Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
https://3ds.oschadbank.ua/p2p/index.php
1. На сайті за посиланням вище потрібно ввести повні реквізити картки, з якої будете робити переказ, і номер картки, на яку бажаєте переказати кошти.
2. Далі натискаєте «Підтвердити» і замість 3d-паролю в смс обираєте спосіб підтвердження «Ощад 24 одноразовий пароль ». Далі необхідно скопіювати код операції («код запроса»).
3. Потім потрібно увійти в Ощад 24/7 і обрати пункт «Одноразовий пароль». Тут необхідно вставити скопійований код («код запроса») і додаток згенерує одноразовий пароль.
4. Для підтвердження операції на сайті потрібно написати (або вставити) пароль, який було згенеровано додатком.
Такий спосіб можна використовувати і на інших сайтах, де доступний цей вид підтвердження. Головне — можливість увійти в додаток за допомогою коду доступу.
Продовжуємо шукати інші альтернативні способи для тих, хто залишився без зв'язку і не може увійти в додаток.
Написати коментар
Написати коментар
с помощью карты безуспешны.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Якщо довірена особа не отримувала картку і вона знаходиться на тимчасово окупованій території, її було заблоковано банком в цілях безпеки.
В такому випадку рахунок продовжує бути активним, тобто зарахування виплат продовжуються.
Зняти кошти або перезамовити картку можна в будь-якому працюючому відділенні, як тільки з‘явиться можливість звернутись:
https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Я хочу узнать:
1.Местонахождение ощадбанка 10004/0490, так как его в связи с боевыми действиям эвакуировали;
2.Как мне получить эти деньги по наследству? К кому мне обратиться?
3.Могу ли я получить деньги по наследству в г.Киеве по доверенности?
Спасибо за ответ
Написати коментар
Зателефонувати можна через сайт: https://www.oschadbank.ua/ua (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
Написати коментар
Написати коментар
https://3ds.oschadbank.ua/p2p/index.php
1. На сайті за посиланням вище потрібно ввести повні реквізити картки, з якої будете робити переказ, і номер картки, на яку бажаєте переказати кошти.
2. Далі натискаєте «Підтвердити» і замість 3d-паролю в смс обираєте спосіб підтвердження «Ощад 24 одноразовий пароль ». Далі необхідно скопіювати код операції («код запроса»).
3. Потім потрібно увійти в Ощад 24/7 і обрати пункт «Одноразовий пароль». Тут необхідно вставити скопійований код («код запроса») і додаток згенерує одноразовий пароль.
4. Для підтвердження операції на сайті потрібно написати (або вставити) пароль, який було згенеровано додатком.
Такий спосіб можна використовувати і на інших сайтах, де доступний цей вид підтвердження. Головне — можливість увійти в додаток за допомогою коду доступу.
Написати коментар
После долгих мытарств наконец-то в отделении банка нашли этот перевод и как-то спутанно сообщили, что он завис на транзитном счете банка, вроде бы на суб.счете невыясненных платежей. Говорят что не могут зачислить этот перевод на мой счет, так как им нужны какие-то инструкции от НБУ! Якобы это связано с тем, что система Wise возможно связана с РФ, поэтому существуют какие-то ограничения на ее работу в Украине. Я проконсультировалась в государственном Приватбанке, там заверяют, что никаких ограничений на SWIFT перевод через систему Wise у них нет!
Через время я снова в отделении выясняла, когда они ожидают получить нужные им инструкции, и как об этом мне узнать, ведь не стоять же в их очередях вечно! Никаких запросов по этому переводу они не делали и никакой вразумительной информации абсолютно не сообщают. Сотрудники горячей линии банка отправляют опять таки в отделение разбираться. Сто раз пожалела, что связалась с нашим отделением Ощадбанка, там абсолютный бардак, работают низко компетентные сотрудники.
Помогите! Что мне делать и как поступить? И есть ли смысл жаловаться в службу безопасности банка или лучше сразу идти в прокуратуру? Да и поможет ли она, сомневаюсь. Помогите, прошу!
Написати коментар
Написати коментар