Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Annaknurova
Annaknurova
24 червня 2022, 8:03
Здравствуйте, я нахожусь на временно окупированой территории, мобильной связи на водафоне нет. Подскажите пожалуйста как получить смс подтверждения если есть только эмейл?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 червня 2022, 12:38
Доброго дня. Код для реєстрації можна отримати за допомогою Viber, через email немає такої можливості.
korotichtan1951
Тетяна Коротич
23 червня 2022, 22:13
Тетяна, м. Луганськ
Добрий вечір!
Я із Луганської області. 40 років відпрацювала на Укрзалізниці. З лютого цього року намагаюся отримати свою пенсію, але мені не надходить SMS із кодом для виведення грошей. Є кабінет у додатку Ощад 24/7, але коли намагаюся вивести гроші, то не приходить SMS.
Пенсію оформляла у м. Біловодськ ще у 2015 р. за адресою філії Ощадбанку: пров. Шкільний, 4
Востаннє я отримала пенсію у липні 2021 року.
Я є інвалідом другої групи, тому не завжди могла відвідати Ощадбанк. Будь ласка допоможіть!
Ощадбанк
Відповідь банку
24 червня 2022, 12:25
Доброго дня. Можна зареєструватись в новому додатку через пароль, який надійде у вайбер. В новому додатку для підтвердження операцій не потрібні смс-повідомлення.

Покроково:

1. Завантажити новий додаток: https://www.oschadbank.ua/mob-oschad

2. Зателефонувати до контакт-центру через сайт: https://www.oschadbank.ua/chat (якщо немає зв'язку, можна натиснути «Продовжити без авторизації»).

3. Назвати оператору повний номер картки і дати відповідь на декілька питань.

4. Оператор налаштує відправку паролей у Viber на ваш фінансовий номер на одну добу, щоб ви зареєструвались.
r3d3
Владимир Заика
23 червня 2022, 21:18
Владимир, Волчанск
Добрый день, из за войны не заходила давно в приложение, сейчас пишет что логин или пароль не верны, хотя раньше входила по ним без прлблем
Ощадбанк
Відповідь банку
24 червня 2022, 12:23
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.
Mylainna
Mylainna
23 червня 2022, 20:22
Ігнатьєва Інна , Херсонська область Нова Каховка
Добрий день. Підскажіть будь ласка. Ми з Херсонської обл. В Ощад банкі без зв'язку. Не можем обналічити гроші без смс. Як нам бути? Що роботи?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 червня 2022, 12:22
Доброго дня. Можна налаштувати паролі для входу/реєстрації в Ощад 24/7 у вайбер. Для цього потрібно:

1. Завантажити новий додаток: https://www.oschadbank.ua/mob-oschad

2. Зателефонувати до контакт-центру через сайт: https://www.oschadbank.ua/chat (якщо немає зв'язку, можна натиснути «Продовжити без авторизації»).

3. Назвати оператору повний номер картки і дати відповідь на декілька питань.

4. Оператор налаштує відправку паролей у Viber на ваш фінансовий номер на одну добу, щоб ви зареєструвались.
Mylainna
Mylainna
23 червня 2022, 20:19
Ігнатьєва Інна , Херсонська область Нова Каховка
Добрий день, мы з Херсонської обл. Зв'язку не має. Обналічити гроші без смс не можемо. Що нам робити?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 червня 2022, 12:22
Доброго дня. Можна налаштувати паролі для входу/реєстрації в Ощад 24/7 у вайбер. Для цього потрібно:

1. Завантажити новий додаток: https://www.oschadbank.ua/mob-oschad

2. Зателефонувати до контакт-центру через сайт: https://www.oschadbank.ua/chat (якщо немає зв'язку, можна натиснути «Продовжити без авторизації»).

3. Назвати оператору повний номер картки і дати відповідь на декілька питань.

4. Оператор налаштує відправку паролей у Viber на ваш фінансовий номер на одну добу, щоб ви зареєструвались.
ave780705
ave780705
23 червня 2022, 18:28
*** , это горячая линия банка?!
Это просто яма мусорная. Я не вижу ответов не только мне, но и другим…
Ощадбанк
Відповідь банку
24 червня 2022, 12:20
Контакт-центр банку цілодобово за номером 0800210800, або через сайт: https://www.oschadbank.ua/
ave780705
ave780705
23 червня 2022, 18:09
Добрый день. Когда будет выплата переселенцам?????
Ощадбанк
Відповідь банку
24 червня 2022, 12:14
Доброго дня. Банк не проводить нарахування, потрібно звернутись до організації, що ініціює виплату.
olegskad75
olegskad75
23 червня 2022, 16:54
Олег, Херсонська область
Доброго дня. Проживаю в тимчасово окупованій Херсонській області. При введенні паролю було заблоковано вхід до мобільного Ощад24. (був збій в роботі інтернету), тому не можу зв'язатися з оператором для переведення з смс повідомлення на Вайбер. При вході до онлайн підтримки в додатку Ощад24 та натисканні «Продовжити без авторизації» зв'язок з оператором не відбувається. Допоможіть будь ласка зайти до Ощад24.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 червня 2022, 12:12
Доброго дня. Перш за все, потрібно налаштувати надходження повідомлень у вайбер. Дзвінок через сайт зараз працює в штатному режимі. Спробуйте, будь ласка, використати інший браузер та активувати VPN. Якщо будуть складнощі, пишіть нам тут, або в приватні повідомлення.
Dobzanskaaulia
Dobzanskaaulia
23 червня 2022, 16:26
Доброго дня, подскажите будь ласка, в ощад банке есть огранічення суми на отримання зарплати?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 червня 2022, 9:26
Доброго дня. Банк не встановлює обмежень на отримання коштів з рахунку клієнта.

Існують ліміти безпеки, наприклад на зняття готівки в банкоматі. Цей ліміт за бажанням можна зняти через контакт-центр, Ощад 24/7 або чат-бот.
0990326606
0990326606
23 червня 2022, 16:00
Сегодня при переводе денег со своей карты на карту приват банка мне было отказано. Вчера переводы осуществлял сь. Нахожусь на оккупированной территории. Снять деньги в банке нет возможности. Скажите по какой причине отказ?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 червня 2022, 9:24
Можливо ви перевищили ліміт по переказу коштів на добу. Перевірити обмеження можна в Ощад 24/7: обрати картку, далі значок налаштувань в правому верхньому куті і пункт «Ліміти на день».
Liudmyla22
Liudmyla22
23 червня 2022, 12:53
Людмила
Добрый день, при восстановлении пароля в Ощад24 приходят смс что регистрация успешна по карте, а пароль смс не приходит. Смс по покупкам тоже приходит, но нет смс на восстановление пароля.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 червня 2022, 14:58
Доброго дня. При реєстрації в старому додатку одночасно із повідомленням про перевірку картки надходить дзвінок, в якому система озвучує одноразовий пароль. Спробуйте зареєструватись в новому додатку, там потрібно лише смс: https://www.oschadbank.ua/mob-oschad
Golding32
Golding32
23 червня 2022, 12:27
Виталий, Ясиноватая
Добрый день. Почему в мобильном приложении при попытке провести операцию по обмену валюты происходит постоянно сбой? У меня имеется цифровая валютная карта, но я не могу ее пополнить, в чем причина?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 червня 2022, 14:26
Доброго дня. Поповнення валютної картки з гривневої — це купівля валюти онлайн, яка поки не дозволена НБУ.
Ta1234
Ta1234
23 червня 2022, 11:34
Добрый день. У меня закончился срок действия карты, деньги остались на расчетном счёте. Получила новую карту, но с новый счётом. Как закрепить новую карту за старым расчетным счётом. Нахожусь в луганской области оккупированной. Выехать не могу.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 червня 2022, 12:21
Доброго дня. Картка — ключ до рахунку, тому підв‘язати до рахунку картку, яка була випущена до іншого рахунку, неможливо. В даному випадку кошти можна буде отримати, як тільки з‘явиться можливість звернутись до будь-якого працюючого відділення.
Demyanovalana40
Demyanovalana40
23 червня 2022, 9:15
Доброе утро! Не получается связаться с контакт центром новым способом без авторизации, пишут что идёт соединение а затем просто происходит сброс!
Ощадбанк
Відповідь банку
23 червня 2022, 11:16
Доброго дня. Пишемо вам в приватні повідомлення.
Margo2004
Оксана Белкова
22 червня 2022, 19:51
Оксана, Жовті Води
Здравствуйте! Обращаюсь к вам по прежнему вопросу, о котором писала вам 14-го июня: 19-го мая на мой банковский счет (от моей виртуальной карты номинированной в USD), был отправлен из США, от родственника моего мужа, валютный SWIFT перевод, через международную платежную систему Wise (прежнее название TransferWise).
В отделении Ощадбанка (г.Жёлтые Воды, ул. Гагарина, 20) с трудом нашли перевод, говорят что он завис на транзитном счете банка, вроде бы на суб.счете невыясненных платежей. Говорят что не могут зачислить этот перевод на мой счет, так как им якобы нужны какие-то инструкции от НБУ! Будто бы, это связано с тем, что система Wise возможно связана с РФ, поэтому существуют какие-то ограничения на ее работу в Украине. Однако, при этом никаких запросов по этому переводу они не делали и до сих пор никакой вразумительной информации (когда они ожидают получить нужные им инструкции, и как об этом мне узнать), абсолютно не сообщают.
После обращения к вам, (17.06.22) мне позвонила сотрудница из Днепровского департамента Ощадбанка, уточнила ИНН, пообещала заняться этим вопросом. После этого полная тишина, обратной связи по этому стационарному номеру нет.
Очень прошу вас напомнить им о данной проблеме, и огромная просьба, обязать их дать мне хоть какую-то вразумительную информацию, что происходит. Для меня, как клиента банка, фактически картина выглядит так, что банк молча прикарманил средства и не утруждается дать даже минимальных пояснений.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 червня 2022, 11:11
Доброго дня. Існують затримки, пов'язані із зарахуванням платежів через цю систему. На даний момент очікуємо роз’яснень від НБУ щодо ситуації. Перепрошуємо за незручності. Повідомимо вам одразу ж, як тільки з'ясуємо інформацію.
0662665836m
0662665836m
22 червня 2022, 18:36
Елена
После нажатия кнопки «восстановления пароля » мне нужно создать заново тот пароль, что был, или придумать новый?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 червня 2022, 10:16
Доброго дня. Ви можете придумати новий пароль, або ввести той, який був раніше. Цілком можливо, що вони все ж будуть відрізнятись, оскільки якби пароль підходив, можна було б просто увійти за ним. Загалом, ви можете придумати будь-який пароль, головне щоб він відповідав вимогам: мінімум 6 символів, з яких хоча б одна цифра, одна велика літера і одна маленька.
Alex1950
Alex1950
22 червня 2022, 17:08
Олександр
Доброго дня. Война застала на оккупированной территории где нет мобильной связи, поэтому не могу получить смс с кодом для входа в новое приложение Ощад по логину и паролю. При попытке получить смс на Viber в контакт центре ответили, только для карточек открытых в Донецкой, Луганской, Херсонской и Запорожской областях. У меня карточка открыта в Черкасской области. Какая разница где открыта карточка, если я нахожусь на оккупированной территории и связи нет? Какой еще есть способ для входа в мобильное приложение Ощад? Можно было бы сделать с помощью «Дія підпис». Благодарю.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 червня 2022, 10:17
Доброго дня. На даний момент надходження повідомлень у вайбер справді можливе для клієнтів, рахунки яких відкриті на територіях, що є тимчасово окупованими.
urbemangeli
urbemangeli
22 червня 2022, 15:58
Евгений
Не получается авторизовать маму в дии через ощадбанк. Ввожу номер карты, код из смс — после обработки пишет, что случилась ошибка. Пробовал обновлять дию, на другом телефоне заходить, таже ошибка. Вы можете помочь в данной ситуации?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 червня 2022, 18:27
Доброго дня. В такому випадку просимо перевірити через службу підтримки порталу Дія — в чому причина виникнення помилки. З боку банку системних збоїв на даний момент немає.
0662665836m
0662665836m
22 червня 2022, 15:14
Елена
Задаю вопрос повторно. При попытке входа в Ощад 24/7 появляется сообщение — неправильный пароль. Последний раз заходила в приложение в январе этого года и все получалось. Почему сейчас пароль неправильный?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 червня 2022, 18:26
Написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
karyna159
Ирина Выпорхонюк
22 червня 2022, 15:13
Выпорхонюк Ирина, Запорожье
Я бы хотела повторить свой вопрос. КАК получить карту Ощадбанка, если я не в Украине? Карту сама получить не могу. В Украине у меня нет доверенного лица, которому я могла бы оформить доверенность на получение карты, приехать в Украину в настоящее время так же не могу. Может ли банк отправить карту по почте на указанный мной адрес?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 червня 2022, 18:25
Ні, банк не може відправити картку поштою. Отримати картку можна лише у відділенні — особисто, або за довіреністю.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку