Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Vergelesx
Vergelesx
1 червня 2021, 13:46
В марте управляющая банком г.Изюм запретила принять доверенность выданную российским нотариусом и переведенную украинским, обязав предоставить копии всех документов доверителя.Я через Россию съездила в Донецк и в апреле привезла копии. Оказалось, что сомнению подлежит роспись доверителя(он в написании своей фамилии пропустил букву, следовательно это писал не тот человек). Вернулась в Донецк.
Свозила своего деда Россию, взяли доверенность у другого нотариуса.
В мае управляющая банком заявила что в предоставленной доверенности не тот почерк.
ОБЬяСНИТЕ на каком основании она это заявляет.С каким почерком управляющая сверяла почерка.Если сверка была с первой доверенностью, то она должна бы быть удовлетворена, что доверенность подписал другой человек, который не сделал ошибки в написании фамилии.
Я заявляю что обе доверенности подписаны моим мужем.
Прошу сообщить с каким почерком не совпали росписи.Имеетли право она на глаз делать такие заявления.Подпись заверяли. ДВА разных нотариуса.
Деньги с карты я снимать не собиралась, хотела положить в ваш банк на депозит.На мое имя в банке также находятся несколько депозитов.ГЛАВное ответьте о почерке, мне нужна эта информация для жалобы, а возможно буду доказывать подчерковедческую экспертизу.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 15:09
Доброго дня! Продублюйте, будь ласка, ваше ПІБ та номер телефону в приватні повідомлення. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
Hertq
Hertq
1 червня 2021, 13:45
Vilop
''Нарахування відсотків за користування КЛ'' як відключити це? Постійно знімають кошти з карти
Ощадбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 13:59
Доброго дня! Для того, щоб відсотки за користування кредитною лінією не нараховувались, необхідно внести використану суму кредиту. Перевірити, яка сума була використана, можна через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
Ludmilla1
Ludmilla1
1 червня 2021, 8:54
Здесь, закончилась пенсионная карта, я могу её заказать через приложение ощад 24, а потом забрать её?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 11:20
Доброго дня! Так, оформити перевипуск можливо в Ощад 24/7. Доставку нової картки буде здійснено до відділення, в якому було відкрито рахунок.

У разі виникнення питань або потреби отримати картку в іншому відділенні, ви можете цілодобово зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.
Vergelesx
Vergelesx
31 травня 2021, 21:24
Горячая линия 0800 210 800 утверждает, что указания о запрете давать клиентам жалобную книгу никто не давал.
Вы пожалуйста определитесь
со своими объяснениями. ВЫ за это наверно зарплату немалую получаете.
Прошу сообщить на основании чего вы написали что жалобные книги в данное время клиентам не доступны?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 11:09
Доброго дня!

Постановою Кабінету Міністрів України від 06 березня 2019 року № 168 «Про внесення змін до Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів» внесено зміни в частині скасування обов’язкового ведення Книги відгуків та пропозицій.

Як повідомляє Мін'юст, це пов'язано з тим, що на сьогодні з розвитком цифрових технологій з’явилися зручніші та ефективніші способи для споживача залишити скаргу або відгук. І форма захисту прав споживачів у вигляді паперової Книги відгуків та пропозицій втратила свою ефективність.

Звертаємо вашу увагу на альтернативні шляхи фіксації скарг та пропозицій:
https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/175014

Vergelesx
Vergelesx
31 травня 2021, 21:14
Кем и когда было выдано указание банку г.Изюм, Паромная, дом 6. Не давать клиентам банка жалобную книгу?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 11:11
Доброго дня! Відповідь за посиланням: https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/175042/
Vergelesx
Vergelesx
31 травня 2021, 19:10
Прошу дать ответ на этой странице, т.к. приватное поаидоилення я найти и прочесть не могу.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 11:11
Доброго дня! Відповідь за посиланням: https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/175042/
nfnefyf
nfnefyf
31 травня 2021, 16:07
Марина, Станица-Луганская
Здравствуйте! Моя пенсионная карточка лежит в Ощадбанке, сейчас нет возможности забрать ее (нахожусь в другой области), подскажите пожалуйста, через какое время можно ее забрать, сколько она может там находиться, спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 16:46
Добрий день! Протягом карантину картки зберігаються у відділенні. Забрати її можна до останнього дня місяця, наступного за місяцем, в якому закінчиться дія карантину.
Vergelesx
Vergelesx
31 травня 2021, 15:26
Сообщите почтовый адрес Нацбанка в г.Киеве, для возможности описать весь беспредел и оскорбления сотрудников банка г.Изюм.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 16:39
Доброго дня! Хотіли б дізнатись детальніше, яка саме ситуація виникла та уточнити деталі. Написали вам в приватні повідомлення.
Vergelesx
Vergelesx
31 травня 2021, 15:23
Сообщите почтовый адрес Нацбанка в г.Киеве, для возможности описать есть беспредел и оскорбления сотрудников банка г.Изюм.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 16:39
Доброго дня! Хотіли б дізнатись детальніше, яка саме ситуація виникла та уточнити деталі. Написали вам в приватні повідомлення.
Vergelesx
Vergelesx
31 травня 2021, 15:15
Помогите получить, т.е.обяжите предоставить жалобную книгу в Ощадбанка в г.Изюм, Паромная.дом6., Хожу -прошу, требую с. 26 мая. Не дают, говорят у них письменное расположение
Не давать- короновирус…
Ощадбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 16:37
Доброго дня!

На даний момент зафіксувати скаргу можна одним із наступних способів:

— надіслати листом на адресу банку: 01001, м. Київ, вул. Госпітальна, 12-г;
— зафіксувати в телефонному режимі через контакт-центр за номером 0-800-210-800;
— написати на сайті через опцію «Зворотний зв’язок»: https://www.oschadbank.ua/ua;
— написати на електронну пошту контакт-центру contact-centre@oschadbank.ua.

Ви можете обрати будь-який спосіб, зручний для вас.
З повагою, команда Ощадбанку.
anisimovaliliya
anisimovaliliya
31 травня 2021, 12:39
Лилия
Добрый день! Подскажите возможно переслать карточку с одного города в другой.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 15:06
Доброго дня! Так, відділення доставки картки змінити можливо, проте в момент її замовлення. Рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для детальної перевірки ситуації.
verabotvinova
verabotvinova
31 травня 2021, 10:32
можно л заменить ЭПУ на обычную карту
Ощадбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 10:40
Доброго дня! Так, для цього потрібно звернутись до відділення банку в межах області, де відкрито рахунок.
9001179432
9001179432
29 травня 2021, 11:29
можно ли перевести пенсионную карточку с одного города в другой не обращаясь в банк
Ощадбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 10:39
Доброго дня! Рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для детальної перевірки ситуації.
84838483k
84838483k
29 травня 2021, 9:20
Добрый день! Подскажите, пожалуйся, где находиться в Одессе, по какому адресу и телефон, отделение Ощадбанка № 7860?

Спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 10:38
Доброго дня! З радістю підказали б вам, проте за таким номером відділення, на жаль, не існує. Перевірте його, будь ласка, детальніше.

Всі адреси відділень та контактні номери телефонів розміщено на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/map
dager
dager
28 травня 2021, 12:34
Ігор, Київ
Які документи необхідно надати для отримання електроної картки «Муніціпальна картка „Картка киянина“, якщо отримувач картки є батьком дитини, яка отримує повну загальну середню освіту в закладах освіти міста Києва (зг. пункту 4.1 Положення
про багатофункціональну електронну картку „Муніципальна картка “Картка киянина» затверджене рішенням Київської міської ради 20.12.2018 N 549/6600).

Ощадбанк
Відповідь банку
28 травня 2021, 17:07
Доброго дня! Отримати картку киянина може будь-яка особа, місце проживання якої зареєстровано в місті Києві. Для цього потрібно звернутися до відділення банку з паспортом, ідентифікаційним кодом та документом, що підтверджує проживання (інформація може бути зазначена в паспорті).
nklala
nklala
28 травня 2021, 0:46
Анна
Могу ли я в отделении получить чек, квитанцию, что деньги с безналичной льготы, действительно были перечислены на комунальное предприятие? Контакт центр, и личный кабинет просьба не предлагать
Ощадбанк
Відповідь банку
28 травня 2021, 10:18
Доброго дня! Отримати таку довідку у відділенні банку можливість відсутня. Доказ перерахунку коштів — саме особистий кабінет, там відображається актуальна інформація.
ludmila222
ludmila222
27 травня 2021, 23:52
Людмила
Чтобы забрать пенсионную карточку нужно записываться по электронной очереди?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 травня 2021, 10:17
Доброго дня! Не обов'язково, отримати картку можливо також в порядку живої черги.
Lesamch4
Lesamch4
27 травня 2021, 20:11
Добрый день. До 1 сентября пенсионерам надо открыть счёт и получить карточку для получения пенсии. Подскажите, что для этого нужно? Какие условия и документы. Кроме паспорта и кода нужны какие-то документы, справки? Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 травня 2021, 10:16
Доброго дня! Для відкриття пенсійного рахунку потрібно звернутися до будь-якого відділення банку. Паспорту та ідентифікаційного коду достатньо, додаткових документів не потрібно. На сайті банку рекомендуємо призначити зустріч для візиту без черги: https://appointment.oschadbank.ua/
Htlga1953
Htlga1953
27 травня 2021, 17:59
Ольга Васильевна, Киев
здравствуйте только что получила карточку киянина и не смогла ее завалидировать в трамвае т к являюсь пенсионером и жителем киева карточка была авторизирована на отделении что мне с ней еще делать…
Ощадбанк
Відповідь банку
27 травня 2021, 18:05
Доброго дня! Рекомендуємо звернутись до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 та перевірити активність картки. Оператор зорієнтує вас в подальших діях.
Cargill
Cargill
27 травня 2021, 17:14
Cargill, Київ
Добрый день!
ТОВ «Київські енергетичні послуги» в очередной раз жалуются на отсутствие оплаты за электроэнергию. В кабинете льготника (УБД) указано, что деньги перечислены. Так ли это?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 травня 2021, 18:15
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ідентифікаційного коду. Ситуацію перевіримо детальніше.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку