Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Romasko
Romasko
17 травня 2021, 12:57
Владимир
Какие монеты из on-line заказов есть в наличии?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 травня 2021, 14:48
Доброго дня!

Перелік монет, що реалізуються в Ощадбанку доступний на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/private/metals_coins/coins

Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення область, в якій вам буде зручно отримати монету, і ми повідомимо вам дані контактної особи, в якої можна буде уточнити наявність та термін доставки монети, що вас цікавить.
rt30
rt30
17 травня 2021, 12:45
Татьяна
Сколько ждать перевыпуска зарплатной карты (голд была) срок до 04.21, почему она автоматически не перевыпустилась (в отделенииях главного офиса г.Днепр не смогли ответить ни на горячей линии) и сколько надо ещё побегать в отделение банка, чтобы снять свой аванс
Ощадбанк
Відповідь банку
17 травня 2021, 14:54
Доброго дня! Для замовлення нової картки необхідно зателефонувати до контакт-центру, або звернутись до відділення. Термін виготовлення нової картки — до 14 днів (Донецька/Луганська область до 30 днів). Написали вам також в особисті повідомлення для уточнення питання щодо зняття коштів. Перегляньте, будь ласка.
vergelesxa
Г. В.
17 травня 2021, 11:14
Г., изюм
Жду ответ на вопрос от 14 мая 21.43.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 травня 2021, 11:24
Доброго дня! Відповідь надали під питанням. Перегляньте, будь ласка.
Kuznetsov123
Kuznetsov123
16 травня 2021, 20:06
Кузнецов Олег, Бахмут Донецкой
3) Нагадаю текст запиту, відправленого в Ощад 20 05 21, через форму сайту: У зв'язку з закінченням строку дії моєї пенсійної картки Ощадбанку № ***5969 прошу розтлумачити порядок отримання пенсійної картки з новим терміном дії з урахуванням того, що моя пенсія як переселенця та особи з інвалідністю не довічна, а з терміном виплати до червня м-ця 2022 р. Під словами «розтлумачити порядок отримання пенсійної картки з новим терміном» я маю на увазі отримати від вас роз’яснення куди і з якими документами звертатися, а саме – до відділення ПФУ чи до вашого відділення Ощадбанку і якщо в ці обидва підрозділу то в якої послідовності. Вашу відповідь прошу відправити на мою е-скриньку (вказано) З повагою, Кузнецов.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 травня 2021, 12:13
Доброго дня! Відповіли вам під питанням: https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/174486/
Kuznetsov123
Kuznetsov123
16 травня 2021, 19:29
Кузнецов Олег, Бахмут Донецкой
2) отправив любой текст на указанный… е-майл для получения автоответа и сравнить с текстом закона по адресу Рады: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80#Text, в любом случае у меня в ящике остался ответ из Ощада). По состоянию на сегодня, 16.05.2021 г., я не получил из банка ответа, чем они опять грубо нарушают этот закон, т к согласно ст. 20 этого закона они обязаны дать мне ответ, цитата Невідкладно, т к моё обращение не требует дополнительного изучения. Но они наверно считают, что с иностранцами в своем Наблюдательном совете и Наблюдательном совете Нацбанка Украины находятся вне юрисдикции Украины и живут по своим законам. Я прошу, требую и настаиваю письменно разъяснить мне порядок подачи заявки на получение пенскарты-ЭПУ (первоначально обращаться в банк или в ПФУ) с новым сроком действия с учетом моей инвалидности, установленной до июня месяца 2022 года согласно ст. 20 ЗУ Про звернення громадян НЕВІДКЛАДНО. Администраторов этого сайта прошу учесть мой голос за 100 голосов в учете отрицательных отзывов об Ощадбанке в рейтинге банков Украины. Без уважения к банку, с возмущением банком, Кузнецов.

Ощадбанк
Відповідь банку
17 травня 2021, 12:13
Доброго дня! Відповіли вам під питанням: https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/174486/
Kuznetsov123
Kuznetsov123
16 травня 2021, 19:28
Кузнецов Олег, Бахмут Донецкой
1) 12 05 2021 в 13.57 на свой е-майл я получил ответ: Повідомляємо, що для отримання консультації відносно можливості замовлення картки на новий термін дії, продовження терміну дії діючої картки або замовлення до іншого відділення, рекомендуємо звернутися у зручний для Вас час зі свого фінансового номеру телефону до контакт-центру… на свой вопрос о порядке получения пенскарты-электронного пенсионного удостоверения с новым сроком действия с учетом наличия инвалидности. В тот же день я отправил ответ с возмущением, что письменно через сайт банка обратился к ним для получения письменного ответа, а не отписки с советом обратиться в колл-центр. Моему возмущению нет предела на такой ответ. Я неоднократно писал, что Ощад нельзя реформировать, его можно только разогнать, а всем работникам объявить пожизненный бан на работу в банковской сфере и очередной отпиской они только подтверждают мою правоту. К тому же этот позор всей банковской системы Украины — Ощадбанк в автоответе прислал мне писульку, цитата: Зверніть увагу, що це автоматична відповідь. Будь ласка, не відповідайте на цей лист! Ваше звернення, надіслане на електронну скриньку контакт-центру АТ «Ощадбанк», буде прийнято в роботу та розглянуто в межах повноважень банку, в терміни визначені ст. 8 Закону України «Про звернення громадян» у разі оформлення його відповідно до вимог ст. 5 цього Закону… в то время, как срок ответа регламентирован ст.20, а не ст.8 этого закона. Я просто уверен, что в этот банк отбирают по конкурсу по принципу отрицательного отбора — специально только двоечников и некомпетентных Особей, иначе чем объяснить, что в автоответ «впихнули не впихуемое» — перепутали статьи закона, который должен быть главным руководством для подразделения банка, которое занимается обработкой жалоб и рассылают этот автоответ всем обратившимся на их адрес: (админы могут проверить до публикации моей жалобы что я пишу правду, отправив любой текст на указанный…
Ощадбанк
Відповідь банку
17 травня 2021, 12:12
Доброго дня!

Автоматична відповідь розрахована на те, аби направити клієнта на один із каналів інформування — контакт-центр, де він, за наявності термінової необхідності, може отримати відповідь на питання або зорієнтуватись в ситуації. Звичайно, це не остаточна відповідь банку.

Звернення розглядаються в порядку черги, але не більше визначеного законодавством терміну. Ситуацію із вказаним номером статті ЗУ в автовідповіді обов'язково перевіримо, вдячні вам за уважність та зворотний зв'язок.

Порядок замовлення ЕПП на новий термін наступний:

1. Клієнт звертається до відділення банку в межах області, де відкрито рахунок. Оформлюється заявка на випуск нового ЕПП.
2. Рекомендуємо звернутися до ПФУ (особисто або в телефонному режимі) для перевірки наявності заявки на виготовлення нового ЕПП та продовження нарахування пенсії.
3. Орієнтовно через 30 робочих днів (або після отримання смс-повідомлення) клієнт має звернутися до відділення Ощадбанку, в якому було отримано попереднє ЕПП.
Unl1841100
Unl1841100
15 травня 2021, 23:28
Николай, Мариуполь
Минюст снял блокировку со счетов, как узнать когда будут раз блокированы мои счёта, минюст снял блокировку неделю назад
Ощадбанк
Відповідь банку
17 травня 2021, 10:57
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення для уточнення деталей.
ivansidor
ivansidor
15 травня 2021, 19:13
Елена, Первомайск
Santa7614 мая 2021Объясните пожалуйста. Для каких карт простых, не ЭПУ существуют ограничения перевыпуска через контакт центр по телефону? вы не ответили.внятно.у вас спросили ограничения! по перевыпуску.половину людей остались без карт.не выпустились автоматически!
Ощадбанк
Відповідь банку
17 травня 2021, 10:52
Доброго дня! Перевипуск в телефонному режимі клієнт має можливість оформити за два місяці до закінчення строку дії попередньої картки та протягом одного місяця після.
Registr78
Registr78
15 травня 2021, 18:15
Registr78, Харьков
Сегодня 15.05.2021г в г. Харькове по ул. Волонтерская 68\1 в магазине «Альфа маркет» в терминале ощадбанка пополнил карту на 2500, а деньги до сих пор не пришли на карту…
Ощадбанк
Відповідь банку
17 травня 2021, 10:44
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення для уточнення деталей.
3048178325aB
3048178325aB
15 травня 2021, 13:16
Подскажите пожалуйста может ли пенсионный фонд прекратить мне выплаты пенсии по представлению ощадбанка так как старая карта была заблокирована и уничтожена а новая лежит в отделении банка 9 месяцев получить я не могу из за болезни я пенсионер переселенц г донецк
Ощадбанк
Відповідь банку
17 травня 2021, 10:39
Доброго дня! Відповідно до п. 17 ПКМУ №1596 банк повідомляє ПФУ або орган соціального захисту населення, якщо протягом року не проводились видаткові операції по рахунку особисто одержувачем. У постанові зазначено, що у такому разі орган Пенсійного фонду України або орган соціального захисту населення забезпечує проведення ідентифікації та верифікації особи на підставі пред’явленого (в обов’язковому порядку) одержувачем особисто паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу і підтверджує її вік, та визначеного законодавством документа, в якому зазначено відомості про місце її проживання.

Таким чином, банк дійсно фіксує інформацію про проведення або непроведення операцій, проте не впливає на рішення про прининення нарахування пенсії. Рекомендуємо звернутись до органів ПФУ з відповідним зверненням.
orinoko1989
orinoko1989
15 травня 2021, 12:17
Как получить справку для декларации в Ощад24? После заявки приходит смс Income certificate generation was failed. Статус заявки в Ощад24 — ошибка
Ощадбанк
Відповідь банку
17 травня 2021, 10:35
Доброго дня! При формуванні довідки для декларації існували тимчасові технічні складнощі. Перепрошуємо за незручності.

Зараз функціонал працюєш в штатному режимі.
З повагою, команда Ощадбанку.
vergelesxa
Г. В.
14 травня 2021, 21:43
Г., изюм
На вопрос заданный Вам 13 мая в 23.09 я получила ответ не по существу.
Мой супруг доверил мне «… получать деньги в любой сумме». В банке г. Изюм заявили, что по этой доверенности смогут выдавать мне только по восемь тысяч. Я спросила возможно ли в этом случае перевести всю сумму себе на пенсионную карту « Ощадбанка.»?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 травня 2021, 11:23
Доброго дня! Якщо в довіреності вказано, що зняти кошти з рахунку довірена особа може в будь-якій сумі, отже видати кошти їй зможуть в межах залишку на рахунку.

Стосовно вашої ситуації, відмова працівників спричинена неправильним оформленням документу. Рекомендуємо замінити довіреність або, за можливості, звернутися до відділення власнику рахунку.
masan37
masan37
14 травня 2021, 16:07
Василий, киев
Как мне вернуть мои деньги, которые 12 мая 2021 заглотнул терминал Ощадбанка по пр. Маяковского, 15 в Киеве при пополнении карты киянина для оплаты коммунальных платежей. Сотрудница банка, которая находилась рядом с терминалом и видела мои операции, выдала мне бумагу по этому случаю и пообещала, что деньги мне будут возращены на карту через несколько дней. Когда я, в прединфарктном состоянии едва выдержав два дня, проверил баланс карточки там было пусто. Пришлось идти разбираться в кабинет к какой-то админособе, которая с явным недоброжелательством заявила, что рассчитывать на получение утраченного раньше месяца не стоит и то они еще будут тщательно разбираться в необходимости компенсации. И как мне, неработающему пенсионеру, теперь прожить этот месяц? Неужели это так сложно разобраться с этой проблемой быстрее. Вы не могли бы мне в этом помочь и как мне выбраться с этой напасти. Неужели на них нет никакой управы/ Как вы считаете, что мне нужно делать, тупо сидеть ждать у меня уже просто нет ни терпения ни здоровья.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 травня 2021, 16:32
Доброго дня! Кошти повертаються, як правило, після проведення інкасації терміналу. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ваші дані — ПІБ, номер телефону та адресу відділення, до якого звертались. Ситуацію обов'язково перевіримо детальніше.
Santa76
Santa76
14 травня 2021, 14:25
Объясните пожалуйста. Для каких карт простых, не ЭПУ существуют ограничения перевыпуска через контакт центр по телефону?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 травня 2021, 15:41
Доброго дня! Замовити картку в телефонному режимі на новий термін можна за два місяці до закінчення строку дії попередньої картки та протягом одного місяця після. Рекомендуємо звернутись безпосередньо до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800, оператор перевірить ситуацію та повідомить, чи можливо здійснити перевипуск дистанційно.
Batienko
Batienko
14 травня 2021, 12:59
Оксана, Херсон
Как можно снять деньги с закрытого счета. СОБЕЗ перечислил субсидию и она зашла на старый зарплатный счет закрытый 2 года назад, к тому же в другой области, даже выяснить ничего не могу
Ощадбанк
Відповідь банку
14 травня 2021, 14:22
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, а також адресу відділення, де рахунок було відкрито.
linna21
linna21
14 травня 2021, 9:47
У меня 100 долларов, немного грязные и помятые. Возможен ли обмен?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 травня 2021, 10:46
Доброго дня! У відділенні банку оцінять ступінь пошкодження купюри та зможуть вас зорієнтувати.

Банк керується Постановою НБУ від 02.01.2019 р. №1 «Про затвердження Положення про структуру валютного ринку України, умови та порядок торгівлі іноземною валютою та банківськими металами на валютному ринку України».
Katarej799
Katarej799
14 травня 2021, 6:15
Если письмо получено в отделении Укрпошта когда оно попадает в банк и берётся в работу
Ощадбанк
Відповідь банку
14 травня 2021, 10:00
Доброго дня! Ми можемо зорієнтувати, коли постанова була отримана безпосередньо банком.
Написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Mariya03
Mariya03
14 травня 2021, 0:35
Мария
Здравствуйте! Могу ли я снять деньги со счета в отделении если карта закончилась и я ее еще не продлила
Ощадбанк
Відповідь банку
14 травня 2021, 9:52
Доброго дня! Так, у відділенні банку в межах області, де відкрито рахунок.
vergelesxa
Г. В.
13 травня 2021, 23:09
Г., изюм
Прошу сообщить
какой текст должна содержать доверенность для того чтоб доверенное лицо смогло перевести вклад доверителя на свою пенсионную карту «Ощадбанка»?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 травня 2021, 9:51
Доброго дня! В даному випадку ви можете отримати кошти з рахунку по довіреності у відділенні, а потім за бажанням поповнити власну пенсійну картку. В довіреності можна вказати повноваження на отримання коштів з рахунку у відділенні банку в певній сумі або в межах залишку на рахунку.
Allissa
Allissa
13 травня 2021, 22:01
Як довго перевипущена картка буде знаходитись у відділенні Ощадбанку, якщо в мене немає можливості забрати її найближчим часом?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 травня 2021, 9:48
Добрий день! Протягом карантину картки зберігаються у відділенні. Забрати її можна до останнього дня місяця, наступного за місяцем, в якому закінчиться дія карантину.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.85
PLN 11.05 11.9
USD 41.8 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.85
PLN 11.05 11.9
USD 41.8 42.35
Всі курси банку