Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Dmytro5915
Дмитро Грицик
28 березня 2019, 20:06
Дмитро, Новоархангельськ
Доброго вечора! Я замовив у відділенні ощадбанку зарплатну картку. Пройшло три тижні а картки ще немає. Казали що буде через півтора два тижні. Чому так довго? Та як дізнатись на якій стадії вона знаходиться?
Ощадбанк
Відповідь банку
29 березня 2019, 9:38
Доброго дня!
Приносимо вибачення за очікування.
Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Також, дізнатись статус виготовлення та доставки картки можете в контакт-центрі 0800210800.
ovoytuyk000
Елена Ростиславовна
28 березня 2019, 18:21
Елена, луцк
Доброго дня. Департамент соціальної політики не вірно вніс паспортні дані для отримання субсидії в ощадбанку. 19.03.2019 року я звернулася в ДСП з заявою про внесення вірних даних. Скажіть будь ласка, як довго чекати для зміни паспортних даних в ваших реєстрах. За телефоном гарячої лінії такої інформації надати не можуть.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 березня 2019, 9:46
Добрий день. Реєстри не формуються у банку, а подаються від органів УПСЗН. Тому як тільки вірні данні надійдуть від УПСЗН, ви зразу зможете отримати належні вам кошти.
Yaroslaf
Yaroslaf
28 березня 2019, 17:13
Харьков
Здравствуйте, при назначении встречи на получение субсидии для любого банка в Харькове пишет «Відсутній час для призначення візиту». На сколько дней вперёд занято? Как вообще в таком случае назначить визит?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 березня 2019, 17:38
Добрый день. По данному вопросу рекомендуем обратиться в контакт-центр по номеру 0 800 210 800, поскольку они смогут предоставить вам предметную информацию.
13292487
Evgen Karbonary
28 березня 2019, 15:33
Evgen, Суми
Доброго дня. 5 березня я відкрив рахунок для отримання монетизованої субсидії у відділенні Ощадбанку м.Суми, Воскресенська,10. Картки мені не надали, повідомивши, що іменна картка повинна надійти у відділення на протязі 10-15 днів, про що мені буде надіслано СМС повідомлення на телефон. Повідомлення до цих пір не надійшло. Куди мені звертатись?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 березня 2019, 15:55
Добрий день. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером 0 800 210 800. Далі за голосовими вказівками обираєте пункт про стан надходження замовленої картки до відділення. Після чого вам буде надана необхідна інформація.
tuta19
Татьяна Анатольевна Лысенко
28 березня 2019, 13:47
Татьяна Анатольевна, Чернигов
Здравствуйте! Мне должны с России перевести деньги, но там в банке попросили Свифт код-что это? Где мне его узнать?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 березня 2019, 14:21
Добрый день. Рекомендуем обратиться в обслуживающее вас отделение, где вам предоставят необходимые реквизиты для перевода.
Mama0955133397
Валерия Сидоренко
28 березня 2019, 13:36
Валерия, Покровск
Я хочу завести карту но мне 11.Завести нужно напратижении 3х дней, а родители уехали на неделю что мне делать. Карту нужно завести срочно!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
28 березня 2019, 14:37
Добрый день!
К сожалению, согласно требования НБУ, открыть счет и получить платежную карту, возможно после достижения 14 лет. Рекомендуем обратится в отделение банка, для получения prepaid-карты. Подвязка только к мобильному телефону.
mariana39
mariana39
28 березня 2019, 12:49
Маряна, Львів
Що означає код 05 коли я хотіла розрахуватись карточкою?
Ощадбанк
Відповідь банку
29 березня 2019, 11:57
Доброго дня!
Для вирішення даного питання прошу вказати банк — емітент (якому банку належить картка), та банк — екваєр (якому банку належить POS-термінал).
Vitalij1978
Vitalij1978
28 березня 2019, 12:17
Здравствуйте! я имею зарплатную карту Ощад Банка на этой карте также имеется кредитная линия в размере 2500 грн, скажите как мне поднять кредитный лимит до 10000грн. и что для этого нужно?!
Ощадбанк
Відповідь банку
28 березня 2019, 13:59
Добрый день!
Рекомендуем обратится в отделение банка, где открыт счет. С собой необходимо иметь паспорт и идентификационный код.
sanak09
sanak09
28 березня 2019, 10:32
Добрый день.Сумму которая весит в тимчасово заблоковані кошти, возможно вывести на нужный мне сервис или надо ждать пока она не разблокируется?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 березня 2019, 11:56
Добрый день!
Сумма будет доступна для проведения операций, после ее разблокировки.
Mariana25
Mariana25
28 березня 2019, 9:54
Мар'яна
Доброго ранку! Підскажіть будьласка, хотіла зареєструватися в електронній черзі для зміни паспорта на id картку, обрала спосіб через bankid, і вказала ощадбанк мені вибило: «авторизація через ощадбанк тимчасово не працює» яка причина?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 березня 2019, 10:31
Доброго дня!
Просимо вказати ресурс, на якому намагалися виконати операцію.
Tanya55555
Tanya55555
27 березня 2019, 18:19
Татьяна, Запорожье
Здравствуйте я почему то не могу проводить операции по карте, звоню, говорят, ваша карта активна, лимиты сняты, скажите в чём проблема?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 березня 2019, 9:34
Добрый день. Для того, чтобы мы могли предметно выявить причину проблем с проведением операций по вашей карте, повторно просим указать ваши ФИО и контактный номер телефона в личные сообщения.
64221940
Олексій Ольшанський
27 березня 2019, 18:15
Алексей, Украина, Белая Церковь
Добрий день. Я військовий пенсіонер, знаходжуся за кордоном. Чи можу я отримувати щомісяця інформацію свого пенійного забезпечення, баланс своєї пенсійної картки на свою електронну адресу? Дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 березня 2019, 9:57
Добрий день. Знаходячись за кордоном, можна отримувати інформацію щодо здійснених нарахувань та балансу картки, через повідомлення на ваш телефон у вигляді СМС чи на Viber, а також в особистому кабінеті Ощад 24/7.
На електронну пошту надсилання такої інформації не передбачено.
Tanya55555
Tanya55555
27 березня 2019, 17:29
Татьяна, Запорожье
Почему я не могу снять деньги с карты, карта не заблокирована, лимиты поснимала, в отделении и на горячей линии разводят руками
Ощадбанк
Відповідь банку
27 березня 2019, 17:49
Добрый день. Необходимо обратиться в отделение, где вы изначально открывали счет. То есть в ваше обслуживающее отделение.
Напишите, пожалуйста, в личные сообщения ваши ФИО и контактный номер. Проверим причину блокировки и предоставим обратную связь.
85844284
Віктор Неня
27 березня 2019, 16:58
Віктор
Добрый день. Какая комиссия при оплате в ИПТ Ощадбанка на свободные реквизиты наличными и с карты Ощадбанка?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 березня 2019, 17:22
Добрый день. Тариф по оплате на произвольные реквизиты как наличными, так и с помощью карты составляет 1% от суммы, но не меньше 5 грн. и не больше 1 000 грн.
83475369
Tamara Pakanich
27 березня 2019, 16:19
Tamara, Тячів
Добрий день! Скажіть будьласка якщо субсидія оформлялася після нового року то що треба для того щоб отримати гроші?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 березня 2019, 17:14
Добрий день. Кошти по субсидії будуть автоматично розподілятись банком на комунальні установи згідно наданих УТСЗН реєстрів. А про здійснену сплату надійде інформаційне повідомлення на телефон субсидіанта.
Детальні відповіді на найбільш поширені питання можна отримати за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/sb
Також в особистому кабінеті субсидіанта можна побачити всі здійснені перерахування коштів.
KaterinaSt
KaterinaSt
27 березня 2019, 15:08
Добрый день. Вопрос относительно перевыпуска пенсионной карты. Бабушка жила на оккупированной территории (Должанск), два года назад истек срок годности ее пенсионной карты Ощад. Она лежачая. Съездить и забрать новую карту не могла, а доверенность с печатью лнр, естественно, не котировалась. После смерти отца, который за ней ухаживал, забрала бабушку в Кропивницкий. Нам необходимо заказать перквыпуск той карты здесь. Отделение Ощадбанка толком меня не проконсультировало. Как нам быть и куда обратиться? На старом счету осталась приличная сумма.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 березня 2019, 15:24
Добрый день. В отделении банка могут заказать перевыпуск карты и доставку в нужное вам отделение. Данная операция имеет тарификацию. После этого вы сможете получить карту (примерно через 2 недели после ее заказа) и снять средства. Это в случае, если карта пенсионная, а не электронное пенсионное удостоверение.
Tanya55555
Tanya55555
27 березня 2019, 13:31
Татьяна, Запорожье
Здравствуйте, не могу снять деньги с карты, карта активна, операции разрешены, лимиты поснимала, на горячей линии и в банке разводят руками, подскажите что делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 березня 2019, 14:04
Добрый день. Обращались ли вы в обслуживающее отделение банка по вашему вопросу?
Tanya55555
Tanya55555
27 березня 2019, 13:24
Татьяна, Запорожье
Здравствуйте, такой вопрос, у меня не заблокировали карту, но снять деньги или провести другие операции я не могу, обращалась в банк, на гарячую линию, никто ничего не знает, карта активна, операции разрешены, но пользоваться я ей не могу, подскажите что делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 березня 2019, 14:07
Добрый день. Посмотрите, пожалуйста, ответ на другой ваш вопрос.
shahtar
shahtar
27 березня 2019, 10:20
Николай
Добрый день! Срок действия ЭПУ заканчивается 06.05.2019г. Смогу ли я получить пенсию по ЭПУ после 20.05.2019г.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 березня 2019, 10:56
Добрый день!
Перед окончанием ЭПУ, рекомендуем обратится в отделение банка, для выпуска нового. После чего сможете снимать и пользоваться новой картой.
0508537081
Олена Василівна
27 березня 2019, 9:58
Олена, Балаклія,Харківська обл.
Доброго дня! Банк не повертає кошти, одержані по монетизації субсидії 18.03.2018р. (грошові кошти в сумі 600,00грн. залишились в терміналі 18.03.2019р. при сплаті комунальних послуг, а операція не була проведена, заява була написана). Чому за це повинен нести відповідальність клієнт банку?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 березня 2019, 10:54
Доброго дня!
Відповідали на ваше звернення. Є регламент, знідно якого працює банк. Очікуйте на повернення коштів.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 11.05 11.9
USD 42.05 42.55
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 11.05 11.9
USD 42.05 42.55
Всі курси банку