Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Коментарі (1)
Написати коментар
Коментарі (2)
Написати коментар
Написати коментар
Моя жінка використала право на приватизацію державного житлового фонду в неповному обсязі за адресою: Житомирська обл., м. Баранівка, вул. Соборна, 52, кв. 2. Я хочу залучити її до приватизації своєї квартири в м. Києві. І у зв`язку з цим потрібна довідка з банку про використання житлових чеків.
Ми зверналися у відділення за адресою: Житомирська обл., м. Баранівка, вул. Соборна, 52. В отриманні довідки нам було відмовлено в усній формі, посилаючись на те, що відсутня інформація про приватизацію помешкання за адресою: Житомирська обл., м. Баранівка, вул. Соборна, 52, кв. 2.
Скажіть, будьласка, як і де ми можемо отримати цю довідку на вищезазначену адресу? Чи є можливість отримати її в електронному вигляді?
Дякую. З повагою, Антон.
Коментарі (2)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Сейчас у него на руках решение суда с положительным решением по этому вопросу. Нотариусы отказывают папе в оформлении документов. Скажите, какие документы нужны для банка, чтобы он мог получить пенсию жены? Может быть банку достаточно решения суда?
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Точные сроки прохождения идентификации, Вы можете уточнить, обратившись в контакт центр по номеру 0800 210 800.
Написати коментар
Написати коментар
Проверить баланс возможно через банкомат. Если есть возможность вставить Вашу СИМ-карту в другой телефон, в таком случае дополнительно через контакт-центр по номеру 0800 210 800 или Web- банкинг.
Написати коментар
Написати коментар
що робити, карта нова, ще не користувалась нею
Написати коментар