Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Коментарі (2)
У додатку ощад24 я намагаюся обміняти USD на гривні — пише «Помилка сервера». Переказ між своїми картками — «Помилка. Для переказу необхідно мінімум два активних продукти».
Хоча я можу поповнити рахунок мобільного телефону зі своєї USD картки, жодні інші операції не доступні.
Допоможіть переказати кошти з моєї картки USD на мою ж гривневу картку.
Звернутися до відділення не можу, оскільки перебуваю на окупованій території.
Коментарі (4)
Коментарі (1)
Я. ПанченкоЛ.Г. ( код ІПН 2027309889)отримую заробітну плату поштовим переказом на Укрпошті.
13.08.2024 УДКСУ у Яготинському районі оплачено по системі Клієнт- Казначейство Яготинському ліцею №1 кошти в розмірі 5000 грн для перехування на Укрпошту моєї заробітної плати за 1 половину серпня 2024 року.. Отримувач Укрпошта. Надавач платіжних послух отримувача АТ « Ощадбанк».
Згідно Законодавства України я повинна отримати кошти до 20 числа поточного місяця. Кошти банком на Укрпошту не перераховані і мною не отримані. Хто буде сплачувати штрафні санкції?
В квітні поточного року АТ « Ощадбанком» було затримано перерахування моєї заробітної плати на Укрпошту на 30 днів.
Зверталася неодноразово листом до контакт центру АТ « Ощадбанк» але некомпетентні « спеціалісти» відсилають мене до прокуратури.
Прошу притягнути до відповідальності некомпетентних осіб з АТ « Ощадбанку» і найти мої кошти для виплати заробітної плати.
Коментарі (4)
Написати коментар
По вебзвонку оператору назваю 4 последние цифры карточки. Он проверил и спросил есть ли ещё вопросы. Я спросила могу ли пользоваться додатком или нет, ответ был «до побачення». Что делать?
Коментарі (2)
Коментарі (1)
Написати коментар
Я зараз знаходжусь за межами країни. Зараз в мене є потреба получити виписку мого карткового рахунку. Звичайний спосіб в мене не працює у звʼязку із тим, що мій фінансовий номер телефону, який враховується важливим при вході у застосунок ЗАБЛОКОВАНИЙ. Вирішити цю проблему онлайн із мобільним оператором не можливо. Можливості приїхати в країну не має. Зараз дуже небезпечно і стан здоровʼя не дозволяє.
Чи можливо цю послугу зробити через Вайбер, враховуючи те, що моє відділення банку знаходиться не на ТОТ.
Заздалегідь дякую вам за зворотній звʼязок. Чекаю на відповідь.
Коментарі (4)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Хотіла би поцікавитися щодо довідки — що підтверджує не використання житлових чеків на приватизацію та те, що в приватизації житла участі не приймала. Цю довідку можна отримати безкоштовно у будь-якому відділенні Ощадбанку?
Написати коментар
Коментарі (2)
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Мама умерла в конце июня, но карта была еще не заблокирована, она привязана к оплате коммунальных счетов за мамину квартиру и нужно было заплатить за июнь.
Денег на ней не было, поэтому я пополнила 1050,00 гривен.
Терминал спокойно принял карту, взял деньги, показал, что принято 1050,00 гривен и при нажатии кнопки «продолжить» выдал ошибку «терминал тимчасово не. чего-то там». После этого выбросил назад карту и вернулся к стартовой странице.
Я обратилась к сотрудникам отделения. Они сказали, что платеж не прошел в базе, заявление об этом не примут, поскольку карта не моя и я не клиент. Что я смогу подать заявление о возврате денег только вступив в наследство через полгода, а информация осталась только в терминале и она обнулится через три месяца. И что у них был уже такой случай и деньги у людей пропали.
Звонок на горячую линию тоже ничего не дал.
У меня в связи с этим вопрос к банку.
Почему же терминал не заблокировал карту сразу, а не после того как принял деньги? Кроме того карта позволяла снимать деньги и принимала пополнение через чужие терминалы. И если человек умирает в начале месяца даже пенсия еще приходит на нее.
Обращаюсь к Ощадбанку с просьбой рассмотреть ситуацию и вернуть мне мои деньги.
Написати коментар