Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
Написати коментар
Комиссию вы платите, если купюры повреждены и есть необходимость в длительной проверке. Комиссию за проверку на платежеспособность купюры, платит ее держатель.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Мені призначено субсидію у 2018 р. Отримала повідомлення про суму субсидії за лютий і що можу отримати з 12.03.2019 по системі «швидка копійка», або на рахунок. 27.03 за попереднім записом у відділені банку мені відкрили рахунок, оскільки не змогли знайти в реєстрі «швидка копійка». До сьогодні 01.04.19 кошти на рахунок не зараховані.
ПНа гарячій лінії «Ощадбанка» отримала підтвердження про наявну суму субсидії та
1) відповідь: «ви в реєстрі «швидка копійка», тому на рахунок рахунок ця сума не зараховується, зверніться в відділення банку».
При повторному візиті в банк мене знову не знайшли в реєстрі «швидка копійка».
Про Вас дати відповідь до кого звертатись і яким чином отримати субсидію, кошти на виплату яких лише 90 днів?
Написати коментар
Я зверталась на гарячу лінію, однак необіхної інформації мені не надали.
Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, для перевірки стану картки.
Написати коментар
Написати коментар
Рекомендуємо звернутся до відділення банку Дніпровського РУ.
Коментарі (2)
Рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру 0800210800, видалити обліковий запис. Після чого зареєструватись самостійно.
Написати коментар
Написати коментар
Уточнить срок действия ЭПУ, рекомендуем в контакт-центре 0800210800. Выпуск нового ЭПУ осуществляется в банке.
Написати коментар
Так как вы находитесь в роуминге, возможно, вам не доходят смс. Рекомендуем обратится к оператору.
Написати коментар
Добрий вечір. Дякую за відповідь. Вибачте, але я вам спочатку не сповістив, що мій номер телефону, який був внесений в реєстрацію, заблокований. В особистий кабінет Ощад 24/7 вхід недоступний. Як мені бути щодо здійснення нарахувань та балансу картки? Дякую.
Альтернативним варіантом може бути оформлення нотаріальної довіреності на довірену особу, яка може мати доступ до інформації за вашим рахунком на території України.
Коментарі (1)
1) отменить автопролонгацию депозита. Это можно сделать:
— в личном кабинете Ощад 24/7;
— в отделении банка (при себе нужно иметь паспорт и карту);
В таком случае депозит будет перечислен на вашу карту на следующий день, после дня окончания депозита.
2) обратиться непосредственно в день окончания депозита в отделение банка. Средства в таком случае будут выплачены через кассу.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Також предметну інформацію щодо зарахованих коштів може надати контакт-центр ( 0 800 210 800 ).
Написати коментар
Написати коментар
Для валютного перевода, рекомендуем открыть счет, в той валюте, в которой осуществляется перевод. Снять деньги сможете в отделении банка.
Написати коментар
Спасибо за ответ.
Для возможности проверки информации и решения проблемы, просим указать в личные сообщения ваше ФИО и финансовый номер телефона.
Коментарі (1)