Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
AnVD
AnVD
13 вересня 2017, 15:11
Николаев
Добрый день.
Помогите, пожалуйста, разобраться в сложившейся ситуации.
С сотрудника нашей организации удерживаются алименты, которые перечисляются на карту Ощадбанка. Последний платеж за август возвращен с пометкой «уточнить реквизиты получателя». При этом платежи за предыдущие месяца проходили без замечаний. Связывались с получателем. Карточка действует, реквизиты правильные.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 вересня 2017, 15:57
Добрый день. В данном случае рекомендуем сотрудникам бухгалтерии связаться с представителями Банка для уточнения необходимой информации.
agrozahistelena
agrozahistelena
13 вересня 2017, 10:46
Елена, Димитров,Донецкая обл.
из Москвы выслали перевод по системе «Форсаж» в сумме 13000 грн, на руки выдали 10500.Какой же % снимает банк
Ощадбанк
Відповідь банку
13 вересня 2017, 11:12
Добрый день! Комиссия при получении данного перевода не взимается, при отправлении — 1,8 %, не менее 149 руб. Уточните, пожалуйста, Ваши ФИО и контактный номер телефона, а также адрес отделения, в котором Вы получали перевод. Мы выясним ситуацию.
svetlana0801
Светлана Полякова
13 вересня 2017, 9:34
Светлана , киев
Доброго дня! Вдячна за швидке реагування на мою ситуацію із затримкою по поверненню коштів. У п’ятницю,01.09.2017 року я отримала кошти, але не всі. Мені повернули лише 3200 грн., хоча внесена до терміналу сума складала 4400 грн. Як роз’яснили мені у відділенні Ощадбанку по пр. Науки, 4 в м. Києві, частина коштів (1200 грн.) нібито зараховано на рахунок отримувача, хоча жодних підтверджуючих документів (квитанції про переахування коштів) мені не надали. Під час проведення звірки з Ірпіньгазом (організацією на яку призначався платіж 4400) станом на 01.09.2017 року заборгованість у розмірі 4400 грн. рахувалася, у повному обсязі, що свідчить що кошти в суму 1200 грн. на рахунок вказаної організації не поступали. Крім того, під час внесення коштів до платіжного терміналу функцію «сплатити» я натиснути не встигла, оскільки він відключився, а тому підстав вавжати, що кошти могли бути відправлені на рахунок отримувача у мене відсутні. Окремо, звертаю увагу, що при внесенні всієї суми коштів (4400) був присутній працівник Ощадбанку. У зв’язку із чим, прошу, повернути мені кошти у повному обсязі, виплативши мені решту суми 1200 грн., або надати документи про внесення цієї суми на рахунок організації отримувача із зазначенням рахунку –отримувача та дати зарахування платежу, що буде для мене підставою вимагати зарахувати вказаний платіж в рахунок попередньої оплати за газопостачання.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 вересня 2017, 10:42
Доброго дня!
Приносимо вибачення за незручності. Інформація буде передана до профільного підрозділу для додаткової перевірки.
72433632
72433632
12 вересня 2017, 23:22
Мария
Здравствуйте! подскажите, пожалуйста. почему я не могу перевести деньги с карты на аккаунт на сайте через LiqPay? сайт выдает ошибку и «превышен лимит». Лимитов по карте у меня не стоит, тарификацию liqpay я читала и денег на счету достаточно. чтобы оплатить возможную комиссию. в чем проблема и что мне делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 вересня 2017, 9:40
Добрый день. Точную причину отклонения операции, если запрос на банк был, Вам смогут назвать только в контакт-центре банка.
50434452
Екатерина Васильева
12 вересня 2017, 23:09
Екатерина, Вінниця
Дорброго дня, можу я замовити онлайн карту для соц. виплат для переселенцев
Ощадбанк
Відповідь банку
13 вересня 2017, 9:42
Доброго дня. Якщо Ви маєте на увазі перевипуск вже існуючої карти, то так, залежно від причини, це можливо зробити через Ощад 24/7, або контакт-центр. Якщо ж мова йде про відкриття рахунку, то це можливо зробити тільки у відділенні.
Helga2013
Ольга Мороженко
12 вересня 2017, 22:08
Київ
10.08.2017 при спробі оплатити рахунок через термінал Ощадбанку (м.Київ, проспект Науки, 4) кошти з картки в сумі 317, 36 грн були списані, проте платіж не провівся. За цією незавершеною операцією у відділенні Ощадбанку була складена заява № SC-0235704 від 10.08.2017. Станом на 12.09.2017 кошти на картку не повернено. Прошу працівників банку прокоментувати терміни розгляду подібних заяв та повернення коштів та мої подальші дії
Ощадбанк
Відповідь банку
13 вересня 2017, 9:49
Доброго дня! Приносимо вибачення за дану ситуацію. Термін розгляду заяв на спірну транзакцію до 45 днів. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону. Ми з'ясуємо, на якому етапі розгляду Ваша заява.
23455256
Volya Liberty
12 вересня 2017, 14:16
Volya, Київ
Майже рік назад перееоформлював безкоштовно (як ветеран праці)«Картку киянина» зі збанкрутілого банку «Хрещатик» у Вашому відділенні по проспекту Миру 13 у Києві.
За цей час не виникало потреби отримувати якісь кошти з цієї картки.
А зараз до Дня незалежності КМДА перерахувало 130 гривень допомоги.
Але за цей час я забув ПІН код до цієї картки. А в паперах, виданих при отриманні картки — нема нічого про нього.
Чи можливо відновити цей ПІН код?
І як це зробити?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 вересня 2017, 15:32
Доброго дня. Пін код не видавався в конверті з картою, Ви мали встановити його безпосередньо у відділенні при отриманні карти. Якщо Ви його забули, то, на жаль, технічної можливості його відновити чи змінити немає. Тут необхідно карту лише перевипускати. Також Ви можете зняти кошти у відділенні по паспорту без фізичного використання карти, але, в такому випадку, за операцію буде знято комісію.
Levitsky61
Levitsky61
12 вересня 2017, 13:43
м. Київ
28.07.2017 р через термінал К0900292 проводив карткою оплату комунальних. Видало квитанцію про помилку:
Дата операції 28.07.17 р
Ви внесли суму 967,06 грн
Загальна сума платежу 967,06 грн
Платежів провелося на суму 0,00грн
Оформили Анкету-заяву №SC — 0213604 від 28.07.2017 р.
На 12.09.2017р кошти не повернуті.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 вересня 2017, 14:28
Доброго дня! Приносимо вибачення за дану ситуацію. Напишіть, будь ласка, в особистих повідомленнях Ваші ПІБ та контактний номер телефону, адресу відділення, в якому Ви писали заяву. Ми з'ясуємо ситуацію.
36611755
Natalia Mat
12 вересня 2017, 13:34
Natalia
добрый день. у меня есть карта ощада в валюте. я нахожусь в европе. как мне перечислить деньги с этой карты своим родственникам если у меня нет возможности сделать доверенность и нет возможности вернуться в украину самостоятельно. какие есть способы?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 вересня 2017, 14:37
Добрый день. Согласно постановления НБУ №365 от 16.09.2013 перевод между валютными счетами физ. лиц невозможен. По этой причине, к сожалению, дистанционно перевести средства нельзя.
64311938
Andrey Trofimuk
11 вересня 2017, 23:42
Andrey, Ковель
Чи можу я знаяти кошти, коли втрачено картку і потім заблоковано її?
Нова картка в процесі виготовлення.
В «ощад 24» раніше було створено «Віртуальну картку» і вона зараз відображається як активна.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 вересня 2017, 9:59
Доброго дня. Якщо Вами було замовлено нову картку, Ви можете зняти кошти з паспортом у будь-якому відділенні. Для цього попередньо потрібно буде звернутися до контакт-центру та уточнити потрібні реквізити.
Pro100lenok
Pro100lenok
11 вересня 2017, 17:02
Добрый день. 14 августа в отделении банка внесла на карточку Киянина сумму денег на оплату квартиры. Сумма не 100 и не 200 грн. Терминал, после принятия денег, не выдав чек, высветил информацию, что он временно не работает. Деньги на карточку не зачислили( это проверила тут же в банкомате). Сотрудник банка принял заявление и сказал, что заявление будет рассматриваться до 30 дней. Сегодня прошло ровно 4 недели. Я позвонила в колл-цент. Мне сказали, что рассматривать будут!!! после 45 дней!!!
Простите, но что это за процедура? Неужели за это время не снимались отчеты с терминала? Почему я, не по своей вине, а по вине банка должна страдать, ожидая свои же деньги. Мне опять надо платить за квартиру. Скажите, где брать деньги и, когда вернут эти??????
Ощадбанк
Відповідь банку
11 вересня 2017, 17:24
Добрый день! Приносим извинения за причиненные неудобства. Срок рассмотрения заявлений о спорной транзакции до 45 дней. Напиши, пожалуйста, в личные сообщения Ваши ФИО и контактный номер телефона, адрес отделения, в котором Вы писали заявление. Мы выясним ситуацию.
96ukr
96ukr
11 вересня 2017, 15:30
96, острог
По паспорту зняти кошти не можливо, по заяві також, пояснюють що картка в процесі виготовлення уже місяць
.Картку роблять
Ощадбанк
Відповідь банку
11 вересня 2017, 16:04
Доброго дня. Ваше питання незрозуміле. Будь ласка, конкретизуйте.
Valentuna159
Валентина Мартинюк
11 вересня 2017, 11:59
Валентина, Ярмолинці
Доброго дня! Звернувшись в відділення банку на рахунок отримання кредиту дня купівлі вікон з компенсацією від держави мені підтвердили що такі кредити надаються, але потрібно звернутись 28 серпня тому що працівник, який оформляє дані кредити відсутній. 29 серпня я подала усі необхідні документи. Працівник сказав що оформить заявку і результат прийде через місяць, тому що багато заявок. Сьогодні зайшовши в банк, поцікавитись чи подали заяку працівник сказав що заявка взагалі не була відправлена на опрацювання, тому що закінчились кошти і запропонував оформити кредит без відшкодування, мотивуючи це тим, що інші клієнти погодились на такий кредит, а як ні — то чекати до весни. Поясніть чи мав працівник право вирішувати особисто доцільність надсилання заявки на опрацювання а також чи справді відсутнє вже фінансування?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 вересня 2017, 14:44
Доброго дня. По деяким регонам ліміт коштів, передбачених в державному бюджеті для відшкодування частини суми кредиту за державною програмою був вичерпаний, тому співробітник міг не надіслати Вашу заявку саме по цій причині.
avd1965
avd1965
11 вересня 2017, 11:04
Анна
Здравствуйте! Я уже писала Вам, что по состоянию здоровья нахожусь у сына в России и не могу приехать в Украину.У меня срок действия карточки истек в феврале 2015 года.Вы ответили, что деньги на карте сохраняются.У меня вопрос: начисляется ли пенсия на мой счет? Своего пенсионного счета я не помню. Помогите, пожалуйста, в разрешении сложившейся ситуации.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 вересня 2017, 12:01
Добрый день. Мы, со своей стороны, обслуживаем Ваш счёт если средства поступают на банк, они оказываються на Вашем счёте. Информацию по поводу того продолжаються ли Вам выплаты пенсии рекомендуем уточнять в пенсионном фонде. Информацию о состоянии счёта Вы можете уточнить в контакт-центре по номеру 380443630133.
55929020
Юлия Головко
11 вересня 2017, 11:03
Юлия, Украина, Днепропетровск
Добрый день. В апреле месяце текущего года в отделении банка мне предложили открыть кредитный лимит на зарплатную карту. Я согласилась и даже оформила «обязательную» страховку. Выдали договор на открытие кредитного лимита и сказали, что в течении 20 дней перезвонят и сообщает результат. На сегодняшний день я не знаю открыт ли кредитный лимит или нет. По телефону указанному в договоре дозвониться не возможно, либо занято либо не отвечает. Подъехать в отделение пока не могу (у меня двухмесячный ребёнок). Что делать с договором на кредит?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 вересня 2017, 12:03
Добрый день. Уточнить наличие кредитной линии на карте Вы можете в контакт-центре.
24022188
Alexandr Shevko
11 вересня 2017, 10:18
Alexandr, Киев
Скажите пожалуйста когда заработают банкоматы? Горячая линия подтвердила, что банкоматы не работают, но причины и когда восстановится работа сообщить не смогла.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 вересня 2017, 12:09
Добрый день. Систематических проблем с работой банкоматов сейчас нет. Уточните, пожалуйста, по какому адресу не работает банкомат?
Slobod0708
Аліна Слободяник
10 вересня 2017, 23:26
Аліна, Крижопіль
Скажіть, будь ласка, адресу обласного відділу кадрів Ощадбанку м. Вінниці
Ощадбанк
Відповідь банку
11 вересня 2017, 9:24
Доброго дня! Відділ кадрів знаходиться в регіональному управлінні, вул. Соборна, 71
80685348720
80685348720
10 вересня 2017, 21:33
Скажите пожалуйста как проверить баланс на счете мобильных заощадженнях, через Ощад 24
Ощадбанк
Відповідь банку
11 вересня 2017, 10:53
Добрый день. Для этого на странице «Карты и счета» нужно нажать на номер счёта.
boo2017
boo2017
10 вересня 2017, 14:52
В сентябре заканчивается срок действия социальной карты. Она офрмлена не в Киеве, а в другом городе. Можно ли ее перевыпустить в Киеве в любом отделении? Или привязка к отделению где карта выпущена все еще остается?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 вересня 2017, 10:39
Добрый день. Вы можете заказать карту через контакт-центр в любое удобное для Вас отделение.
96934927
Алина Столярова
9 вересня 2017, 23:31
Алина
Здравствуйте. Приходит ли смс подтверждение на телефон после прохождения идентификации? Если да, то в какой срок?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 вересня 2017, 10:30
Добрый день. Смс о прохождении идентификации не предусмотрено.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.6
EUR 43.9 44.9
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.6
EUR 43.9 44.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку