Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Maryna050 14 січня 2021, 12:32
Відділення за адресою: Київ, вул. Червоноткацька, 35
Закрити рахунок можна тільки в тому відділенні, де відкривався, навіть якщо відкривало підприємство для зарахування заробітної плати. Чому не можна закрити в зручному для мене відділенні? Це незручно!!!
Закривала рахунок та кредитний ліміт, є квитанція про сплату коштів саме на цей рахунок, але вони туди не потрапили, а повернулися на інший мій рахунок!!! як пояснили на гарячій лініі, кошти були перераховані з картки іншого банку на мою картку ощадбанку і тут же зняті в банкоматі, і тому вони ще не встигли стати моїми!!! Як я їх тоді зняла? І тому ці кошти, які вносилися на інший рахунок були повернуті мені на інший рахунок! Чому ви не повертаєте коши, які відразу після переказу зняті і витрачені в магазині? І тепер меня знову іхати через все місто в конкретне відділення, щоб знову їх покласти на потрібний рахунок і закрити його!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2021, 16:15
Доброго дня! На даний момент дійсно можливо закрити рахунок в обслуговуючому відділенні. Працюємо над проектом, в результаті реалізації якого можливо буде виконати будь-яку операцію у зручному відділенні. Завдання масштабне, тому потребує певного часу. Сподіваємось на розуміння.
Рекомендуємо проводити операції після фінансового зарахування коштів, оскільки може виникати овердрафт (прострочена заборгованість). В такому випадку банк діє в інтересах клієнта і намагається погасити цю заборгованість із коштів на іншому рахунку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vera Tyu 14 січня 2021, 11:50
Добрый день, хочу рассказать вам про и.о.руководителя Ощадбанка 204 отделения в г. Кременчуг Гончарук Викторию. Некомпетентность и непорядочность этого человека зашкаливает. Ругается матом на подчинённых, курит прямо в туалете отделения, заставляет кассиров заниматься махинациями, а именно продавать валюту без квитанции, а разницу денег относить нужно ей в кабинет, заставляет принимать платежи по левым документам, заставляет брать с клиентов деньги за выписки и т. д., то что банк обязан дать бесплатно. Ведет себя так как вроде бы этот банк ее собственный. Большая текучка кадров на очень печально что такие люди работают в банке.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2021, 16:02
Доброго дня! Дякуємо за сигнал. Інформацію, вказану у зверненні, обов'язково перевіримо.
Проблема вирішена
Stxyfycuvuvubu 13 січня 2021, 13:27
Еще с 5 числа пыталась на протяжении дня, а это не раз и не два раза (а до 30 раз с интервалами во времени дозвониться на отделения в оболонском районе по улице Тимошенко 12 и Гнроев Днепра 53.
НИКТО ТАК И НЕ ОТВЕТИЛ Н, А Телефонный звонок!!!
Я вот не понимаю, зачем указывать номер отделения, если сотрудники игнорируют входящие звонки???
13 января ситуация не изменилась
В чем проблема у вас там???
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2021, 15:10
Доброго дня! Для уточнення деталей написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alekhardik 13 січня 2021, 10:52
В Запорожье, отделение #42. По отделению бегают 30 полудурков «специалистов», и все лишь один из них работает с клиентами. Чтобы закрыть карту, я просидел в банке 1 час, 20 минут. Профи не то слово!
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2021, 11:35
Доброго дня! Шкода, що довелось очікувати у відділенні тривалий час. Приносимо вибачення за незручності. Роботу вказаного відділення проаналізуємо, дякуємо вам за зворотній зв'язок.
Мінфін
Відповідь адміністратора
15 січня 2021, 13:05
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 15.01.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Neznakom 13 січня 2021, 10:49
Здравствуйте.
Грубая и не компетентная начальница. Повышает голос и «переходит на личности».
Увольте. Предыдущий начальник отделения был намного лучше и приятнее в обслуживании чем действующая начальница.
Отделение находиться в городе Винница. Расположен как ехать на Чехова, возле тюрьмы.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2021, 11:29
Добрий день! Дуже хотіли б розібратись в ситуації. Будь ласка, напишіть в приватні повідомлення адресу відділення та деталі інциденту. Будемо вам вдячні.
Мінфін
Відповідь адміністратора
15 січня 2021, 13:06
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 15.01.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
polina2017 13 січня 2021, 1:52
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Юності, 45-А
С момента предыдущего отзыва прошел почти год. Единственное, что изменилось — раньше обманывали на 30 грн, а теперь на 50.
То есть минимум, на протяжении года действует схема по обману доверчивых клиентов. Конечно, представитель банка может, возразить, что раз доверчивый клиент внес деньги в кассу, то сам себе злой братнино, а мангер — уничка, что развела на бабки. НО! Я уверен, что большинство пострадавших — это пенсионеры и малообеспеченные люди. Если уж наше государство не смогло отмахнутся и назначила, таки соц. выплату, — с деньгами там совсем туго. И вот именно, эту наиболее финансово уязвимую часть населения, и обманывают дельцы под банковской вывеской.
Клиент прост и доверчив — он думает, что пришел в банк, а не на рынок. Он наивно полагает, что менеджер решает его проблему, а не цыган разводит его на бабки. Но, клиента нельзя в этом винить, ведь формально он пришел в ГОСУДАРСТВЕННЫЙ БАНК, откуда ему знать, что единственная задача менеджера — развести клиента на деньги?

Это все лирика, я понимаю, что это отработанная схема, которая крышуется сверху, иначе бы вопрос решили еще год назад. Но в отделении по прежнему продают реквизиты соц. карт, вместо бесплатной выдачи. Обычно исполнитель в мошеннической схеме получает до 20%, остальное идет выше на ПО, место, крышу, решение проблем с законом. То есть, в «банке» работают сотрудники с ценой совести в 10 грн. максимум. Грустно (

P. S. Анекдот.
Взяли нового гаишника на работу. Месяц работает, два, три… а в бухгалтерию за зарплатой все не приходит и не приходит. Вызывают: — Тебе, что деньги не нужны? А гаишник в ответ: — Ухты, а тут еще и зарплату платят! А думал, что дали жезл — а дальше крутись как умеешь.
Таки тут — крутятся девочки, как умеют. Только, наверное про зарплату не забывают ;)
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2021, 11:27
Доброго дня! Відкриття рахунку у відділенні банку не тарифікується. Хотіли б перевірити дану ситуацію детальніше. Будь ласка, напишіть в особисті повідомлення дату вашого звернення, а також ПІБ та контактний номер телефону. Обов'язково перевіримо роботу працівників та надамо зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
Citrik 12 січня 2021, 21:29
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 37
Сьогодні оплачувала комунальні послуги через термінал, який розташований у відділення Ощадбанку. Оплату здійснювала пенсійною карткою Ощадбанку. Платіж пройшов успішно, про що я отримала смс повідомлення про списання коштів. АЛЕ картку термінал не повернув! Відразу звернулась до працівників відділення про цей факт. Мені відповіли, що картку зможу забрати через аж 7−10 днів після якоїсь інкасації. Враховуючи, що картка містила чіп пай-пас, зателефонувала на гарячу лінію банку, щоб тимчасово заблокувати мою картку. Здивувало повідомлення, оператора, що картка буде заблокована безкоштовно, а розблокують мені її лише за ОПЛАТУ! Я її не загубила, я не мала проблем з введенням пін коду або якихось інших причин неповернення картки (адже, нагадую платіж пройшов). Не розумію, чому я повинна оплачувати некоректні роботу терміналу???
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2021, 10:45
Доброго дня! Прикро, що склалась подібна ситуація. Приносимо вибачення за незручності.
Комісію за розблокування картки передбачено тарифами банку. В цілях безпеки ви можете також активувати в системі Ощад 24/7 опцію «захист картки», або ж тимчасово встановити обмеження на проведення операцій через додаток або чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Gena1937 12 січня 2021, 20:54
В начале сентября переоформил карту Киянина в отделении на ул. Гоголевкой 1−3, Киев. Старая начала барахлить. Перед этим обратился в сервисный центр метрополитена, там сказали, что в моем случаи Ощадбанк должен переоформить ее бесплатно. Конечно, бесплатно не переоформили, заплатил 40 грн. Живу только на пенсию по инвалидности, пенсию получаю в другом банке. Эта карта нужна мне только для льготного проезда в транспорте и других социальных льгот. Да и транспортом пользуюсь не каждый день, а бывает и не каждую неделю. В середине сентября пришло смс сообщение об услуге интернет-банкинга и о оплате 7 грн. При переоформлении карты мне ничего не сообщили об этой услуге. После получения смс обратился в отделение Ощадбанка, менеджер сказала, что мне нужно позвонить, а банк по тел: 0800 210 800 и отказаться от услуги, что я и сделал. В октябре снова получил аналогичное смс. Придя в отделение банка, менеджер сказала (уже другая), что данная услуга у меня не отключена. Также она была удивлена, почему не отключила эту услугу, менеджер банка! Вроде бы, уж эта менеджер отключила, также она посоветовала оплатить задолженность банку. ОПЛАТИЛ!
15 ноября2020 снова получил смс, что я должен банку за интернет-банкинг услугу 7 грн. В конце ноября, начале декабря опять пошел в отделение банка, проверили и сказали, что я ничего не должен и, наверное, смс пришло ошибочно. Предупредили, что я иногда пользоваться Картой киянына, как обычной картой (проводить банковские операции), а то ее ЗАБЛОКИРУЮТ. То есть, я должен переводить со своей пенсионной карты на карту Киянына, платя при этом комиссию. Или специально идти к терминалу и пополнять карту, при том, что я имею группу инвалидностью и хожу с костылем.

Сегодня решил пополнить карту на 10 грн., что бы не заблокировали. Пополнил через терминал на Б. Хмельницкого, 27/31. Пополнил на 10 грн. и хотел взять чек, но появилась надпись «превышение активности»!? Решил посмотреть баланс на экране, но появилась та же надпись, т. е. нельзя ни подтвердить пополнение ни баланс!!! И это я должен верить «на слово» банку, который с особым удовольствием занимается разводом пенсионеров и других незащищенных граждан! Сразу же обратился в том же отделении банка за консультацией и оказалось, что у меня снова ЗАДОЛЖЕННОСТЬ перед банком за смс-банкинг! В декабре ее не было, когда был в отделении на Гоголевской. Девушка, сказала, что бы не скандалил и, что бы я обратился в «свое» отделение, где оформлял карту — на Гоголевскую.
Вынужден был идти на Гоголевскую, оказалось, что, действительно, у меня опять ЗАДОЛЖЕННОСТЬ! А надпись «превышение активности» и невозможность посмотреть баланс на карте из-за того, что у меня задолженность перед банком! И вообще, что это за дела, если имею право бесплатно посмотреть баланс на карте только 1 раз в сутки? Следующий просмотр уже будет стоить 3 грн!!! Ощадбанк всем пенсионерам и другим клиентам об этом сообщает?! Наверное, так же, как мне сообщили о смс-банкинге!
В прямом смысле получается, что за обслуживание «бесплатной карты киянына» вынужден ежемесячно платить по 7 грн. Не ХИЛО!
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2021, 11:24
Доброго дня! В разі відключення послуги, комісія за користування стягується одноразово в кінці місяця (у день білінгу). Ви можете зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 та перевірити, за який період було виставлено комісію та дату відключення послуги, а також наявність заборгованостей.
Хотіли б зазначити, що картка не блокується у випадку непроведення по ній операцій. Картку може бути заблоковано у разі несплати комісій та наявності заборгованості. Якість наданої вам консультації обов'язково перевіримо.
Дякуємо за ваш відгук. З повагою, команда Ощадбанку.
Я как и многие жители нашей страны, мягко скажем, не в восторге от Ощадбанка…
Но!!! 29 декабря 2020, воспользовалась услугами этого банка в городе Покровск, Донецкой области, отделение # 0240, мне очень повезло, так как сотрудник этого отделения по имени Наталья, сделала все возможное и не возможное и решила мою проблему!!! ЗА ЧТО ЕЙ ОГРОМНОЕ СПАСИБО!!!
Вот если бы все работники, а ещё лучше главное управление данного банка, были как Наталья, то это был бы лучший банк в стране!!!
Наталья из отделения #0240, просто человек года, бесконечно ей благодарна!!!
И имею предложение к главе этого банка, уступить свою должность ей, она настоящий профессионал!!!
А вот остальные отделения города Покровск, (в частности отделение #1) мало того что хамят клиентам, так ещё даже не соизволили пошевелить хотя бы одной единственной извилиной в своей голове, чтобы помочь!!!
ОТЛЕЛЕНИЕ #0240 ЛУЧШЕЕ В УКРАИНЕ!!!
НАТАЛЬЯ, СПАСИБО ВАМ ОГРОМНОЕ!!! ВЫ БОЛЬШОЙ ПРОФЕССИОНАЛ И ОГРОМНОЙ ДУШИ ЧЕЛОВЕК!!! СПАСИБО, ВАМ!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2021, 9:54
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук та довіру. З повагою, команда Ощадбанку.
Marimiana 12 січня 2021, 17:43
Почему в Авдеевке всего одно отделение, причем такое мизерное? Совершенно наплевательское отношение. Население Авдеевки 30 тысяч с копейками + полно приезжих из соседних сел. Очереди бесконечные, люди толпятся в комнате 1×2, предварительной записи нет! Скорость обслуживания в банке слоу мо, бюрократия на уровне издевательсва! Почему в ощаде одного человека оформляют по полчаса в лучшем случае? Вам пора поучиться у монобанка.
И отдельная тема это ощад24, банк совсем зажрался и жадничает потратить денег на зп модераторам
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2021, 10:26
Доброго дня! Дякуємо вам за зворотній зв'язок, він для нас дуже важливий.
Щодо забезпечення населення міста Авдіївка та прилеглих житлових пунктів банківськими послугами маємо зазначити, що на сьогодні окрім роботи відділення у м.Авдіївка, організовується робота пересувного мобільного підрозділу. Для зняття готівки можна скористатись одним із трьох банкоматів за адресою: м. Авдіївка, квартал Ювілейний, буд.10, вул. Гагаріна, 27 та вул. Соборна, 30б. Встановлено два інформаційно-платіжних термінали для приймання платежів, поповнення рахунку, поповнення телефону тощо адресою вул. Воробйова, 3 та вул. Гагаріна, 27.
Робимо все можливе для забезпечення якості та доступності до банківських послуг та оптимізації роботи.
З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
Kallissa 12 січня 2021, 16:56
— Одвічно непрацюючий WEB-банкінг.
— Працівники відділення, які двічі «втратили» заяву на закриття кредитноного ліміту за рахунком, за ким відразу вказавалося не відкривавати кредитний ліміт. І саме головне — скасувати кредитний ліміт можливо лише у віділенні, де отримувалась картка. Про діджиталізацію в Ощадбанку і не чули.
— Зміна умов користування кредитним лімітом без попереджень.
— Закрити картку можливо лише у віділенні, де її отримано і нікого не хвилює зручно це чи ні.

На жаль, позитивні сторони відсутні. Мої співчуття всім кому продовжують нав’язувати картки на місцях роботи/навчання.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2021, 9:49
Доброго дня! В роботі Ощад 24/7 дійсно існували технічні складнощі. Приносимо вибачення за незручності. Спеціалісти роблять все можливе для того, аби подібні випадки не повторювались.
Про зміни в умовах користування кредитним лімітом банк інформує шляхом смс-інформування, розміщення інформації на сайті банку https://www.oschadbank.ua/ та безпосередньо у відділеннях банку на інформаційних табло.
Продовжуємо роботу над проектом, в результаті реалізації якого можливим буде здійснення будь-яких операцій у найближчому відділенні. Процес масштабний і вимагає певного часу. Сподіваємось на ваше розуміння.
З приводу заяви на закриття кредитного ліміту, уточніть, будь ласка, до якого відділення звертались? Хотіли б перевірити ситуацію детальніше. Будемо вдячні за відповідь в особисті повідомлення.
З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Liudmila46 12 січня 2021, 14:47
Це не банк, а якась помийна яма, вчора близько обіду написала скаргу, в 14.45 зателефонував чоловік з +380944902152 та сказав що представник банку, обіцяв розібратися в даній ситуації, для ідентифікації запропонував сказати номер картки, потім термін закінчення, а потім і код безпеки (три цифри на зворотній стороні картки)… Я виразилась нецинзурно. на цьому наша розмова була закінчена.
Якщо банківські дані відомі всим злодіям, яка може бути довіра до банку, тим більш що схожа ситуація була вже … На сьогоднішній день позакривала всі рахунки в Ощадбанку.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 січня 2021, 15:32
Доброго дня! Факт передачі даних працівниками банку виключено, оскільки розголошення банківської таємниці тягне за собою відповідальність, передбачену законом.
Ви правильно вчинили, не назвавши дані вашої картки шахраєві. Номер телефону зафіксовано, дякуємо вам за інформацію.
Контролювати стан рахунку можна цілодобово за допомогою системи Ощад 24/7. В особистому кабінеті передбачено ряд додаткових заходів безпеки — функція «захист картки», управління лімітами та можливість випуску віртуальної картки для безпечних розрахунків в мережі Інтернет. Можемо запевнити, що служба безпеки банку робить все необхідне для збереження безпеки коштів.
Apocryphon 12 січня 2021, 10:45
Хочу оставить отзыв, с которым на мой взгляд 80% Ваших клиентов с ним согласятся.
Суть проблемы: Человек перед смертью открывал депозит. После смерти естественно счет заморозили. Обратились к нотариусу, который сделал запрос в банк по отображению счетов и количества средств в ощадбанке и составил наследственный акт после чего рекомендовал обратиться в банк для получения средств наследником. При обращении в банк в первый раз, получили ответ, что произошла «автоматическая пролонгация» депозита и забрать деньги мы можем только конкретного числа в конкретном отделении ощадбанка города Чернигов. Естественно, что мы приехали с наследником (бабушка 80 лет) в указанную сотрудником банка дату, но как оказалось, нам указали неверную дату и мы опоздали на один день, в следствии чего включилась пролонгация. То есть забрать деньги с депозита мы можем только через год. (Это произошло из-за некомпетентности сотрудника банка, причем главного отделения).
Я попросил указать мне Нормативный акт, который регламентирует автоматическую пролонгацию депозита клиента, который умер. Главный менеджер не смог мне дать на этот вопрос ответ. Наследник попросил предоставить отделением в котором открывался депозит, договор открытия депозита, естественно его тоже предоставить не могли. Тогда наследник попросил отменить автоматическую пролонгацию, но менеджер отказалась это делать. Только после моего звонка в главное отделение ощадбанка, менеджеру перезвонили и рассказали как можно отключить автоматическую пролонгацию, но она специально тянула время, что пробыв в отделении еще 2 часа с наследником (80 лет) в ожидании отмены пролонгации, я был вынужден уехать, так как главный менеджер не могла объяснить причину столь долгого ожидания. Наследником было написано заявление по поводу случившейся ситуации в главное отделение, подождав 30 дней мы получили ответ, в котором говорилось, что руководство не видит нарушений со стороны сотрудников, а давать ответ по поводу указания нормативного акта, который регламентирует процедуры автоматической пролонгации, отказалось.
Все копии и доказательства у меня сохранились, жду дату, когда сможем забрать деньги с депозита, если снова возникнут Ваши д*бильные проблемы, будем писать заявление до НБУ.
Потрепав нервы, теперь с легкостью могу сказать, что Ощадбанк, самые ужасный банк в Украине! У Вас вечно невозможно дозвониться по горячей линии, а если и дозвонишься, то получаешь космический ответ без конкретики. Персонал — сборище баранов закончивших ПТУ. Ужасный сервис. За то комиссии самые большие.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 січня 2021, 15:23
Доброго дня! Вкрай прикро, що склалась подібна ситуація. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону спадкоємця, а також адресу відділення, до якого звертались, перевіримо інфомацію більш детально.
Зазначимо, що тарифи банку є середньоринковими, а для звязку із контакт-центром можна використовувати послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
Якщо оператор не надав вам відповіді на ваші питання, будь ласка, зазначте номер телефону, з якого звертались, та ваше ПІБ. Якість консультації обов'язково перевіримо.
123777 11 січня 2021, 17:37
Здравствуйте. Вынуждена обратиться к Вам с претензией. С конца декабря 2020 года невозможно пользоваться Ощад 24/7 ни с компьютера, ни с мобильного телефона. В конце декабря 2020 (насколько я вижу уже по сумме в Ощад 24/7 это было 28.12.20) оператор по моей просьбе перевела мне с мобильных сбережений в ручном режиме сумму и подтвердила, что у Вас технические проблемы. 05 и 06 января 2021 года я вновь не могла зайти в веб-банкинг. 06.01.21 я снова попросила Вашего оператора перевести сумму на мобильные сбережения. Но при этом оператор сказала, что технических накладок у Вас нет и это проблема у меня. Я объяснила, что пыталась зайти в систему из двух браузеров (Crome, Opera) при операторе Укртелеком. Не дает зайти ни один из них. Пока оператор оформляла жалобу на работу сервиса, муж попытался зайти через мобильное приложение и оператора Киевстар — все тоже самое: или не пускает в сервис, или дает ввести логин, пароль, приходит смс и дальше «Виникла невідома помилка. Спробуйте пізніше». Максимум успели посмотреть остаток на карте и снова «Помилка». Также пробовали зайти на разные карты с разными логинами и паролями. Одно и тоже. После 19−19.30 в Ощад 24/7 я смогла зайти. Сегодня (11.01.21) я с 13ч безуспешно пыталась войти в Ощад 24/7, максимум мне приходили смс для входа (пишу полную информацию, чтобы Вы могли проверить: в 14.25 пароль для входа 0449, в 15.06 — 3308), далее из системы выбрасывало и снова «Помилка». Т.к. платежи у Вас проводятся и не обрабатываются после 15ч дня (как мне говорили Ваши специалисты), то я не могла оплатить учебу ребенку и коммунальные платежи. После этого я позвонила вновь на Вашу горячую линию (запись Вы можете прослушать и убедиться в этом). Прошу прощения за тон, но у меня остались только маты после общения за 2 недели с Вашими сотрудниками и системой 24/7. При дозвоне в колл-центр, система не запросила у меня последних 4х цифр номера карты (как это было обычно), а сразу соединила с оператором. Я пояснила кратко ситуацию и попросила соединить с программистом, т.к. возможно при перенастройке системы у Вас изменились какие-то настройки и их необходимо мне изменить в браузере, чтобы не блокировало Ваш сайт, если у Вас все работает. Но оператор попросил сначала полный номер карты, которую я ему сообщила и зачем-то сразу кодовое слово (раньше его не спрашивали если назывался полный номер карты). Слово я не помню, договор в документах у меня на работе. После этого была проведена идентификация клиента по дате рождения и прописке. Я все назвала Вашему оператору (кажется Владиславу), но он еще раз переспросил город — я вновь повторила. Затем у меня спросили последнюю сумму операции. Но Вы меня простите, тут меня прорвало уже совсем — в Ощад 24/7 зайти посмотреть суммы, остаток и распечатать платежки я не могу, суммы разные мне колл-центр перечислял и я пользовалась картой в магазине. Как я могу назвать последний платеж за 14 дней??? У меня несколько карт и два банка. Как я могу это помнить, не входя в систему 2 недели? Вы помните все суммы и с каких карт была оплата в магазине? Лично я нет. После моих возмущений, оператор мне заявил, что у меня другая прописка!!! Ни мои доводы, что у Вас есть скан моего паспорта и последний раз я с паспортом была в отделении в ноябре 2020 для оформления/ получения детской карты и у меня сканировали паспорт, ни все остальные мои возмущения не имели никакого результата. Часто в банках спрашивали номер и серию паспорта в таких случаях. Но Вас я так понимаю это тоже не интересует. Я пыталась подключиться к Ощад 24/7 в пригороде, а муж в это же время по моей — просьбе в г. Харьков и с оператором Велтон- не пускает в систему. После этого я стала требовать оформить жалобу, на что получила ответ «На каком основании?». Неработа сервиса, непереключение на техподдержку программистов, некомпетентность сотрудников, неправомерное искажение моей прописки — этого мало? В любом случае я клиент банка и имею права на жалобу. Даже, извините, если я встала ни с той ноги. А уже банк после рассмотрения жалобы, можете ее удовлетворить или отклонить. Наконец согласившись, оператор попросил подождать и потом… сообщил, что он не может оформить жалобу по техническим причинам, можете перезвонить позже… После этого я сообщила, что напишу претензию на сайт https://minfin.com.ua/company/oschadbank/review/ и на сайт Ощадбанка в Киев, пожелав Вашему специалисту хорошего дня. Также, пока Ваш сотрудник со мной не общался, то я нашла информацию у Вас на сайте о технических проблемах, а также ответ Вашего сотрудника на жалобу клиента в 11.33 на minfin.com.ua о проблеме сервиса (скрины у меня есть, но здесь их невозможно прикрепить). Это еще раз подтверждает некомпетентность Вашего оператора. Самое интересное — после входа оператором в мою карточку/счет (не знаю как это у Вас правильно называется), у меня «вдруг» все заработало через 10 минут (в 15.36). Прошу принять меры, наладить систему и не допускать подобных ситуаций, откорректировать мои персональные данные согласно моего паспорта.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 січня 2021, 15:03
Доброго дня! Прикро, що склалась подібна ситуація. В роботі Ощад 24/7 дійсно існували технічні складнощі. Приносимо вибачення за незручності. Спеціалісти роблять все можливе для того, аби подібні випадки не повторювались. Для зміни паспортних даних необхідно звернутись до відділення банку, де відкрито рахунок, з документом.
Вдячні вам за зворотній зв'язок.
З повагою, команда Ощадбанку.
chercas 11 січня 2021, 15:41
Сервіс в ощад 24/7 ЖАХЛИВИЙ, а звязатися з конультантом по телефону взагалі не можливо. Поскаржитися теж нікуди. ВЗАГАЛІ ЖАХЛИВИЙ БАНК!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
12 січня 2021, 14:15
Добрий день! Шкода, що у вас склалось негативне враження про банк. В роботі Ощад 24/7 дійсно були тимчасові технічні складнощі. Перепрошуємо за незручності. Для зв'язку із контакт-центром можна використовувати також послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
Проблема вирішена
Elena20212021 11 січня 2021, 14:04
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське Шосе, 21/6
Здравствуйте!

У меня нет слов, чтобы выразить свое негодование и не могу понять причину наплевательского отношения к клиентам Вашего банка.
Предыстория в следующем — у моего отца, инвалида 2й группы (перемещается на костылях) в ноябре истек срок действия пенсионной карточки, тогда же папа позвонил на гор линию, чтобы узнать, какие действия ему предпринимать, ему ответили, что карточку переоформят автоматически. В декабре папа несколько раз звонил в контакт-центр, чтобы уточнить о местенахождении его карты и каждый раз его заверяли, что необходимо обратиться в отделение, которое находится по адресу: г. Киев, ул. Пчелки, 6. Дозвониться в отделении, предварительно еще раз уточнить инфо, не получилось, в течении нескольких дней никто не отвечал. Сегодня, 6 января, отец позвонил на гор линию и ему ответили, что карточка находится в отделении на Харьковском шоссе 21/6. Причем звонили трижды, чтобы подтвердили инфо несколько операторов. Все утверждали, что необходимо ехать на Харьк шоссе. Приехав в отделении, отцу сообщили, что карты нет у них. На Пчелки отделение якобы закрыто, а карта моего отца где-то в распределительной кассе. После этих мытарств отец из дому набирает колл-центр и ему снова говорят, карта на Харьк шоссе. Я в ответ, что мы только что оттуда и там нет карты. Снова звоню в отделении на шоссе и в ответ знакомая фраза-у нас карты нет. Я попросила, чисто по человечески, чтобы они связались с центр офисом и уточнили информацию, мне отказали.
Мало того, что ликвидировали отделение у отца на районе (на Здолбуновской, 7), пришлось брать такси и отец, который с трудом передвигается, вынужден преодолевать энное количество препятствий в виде ступенек, так еще устроили игру в футбол. Отец 2 мес не может получить пенсию, это вы считаете нормальной ситуацией? Я уже молчу о некомпетентности сотрудников, которые смотрят в одну книгу (базу), но видят разные фиги… извините, но у меня уже остались одни выражения. Я уже молчу, сколько потрачено нервов и моих и папиных, и потеряно здоровья!
Я прошу немедленно разобраться в ситуации.
Номер тел, с которого папа звонил, где вы можете прослушать «профессиональные консультации компетентных сотрудников» — 098−51766−46.
Я приезжаю к папе раз в 10 дней у меня нет времени (да и почему я должна тратить время на неправдивые ответы?) выслушивать музыку и получать недостоверную инфо.
Просьба со мной связаться и положить конец этой беспредельной истории
Ожидаю ответа.
Елена.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 січня 2021, 15:36
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності, ситуацію обов'язково перевіримо. Інформацію зафіксували, номер телефону рекомендуємо видалити зі звернення для уникнення випадків шахрайських дзвінків.
З клієнтом зв'яжемось для надання відповіді.
З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
Liudmila46 11 січня 2021, 13:43
Звернулася до відділення в 10.2020 для закриття овердрафту, так як картка була дійсна до 02.2020, мною було здійснено останній платіж по кредиту 09.10.2020, я підписала заяву про закриття рахунку,, яку мені надрукувала працівниця відділення, але не було завідуючої відділенням, мені сказали, що я можу не хвилюватися і рахунок закриють. В 01.2021 я випадково відкрила ощад/24 і побачила, що мій кредит не в повній сумі, з нього знімається кожного місяця більше 100 грн. Чому з мене знімалася оплата за смс, які не приходили, та які можуть бути особисті кошти, якщо я тільки гасила кредитні кошти?
Некомпетентні працівники.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 січня 2021, 14:57
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо.
Проблема вирішена
Natalia5859 11 січня 2021, 13:37
Відділення за адресою: Київ, вул. Березняківська, 28
Автором найкращого відгуку червня 2020 сайту Мінфін бувбув користувач під ніком Taras Tarasenko. Він розповів, як більше двох місяців не міг забрати успадковані кошти з депозитів в Ощадбанку. Банк відмовлявся їх віддати. Автор отримав приз від «Мінфіну» — 3 тис. грн.
Скажість, будь ласка, чи вдалося автору якось вирішити цю проблему? У мене зараз склалася точно така ж ситуація. Співробітики відділення в м. Києві за адресою вул. Березняківська 28, брешуть, викручуються, маніпулюють. Хоча я надала всі необхідні документи. У них кожне наступне речення заперечує попереднє. Вони привласнили собі кошти? Що відбуваєтсья?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 січня 2021, 15:01
Доброго дня! Для уточнення деталей ситуації написали вам в приватні повідомлення. Перевірте, будь ласка.
eckas 11 січня 2021, 13:17
Очередной СОВОК — детище нашей страны.
Достояние. Реформа. Лучший БАНК государства

Ощадбанк только то и умеет, что брать комиссию с пенсионеров. Не более

а теперь по существу

Значит. Обратился я в БАНК, чтобы воспользоваться услугой денежного перевода MONEYGRAM (а именно — получить). С меня взяли все данные, минут 20 стоял ждал, и тут что-то начало не получаться. Возились возились, но перевод не дали. Причин нет. Сотрудники банка ничего не знают. То есть, платеж как бы они увидели, но он оказался недоступен по выдаче.

Ок. Подумал, может проблема на моей стороне или стороне отправителя моего знакомого (отправитель находится в Италии). Снова связался с отправителем, там ему пришло уведомление, что я забрал перевод. ХМ. Но я ничего не забирал.

Пошел на другое отделение — там вообще ничего не увидели. Никакого платежа. Я ВЕДЬ ЗАБРАЛ!
После долгих разбирательств с представителями Moneygram удалось выяснить, что проблема явно на стороне банка. Они проводили какое-то внутреннее расследование и так и не пришли к выводу, в чем дело. Подозревали в мошенничестве даже.

И тут я в который раз снова возвращаюсь в это отделение, где уже выясняется, что проблема НА СТОРОНЕ БАНКА. То есть, они там что-то не могут у себя зарегистрировать, а по факту перевод получен МНОЙ. Но! Никто ничего не получал.

Самое интересное то, что сотрудники банка даже не знают кому звонить. А кому не звонят — те тоже не знают.

Осталось только программистам написать. Что они и сделали))))))

Программисты, в общем виноваты. Пишу это всё только для того, чтобы руководство ощада зашевелилось и скорректировало зарплату техническим работникам и сотрудникам, которые ничем не могут клиентам помочь. Возможно, вы хоть что-то с этим будете делать. Такой же прогрессивный БАНК!

Не только же на пенсионерах зарабатывать …

В общем, ужас ужасный. Перевода так и нет, решают, а вот сервис ваш ниже нуля.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 січня 2021, 14:56
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону і адресу відділення, до якогось звертались. Хотіли б перевірити дану ситуацію детальніше.
Проблема вирішена
fedasvit 11 січня 2021, 4:27
Відділення за адресою: Київ, вул. Борщагівська, 152
Дублюю копію заяви Вих № 76-Ф/2021 від 11.01.2021, надіслану поштою:

Керівнику ПАТ «Державний ощадний банк України»
м. Київ-01001, вул. Госпітальна, 12-г
ПІБ______________________
адреса: _________________
тел. _____________________
Вих.№__________від_______________
Щодо проблемних питань

З, А Я В, А

Вітаю з новим 2021 роком! Бажаю міцного здоров’я та Божих благословінь родинам всього трудового колективу Ощадного банку України.
1. У травні 2019 року я звернувся до відділення Ощадного банку України
ТВБВ:092 ОПЧ М. КИЇВ вул. Борщагiвська, 152 в м. Києві з метою відкриття пенсійного рахунку для отримання пенсійних виплат. Замість однієї карти мені було відкрито 2 карти, одну з яких було заблоковано, надано для Пенсійного фонду України реквізити заблокованої карти, на яку було перераховано пенсію, а видано мені активну карту, на якій пенсії не було. Заблокована карта **67********35** з терміном дії до 03.24 «мій рахунок» рахунок картки UA03322669000002620000*******. З вказаної карти я зняв пенсію через касу у відділенні Ощадного банку України ТВБВ:092 ОПЧ М. КИЇВ вул. Борщагiвська, 152, оскільки зняти в іншому відділенні не було технічної можливості. На карті є залишок 0,19 грн. Прошу перевести даний залишок 19 копійок на мою активну пенсійну карту **67********06** рахунок картки UA95322669000002620550*******.
У грудні 2020 року я відкрив картку з терміном дії до 06.2025 у відділенні Ощадного банку України № 10026/0530 по вул. Вадима Гетьмана 26-А в м. Києві. Цього разу мені також було відкрито саме 2 карти. Друга карта одразу заблокована **67********81** «мій комфорт» рахунок картки UA20322669000002620500******* з терміном дії до 08.2025. Прошу роз’яснити мені, навіщо Ваші працівники відкривають щоразу по 2 карти і одну з яких зразу блокують, це політика і вказівка банку, банк з цього має якусь вигоду?
2. Також метою відкриття мною картки «мій комфорт» за пропозицією працівників банку було отримання відновлювальної кредитної лінії в банку. Мені було надано інформацію у відділенні, що одночасно з відкриттям картки банк надасть кредитну лінію в розмірі не нижче 3-місячного розміру пенсійних виплат. Проте банком мені не встановлено кредитної лінії взагалі. При умові щомісячного отримання пенсії в розмірі понад ****0 гривень, при умові депозитного вкладу в Ощадбанку в розмірі *****0 гривень, та наявних вільних обігових коштах на пенсійній карті в сумі понад *****0 гривень, при ідеальній кредитній історії за даними УБКІ, жодних прострочень, жодних невчасних оплат з 2006 року, Ощадбанк мене обманув з пропозицією надання відновлювальної кредитної лінії. Прошу надати інформацію, з якою метою банк запропонував мені картку «мій комфорт» та не надав відновлювальну кредитну лінію? Прошу встановити мені кредитну лінію в розмірі від 50000 гривень.
3. Я маю претензію до Ощадного банку України, а саме: 11.01.2021, переглянувши виписку по картковому рахунку UA95322669000002620550*******, я виявив, що багаторазово в один і той же час о 19:00 в різні дати (09.06.20: 10.06.20; 11.06.20; 12.06.20; 13.06.20; 09.07.20; 10.07.20; 11.07.20; 12.07.20; 13.07.20; 29.07.20; 09.08.20; 10.08.20; 11.08.20; 12.08.20; 13.08.20; 23.10.20) банком списано з мене комісію по 3,00 гривні щоразу на загальну суму 51 гривню (комісія при обробці авторизаційного запиту на суму, яка перевищує доступний залишок). Також банком одноразово списано з мене комісію в розмірі 5 гривень 18.08.20 о 13:00 (запит балансу по картковому рахунку). А також банком списано з мене двічі комісію в розмірі по 3 гривні щоразу 14.07.2019 о 15:36 та о 15:37 (комісія при обробці авторизаційного запиту на суму, яка перевищує доступний залишок USA San Francisco) на загальну суму 6,00 грн, та списано з мене 25.07.2019 року в 03:54 7,00 гривень комісію за смс-інформування.
Підтверджую, що вищезазначені операції мною не замовлялися і не проводилися, згоду на них я нікому не давав, нікого не уповноважував на здійснення цих операцій шляхом надання доручення встановленого державного зразка. Це не відповідало моїй внутріщній волі, а відтак, у відповідності до положень Цивільного кодексу України будь-який правочин, направлений на здійснення цих комісій банком, являється нікчемним та недійсним із застосуванням наслідків недійсності правочину. Вважаю, що відносно мене вчинено шахрайські дії невстановленими особами банку. Я не замовляв жодних платних послуг в банку, не замовляв смс-інформування, оскільки мені відомо, якого числа і в якій сумі мені надходить пенсія. Я не перевіряв доступний залишок по карті понад 1 раз на добу в банкоматі банку, я не здійснював жодних авторизаційних запитів на суму, яка перевищує доступний залишок тим більше з території США. Це також може бути підтверджено психофізіологічною експертизою у разі призначення її судом, у випадку, якщо шляхом переговорів не вдасться вирішити спір, і в подальшому він буде вирішуватись у відповідності до чинного законодавства.
У зв’язку із цим прошу Вас призначити і провести службове розслідування, за наслідками якого надати мені інформацію, хто та з якою метою, з яких мотивів та умислом, на якій підставі, самовільно чи за чиєюсь вказівкою і яким чином заволодів моїми персональними даними та використовував їх без моєї згоди не в моїх інтересах, здійснював неправомірно без моєї згоди та відома будь-які невідомі мені операції з банківською платіжною карткою «пенсійна» **67********06** рахунок картки UA95322669000002620550*******, чому були зняті відповідні комісії банком із мого рахунку? Прошу повернути мені зазначені грошові суми на мій рахунок 51+5+6+7=69 гривень, які я вважаю, що списані з мого рахунку незаконно. В разі відмови повернути грошові кошти, прошу надати обґрунтовану з посиланням на нормативно-правові акти України письмову відмову, щоб я міг звернутися із заявою до Національної поліції України та до суду.
4. На сайті програми винагород MasterCard https://loyaltygateway.com/rewards/phoenix/oschadnybank# жодного разу із 30 грудня по 11 січня мені не вдалося авторизуватися за жодною із карток MasterCard Ощад банку. Щоразу при введенні номеру картки в поле «Логін» я отримував надпис «Не вдалося перевірити введений номер рахунку. Повторіть спробу. Більш детальну інформацію можна отримати в службі підтримки 0 800 33 24 12.» Телефонуючи до служби підтримки Мастеркард, мені повідомлялось, що мої картки повинні приймати участь в бонусній програмі Мастеркард, але мені потрібно зателефонувати до банку, щоб банк їх зареєстрував для участі в програмі винагород. Телефонуючи до банку за номером 0800210800 02.01.2020 о 21:36; 03.01.2021 о 14:10, о 14:46 (якщо дійсно здійснювався запис розмови, про який я повідомлявся перед з'єднанням з оператором з метою контролю якості обслуговування, то можна прослухати), консультант банку повідомив, що це проблеми саме з боку Мастеркард і мені потрібно звертатися до них. Повторно звернувшись у службу підтримки Мастеркард, мені повідомили, що проблема саме в банку, а я спілкувався з некомпетентним консультантом, і мені в такому разі необхідно звертатися письмово до керівника банку. Прошу пояснити в чому саме проблема з моїми банківськими картками картками Ощадбанку? Прошу зареєструвати їх в програмі винагород Мастеркард, надати мені відповідний доступ на сайті для перевірки нарахувань бонусних балів та керування ними.
5. Також повідомляю Вас, що мені жодного разу не вдалося зареєструватися в особистому кабінеті пільговика https://pkb.oschadbank.ua/passwordChange за моїм фінансовим номером телефону +380*********, і багаторазово телефонуючи на вашу службу клієнтської підтримки 0800210800 мені жодного разу нічим не допомогли і не були зацікавлені допомогти. А тому я змушений був звернутися до УПСЗН, написати заяву і отримувати призначені мені грошові кошти в розмірі пільги на оплату житлово-комунальних послуг на банківську платіжну карту іншого банку, оскільки я фізично не міг здійснювати контроль витрат Ощадбанком належних мені грошових коштів на оплату житлово-комунальних послуг. Прошу Вас надати мені відповідну виписку-роздруківку за весь період надходжень коштів пільги на оплату житлово-комунальних послуг від УПСЗН на моє ім'я на рахунок в Ощадбанку, а також, куди (на які рахунки яких організацій) і в яких сумах та в які дати Ощадбанк спрямував ці кошти, та суми комісій, які Ощадбанк самовільно утримав з моїх коштів.
6. Повідомляю Вас, Ощадбанк 24/7 в декстоп-версії працює некоректно, банк надає жахливий сервіс для клієнта, зайти в особистий кабінет в ощад 24/7 неможливо, здійснити платежі неможливо птротягом тривалого часу, в мобільній версії Ощад 24/7 такого не спостерігається. У зв’язку з жахливим сервісом, нестабільною некоректною роботою Ощад 24/7 я взагалі понад рік не користуюся жодними сервісами банку, здійснюю всі оплати комунальних платежів через особистий кабінет іншого банку, який працює цілодобово стабільно, і не бере комісію в розмірі 1% +5 гривень, а в Ощадному банку лише знімаю пенсію, яка надходить на мій рахунок (оскільки законодавством визначено, що я свою пенсію не можу отримувати в іншому банку, окрім Ощадного, тобто в мене немає вибору на даний час, в якому банку отримувати пенсійні виплати) та не отримую заробітних плат і будь-яких соціальних виплат.
У випадку, якщо Ощадбанк не змінить підходу до клієнта, і збережуться надалі всі негативні та дисмотиваційні тенденції, я, як свідомий клієнт в жодному разі ніколи нікому не порекомендую даний банк, його сервіс, і при першій можливості перевести свою пенсію в інший банк, скористаюсь такою можливістю.
Обгрунтовану змістовну письмову відповідь по кожному із шести питань прошу надати мені у визначений законодавством термін на адресу: ____________________
Додатки:
1. Виписка по картковому рахунку UA95322669000002620550******* на 12 арк.;
2. Кредитна історія ПІБ__________ за даними УБКІ на 30.12.2020 на 5 арк.

11.01.2021р. _______________________ПІБ
Ощадбанк
Відповідь банку
11 січня 2021, 12:17
Доброго дня! Дякуємо за ваше звернення, його буде розглянуто та надано відповідь.
З повагою, команда Ощадбанку.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝