Мінфін - Курси валют України

Встановити

Хамство

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
DariaS 3 лютого 2017, 11:05
Відділення за адресою: Київ, вул. Льва Толстого, 23
Я клієнт Ощадбанку буквально декілька днів як. Двічі не спрацював пін під час роботи із банкоматом. Спитала чи можу його змінити у відділенні банку за адресою вул. Льва Толстого, 23. У наявності були водійські права, що підтверджують особу, телефон ( на який отримую повідомлення). У відповідь отримала: «Права покажете в ГАИ, вводите правильный пароль». Тобто це у вас така етика роботи із клієнтами?! З ранку у п`ятницю мені у банку, у якому я є клієнтом будуть псувати настрій? На жаль, не спитала у цього чоловіка на якій він посаді. Але навряд чи він рядовий співробітник. Прошу провести інструктаж стосовно поведінки із клієнтами. Успіхів у роботі
Ощадбанк
Відповідь банку
6 лютого 2017, 15:05
Добрий день. Приношу вибачення від імені Банку. Поведінка співробітника неприпустима. Будь ласка, опишіть зовнішність співробітника, та дату/час звернення — ми проведемо роботу.
Для проведення операції дійсно потрібен паспорт, права, на жаль, не підходять.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися