Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.35 | 41.85 |
EUR | 43.45 | 44.4 |
Всі курси банку |
Вибачте, то це і є те саме посилання на нормативно правові акти, в яких вказано, що для проведення обслуговування за дорученням потрібна саме сканкопія паспорта, а не звичайна копія, але я хочу отримати від вас обгрунтування ваших тверджень з посиланням на чинні нормативно правові акти, в яких чітко сказано про необхідність саме сканкопії, в решті решт клієнт має право це знати, а не отримувати відповідь, як для особи з обмеженими розумовими здібностям, якими судячи з ваших відповідей ви і вважаєте ваших клієнтів…
Цінна ваша думка.
З повагою, команда Ощадбанку.
Написати коментар
Написати коментар
.Ці ваші відповіді не по суті та ухиляння від чітких належних відповідей, я розцінюю як прояв як мінімум неповаги Ощадбанку до своїх клієнтів,… Я вас запитую в сотий раз,, роз'ясніть, на надайте посилання, будь ласка, підставі яких нормативно правових актів відбувається озвучена вами нижче процедура, згідно якої ви стверджуєте, що надання сканкопії паспорта довіреної особи при обслуговування за дорученням є обов'язковим, а звичайної копіії зробленої з оригіналу співробітником відділення недостатньо, враховуючи те що в жодному нормативно правовому акті не вказано щодо необхідності надання саме сканкопії паспорта, тим більше для такої процедури, натомість вказується про звичайні копії…
Зорієнтуйте, які ризики ви вбачаєте в скануванні документів?
Написати коментар
Написати коментар
Зняти кошти ви зможете у відділенні банку з рахунку, або відкрити нову картку до цього рахунку і зняти за допомогою картки. Рекомендуємо звертатись до відділення, де було відкрито рахунок.
Коментарі (1)
Звертаємо увагу, що якщо телефонувати з номеру телефону, що не закріплений за рахунком, консультація буде обмежена. Оператор, на жаль, не зможе перевірити дані по рахунку, лише надати загальну консультацію.
Напишіть також, будь ласка, нам в приватні повідомлення, яка проблема виникла. Будемо раді, якщо зможемо допомогти.
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Номер карточки могу указать в ЛС
Написати коментар
Написати коментар
Якщо сканкопія паспорта довіреної особи обов'язкова, то чим та де це визначено, як я розумію з вашої попередньої відповіді, то співробітники Ощадбанку беруть сканкопію паспорту довіреної особи тільки тому, що це не заборонено законом, але не є необхідністю… тобто сканкопію довіреної особи можна і не брати в такому випадку, а досить зробленої ними звичайної копії з оригіналу…
Вибачте, але і справді дуже дивує уникнення надання чіткої відповіді саме по суті питання представником Ощадбанку, натомість йде якесь мимоговоріння, мені вже і справді набридло багаторазово задавати тут одне й те ж саме питання і читати пусті відповіді не по суті, з надією, що я перестану просити належного роз'яснення.Вибачте, але хто тоді може відповісти на моє просте питання до Ощадбанку, поставлене тут вже багато разів та надати належне роз'яснення?????????????
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Суть питання, чи будуть співробітники відділенні Ощадбанку брати сканкопію паспорта довіреної особи, чи потрібна вона їм взагалі, чи досить буде звичайної копії паспорта, дуже прошу вас відповісти саме по суті питання
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Дякую за відповідь
Написати коментар