Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
VeraBotvinova52
VeraBotvinova52
17 березня 2021, 17:48
При входе в личный кабинет ощадбанка написано что логин не соответствует системе безорасности, хотя логин получен в терминале банка.карта эпу.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 березня 2021, 12:24
Доброго дня. Рекомендуємо спробувати увійти ще раз, уважно перевіривши написання логіну. Якщо подібне повториться, спробуйте взяти інший пароль в банкоматі.
intercom93
intercom93
17 березня 2021, 15:54
intercom93
Подскажите пожалуйста у меня на карте деньги в гривне, можно ли обменять их в банке и получить наличными в долларах?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 березня 2021, 16:17
Доброго дня. В даному випадку можна діяти двома шляхами. 1. Ви можете зняти в касі банку з рахунку готівку в гривні і придбати за неї долари. 2. Ви можете відкрити в банку валютну карту, онлайн обміняти гривні на долари та потім зняти з вашої доларової карти готівку в іноземній валюті.
cher1509
cher1509
17 березня 2021, 12:25
Валентина, Донецкая обл.
Мою карточку уничтожили, которую выпустили в апреле 2020 года. А во время карантина карточки должны сохраняться в банке.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 березня 2021, 14:34
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення адресу відділення, в яке було замовлено картку та ваш контактний номер телефону.
VeraBotvinova52
VeraBotvinova52
17 березня 2021, 10:01
почему при попытке входа в личный кабинет ощад24/7 росле введения логина и пароля, вместо войти написано login.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 березня 2021, 12:20
Доброго дня. Якщо у вікні введення логіну та паролю обрати англійську мову відображення, то, відповідно, замість «Увійти», ви побачите «Login».
marishka25
marishka25
17 березня 2021, 8:44
марина
Здравствуйте, подскажите, пожалуйста, если последнее поступление было в 2019 году, срок карточки закончился, могу ли я с паспортом просто снять деньги в кассе, без перевыпуска карточки.? и обязательно ли это делать в том городе где был открыт счет или можно снять в другом городе?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 березня 2021, 9:13
Доброго дня. Ви можете замовити перевипуск карти і не очікуючи доставки її до відділення зняти кошти у будь-якому зручному вам відділенні. Без замовлення перевипуску отримати кошти ви зможете лише в касі того відділення, де було відкрито рахунку.
Angelika90
Angelika90
17 березня 2021, 8:02
Скажите пожалуйста, сколько ждать ответа от банка? Скоро уже как месяц написали заявление на установление кредитного лимита и тишина, обратиться в отделение нет возможности, как обычно долго это происходит?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 березня 2021, 9:16
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення адресу відділення та ваш контактний номер телефону. Перевіримо інформацію, т.я. ви мали вже отримати відповідь.
cher1509
cher1509
16 березня 2021, 18:57
Валентина, Донецкая обл.
Здравствуйте! Несмотря на то, что во время карантина перезавыпущенные карточки переселенцев, но не полученные, должны сохраняться в банке до конца карантина, мою карточку уничтожили. Сказали заказывать новую.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 березня 2021, 9:20
Доброго дня. Знищити в даному випадку могли ту карту, термін дії якої закінчився. Тому в даному випадку рекомендуємо замовити нову карту.
oksankamurga
oksankamurga
16 березня 2021, 12:00
Доброго дня, підскажіть будь ласка, скільки днів чекати на картку для соціальних виплат?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 березня 2021, 14:41
Доброго дня!
Карта може виготовлятися до 14 днів, але зазвичай вона доставляється на відділення раніше ніж 14 днів. Рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру 0800210800 для уточнення статусу вашої картки.
Aguerka1
Aguerka1
15 березня 2021, 16:45
Можно ли разблокировать счёт(не банковскую карту, а счёт) через горячую линию? До карантина заблокировали счёт, из-за того что была не пройдена верификация, потом начался карантин, живу на неподконтрольной територии, возможности выехать нету
Ощадбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 17:26
Доброго дня. Розблокування рахунку неможливе без відвідування відділення в даному випадку.
VeraBotvinova52
VeraBotvinova52
15 березня 2021, 15:26
в течение какого времени нужн о создатб кабинет в ощад 24/7после получения логина и пароля в банкомате.Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 16:17
Доброго дня. Чек з банкомату свідчить про успішну реєстрацію в Ощад 24/7, а логін та пароль, вказані на ньому, діють на постійній основі.
OlgaPankova
OlgaPankova
15 березня 2021, 15:25
можно ли положить деньги на пенсионную карту ощадбанка
Ощадбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 16:16
Доброго дня. Так, карту можна поповнити будь-яким зручним вам способом.
49645403
Денис Сергеев
15 березня 2021, 12:00
Денис
Если была заказана новая социальная карта (не пенсионная), после окончания срока предыдущей, использовалась для зачисления пенсии, но не получена и лежала в отделении 9 месяцев, после чего была закрыта банком, в связи с чем был заблокирован доступ к ощад24. 1. По какой причине закрыли социальную карту? 2. Будет ли информация о закрытии карты передана в пенсионный фонд?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 14:06
Доброго дня. Стандартно карти зберігаються у відділенні до кінця карантинних обмежень. Тому з'ясувати причину закриття карти ви можете через наш контакт-центр.
Кошти зараховуються на рахунок, не залежно від того, чи активна до нього картка.
s36123
s36123
14 березня 2021, 11:03
Сергей, Днепр. обл.
Здравствуйте, я имею льготы 50 % на оплату комуналки как ветеран ДКВС, получаю ее в безналичной форме, почему до сих пор мне на счет нет перечислений за февраль 2021, в личном кабинете стоит ноль?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 11:33
Доброго дня. Перевірити детальну інформацію стосовно нарахування пільг ви можете через наш контакт-центр за номером 0800210800. Якщо ж нарахування пільг ще взагалі не було, в цьому випадку потрібно звертатися в УПСЗН.
Solke9591Reteb
Solke9591Reteb
13 березня 2021, 16:45
Ольга Александровна
Добрый день.Скажите, номер телефона 380443345319 это номер Ощадбанка или нет.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 11:29
Доброго дня. Офіційними номерами телефону банку є 0800210800, 0443630133, а також для клієнтів ММСБ 0800219800 та 0443630103.
VeraBotvinova52
VeraBotvinova52
13 березня 2021, 15:58
Блокирует ли банк пенсиюВпл, если нет никаких движений по карте в течении7-8месяцев, передаете ли эти данные в пенсионный фонд.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 11:38
Доброго дня. Рахунок в такому випадку не блокується. А дані стосовно руху коштів по карті банку нікому не передає, т.я. це є банківською таємницею.
36875189
Олена Скокова
13 березня 2021, 11:34
Олена
Добрий день. З чим пов'язана понана робота застосунку 24/7.не вдається сплатити за компослуги, постійно видає системну помилку
Ощадбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 11:39
Доброго дня. На даний момент жодних проблем з роботою Ощад 24 не спостерігається. Рекомендуємо спробувати провести операцію повторно.
ALEXANDR0805
ALEXANDR0805
12 березня 2021, 23:06
донецк
Здравствуйте, можно ли создавать личный кабинет в Ощад 24 на электронное пенсионное удостоверение. На нем нет cvv кода, а при регистрации нужно этот код вводить.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 11:31
Доброго дня. Зареєструватися в системі можливо через наш банкомат, або термінал самообслуговування.
lyudmila2019
Людмила Ясько
12 березня 2021, 19:28
Людмила, Харцызск
Добрый день. Личный кабинет Ощад24\7 заблокирован так как я совершила ошибку при перечислении средств на другую карту (превысила лимит). В контакт-центре мне объяснили, что разблокировать личный кабинет можно обратившись с паспортом в отделение банка. А можно ли удалить (анулировать) этот личный кабинет и затем открыть новый по той же действующей карточке? спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 9:45
Доброго дня.
Рекомендуємо перевірити дану інформацію разом з оператором контакт-центру банку 0800-210-800.
Hanna65
Hanna65
12 березня 2021, 15:54
Hanna
Доброго дня. В особистому кабінеті є залишок з пільг чи можливо їх перевести на рахунок. Якщо так як це зробити? Чи потрібно чекати закінчення опалювального сезону?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 березня 2021, 16:30
Доброго дня! Зараз відсутня можливість здійснити такий переказ. Виплата залишків здійснюється в кінці опалювального періоду.
dsv1970
dsv1970
12 березня 2021, 14:58
сергей, винница
здравствуйте, подскажите пожалуйста Ф.И.О. начальников филиала-Николаевского областного управления АТ «Ощадбанк» главного управления в г. Киев
Ощадбанк
Відповідь банку
12 березня 2021, 16:31
Доброго дня! Для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку