Неналежне ставлення працівників банку до клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Сьогодні звернулася у відділення Ощадбанку (де оформляла зарплатну картку) з проханням зняти кредитний ліміт 500 гривень, так як мені його непотрібно і мені це приносить додаткову незручність(завжди від зарплати віднімати 500 гривень кредитного ліміту)
У працівника банку я запитала: що мені потрібно щоб зняти цей кредитний ліміт, на що вона відповіла мені що зараз Київ не знімає ліміти і сказала звертатися після Нового року.Я запитала чому так, у всіх банках знімають ліміти а у вас ні.
Вона сказала шо навіть якщо вона зараз прийме у мене заяву, то всерівно відключать після нового року.
Вийшовши з банку я зателефонувала на гарячу лінію, працівник сказав що потрібно писати заяву на тому відділенні де оформлялася зарплатна картка, я пояснила що сказали звертатись після нового року, після чого він мені сказав що це вирішує відділення де оформляли, а не контакт центр!
Чесно, багато карток мала від різних банків, але проблем ніяких небуло! А це державний банк і таке жахливе ставлення до клієнтів!!!
Прошу мені відповісти до кого ще звертатися щоб зняти цей кредитний ліміт??!
Приносим извинения за предоставленные неудобства. Напишите, пожалуйста, в личные сообщения Ваши ФИО и номер телефона. Мы проверим ситуацию.