Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.85 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 41.8 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Вами не выполнены следующие условия Договора 10.4.Сторона, яка
перебуває під впливом Форс-мажору, зобов’язана:
1)протягом 5 (п’яти) днів з дня настання такої обставини письмово повідомити іншу Сторону про
неможливість виконання зобов’язання відповідно до умов Договору внаслідок виникнення Форс-мажору з викладенням фактів на підтвердження існування Форс-мажору;
2)протягом 15 (п’ятнадцяти) Банківських днів з дня настання такої обставини надати іншій Стороні документ(сертифікат тощо), виданий Торгово-промисловою палатою України, регіональною торгово-промисловою палатою або іншим органом, установою, організацією, що відповідно до Законодавства уповноважений засвідчувати форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), яким засвідчується існування відповідного Форс-мажору.
Невиконання Стороною дій, зазначених в цьому п. 10.4 цього розділу Договору, позбавляє її права посилатися на Форс-мажор як на підставу її звільнення від відповідальності за порушення Договору.
Если банк посчитал для себя обстоятельства форс-мажором, то почему в 15 дневный срок не представил мне сертификат, выданный организацией, уполномоченной заверять форс-мажорные обстоятельства?
И теперь прикрываясь своей безнаказанностью, всю вину сваливаете на клиентов это верх непрофессионализма, некомпетентности и циничного правового беспридела.
Коментарі (1)
Банк собирается расследовать противоправные действия своих сотрудников при проникновении в автоматизированную систему и внесение заведомо неправомерных изменений, не имея на это основания.
Написати коментар
Вот цитата предыдущего вопроса «… карта не отображается в системе и заказать выпуск карты через Контакт-центр не представляется возможным.» Вот Ваш ответ «На данный момент перезаказать карту вы можете через отделение банка либо контакт-центр банка: 0800-210-800.»
Кто дает неверную информацию Вы или сотрудники Контакт-центра по телефону?
Коментарі (3)
У меня нет возможности прибыть в отделение регистрации карты, каким еще способом я могу заказать выпуск карты или может банк все же доведет реализацию своего одностороннего решения и карта будет отображаться в системе и ее можно будет заказать через Контакт-центр.
Написати коментар
Коментарі (1)
З моменту написання заяви на перевипуск картки пройшло три тижні.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
— Это шутка? Что это за бред? Я не войти хочу, а изменить пароль!!! Это уже не первый раз пытаюсь сменить этот долбаный пароль!
Написати коментар
Написати коментар