Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Serhiy08021959 16 липня 2021, 11:43
Не можу отримати свої кошти. Після перерахунку пільг 15 травня, в особистому кабінеті був сформований залишок коштів який спочатку обіцяли перевести на картку до 30 червня, не перевели. Потім консультант сказав переведуть до 10 липня, не перевели. 12 липня повідомили що карта заблокована, для розблокування потрібно 3 банківські дні і кошти будуть зараховані. Сьогодні 16 липня, картка вже не заблокована, але — кошти не виплачені, чіткої відповіді чому це сталося жоден консультант інформаційної лінії не надав лише одні відмовки «а може», «ми не знаємо», «чекайте», багаторазові звернення не принесли жодного результату. По факту: банк вже два місяці користується моїми грошима, які навіть не поспішають мені виплачувати!!! Зате в усіх повідомленнях і в усі інстанції відрапортували що виплати проведені в повному об«ємі… Шановні громадяни, моя Вам порада — остерігайтесь будь якої співпраці з цим так званим «банком»(
Ощадбанк
Відповідь банку
16 липня 2021, 15:59
Доброго дня! Для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення.
Проблема вирішена
ElenaPas 16 липня 2021, 9:23
Добрый день. Две недели назад муж, снимая 3000 грн с банкомат, наличку не получил. В банкомате написало, что операция невозможна, чек не выдал, но деньги списались. Было написано заявление на возврат средств, звонки на горячую линию ничем не помогли. Сегодня пришёл ответ с отказом, мол денег в ячейке не было. Каким образом так могло получиться? Недобросовестные сотрудники инкассации или другая причина? «Спасибо» огромное за «хорошую» работу Ощадбанка в наше нелёгкое время. Люди, не связывайтесь с Ощадбанком!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
16 липня 2021, 11:53
Доброго дня! Ситуацію перевіряємо. Найближчим часом надамо вам зворотний зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dorren 15 липня 2021, 12:29
В отделении работает первосортная кассир-хамка Баранова Евгения Сергеевна. Хамит и старым и не старым. Очень борзая для своих молодых лет
Ощадбанк
Відповідь банку
15 липня 2021, 14:18
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення.
Tatlo 13 липня 2021, 16:17
В Миколаївській області оформила депозит і мені відкрили рахунок, чомусь «Мій комфорт». Коли термін депозиту вийшов, я звернулася до відділення банку в м. Херсоні щоб забрати гроші. Але мені їх не віддали!!! Працівник банку не бачить рахунки і депозити відкриті в іншій області, тому віддати гроші не може. Кошти будуть перераховані на рахунок «мій комфорт», але, щоб їх зняти, треба буде віддати 1% банку!!! За порадою фахівця відкрила інший рахунок «мій рахунок» щоб зменшити комісію до 0,5%. Але сума комісії досі незрозуміла, у різних відділеннях і на гарячій лінії говорять різне. В ощад 24 видно лише одну картку, а щоб побачити іншу, треба ще один акаунт зробити. Це як мінімум незручно! Щоб забрати мої власні гроші з депозиту треба або їхати в іншу область, або подарувати банку 1% від суми!!! Як тільки заберу гроші, позакриваю всі рахунки і ні ногою в цей банк.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 липня 2021, 17:56
Доброго дня! Так, для отримання депозиту безпосередньо з рахунку в день його закінчення потрібно звернутися до відділення банку, яке обслуговує даний рахунок. З цієї причини для рахунків, що відкриті в різних областях, відкриваються окремі облікові записи в Ощад 24/7. Працюємо над тим, щоб виправити цей момент. Оскільки завдання масштабне, необхідний час. Сподіваємося на розуміння.

Ситуацію з відкриттям рахунку в тарифному пакеті «Мій комфорт» перевіримо детальніше. Оскільки для депозитних рахунків відкривається рахунок в тарифному пакеті «Мій рахунок», в якому зняття без комісії. Дякуємо вам за зворотний зв'язок.
Проблема вирішена
murka2016 13 липня 2021, 15:21
С 06.07 вступил указ МинЮста об автоматической «краже» средств со счетов людей, не зависимо от статуса счета. Я являюсь получателем адресной помощи ВПЛ инвалиду 1А группы и доплаты в связи с оказанием соц. услуг по уходу за инвалидом 1А группы. То есть, я являюсь владельцем счета, через который проходят казначейские средства. 07.06 по требованию исполнительной службы на этот счет наложен арест и списаны все средства. Банк, інша фінансова установа, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, у разі надходження постанови виконавця про арешт коштів, що знаходяться на таких рахунках, зобов’язані повідомити виконавця про цільове призначення рахунку та повернути постанову виконавця без виконання в частині арешту коштів, що знаходяться на таких рахунках.

(частина третя статті 52 із змінами, внесеними
згідно із Законом України від 21.12.2016 р. N 1798-VIII). Вопрос к Банку. Зачем тогда возня со всякими «социальными счетами» для ПФУ, УСЗН и т. д??? «Звезданутое» правительство дало всем в руки инструмент беспредела???
Ощадбанк
Відповідь банку
13 липня 2021, 17:16
Доброго дня!

Банк діє в межах існуючого законодавства України та має право накласти арешт на рахунок за вимогою виконавчої служби. Зазначимо, що в АТ «Ощадбанк» відсутні спеціальні рахунки, призначені виключно для виплати зарахувань заробітної плати/соціальних коштів тощо. Всі рахунки в банку є поточними і допускають зарахування як цільових коштів, так і особистих.

З приводу зняття арешту рекомендуємо звернутися до виконавчої служби.
tobolvlad 13 липня 2021, 15:02
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 18/9
Сегодня, 13.07.2021 года, г. Харьков, пошла получать пенсию, которая обычно приходит 6-го числа. ПЕНСИИ НЕТ! На вопрос «ПОЧЕМУ?» в банке ответили — а мы тут при чем?! Хорошо устроились — НИКТО НИ ЗА ЧТО НЕ ОТВЕЧАЕТ!
Ощадбанк
Відповідь банку
13 липня 2021, 15:43
Доброго дня! Банк не затримує виплати. Після перерахунку коштів відповідною організацією вони відображаються на вашому рахунку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Serhiy08021959 13 липня 2021, 10:27
Доброго дня! В попередньому дописі Ви, м’яко кажучи написали неправду, а саме:
1) Станом на сьогодні 9 годину 13.07.21 р. залишки пільг не проведені (принаймні мені, на мою картку)
2) Про те що моя картка заблокована (по причині мінусового балансу, аж цілих 39 грн.) ваш оператор мені повідомив тільки вчора, 12.07. (хоча я спілкувався з оператором кал-центру і 30.06. і 08.07 і 10.07., записи розмов є в наявності), і запевнив що як тільки заборгованості буде погашена кошти відразу прийдуть на картку. (чому не можна списати заборгованість із тих коштів які мали б поступити на картку???) Заборгованість була погашена через 10 хвилин, тобто 12.07.21 близько 10 години ранку. І на картці на той час був, і зараз є плюсовий баланс!!!
3) 8 різів!!! Вісім разів я звертався за допомогою до операторів контакт-центру, жоден з них не допоміг мені у вирішенні питання розблокування картки, а головне жоден з них не дав відповіді на питання: як на ЗАБЛОКОВАНУ картку можуть надходити і списуватися кошти!!! (за перевірку балансу картки в телефонному режимі), а от повернення залишків пільг провести неможливо.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 липня 2021, 12:03
Доброго дня! Всі моменти, описані вами взаємопов'язані.

Субсидію не може бути перераховано, якщо картка заблокована. Картка не може бути розблокована, якщо заборгованість не погашена. Заборгованість погашається автоматично після фінансового зарахування коштів.

Очевидно з опису ситуації, операція поповнення вашої картки ще не завершена і знаходиться в процесі обробки. Максимальний термін фінансового зарахування — три робочі дні. Як правило, зарахування відбувається значно швидше, але максимальний термін саме такий. Термін зарахування коштів на карту з моменту переказу регламентовано Законом України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» стаття 8, пункт 8.4.

Як тільки операцію буде виконано, заборгованість буде погашено.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
azanovkostia 13 липня 2021, 10:02
Спочатку технічні проблеми, потім узгодження з іншими установами. Тепер виявилося не надали мій рахунок (я отримую вже не перший рік монетизацію і рахунок не міняв)… Божевільня.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 липня 2021, 15:45
Доброго дня! Деталізуйте, будь ласка, в приватні повідомлення, яка саме проблема виникла? Кошти залишку з монетизації автоматично зараховуються на рахунок, відкритий в банку.
Проблема вирішена
Serhiy08021959 12 липня 2021, 21:29
Безготівкова монетизація пільг:
На кінець опалювального періоду (травень 2021) був сформований залишок МОЇХ коштів (кошти які були мною сплачені за комун. послуги в повному обсязі) близько 5.9 тисяч грн. Обіцяли після перерахунку перевести на картку для соц. виплат до кінця червня. 30 червня працівниця банку повідомила що поступила вказівка від керівництва банку повідомляти таким як я що «на даний момент коштів немає, будуть перераховані до 10 липня (»
Сьогодні, 12 липня, кошти ще не надійшли (На численні звернення на гарячу лінію банка ідуть відмовки про нібито заблоковано картку (при цьому що баланс на картці плюсовий, і благополучно зписуються по 3 грн. за кожну перевірку рохунку в телефонному режимі) Багаторазові звернення на гарячу лінію банка не тільки не допомогли у вирішенні питання, а навіть не дали відповіді на чіткі питання, і не пояснили ситуацію. Урядова лінія 1545 взагалі мовить, додзвонитися не реально в будь який час («всі оператори зайняті» навіть в 2 години ночі((() Шановні громадяни, обережи Вас Бог стати клієнтом цього шахрайського «банку».
Ощадбанк
Відповідь банку
13 липня 2021, 8:29
Доброго дня! Станом на сьогодні виплату залишків пільг та субсидій проведено. Наголошуємо, що якщо картку до рахунку заблоковано, банк не має можливості перерахувати кошти.

В даному випадку ви можете:

— розблокувати картку (процедура залежить від причини блокування, детально можна уточнити контакт-центрі);
— відкрити новий рахунок у відділенні банку.

Ми рекомендуємо, звичайно, розблокувати вашу попередню картку. Особливо, якщо вона була заблокована із причини заборгованості, оскільки це є порушенням ДКБО.
Проблема вирішена
SergeiI31 12 липня 2021, 19:31
Сьогодні в 11 годин, через Ощад24/7 поповнив рахунок мобільного, станом на 19.30 мобільний так і не поповнили. Відчуття, що не державний банк, а контора шахраїв. Це перша *** , яка має бути продана приватному власнику
Ощадбанк
Відповідь банку
13 липня 2021, 8:21
Доброго дня! В даній ситуації може бути декілька причин:

1. Операцію було відхилено або вона знаходиться в процесі обробки

Щоб перевірити, чи успішно пройшла операція в Ощад 24/7 потрібно обрати картку, по якій проводили платіж та натиснути «Історія операцій». Далі відповідно до позначки навпроти операції:

° Знак оклику — операцію відхилено, кошти не було списано з рахунку
° Значок годинника — операція виконується, потрібно зачекати
° Значок галочки — операцію завершено та успішно виконано

2. Мобільний номер телефону було вказано некоректно

Перевірити, який номер телефону було поповнено можна в Ощад 24/7 так само в історії операцій. Обираєте операцію в історії, яку провели, та натискаєте кнопку «Повторити». Не переживайте, без підтвердження паролем операцію не буде повторено. Проте дані автоматично буде заповнено як в минулій операції і ви побачите, який мобільний було поповнено.

3. Затримка з боку оператора мобільного зв'язку

Якщо ви перевірили ситуацію відповідно до двох попередніх пунктів і операцію було успішно виконано, а номер телефону було вказано коректно — слід звернутися до мобільного оператора. В такому випадку банку виконав свою частину операції та успішно перерахував кошти.
коля собко 12 липня 2021, 17:38
У червні місяці була заблокована карта для соціальних виплат на трьох дітей.банк який видав соціальну карту за вимогою виконавця заблокував… чим і порушив закон.крім того добре знаючи що це за кошти та лише розводять руками… це не ми це Київ.тобто соціальний банк блокуе соцвиплати гарантовані законом і без того бідним обніщалим українцям за всіма межами бідності, і закон їм по барабану… тож українці шукайте по справжньому соціальний банк який притримується законодавства!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
13 липня 2021, 8:05
Доброго дня!

Банк діє в межах існуючого законодавства України та має право накласти арешт на рахунок за вимогою виконавчої служби. Зазначимо, що в АТ «Ощадбанк» відсутні спеціальні рахунки, призначені виключно для виплати зарахувань заробітної плати/соціальних коштів тощо. Всі рахунки в банку є поточними і допускають зарахування як цільових коштів, так і особистих.

З приводу зняття арешту рекомендуємо звернутися до виконавчої служби.
ebersvalde 12 липня 2021, 15:15
Відділення за адресою: Київ, вул. Червоноткацька, 35
Це відділення, яке робить все, щоб не вирішувати проблему. На жаль доля привела колись сюди відкривати рахунок, і тепер вже три місяці я не можу забрати гроші назад.
1) кол-центр взагалі не дає інформації, направляє з питаннями до відділення
2) відділення НІКОЛИ не бере слухавку, додзвонитися неможливо
3) у відділені ЗАВЖДИ жива черга, всі питання в одну кашу, люди очікують на вулиці, з приміщення їх виганяє менеджерка криками і образливими словами
4) менеджери відділення дають різну інформацію, НЕ ДОПОМАГАЮТЬ вирішити проблему. лише з третього візити вони вирішили, що мені таки потрібно перевипустити карточку (до рахунку який я прийшла закривати — це ж геніально). Для того, аби в мене прийняли заяву треба було їхати ще раз.
5) запитали довідку про доходи — не можуть сказати за який період, кажуть ну за той коли ви клали гроші (а я змінила телефон, і вайбер-повідомлення не збереглися)… в системі дивитися дати відмовили
6) карточку перевипустили, щоб забрати треба приїхати і знову чекати ту адську чергу. Щоб записатися в електронну чергу треба теж постояти в черзі до стажера (ЯК ВАМ ПРИЙШЛО ЦЕ В ГОЛОВУ?), повторюся, тому що трубку вони не беруть.
7) хамство і крик — звичний тон спілкування старших менеджерів (напр., особливо із людьми похилого віку…
Ощадбанк
Відповідь банку
13 липня 2021, 8:01
Доброго дня! Дякуємо вам за детальний відгук.

Стосовно дзвінків у відділення банку без відповіді, хотіли б зазначити, що в період завантаженості пріорітет обслуговування надається клієнтам, що звернулись особисто. Сподіваємось на розуміння. Отримати консультацію в телефонному режимі цілодобово можна через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.

Опишіть, будь ласка, в приватні повідомлення, більш детально — яка саме проблема виникла із карткою. Будемо раді допомогти та хотіли б перевірити якість обслуговування.

Працюємо над тим, аби у відділенні банку черги ставали меншими. Саме тому продовжуємо вдосконалювати дистанційні канали обслуговування, аби клієнти мали змогу якісно вирішити питання без звернення до відділення. За допомогою чат-ботів, контакт-центру та Ощад 24/7 можна виконувати все більшу кількість операцій — від перевірки стану рахунку до зняття обмежень/отримання виписок/здійснення переказів та платежів тощо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
08081949mama 12 липня 2021, 9:22
8.08.2021г я обратилась в отделение ощадбанка в г. Гуляйполе Запорожской обл с доверенностью на представление интересов в банке. Специалист отдела Калиберда Виктория Михайловна приняла документы и отправила их в областное управление на проверку. Перезвонила мне после обеда и сказала, что ответа сегодня не будет, что банк ждет изменений от обл. управления и теперь доверенности будут проверяться дольше. После ее звонка я поехала в Запорожье, где узнала, что доверенность была проверена областью еще до обеда и никаких изменений в ближайшие несколько дней не ожидается. Врать клиентам недопустимо, тем более, что Виктория Михайловна позволяет себе повышать тон при общении с клиентами, ведет себя предвзято, что не допустимо на рабочем месте. Я обязательно напишу жалобу в областное управление ощадбанка в г. Запорожье, чтобы провели воспитательную работу со своими сотрудниками. Хочу чтобы она лично принесла извинения за свое вранье, что повлекло за собой материальные затраты с моей стороны, потому что пришлось ехать в областное управление
Ощадбанк
Відповідь банку
12 липня 2021, 12:11
Доброго дня! Хотіли б перевірити детальніше ситуацію з перевіркою довіреності та обслуговуванням працівника. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
Проблема вирішена
svetasur 11 липня 2021, 13:51
В 2013 перехворіла інсультом, після цього ще мала декілька рецидивів захворювання, постійно знаходжусь вдома, на вулицю не виходжу. Отримую пенсію через Укрпошту (приносить листоноша). Цього року отримала матеріальну допомогу на карту киянина Ощадбанку. Мій син для перевірки надходження коштів на карту скористувався банкоматом. За перевірку балансу на власному рахунку Ощадбанк списав 1 гривню! Тепер неможливо зняти з карти повністю кошти. Це просто знущання над не захищеними верствами населення з боку Ощадбанку! Напевне немає жодного банку, який за перевірку балансу знімав кошти да ще з матеріальної допомоги! Це просто жах! Тим паче, що картою киянина зовсім не користуюсь так, як постійно знаходжусь вдома!
Ощадбанк
Відповідь банку
12 липня 2021, 12:09
Доброго дня! Усі рахунки в банку обслуговуються відповідно до діючих тарифів: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe

Перевірка балансу тарифікується наступним чином:

— через чат-бот або Ощад 24/7 — без комісії;
— у касі/банкоматі/терміналі Ощадбанку — перший запит на добу не тарифікується, кожен наступний — 3 грн.;
— у банкоматі іншого банку — 5 грн.

В даному випадку, для того щоб округлими суму на рахунку на зняти кошти, ви можете поповнити ваш рахунок. Це можна зробити переказавши кошти за номером картки або рахунку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
natatella 10 липня 2021, 16:40
Звертаюсь на гарячу лінію Ощадбанку, кожного разу працівник дає різні рекомендації щодо вирішення питання.
Щодо питання: терміни виплати фінального залишку постійно змінювалися Ощадбанком, спочатку протягом червня, до/після 10 липня. Ввічливі співробітники гарячої лінії повідомляли, що треба чекати смс про зарахування коштів, причини затримки теж були суперечливими від технічних причин, до відсутності узгодженності між державними органами, які дають дозвіл на виплату.
Наразі банк нарешті все узгодив і усунув технічні недоліки субсидіанти і пільговики отримали належне, але моє питання залишається й досі невирішеним. В результаті моїх щоденних звернень на гарячу лінію Ощадбанку виявилося тільки сьогодні 10 липня, що мені не можуть перерахувати залишок, у зв’язку з некоректними даними мого паспорту і зі слів одного працівника треба почекати 15 числа цього місяця, коли відбудеться верифікація даних, а інший співробітник порадив зателефонувати в УПСЗН і попросити внести вірні дані паспорту.
Може тут отримаю ще одну слушну пораду, як отримати гроші, які я зекономила на рахунку банку і бажано не в грудні місяці
Ощадбанк
Відповідь банку
12 липня 2021, 11:46
Доброго дня! Якщо в особистому кабінеті субсидіанта виявлено невідповідність паспортних даних (вами, або оператором контакт-центру) — редагування цих даних знаходиться в компетенції УПСЗН. Таким чином необхідно звернутись до органів УПСЗН та внести корегування. Якщо ви вже звертались до органів УПСЗН та внести актуальні дані паспорту, необхідно очікувати оновлення інформації. Це відбудеться після централізованої передачі інформації від УПСЗН до банку і може зайняти деякий час.
Zoriana1984 10 липня 2021, 12:21
Відділення за адресою: Львів, вул. Володимира Великого, 63
Сьогодні платила у відділенні 325 м. Львова. Не вірно вказали призначення платежу (таке має принципове значення). На що я відреагувала та відмовилася засвідчувати такий платіжний документ своїм підписом. В свою чергу працівники скопіювали дану квитанцію в текстовому документі, відредагували вручну і мені роздрукували на звичайному форматі А4!!! Не на матричному принтері, без зазначення інформаці про послуги банку… це просто без коментарів!!!
Коли я подзвонила у Кол центр Ощадбанку, мені сказали, що моє питання може вирішити лише і тільки працівники даного відділення (2 шок)… Скаргу прийняти відмовилися!
Звернулася до чат-ботів Ощадбанку, які розміщенні на офіційному сайті. Залишила приблизно десяток повідомлень що по питанню шахрайства! І проханням перетелефонувати. «Телефонують» вже більше години (сарказм) а я все чекаю…
Це жах! І це позиція банку, який себе позиціонує «фундаментом» української банківської системи?
Я в розпачі. Куди дивляться контролюючі інстанції???
Шановні, обходьте, обїжджайте, оминайте цю банківську установу десятими стежками. Не робіть моєї помилки і не будете мати таких невдалих фінансових днів.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 липня 2021, 11:36
Доброго дня! Для уточнення інформації щодо видатної квитанції написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
alnazarenko2000 9 липня 2021, 23:45
Відділення за адресою: Київ, вул. Хорива, 27-А
На первом курсе оформляли стипендиальную карту, так уж сложилось, что в вашем банке. Не пользовалась ею три года, соответственно пин кода не помню, в приложении к карте привязан какой-то чужой номер, на который оно отправляет сообщения с одноразовым кодом для входа. Решила обратиться в банк, чтобы сменить номер на мой. Пришла первый раз — сказали, без оригинала паспорта ничем помочь не могут, Дия сотрудницу не устроила, ну это как бы ладно, не везде ещё пока прокатывает. Пришла на следующий день — закрыто. Подёргала дверь — вышла женщина, сказала, что у них обед, хотя на табличке у входа написано, что отделение работает БЕЗ ПЕРЕРЫВА. Это как так? Ладно, пришла через час, с паспортом. Девушка консультант сменила мне номер в системе, говорит, что нужно подождать 15−20 минут, всё должно работать, но если что, можно ещё звонить на горячую линию. Подождала ещё час, естественно ничего не заработало, приложение по прежнему отправляет код на какой-то левый номер. Позвонила на горячую линию, а там говорят — ваша карта закрыта ещё в 2019 году по причине задолженности. О которой я впервые слышу. Как и о том, что карта закрыта. Видимо, уведомляли об этом тоже на какие-то левые номера, непонятно откуда взятые. Но у меня другой вопрос? Почему я должна два дня бегать в банк, носиться с паспортом, тратить время на смену номера и тп, если карта не действительна? Почему нельзя сразу это сообщить или хотя бы со второго раза, когда я с паспортом пришла? О том, что там есть какие-то задолженности, которые тоже неясно откуда, потому что картой ни разу не пользовалась, я уже молчу. В общем, единственное решение, которое мне предложили — оформить новую карту. Только новая мне не нужна, спасибо, только не в вашем банке. Завтра пойду в бухгалтерию универа, привяжу стипендию к карте Привата, это явно будет проще и быстрее, чем пытаться разобраться с Ощадбанком.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 липня 2021, 11:25
Доброго дня!

Відділення у м. Києві за адресою вул. Хорива, 27А працює з обідньою перервою з 13:00 до 13:45. Інформацію про актуальний графік роботи завжди можна звірити на сайті банку: https://oschadbank.ua/ua/map
Безпосередньо поблизу входу до відділення графік роботи або зміни до графіку зазначаються в інформаційних повідомленнях.

Номер телефону клієнта не може бути змінено самовільно. Тому дуже хотіли б прояснити цю ситуацію. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Будемо вам дуже вдячні.

Інформацію щодо закриття картки та заборгованості можна уточнити в контакт-центрі або відділенні банку. Тому щоб ми мали змогу перевірити ситуацію більш детально та надати вам зворотний зв'язок з приводу причини виникнення заборгованості, будемо очікувати ваші дані.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
wagri 9 липня 2021, 21:06
Відділення за адресою: Херсон, вул. Суворова, 26
После нищенских процентных ставок в «народном банке» решил перейти в другой. Срок подходил к концу, порядочный сотрудник позвонил и напомнил, что заканчивается депозит, спросил, что я планирую делать, на что получил ответ, что забираю депозит. Менеджер спросил, хочу ли я, чтобы они заказали деньги- да, конечно. В итоге-автопролонгация, которую я сам должен был отключить в личном кабинете. Это уже не первый случай в Ощадбанке. Извините, но вы не явились в день окончания депозита и мы сами решили судьбу ваших денег, хорошо, что себе не забрали. Ходил несколько дней, работали 2 специалиста, на диване в ожидании «обслуживания» 5 человек. Остальные менеджеры решают свои проблемы в рабочее время, а тебе говорят приходите после обеда.
Вывод- звонят специально, под видом сервиса, а на самом деле замыливание глаз и ни слова про автопролонгацию, о которой они конечно же знают, но не сообщают, чтобы были показатели на следующий год.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 липня 2021, 10:07
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук. Першочергово хотіли б зазначити, що депозитні ставки в банку є середньозваженими і їх розмір залежить від облікової ставки НБУ та поточного стану ринку банківських послуг.

Обслуговування депозитного рахунку здійснюється на підставі договору, що визначає всі моменти взаємодії сторін. Пролонгацію депозиту передбачено умовами договору. Ознайомитися можна за посиланням:https://oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe

Працівники банку дійсно можуть телефонувати клієнтам, аби уточнити, чи потрібно підготувати готівку для видачі. Це лише технічний момент, аби забезпечити необхідний розмір готівки. Це не змінює умов обслуговування — не залежно від цього, обслуговування депозиту відбувається згідно договору.
0973954243 9 липня 2021, 17:30
Відділення за адресою: Київ, вул. Братиславська, 30
Вийшла на песію. Прийшла в банк оформити карту киянина. Ну типова процедура.Сказали. що потрібно неодмінно робити загальну карту. тобто карта для виплат пенсіїї і карта киянина два в одному. Що по іншому не можна. Вліпили кредитку.Іначе карта не запрацює.Як потім виявилось, що це неправда. Песію з пошти перевили на цю карту.Ну.не смертельно.Але.Картка киянина була активна. все нормально.І тут почалось. спочатку нормально більш менш працювала. А потім просто перестала реагувати на валідатори.спочатку в метро. а потім і в наземному транспорті.Бігала разів 10 в банк.сказали. що так буває…Ал еж не постійно!!! Складалося враження, що прикладала до валідатора календарик. Праціники метро сказали. що вона просто наче розмагнічена.Вчора таки в банку рішили зробити мені нову і розділити.але вже звернулась в інше відділення.Тобто окремо буде карта киянина і окремо карта для виплат. Може таки запрацює…а.начебто за нову треба платити 50 гривен. Це якщо я буду міняти їх кожний місяць, то яка вигода? .І з чого ці картки роблять??? при мені троє людей з такою ж проблемою. Картки просто не реагують.І чому так мало банкоматів? Взагалі в баноматах яких банків можна зняти без комісії? А щодо працівників банку то притензій немає.Вічливі.От тільки не треба обманювати про кредитки.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 липня 2021, 11:04
Доброго дня! Дякуємо вам за опис ситуації. Оформлення кредитної картки дійсно не є обов'язковим. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення, до якого саме відділення звертались. Ситуацію з якістю обслуговування перевіримо та зробимо все необхідне, або подібні випадки не повторювались в майбутньому.

Для здійснення пільгового проїзду по картці киянина не неї записується спеціальний транспортний додаток, технічною підтримкою якого займається
КП «ГІОЦ» за номером телефону +38 044 366 5555.

У випадках виникнення складнощів із використанням пільгового проїзду рекомендуємо:

1. Зателефонувати до контакт-центру Ощадбанку за номером телефону 0-800-210-800, аби перевірити, що картка активна та не заблокована.

2. Звернутись до технічної підтримки КП «ГІОЦ».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DemidovSergey 8 липня 2021, 17:34
Добрый день! Вчера снимал деньги в кассе! Кассир Тептюк Олена Олегівна по хамски разговаривает с клиентами, и уже как моя ошибка я вышел с банка и с тех денег которые я снимал была недостача в 15грн (это моя ошибка что не посчитал возле кассы, а положился на совесть кассира) но если с каждого так за целый день НЕДОСЧИТАТЬ то хорошая сумма вашему кассиру на лапу! Всем внимательности и добра!
Ощадбанк
Відповідь банку
9 липня 2021, 9:53
Доброго дня! Дякуємо вам за зворотний зв'язок. Хотіли б зазначити, що подібне шахрайство з боку працівників виключено, оскільки за свої дії вони несуть кримінальну, цивільно-правову та дисциплінарну відповідальність, а процес їх роботи знаходиться під постійним контролем.

Не слід забувати також про людський фактор. Саме тому наголошуємо, аби після проведення платежу клієнт перевіряв решту не відходячи від каси.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.2 44.2
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.2 44.2
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Відгуки про Ощадбанку 📝