Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
tolyan1970
tolyan1970
10 червня 2021, 19:34
Оформил доверенность на куму, чтобы она получила мою обычную карту. При обращении в банк в г. Гуляйполе куме сказали, что карта аннулирована, так как находится в банке больше 6 месяцев. на вопрос по какой причине аннулировали карту, которая является картой переселенца и она должна храниться в банке до окончания карантина, дали ответ что действуют на основании внутреннего распоряжения банка. Принять заявление на выпуск новой карты ей отказали, сказали что можно только снять деньги со счета. В доверенности прописано что она имеет право лействовать от моего имени и заказывать основную карту и дополнительную. Что за беспредел творится в банке??? почему кума не имеет права воспользоваться доверенностью и действовать от моего имени в полном обьеме?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 червня 2021, 11:34
Доброго дня! Ситуацію з анулюванням картки перевіряємо, вдячні вам за зворотний зв'язок. Зауважимо, що банк проводить ретельну перевірку довіреності і, на жаль, не завжди може дозволити проведення всіх операцій.
Vanvayder07
Vanvayder07
10 червня 2021, 12:51
Добрый день. Регистрировался через терминал в ощад24, заходил несколько раз по login и password с чека через online.oschadbank.ua нормально, есть чек с web-bank. Уже пару месяцев как истек срок действия карты, сегодня попробовал войти в ощад24, пишет что «Неправильне ім'я користувача або пароль» так и должно быть или это какой то сбой?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 червня 2021, 14:25
Доброго дня! Потрібно перевірити стан вашої реєстрації в Ощад 24/7. Якщо картка, по якій було створено реєстрацію, закрита, а інших карток немає, Ощад 24/7 закривається автоматично і потрібно зареєструватися повторно по новій карті.

Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. На сайті банку можна залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
Bill74
Bill74
10 червня 2021, 11:44
Александр
Добрый день.ПФУ перевёл пенсию до обеда.А зачисление на карту банка происходит вечером.Почему? Бывают случаи что деньги нужны срочно.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 червня 2021, 12:19
Доброго дня! Банк не затримує виплати. Одразу після перерахунку ви бачите їх на балансі.
Nasty1421
Nasty1421
9 червня 2021, 16:34
Так я спрашиваю поступали средства в банк или нет???? Я в организацию дозвониться не могу вот у вас спрашиваю, да или нет??
Ощадбанк
Відповідь банку
9 червня 2021, 18:18
Якщо кошти не відображаються на балансі рахунку, — отже їх не було зараховано в банк.
Nasty1421
Nasty1421
9 червня 2021, 15:52
Хорошо сформулирую по-другому, вам организация которая проводит выплаты перечислила деньги в этом месяце или ещё нет!?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 червня 2021, 16:11
Банк не затримує виплати, одразу після перерахунку ви бачите їх на балансі.
Nasty1421
Nasty1421
9 червня 2021, 14:55
Здравствуйте, скажите уже были перечисление детских выплат??? Если нет, то когда будут????
Ощадбанк
Відповідь банку
9 червня 2021, 15:08
Доброго дня! Питання рекомендуємо уточнити в організації, що проводить виплати.
Katarej799
Katarej799
9 червня 2021, 14:51
Звонила исполнителю сказал что банк должен быть уже получить постанову.отправлялись рекомендований письмом
Ощадбанк
Відповідь банку
9 червня 2021, 15:10
Доброго дня. Банк не зацікавлений в арешті рахунку. Як тільки отримаємо постанову, зможемо зняти арешт.
Katarej799
Katarej799
9 червня 2021, 14:07
После снятия ареста деньги на карте остаются
Ощадбанк
Відповідь банку
9 червня 2021, 15:09
Доброго дня. При надходженні постанови від виконавчої служби кошти блокуються в межах суми арешту, а після його зняття є доступними для використання.
Maks2270
Maks2270
8 червня 2021, 18:06
Вот и все отношение банка к клиенту.Целый день ждал хотябы разьяснения на какой стадии снятие ареста с карты и тишина.На гарячей линии сказали по телефону не дают такую информацию, идите в отделение, а в отделении сказали арест не снят и ВСё.Куда обращаться?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 червня 2021, 9:34
Доброго дня. Написав вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Katarej799
Katarej799
8 червня 2021, 15:40
04.06 было отправлено повторно два новых постановления
Ощадбанк
Відповідь банку
9 червня 2021, 9:30
Доброго дня. Відповіли вам в приватні повідомлення.
Maks2270
Maks2270
7 червня 2021, 21:35
Добрый день.Хотелось бы получить ответ по поводу снятия ареста с карты.26.04 ваш банк получил постановление от исполительной службы, но арест так и не сняли.30.05 специалист банка продублировала на электронную почту требования, но результата пока нет тоже.Куда обращаться за пояснениями
Ощадбанк
Відповідь банку
8 червня 2021, 10:12
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ідентифікаційного коду. Ситуацію перевіримо.
Katarej799
Katarej799
7 червня 2021, 17:13
Вы отримала нову постанову
Ощадбанк
Відповідь банку
8 червня 2021, 10:31
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Angelika90
Angelika90
7 червня 2021, 15:13
При необходимости заказа карты лайк ю нужно ли брать ребенка, и какие документы нужны?
Ощадбанк
Відповідь банку
7 червня 2021, 17:11
Доброго дня! Якщо дитині від 6 до 14 років, звертається законний представник з документами. Власник рахунку звертається разом з дитиною, якщо їй від 14 до 25 років.

Документи: паспорт та ідентифікаційний код власника рахунку, документ, що підтверджує статус законного представника/свідоцтво про народження малолітньої особи.
wwwww55555
wwwww55555
7 червня 2021, 15:01
Йосип, Софіївська Борщагівка
Підскажіть яке відділення банку обслуговували наступні місця:
1. м. Житомир, вулиця проспект Миру 22 ( з 01.01.1993 по 01.08.1994)
2. м. Балта Одеської області ( з 01.08.1993 по 04.09.1996)
3. м. Житомир, вулиця Черняхівського ( з 18.07.1997 по 25.09.2001)
4. м. Житомир, вулиця Велика Бердичівська 17 ( з 25.09.2001 по 01.11.2006)
5. м. Дніпро, вулиця Чичеріна 42 ( з 23.11.2006 по 17.10.2008)
6. м. Київ, вулиця Дехтярівська 19 ( з 19.12.2008 по 15.04.2011)
7. м. Житомир, вулиця проспект Миру 22 ( з 04.05.2011 по 12.06.2015)
8. м. Київ, вулиця Повітрофлотський проспект 6 ( з 11.06.2015 по 18.07.2018)
9. Село Березівка Житомирського району Житомирської області вулиця Європейська ( з01.01.1993 року по 1996 рік)
Ощадбанк
Відповідь банку
7 червня 2021, 15:33
Перевірити найближче відділення можна за посиланням: https://oschadbank.ua/map, або ж звернутись до центрального відділення в тому чи іншому місці.
wwwww55555
wwwww55555
7 червня 2021, 12:32
Йосип, Софіївська Борщагівка
Доброго дня! Підскажіть будь-ласка які документи потрібно для того щоб отримати в відділенні ощадбанку довідку про невикористані чеки приватизації. І в яке відділення звертатися, якщо був в 1994 році курсантом Житомирського військового інституту
Ощадбанк
Відповідь банку
7 червня 2021, 13:49
Доброго дня! Необхідно звернутись до відділення, що найближче до місця реєстрації, з паспортом та ідентифікаційним кодом. Необхідно документально підтвердити реєстрацію проживання за період, що буде зазначено в довідці. Ця інформація, як правило, зазначається в паспорті.
08081949mama
08081949mama
7 червня 2021, 8:25
Nataly, гуляйполе
обратилась в отделение ощадбанка г. Гуляйполя по вопросу представления интересов в банке по доверенностям своих родителей. Сотрудник банка приняла все документы и обьяснила, что после проверки юридическим отделом банка и службой безопасности банка со мной свяжутся и дадут ответ. сегодня мне перезвонили и сообщили, что доверенности проверены, я могу снять деньги, но заказать перевыпуск дополнительных карт не могу. По какой причине мне отказывают в этом?
Ощадбанк
Відповідь банку
7 червня 2021, 9:50
Доброго дня! Можемо припустити, що в довіреності не було вказано або вказано некоректно відповідні повноваження на проведення саме цієї операції по рахунку довірителя. Більш точну інформацію ви можете уточнити у відділенні банку. Якщо потрібна допомога — звертайтесь, будь ласка. Будемо раді допомогти.
Angelika90
Angelika90
6 червня 2021, 22:28
Как заказать перевыпуск цифровой карты, только в ощад 24/7?
Ощадбанк
Відповідь банку
7 червня 2021, 10:03
Доброго дня! Цифрова картка не перевипускається. За необхідності, ви можете випустити нову картку. Максимальна кількість випущених цифрових карт — 10.
antago80
antago80
6 червня 2021, 17:07
Сергей, Северодонецк
Здравствуйте. Пожалуйста подскажите почему в отделении Ощадбанка где у меня открыт счёт Луганская область, г. Северодонецк, проспект Гвардейский 40/205, мне отказали в выдаче электронно-цифровой подписи, мотивируя тем что Ощадбанк не оказывает електроно довірчих послуг. Я позвонил на горячую линию 0-800-210-800, мне консультант ответил, что Ощадбанк выдает ЕЦП. Також на сайті czo.gov.ua є перелік відповідних організацій які надають кваліфіковані електроно — довірчі послуги, серед яких є АТ Ощадбанк. На підставі чого мені було відмовлено.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 червня 2021, 9:46
Доброго дня! Хотіли б розібратися в ситуації більш детально. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
0954616660
Нина Анцупова
6 червня 2021, 12:29
Нина, Одесса
Добрый день. Переселенка. Проживаю в Одессе. В июле 2019 года, Электронное Пенсионное Удостоверение (которое было на перевыпуске) ошибочно заблокировано работником отделения банка Сергеем по ул. Преображенская, 49/51. После моего обращения в вышеуказанное отделение, И.О руководителем Власенко Ю.В была сделана Справка о заблокированнии карты ЭПУ на Управление пенсионного фонда Украины Приморского района, г.Одессы. Для подачи данных на изготовления нового ЭПУ я обратилась в вышеуказанное управление Пенсионного фонда Украины, но они не смогли принять данные, т.к в программе базы стоит, что ЭПУ у меня на изготовлении, а не уничтожена. В Пенсионном фонде сказали, что изменение в базе о том что карта уничтожена может внести только Ощадбанк, после чего они смогут принять данные для изготовления нового ЭПУ. В настоящее время изменилось руководство и работники вышеуказанного отделения Ощадбанка. Прошло почти 2 года — вопрос периодически подымается, и снова замкнутый круг Пенсионный Фонд — Ощадбанк, т.к никто не вносит изменения в базу данных. Я дважды звонила на горячую линию Ощадбанка (с просьбой дать ответ по этому вопросу), но ответа не получила… Прошу Вас помочь в решении данного вопроса.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 червня 2021, 9:44
Доброго дня! Давайте перевіримо ситуацію детальніше. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Будемо вам вдячні.
Zorinmnmnm1
Zorinmnmnm1
6 червня 2021, 0:02
Доброго дня. Питання — якщо картка прострочена ще в 2020, не користуюся ще ж 2018. Чи потрібно закривати рахунок?
Ощадбанк
Відповідь банку
7 червня 2021, 9:42
Доброго дня! Рекомендуємо звернутись до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 або бо відділення банку, де було відкрито рахунок, щоб перевірити актуальний стан вашого рахунку.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку