс информирование при входе в ИБ. А отключить информирование нельзя. Вот такая дурацкая запутанная логика. И даже если вы не пользуетесь им, но вдруг однажды зашли- с вас спишутся деньги, если вы раб ощадканка и у вас есть какие либо счета. А если у вас 0 на счету, то поздравляю, теперь вы должник банку! Поэтому очень советую обрубить всевозможные каналы с этим банком. Вдруг ему завтра стукнет в голову взымать деньги за звонки в колл центр или за вход в отделение или за то что у вас есть карта банка.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 лютого 2021, 10:29
Доброго дня! Підключення смс-банкінгу до картки, по якій здійснюється реєстрація, відбувається автоматично для можливості користування сервісом. При цьому створити реєстрацію можна по будь-якій картці, в тому числі з безкоштовним смс-інформуванням. «Моя карта» оформлюється в будь-якому відділенні миттєво та безкоштовно. Детальніше за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/my-card
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 лютого 2021, 8:52
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 11.02.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Виктория Бульбаха 10 лютого 2021, 10:55
Позвонила на гарячую линию чтобы узнать пришел ли мне денежный перевод (знаю номер перевода). Перевод я не ожидала, но получила смс от Ощадбанка, возникли сомнения. И чтобы не тратить нервы и время я решила поинтересоваться у гарячей линии. Итог: у них нет технической возможности проверить это (могут лишь если перевод осуществлялся на карту, а если на отделение- то нет!!!) Предложили назвать адреса в моем городе где я могу выяснить судьбу этого перевода. Всё! Занавес!
Ощадбанк
Відповідь банку
10 лютого 2021, 11:47
Доброго дня! На жаль, не всі перекази можливо відслідкувати в телефонному режимі, саме тому вам рекомендували звернутись до відділення та запропонували підібрати зручне для вас. Перепрошуємо за незручності.

З повагою, команда Ощадбанку.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.3 44.25
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.3 44.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Відгуки про Ощадбанку 📝