Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
vatikan6691
vatikan6691
1 березня 2021, 12:59
Вадим, Запорожье
Здравствуйте. Хотел поблагодарить Ваш Банк за Вашу работу и за продледние просроченых карт ВПЛ до 1 Мая в период карантина. Спасибо Вам!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 березня 2021, 14:07
Доброго дня! Дякуємо вам за довіру.

З повагою, команда Ощадбанку.
Yurist49
Yurist49
28 лютого 2021, 20:32
Здравствуйте, подскажите пожалуйста я живу в Киеве, Мама ВПЛ находится в Донецке, она пенсионер.Перевыпущенная карта ЭПУ находится в отделении, но она в связи с карантином и закрытие блок-постов забрать её не может! Могу ли я по доверенности забрать прикреплеёную карту к ЭПУ что бы установить ощад24? Или снять с счета деньги?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 березня 2021, 10:46
Доброго дня! Зняти кошти можливо по довіреності, як і отримати картку, якщо вона вже була замовлена раніше і не є ЕПП.
0506321975
0506321975
27 лютого 2021, 16:09
Анастасия , Покровск
Скажите пожалуйста как погасить задолженность?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 березня 2021, 8:59
Доброго дня! Для погашення заборгованості потрібно поповнити ваш рахунок за номером картки або рахунку.
Рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для предметної перевірки суми заборгованості та шляхів поповнення.
nicktkach1942
nicktkach1942
27 лютого 2021, 15:59
nicktkach1942, Луганск
Прошу разъяснить являются ли операции по пополнению счета мобильного телефона, переводу средств с карты на карту достаточным доказательством того, что я жив и здоров. Всё дело в том, что с началом пандемии и связанными с последней трудностями посещения отделения Ощадбанка я не получал средства как из кассы, так и из банкоматов, но постоянно произвожу операции, о которых я упомянул в первых строках. Последний раз я получал наличные в банкомате в г. Старобельске 11 марта 2020 г. Не будет ли это причиной приостановки выплаты мне пенсии? Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 березня 2021, 8:58
Доброго дня! Так, регулярне проведення операцій переказу коштів, поповнення рахунку тощо свідчать про рух коштів на вашому рахунку. Рекомендуємо також проводити зняття готівки за наявності такої можливості.
hnidkonataliia
hnidkonataliia
27 лютого 2021, 13:36
Доброго дня. Картка заблокована, неправильно вводили пін. Протягом якого часу її можна розблокувати? І чи всі кошти залишуться на карті?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 березня 2021, 8:51
Доброго дня! Звичайно, блокування картки через неправильне введення пін-коду ніяк не впливає на ваш баланс.
Розблокування можна провести будь-коли, зателефонувавши до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.
Ivan798
Ivan798
26 лютого 2021, 20:37
Іван
Доброго дня підкажіть чому я не можу вже два дня зайти в ощад 24 нет банкінг, пише що помилка і пароль не вірний хоча я вводжу вірний пароль, коли пробую поміняти пароль також видає помилки? Чи можливо зараз зайти в ощад24?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 березня 2021, 8:48
Доброго дня! Рекомендуємо вам зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 та перевірити стан вашої реєстрації. Можливості попередню реєстрацію потрібно закрити та створити нову.
serpokrilec
serpokrilec
26 лютого 2021, 8:59
Елена
Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, можно ли с обычной банковской карты перечислить деньги на электронную пенсионную карту (с фото)? Спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
26 лютого 2021, 9:08
Доброго дня.
Так, це можливо.
Pensioners2020
Pensioners2020
25 лютого 2021, 20:25
Ольга Михаловна , Харьков
Здравствуйте, скажите пожалуйста, раньше получала пенсию на карту Ощадбанка, а в момент карантина, было изменино на получение пенсии почтальоном Ук.почты на дом. Как мне снова получать пенсию на карту Ощадбанка .?? С Уважением
Ощадбанк
Відповідь банку
26 лютого 2021, 9:07
Доброго дня.
У випадку, якщо попередній пенсійний рахунок активний вам потрібно звернутися до пенсійного фонду та повідомити про виплату на відповідний рахунок. Якщо ж рахунку немає, потрібно буде його відкрити та передати реквізити до пенсійного фонду.
37133360
37133360
25 лютого 2021, 18:43
Сергей
Добрый вечер. Скажите пож. изменить финансовый лф привязанный к ЭПУ можно в любом отделении банка или только в том где была выпущена карта? Спасибо за ответ.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 лютого 2021, 9:04
Доброго дня.
Змінити номер телефону можна через банкомат/термінал Ощадбанку за умови наявності у вас попереднього номеру. Якщо доступу до попереднього номеру вже немає для зміни номеру потрібно звернутися до обслуговуючого відділення банку (де був відкритий рахунок).
natgulko1970
natgulko1970
25 лютого 2021, 16:53
Зарплатную карту Вашего банка я аннулировала после получении расчетных на предприятии, которое выплачивало мне зарплату через ваш банк. По истечении полу года мне пришли деньги по больничному листу о чем я получила уведомления от вашего банка на viber. Как я могу получить деньги если карта отсутствует?
Ощадбанк
Відповідь банку
25 лютого 2021, 17:55
Доброго дня! Для отримання коштів ви можете звернутись до відділення банку, в якому відкрито рахунок.
VeraBotvinova52
VeraBotvinova52
24 лютого 2021, 15:55
Согдасно постановления 1596 можно ли ВПЛснять деньги в кассеОщадбанкавдругой области, ане там, где зарегистриоован как ВПЛ.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 лютого 2021, 16:13
Доброго дня! Так, звичайно. Можна зняти кошти у будь-якому відділенні. Рекомендуємо також активно проводити операції операції по карті (розрахунок, оплата тощо).
Ma11
Ma11
24 лютого 2021, 13:47
Ксения, Изюм
Когда будет известно по поводу снятие ареста с социальной карты
Ощадбанк
Відповідь банку
24 лютого 2021, 16:06
Ксенія, напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Інформацію обов'язково перевіримо.
Ma11
Ma11
24 лютого 2021, 11:35
Ксения, Изюм
Куда именно в приватные сообщения есть ссылка
Ощадбанк
Відповідь банку
24 лютого 2021, 13:56
Написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Ma11
Ma11
24 лютого 2021, 10:01
Ксения, Изюм
Здравствуйте дело в том что исполнительная служба ещё 15.02.2021 отправили запрос, что мне делать дальше
Ощадбанк
Відповідь банку
24 лютого 2021, 10:58
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо детальніше.
Ma11
Ma11
24 лютого 2021, 5:42
Здравствуйте, скажите пожалуйста мне наложили арест на социальную карту, могу ли я узнать когда его снимут, заявление уже писала.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 лютого 2021, 9:44
Доброго дня!
Банк проведе розблокування рахунку після отримання інформації від виконачої служби.
Viktor1101
Виктор Заморуев
23 лютого 2021, 17:16
Виктор, Донецк
Что делать, если переселенец потерял ЭПУ?
Это пока не окончательно — есть надежда, что найдётся, но хочется знать — выдадут ТОЖЕ ЭПУ или обычную карту?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 лютого 2021, 10:11
Доброго дня.
У випадку втрати карти рекомендуємо здійснити її блокування. Зробити це можна по дзвінку до банку 0800-210-800 або в додатку Ощад 24/7. Після перевипуску ви також отримаєте ЕПП.
8854886T
8854886T
23 лютого 2021, 16:44
Тетяна Григорівна
Каким образом я могу проверить находится ли моя банковская карта в отделении Ощадбанка по адресу ул. Шевченко 11. Карта была выпущена (перевыпущена) в апреле-мае 2020 года и не получена, срок действия предыдущей заканчивался 31.05.2020 и был продлен до 31.08.2020 в связи с пандемией. По телефону Горячей линии мне ответили, что моей карты по указанному адресу нет.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 лютого 2021, 17:11
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Інформацію перевіримо та надамо зворотній зв'язок.
bb1954
bb1954
23 лютого 2021, 7:30
Николай
Где мне написать заявление, чтобы пенсию переводили на карточку ощадбанка, а не на карточку «ПРОСТIP»: в отделении ощадбанка или в пенсионном?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 лютого 2021, 14:42
Доброго дня! За бажанням ви можете випустити звичайну пенсійну картку як додаткову до рахунку.
GnK11vesna
GnK11vesna
22 лютого 2021, 20:01
Наталья
Добрый день. Подскажите пожалуйста, моя мама оплачивали с карты на расчетный счет покупку в интернет магазине, и деньги не зашли. Если была ошибка в цифрах, как можно узнать куда ушли деньги и как их вернуть. Спасибо
Ощадбанк
Відповідь банку
23 лютого 2021, 11:15
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення для уточнення. Перевірте, будь ласка.
81558798
Vlad Shvets
22 лютого 2021, 19:58
Vlad
Доброго дня. Що робити коли заблокували всі карти на які я отримую зарплату, забирають всі кошти, за шо жити? Я погасив більшу частину кредиту чому не можна платити місячний платіж? Забирають всю суму в реструктуризації відказали
Ощадбанк
Відповідь банку
23 лютого 2021, 11:30
Доброго дня! Така ситуація може виникати у разі наявності протягом тривалого часу заборгованості. У разі невиконання зобов'язань, банк може обмежувати доступ до рахунків для її погашення.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку