Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Zinchenko2021
Zinchenko2021
7 липня 2021, 16:22
Здравствуйте! Мною была утеряна карта ощадбанка, я позвонил на горячую линию — сообщил о потери, мне её заблокировали, через день я её нашёл дома. Вопрос — можно её разблокировать через гарячую линию? Так как сейчас не возможности попасть в отделения банка, так как я переселениц и нахожусь в Донецке.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 липня 2021, 17:43
Доброго дня! Так, звичайно. Зателефонуйте, будь ласка, за номером 0-800-210-800 з фінансового номеру телефону.
Evgenia88
Evgenia88
6 липня 2021, 22:36
Подскажите, пожалуйста, можно ли сделать, чтобы смс о зачислении средств на карту приходили не только на телефон, но и в Вайбер, который установлен на этом номере?
Ощадбанк
Відповідь банку
7 липня 2021, 11:35
Доброго дня! Смс-повідомлення відправляються першочергово клієнтам у Viber. Звичайні смс клієнтам надходять якщо:

— клієнт не зареєстрований у Viber;
— знаходиться не в мережі;
— Ощадбанк заблоковано як відправника повідомлень у Viber.

Продублювати звичайні смс-повідомлення у Viber можливість відсутня.
Katarej799
Katarej799
6 липня 2021, 17:51
Получил ли банк постанову от выконавчой службы?
Ощадбанк
Відповідь банку
7 липня 2021, 11:13
Доброго дня! Перевіряємо інформацію. Надамо зворотний зв'язок найближчим часом.
Jejdnxn
Jejdnxn
6 липня 2021, 10:45
Можно ли создать детскую карту если у родителя карта не универсальная а зарплатная?
Ощадбанк
Відповідь банку
6 липня 2021, 11:43
Доброго дня! Так, дитяча картка може бути випущена як додаткова до вашого зарплатного рахунку.

Ознайомитись з усіма умовами та замовити картку можна тут:
https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/likeyou
dinamo83
dinamo83
5 липня 2021, 22:38
Добрый день. Как можно разблокировать свою карту, если неделю назад заблокировал. Временно не можем приехать на территорию Украины. Это как то можно сделать в телефонном режиме или через приложение ощад 24
Ощадбанк
Відповідь банку
6 липня 2021, 11:53
Доброго дня! Ситуація залежить від причини блокування картки. Як правило, розблокування можна здійснити через оператора контакт-центру. Номер телефону цілодобово: 0-800-210-800. Для дзвінків із-за кордону: 044-363-01-33.

Зателефонувати в контакт-центр також можна через сайт банку (розділ «Підтримка online» — «Онлайн дзвінок») —: https://www.oschadbank.ua/
Авторизуватись за допомогою смс-повідомлення потрібно з номеру, який фіксується за вами в банку.
Tanua92
Tanua92
5 липня 2021, 20:23
Киев
Доброго вечора! Підкажіть, будь ласка, в мене закінчується строк дії картки киянина, вона пільгова, як її переоформити і що для цього потрібно?
Ощадбанк
Відповідь банку
6 липня 2021, 11:37
Доброго дня! Для замовлення перевипуску картки киянина ви можете звернутись до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. На сайті банку можна залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
Yana1715
Yana1715
5 липня 2021, 18:38
Yana
Звонили из отделения вашего банка моей маме, она переселенка, и в принудительной форме обязали явиться в отделение, отправив при этом ей смс сообщение. На вопрос какая цель ее визита не ответили, в грубой форме ответили, что должна явиться и без вопросов. На замечание о том, что на период карантина действуют ЗУ 530 и 540 ответили, что это не важно и бросили трубку.Человек пристарелый, очень разволновалась. Подскажите, как узнать все-таки на каком основании в банк вызывают в принудительной форме в период действия соответствующих законов?
Ощадбанк
Відповідь банку
6 липня 2021, 9:49
Доброго дня! Хотіли б розібратись в ситуації більш детально. Напишіть, будь ласка, ПІБ вашої мами та номер її телефону. Інформацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
mix2021
mix2021
5 липня 2021, 13:43
mix2021
Добрый день, объясните мне пожалуйста почему заказать перевыпуск
карточки отделение банка может без моего ведома за два месяца до
окончания срока действующей карточки, а переслать её в другой город
другой области не может, можно только заказать перевыпуск карточки при
личном обращении в отделение банка в том городе где я хотел бы забрать
карточку, а в телефонном режиме или через приложение «Ощад 24/7» это
сделать нельзя. Для всех граждан Украины можно и для других областей, а
для ВПЛ и Донецкой области нельзя. Почему такая дискриминация в вашем
Банке
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 16:02
Доброго дня! Змінити відділення доставки картки можна в момент оформлення перевипуску картки. Ця умова діє для всіх клієнтів. Замовити перевипуск картки зі зміною точки доставки можна в будь-якому відділенні банку.
LebedevVlad
LebedevVlad
5 липня 2021, 10:39
Здравствуйте. Есть пенсионная карта переселенца, можно заказать кредитку, которая будет подвязана к этому же счету. Нужно, чтобы кредитку отдать родственникам и был общий счет. Как это сделать и можно ли это сделать сразу в день обращения? То есть пришел в отделение, сказал, что нужна кредитка к уже существующему счету и мне сразу ее выдали?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 12:15
Доброго дня! На даний момент креитна картка не відкривається до пенсійного/зарплатного рахунку. При зверненні клієнта, йому відкривають новий рахунок суто для кредитних коштів. Детальніше про картку: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/moya-creditka
Maksim132
Maksim132
5 липня 2021, 9:51
Максим
Доброго ранку

Скажіть будь ласка скільки можна чекати

Ваш банк отримав листа з виконавчої служби про розблокування рахунків ще 29 червня
Сьогодні вже 5 липня
Я не бачу результату

Куда мені уже звертатися

Мабуть я буду обривати гарячу урядову лінію по цьому питанню
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 14:04
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Alex490601
Alex490601
5 липня 2021, 9:26
Доброе утро! Как мне узнать о наличии карты, если номера карты я еще не знаю, а с оператором не соеденяют, требуют последние 4 цифры.но я то их не знаю
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 9:35
Доброго дня! Дізнатись наявність картки у відділенні найкраще в контакт-центрі. Для того, щоб не очікувати з'єднання з оператором тривалий час, рекомендуємо скористатися послугою зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
0935951005
0935951005
4 липня 2021, 23:59
Чому при аутентифікації bankid викидає помилку???
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 9:33
Доброго дня! Деталізуйте, будь ласка, ситуацію в приватні повідомлення. Яку саме помилку видає система? На якому етапі аутентифікації?
Заздалегідь вдячні.
dinamo83
dinamo83
3 липня 2021, 19:27
Такая ситуация на Украине банкомат зажевал мою карту с фото ЭПУ. Она сроком до 27 июля, мы позвонили в банк сказали надо срочно заблокировать, мы заблокировали. Счас выехать возможности на Украину нет, скажите мне новая карта ЭПУ перевыпустится автоматически и на неё заблокированные деньги пройдут автоматически? И сколько в отделении будет лежать моя новая карта?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 9:29
Доброго дня! Кошти знаходяться не на карті, а на рахунку, тому ця сума залишається доступною для використання після отримання нової картки.

Стосовно замовлення нового ЕПП, рекомендуємо звернутись до відділення банку, в якому відкрито рахунок, в телефонному режимі та з'ясувати, чи було замовлено нову картку, або ж потрібно звернутись особисто. Контактні телефони розміщено на сайті банку:
https://www.oschadbank.ua/map

Нова картка зберігається у відділенні протягом 6 місяців. На період карантину знищення карток призупинено.
gena48gena
gena48gena
2 липня 2021, 17:37
Добрый день!!! У меня в ощадбанке кредит, в то же время, такую же сумму мне должен перечислить банк, секономленных денег по жкх. При этом на кредит у меня ежемесячно насчитывают проценты за пользование деньгами банка. Моими деньгами банк пользуется безпроцентно в течении года, ещё и май и июнь в полном объёме… По решению суда мне начислит банк проценты за пользование моими деньгами????
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 9:23
Доброго дня! Рекомендуємо виконувати кредитні зобов'язання відповідно до умов договору. Якщо ви бажаєте розмістити власні кошти в банку та отримувати дохід, можна відкрити депозит або переказати кошти на мобільні заощадження. Детальніше — на сайті банку в розділі «Депозити»: https://www.oschadbank.ua/ua/
09669428
Алекс Неизвестный
2 липня 2021, 16:17
Алекс
Здравствуйте. Можно ли оформить получение ежемесячных социальных выплат (государственная социальная помощь) на пенсионную карточку?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 9:18
Доброго дня! Так, чи можете надати реквізити вашого рахунку до організації, що проводить виплати.
Отримати реквізити зручно через Ощад 24/7 або чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
andrjulik85
andrjulik85
2 липня 2021, 16:13
Андрей, Конотоп
Уважаемый ОЩАДБАНК так как вы уже три дня морочите мне голову с разблокировкой моего счета мной будет направлена жалоба в нацбанк Украины и на Правительственную Горячую Линию. Да и всем рекомендую обходить этот банк стороной
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 14:04
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Lena061956
Lena061956
2 липня 2021, 14:58
Улена, Украина Днепр
дайте мне название документа с Киева, которое якобы тормозит мне выплату моих же потраченных средст на коммунальные услуги.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 9:16
Доброго дня! Залишки коштів безготівкової монетизації субсидій та пільг вже зараховано на рахунки.
Lena061956
Lena061956
2 липня 2021, 14:52
Улена, Украина Днепр
Добрый день Я Аршинова Елена Андреевна, получила от вас ответ на свой вопрос---
В процесі монетизації субсидій/пільг банк проводить виплату не одноосібно, а спільно з державними органами. Як тільки всі моменти буде врегульовано, кошти будуть виплачені та зараховані на рахунки клієнтів. Рекомендуємо очікувати смс — повідомлення про зарахування.
Прошу назвать мне конкретную дату, когда я смогу получить деньги, сколько вы будете водить меня за нос
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 9:16
Доброго дня! Залишки коштів безготівкової монетизації субсидій та пільг зараховано. Перевірте, будь ласка, баланс вашого рахунку.
andrjulik85
andrjulik85
2 липня 2021, 13:44
Андрей, Конотоп
Когда все таки вы разблокируете мне счет? Сколько мне можно уже трепать нервы и себе и вам? Постановление о снятии ареста у вас, почему вы ничего не делаете?
Ощадбанк
Відповідь банку
2 липня 2021, 14:07
Доброго дня! Постанова знаходиться на опрацюванні. Очікуйте, будь ласка. Найближчим часом арешт буде знято.
andrjulik85
andrjulik85
2 липня 2021, 11:19
Андрей, Конотоп
Постанова отримана ще 29.06. а сьогодні вже 2.07. І я вже втомився чекати. Буду діяти радикально
Ощадбанк
Відповідь банку
2 липня 2021, 14:08
Відповіли вам тут: https://minfin.com.ua/company/oschadbank/hotline/176202/

З повагою, команда Ощадбанку.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.85
PLN 9.7 10.4
USD 41.8 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.85
PLN 9.7 10.4
USD 41.8 42.35
Всі курси банку