Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Loriki59
Loriki59
6 липня 2022, 14:36
Лариса, Киев
Добрый день. Вопрос аналогичный заданному по поводу блокировки «Карточки Киянина». Сегодня была в отделении банка на Правды (Виноградарь), где мне сказали, что карточка ГОТОВИТСЯ к закрытию, поэтому новую заказать пока нельзя, нужно ждать прибл.3-4недели пока закроют, а потом сколько же пока изготовят новую. Получается, что я буду 2 месяца ездить по полной оплате проезда🤔Хотя приходила смс, что карточка продлена. Рано радовалась. Можно ли ускорить процесс, мои действия? Заранее благодарю за ответ. Старощук Лариса Павловна.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 липня 2022, 16:37
Доброго дня.

Чому рахунок може опинитись в статусі «Підготовлений до закриття»:

Обслуговування всіх рахунків, які відкриті в банку, проводяться відповідно до Договору, і рахунок до Картки Киянина — не виключення. Відповідно до умов Договору, для функціонування Картки Киянина по рахунку повинні здійснюватися операції (мова йде про фінансові операції — отримання готівки або поповнення, оплата чи переказ).

Якщо фінансові операції не проводяться, то згідно Розділу XX ДКБО, пункту 14, підпункту 3:
«Картковий рахунок може бути закритий Банком без заяви Клієнта, якщо протягом 3 років поспіль операції за Картковим рахунком не здійснюються та за умови відсутності на Картковому рахунку залишку коштів».

Пишемо вам також в приватні повідомлення для уточнення.
Rmk123
Марія (Олександр) Томнюк
6 липня 2022, 13:00
Олександр, Каховка
добрий день. ми живимо в окупованій территорії. як можливо востановлення пін кода на карте 5167803209707327 якщо не працюють мобільний звязок, але працює іноді інтернет тільки через VPN додатки вайбер
Ощадбанк
Відповідь банку
6 липня 2022, 14:27
Доброго дня. Як правило, пін-код встановлюється одразу ж при отриманні картки. Якщо картку не було отримано, необхідно буде звернутись до відділення, щоб її перезамовити, як тільки з'явиться така можливість. Якщо ж картку ви отримали, але не встановили пін-код, потрібно зателефонувати до контакт-центру, це можна зробити через сайт: https://www.oschadbank.ua/ua (значок повідомлення, потім — слухавки).
Zaqxsw123456789
Zaqxsw123456789
5 липня 2022, 17:46
Добрый вечер! Сколько может по времени перевыпускаться пенсионная карта?
Ощадбанк
Відповідь банку
6 липня 2022, 8:58
Доброго дня. Стандартний термін — до 14 календарних днів, але зараз можливі затримки. В будь-якому випадку, поки картка виготовляється, зняти кошти можна у будь-якому відділенні з паспортом.
qweasz12345
qweasz12345
5 липня 2022, 16:18
Ірина, М. Чернівці
Добрий день!
Мною втрачена sim -карточка моб.телефона за номером: +380994719555.
Платіжна карта ощадбанку закріплена за цим номером. І я не можу завершити оплату ( комунальних и інших послуг) в онлайн режимі, висилають код для підтвердження на втрачений номер мобільного телефона.
Мені не вдається відновити номер телефона.
Чи можливий закріпити за номером карти Ощадбанку інший номер: +380680771957?
Дякую. З повагою Ірина.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2022, 17:19
Доброго дня. Замінити втрачений фінансовий номер телефону можливо саме у відділенні банку. Якщо немає можливості звернутись до обслуговуючого відділення, можна до будь-якого, найближчого до вас.
Pamir7
Андрей Зайцев
5 липня 2022, 12:21
Андрей
Мою сторінку в інстаграмі зламали і розсилають друзям повідомлення про допомогу лікування брата який «Типу отримав поранення на війні»
Брат загинув на війні за тижень до взлому акаунту.
Номер картки яку використовують шахраї 4790 7299 4301 2310

Будь які докази, які вам потрібні можу надати (наприклад скріни цих повідомлень)
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2022, 14:12
Доброго дня. Банк може обмежити рахунок саме за зверненням правоохоронних органів. Просимо вас звернутись із відповідною заявою про вчинення шахрайства.
Iryna1234567
Iryna1234567
5 липня 2022, 11:21
Ирина
Ще питання, чому заблоковано пенсійну карту?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2022, 13:58
Потрібно з‘ясувати предметно, зателефонуйте до контакт-центру, будь ласка:
https://minfin.com.ua/company/oschadbank/hotline/196242/
schamota02
schamota02
5 липня 2022, 11:12
Я нахожусь в Австрии и при расчете картой Ощадбанка курс евро завышается до 80%
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2022, 14:10
Доброго дня. Прм розрахунку в іноземній валюті відбувається конвертація за курсом банку для БПК, його можна переглянути на нашому сайті:

https://www.oschadbank.ua/currency-rate

Важливо також розуміти, що день проведення операції і день списання коштів можуть відрізнятись. Валюта конвертується саме за курсом на день списання.

Уточнити, яку суму було списано і за яким курсом, можна цілодобово в контакт-центрі. За кордоном зателефонувати можна через сайт: https://www.oschadbank.ua/ (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).

І ще декілька важливих моментів:

1. Існує комісія за конвертацію валюти, яка складає 1%;

2. 10% від операції може тимчасово блокуватись протягом 1-3 діб на випадок валютних коливань. Таким чином, банк попереджує виникнення несанкціонованого овердрафту. Після завершення обробки операції, ця сума буде розблокована автоматично.
Iryna1234567
Iryna1234567
5 липня 2022, 10:58
Ирина
Як розблокувати пенсійну картку, якщо власник картки за кордоном?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2022, 13:57
Доброго дня. Потрібно зателефонувати до контакт-центру. За кордоном це можна зробити через сайт: https://www.oschadbank.ua/ (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
Mnb1957
Mnb1957
5 липня 2022, 9:35
Київ
Добрый день!
Моя карточка Киевлянина была действительна до мая 2022 года.
5 мая 2022 года я получила сообщение, что срок дествия моей карточки продлён до мая 2027 года.
Шановний клієнте!
Повідомляємо, що строк дії вашої «Картки киянина» 4-352* продовжено до 05/27
Деталі: 0800210800
Вчера в транспорте провести карточку не удалось. Я обратилась в отделение Ощадбанка, где узнала, что мой счёт готовится к закрытию(?) и можно попробовать(?)перевыпустить карту. Посоветовали зайти снова в отделение банка через две недели, чтобы узнать, как продвигается процесс перевыпуска.(?)
По какой причине моя карточка перестала работать и почему я не получила сообщение от банка о закрытии карточки или счёта? Почему так сложно перевыпустить мою карту?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2022, 9:44
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо деталі.
Mariya86Mc
Mariya86Mc
5 липня 2022, 8:32
Мария, Киев
Доброго дня. Підкажіть будь-ласка, не можу зареєструвати дію через ощад. Вводжу номер картки, код реєстрації, а вибиває помилку, і так два дні????
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2022, 9:29
Доброго дня. З боку банку системних проблем з авторизацією на даний момент немає. Спробуйте, будь ласка, уточнити безпосередньо в служби підтримки порталу Дія, в чому причина відхилення авторизації. Також можна перевірити, чи активна картка через контакт-центр банку за номером 0800210800, або спробувати скористатись веб-порталом Дії: https://diia.gov.ua/
nad2021
nad2021
4 липня 2022, 21:25
Надежда, Луганск
Здравствуйте! Установила новое приложение «Мобильный ощад». Не могу посмотреть лимиты, пыталась многократно, идет сообщение «ошибка сервера». Я нахожусь на неподконтрольной территории, у меня карта Простир — электронное пенсионное удостоверение. Возможно ли по моей карте смотреть лимиты и выполнять переводы?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2022, 9:25
Доброго дня. Так, можна. Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
Iparhomenko
Iparhomenko
4 липня 2022, 13:32
Пархоменко Ірина, Київ
НБУ підвищив облікову ставку, чому Ощад не підвищив відсотки на Пенсійний депозит? Чому за пролонгацію депозиту мені не додано 0,5 відсотка?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 липня 2022, 17:01
Облікова ставка НБУ є не єдиним фактором, що впливає на відсоткові ставки по депозитах. Стосовно збільшення ставки за пролонгацію, зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером 0800210800. Оператор перевірить інформацію за вашим договором та зорієнтує в умовах пролонгації.
Kateryna4555
Kateryna4555
4 липня 2022, 8:37
Катерина
Як можна забрати пенсійну картку якщо особа знаходиться за кордоном?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 липня 2022, 9:56
Доброго дня. Якщо картка не ЕПП (електронне пенсійне посвідчення), а звичайна пенсійна, отримати її можна за довіреністю.
mariamh
mariamh
4 липня 2022, 1:08
Доброго дня, користуюсь карткою «Мій комфорт», з карти почали пропадати гроші, банк ніяких повідомлень не надсилає, у додатку також нічого немає. На карті вже мінус і не зрозуміло звідки він! З кожним днем заборгованість зростає тільки. Подзвонити у банк немає можливості — закордоном. Але що роботи з цим мінусом і звідки він взагалі береться? Чому банк не повідомляє про якесь зняття МОЇХ грошей?!
Ощадбанк
Відповідь банку
4 липня 2022, 9:55
Доброго дня. Кошти не можуть зникнути без причини. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру для перевірки, із-за кордону можна зв’язатись через сайт: https://www.oschadbank.ua/ (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
van66
van66
3 липня 2022, 21:10
Іван, Новоград-Волинський
З 1 липня Ощад призупинив реалізацію продукції НБУ. У мене у зв'язку з війною на заказі залишилися не забраними пам'ятні банкноти до 30 річя незалежності номіналом 50, 200, 1000 грн. та Пам`ятна медаль `Державна служба фінансового моніторингу України`. Як мені тепер їх отримати?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 липня 2022, 9:53
Напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення, в якій області планували отримати монети, дамо вам контакт для уточнення всіх деталей.
Dobriyvecher6
Dobriyvecher6
3 липня 2022, 18:05
Здравствуйте, вчера переводил деньги на другой счёт, сегодня с утра увидел что на карте долг в размере той суммы которую перевел. Дозвонится к вам не могу так как с оккупированной территории в Украину не получается дозвониться.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 липня 2022, 9:41
Доброго дня. Якщо ви маєте на увазі суму, що відображається як «Тимчасово заблоковані кошти» — це не борг, а лише сума ваших останніх операцій, які ще проходять обробку. Розблокування відбувається автоматично і як правило не займає більше трьох днів.
Juliya85
Юлія Соболь
2 липня 2022, 19:55
Юлія
Доброго дня. Я наразі у Німеччині, перевипущена картка у відділенні банку у Мерефі Харківської області. Картка звісно не активна. На рахунку є гроші і надходять туди постійно. Маю ще один рахунок в ощаді, але не можу ні активувати картку дистанційно, ні перекинути гроші з рахунку на рахунок. Виїхати не можу, довіреність у Німеччині це також складна ситуація. Допоможіть, який у мене є варіант?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 липня 2022, 9:38
Доброго дня. Активувати картку без отриманння відсутня можливість. Необхідно отримати картку, або звернутись до будь-якого відділення для зняття готівки — особисто або за довіреністю.
Valintin
Valintin
1 липня 2022, 22:12
Валентин
Доброго дня, встановив Дію, вхожу через Ощадбанк, ввожу номер картки, отримую смс, ввожу код, пише що помилка.Пробував повторно через декілька днів, теж саме)
Ощадбанк
Відповідь банку
4 липня 2022, 9:37
Доброго дня. З боку банку системних проблем з авторизацією на даний момент немає. Спробуйте, будь ласка, уточнити безпосередньо в служби підтримки порталу Дія, в чому причина відхилення авторизації. Також можна перевірити, чи активна картка через контакт-центр банку за номером 0800210800.
Zaqxsw123456789
Zaqxsw123456789
1 липня 2022, 16:34
Когда пенсионная карта перевыпустится, она появиться автоматически в личном кабинете?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 липня 2022, 16:41
Так, нова картка буде відображатись в додатку. Інформацію можна буде також уточнити в контакт-центрі за номером 0800210800.
VladM60
VladM60
1 липня 2022, 15:43
Владислав
Будь ласка вирішіть моє питання, про відновлення доступу до Ощад 24/7.
А саме, в мене на руках є діюча картка ЕПП, терміном дії до 12.22 року, я зараз знаходжусь на окупованій території, можливості потрапити до відділення банку немає відповідно. Під час реестрації/ перереестрації в новому додатку ощадик крутится та нічого не відбуваеться, зателефонувавашви на гарячу лінію 01.07.2022 року мені повідомили, що заблокована можливість доступу до ощад 24, в зв'язку з тим, що по старій картці, яка закінчилась в 2019 році, була операція по якій необхідно підвердження. Але стара картка закрита, нова в мене на руках та діюча, обмежень по новій картці немає, але я не можу скористтатися своїми грошима, так як карта ЕПП немає повноцінних платіжних реквізитів, а саме свв коду, отримати його через телеграмм бота та горячу лінію немає можливості.
Яким шляхом, я можу відновити доступ ощад 24/7, і чому цього я не можу зробити дистанційно, коли картка банка що в мене на руках повноціннмй дібчий банківський продукт.
Очікую, скорішого вирішення мого питання.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 липня 2022, 16:08
Доброго дня. Хотіли б перевірити ситуацію більш детально. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку