Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Помогите мне пожалуйста. Можно ли разблокировать мне карту и пользоваться ей дальше, с тем-же номером? В отделение я не могу постоянно приходить, т.к. мой рабочий день, совпадает с часами роботы отделения. И хотелось бы узнать, на каком основание мне заблокировали карту? Ведь в Договоре комплексного банковского обслуживания физических лиц, п. 11.1.3 написано:
Якщо Клієнт не звернувся до Банку у вищевказаний термін, Банк має право в день розірвання Договору зарплатного проекту/в день, зазначений в листі Організації/Навчального закладу як день звільнення/відрахування/закінчення навчання Клієнта, змінити умови обслуговування Картки та Карткового рахунку, в т.ч. перевести Картковий рахунок на умови обслуговування за Тарифним пакетом «Мій комфорт»
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Коментарі (2)
Коментарі (2)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
11 серпня 2017 року при повторному зверненні до філії ощадбанку про повернення грошей працівники відповіли, що вони нічого не знають і де моя заява не відомо.
Прошу вирішити це питання та повернути кошти.
З повагою Сергій.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар