Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (2)
Коментарі (1)
Возникла такая проблема. Случайно подали заявку на получение новой карточки через приложение «ОЩАД24», но она нам не нужна.
Что нужно сделать, чтоб аннулировать карточку?
Возможно ли, через горячую линию отменить процесс?
Написати коментар
Написати коментар
Скажіть чи можуть кошти зайти на картку у суботу?
З військової частини повинен бути розрахунок до 30.04
З части списки передали на банк, але коштів немає.
Написати коментар
Написати коментар
Приходят ли зачисления на карту по субботам?
Написати коментар
Пытались сделать перед через ощад24/7 с помощью одноразового пароля, но выдает ошибку
Что делать в такой ситуации?
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
У старому додатку:
1. Перейдіть на сторінку цього депозиту
2. Відкрийте «Інформацію» за депозитом
3. Натисніть кнопку «Змінити»
4. Переключіть повзунок «Автопролонгація» у неактивний стан
5. Перевірте відміну автопролонгації у розділі «Історія заявок», там буде відображатися пункт «Зміна параметрів депозиту» — статус має бути «Успішно»
В новому додатку також необхідно відкрити ваш депозит, і знайти відміну автопролонгації в Налаштуваннях. Якщо будуть додаткові питання, звертайтесь, будь ласка.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Термін дії документу (паспорт громадянина України) закінчився.
Написати коментар
Написати коментар
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Термін дії документу (паспорт громадянина України) закінчився (01.06.2013). ({«state»:«err»,«error»:«invalid_must_key»,«error_description»:«У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Термін дії документу (паспорт громадянина України) закінчився (01.06.2013).»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку
Написати коментар