Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
tinas
tinas
15 вересня 2021, 14:03
Инна, Київ
,,… Вкотре повідомляємо, що сканування документів при проведенні банківських процедур не є порушенням законодавчих норм і не несе за собою жодних ризиків для клієнта.....,, ,… а якщо воно насправді і несе ризики для клієнта, то клієнт цього ніколи не доведе, бо банк буде до посиніння повторювати наведену вами вище фразу і все заперечувати, і звинувачувати в чому завгодно самого ж клієнта… Навіщо ви пишете твердження, яким навіть малюк навряд чи повірить і тим самим знову тікаєте від суті питання та належних пояснень
Вибачте, то це і є те саме посилання на нормативно правові акти, в яких вказано, що для проведення обслуговування за дорученням потрібна саме сканкопія паспорта, а не звичайна копія, але я хочу отримати від вас обгрунтування ваших тверджень з посиланням на чинні нормативно правові акти, в яких чітко сказано про необхідність саме сканкопії, в решті решт клієнт має право це знати, а не отримувати відповідь, як для особи з обмеженими розумовими здібностям, якими судячи з ваших відповідей ви і вважаєте ваших клієнтів…
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 14:10
Зорієнтуйте, які ризики ви вбачаєте в скануванні документів?

Цінна ваша думка.
З повагою, команда Ощадбанку.
tinas
tinas
15 вересня 2021, 12:12
Инна, Київ
Шановний Ощадбанк, покажіть, будь ласка, де знаходиться ваше пояснення цієї процедури і де знаходиться ваша чітка відповідь??????????????? про яку я прошу сто разів!!! Перечитайте уважно всі мої звернення і ваші відповіді на них, що були абсолютно не по суті та навіть не в площині заданого питання, я бачу тільки безліч ваших намагань уникнути відповіді в різних варіаціях і намагання ,, пошити в дурні ,, черговою нісенітницею ,, типу, ,,… а ми вам уже надали пояснення і чітко роз'яснили…
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 12:42
Вкотре повідомляємо, що сканування документів при проведенні банківських процедур не є порушенням законодавчих норм і не несе за собою жодних ризиків для клієнта.

tinas
tinas
15 вересня 2021, 11:02
Инна, Київ
Шановний Ощадбанк, надайте відповідь по суті питання, будь ласка, нас читає вся Україна і всі розуміють, що ви ухиляєтесь від відповіді і надаєте відповіді не по суті заданого питання з невідомих мені причин, я звертаюсь зараз на гарячу лінію і хочу отримати конструктивну відповідь, а не вибачте, маячню, що,,… сканування документів не несе жодних ризиків...,, ви і справді думаєте, що вам повірять… чи ви вважаєте всіх своїх клієнтів за розумово відсталих...., якщо надаєте таку відповідь…
.Ці ваші відповіді не по суті та ухиляння від чітких належних відповідей, я розцінюю як прояв як мінімум неповаги Ощадбанку до своїх клієнтів,… Я вас запитую в сотий раз,, роз'ясніть, на надайте посилання, будь ласка, підставі яких нормативно правових актів відбувається озвучена вами нижче процедура, згідно якої ви стверджуєте, що надання сканкопії паспорта довіреної особи при обслуговування за дорученням є обов'язковим, а звичайної копіії зробленої з оригіналу співробітником відділення недостатньо, враховуючи те що в жодному нормативно правовому акті не вказано щодо необхідності надання саме сканкопії паспорта, тим більше для такої процедури, натомість вказується про звичайні копії…
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 11:40
Ми пояснили вам процедуру та надали чітку відповідь. Банк не порушує вимоги чинного законодавства.

Зорієнтуйте, які ризики ви вбачаєте в скануванні документів?
Lawson
Lawson
15 вересня 2021, 9:37
Подскажите, наличие депозита (в 140 тысяч грн) не влияет на переоформление карты киевлянина?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 10:29
Доброго дня! Картка киянина — окремий продукт, і перевипуск здійснюється за загальними умовами. Якщо виникли питання — напишіть нам, будь ласка, тут, або в приватні повідомлення.
380509969739
380509969739
15 вересня 2021, 1:42
В 2018 году делала зарплатную карту. Год активно пользовалась, потом 3 года не пользовалась вообще. Сейчас статус карты «карта закрыта» хотя срок действия ещё не истёк. На днях на эту карту должна прийти зарплата. Будут ли зачислены на эту карту деньги? Карта начнёт работать автоматически или её нужно заново открывать?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 8:01
Доброго дня! Заробітна плата зараховується на рахунок, а не на картку. Тому якщо рахунок активний, зарахування буде успішним.

Зняти кошти ви зможете у відділенні банку з рахунку, або відкрити нову картку до цього рахунку і зняти за допомогою картки. Рекомендуємо звертатись до відділення, де було відкрито рахунок.
Tornike
Tornike
14 вересня 2021, 22:38
Здраствите я работаюф ранцие я потерял телефонь с сим картой и хочу свизатся с операторам безтелефона но не магу можете памоч как мне свизатся
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 7:57
Доброго дня! Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18 або через сайт банку https://oschadbank.ua/ (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).

Звертаємо увагу, що якщо телефонувати з номеру телефону, що не закріплений за рахунком, консультація буде обмежена. Оператор, на жаль, не зможе перевірити дані по рахунку, лише надати загальну консультацію.

Напишіть також, будь ласка, нам в приватні повідомлення, яка проблема виникла. Будемо раді, якщо зможемо допомогти.
Noyon19791982
Noyon19791982
14 вересня 2021, 19:47
Матвійчук Ю.В. клиент ощадбанка, Киев
Как продлить какрту киянина ощадбанка: в отделении где ее получал или можно через сайт ощадбанка (дайте конкретную ссілку). Заранее благодарен.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 7:51
Доброго дня! Оформити перевипуск можна у відділенні банку або контакт-центрі за номером телефону 0-800-210-800. На сайті можна залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
tinas
tinas
14 вересня 2021, 18:20
Инна, Київ
Дякую за відповідь представнику Ощадбанку та повторно прошу роз'яснити та надати посилання на підставі яких нормативно правових актів відбувається озвучена вами нижче процедура, згідно якої ви стверджуєте, що надання сканкопії паспорта довіреної особи при обслуговування за дорученням є обов'язковим, а звичайної копіії зробленої з оригіналу співробітником відділення недостатньо, враховуючи те що в жодному нормативно правовому акті не вказано щодо необхідності надання саме сканкопії паспорта, тим більше для такої процедури, натомість вказується про звичайні копії…
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 7:50
Доброго дня! Сканування документів не є порушенням законодавчих норм і не несе за собою жодних ризиків для клієнта.
Sunflowers
Sunflowers
14 вересня 2021, 17:28
Письмо в котором постановление должно было прийти, на укр. почте сказали, проверьте пожалуйста и напишите когда снимут арест с карты.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 вересня 2021, 9:21
Доброго дня. Написали вам в особисті повідомлення.
DolceV
DolceV
14 вересня 2021, 15:57
Обычно получаем пенсию 12 числа.В сентябре пенсии не было, Поясните-начислена ли в этом месяце пенсия?

Номер карточки могу указать в ЛС
Ощадбанк
Відповідь банку
14 вересня 2021, 16:02
Доброго дня! Нарахування пенсії здійснюється пенсійним фондом. Зверніться, будь ласка, до ПФУ для перевірки ситуації.
tinas
tinas
14 вересня 2021, 13:37
Инна, Київ
Шановний Ощадбанк, дякую, але я вас запитую стосовно цієї конкретної процедури і прошу дати конкретну відповідь, бо судячи з вашої відповіді сканкопія паспорту довіреної особи є необов'язкова, але можлива, тобто взяття сканкопії паспорту довіреної особи залишається на розсуд співробітника банку, який обслуговує за дорученням і замість неї він може зробити і звичайну копію з оригіналу, я вас вірно зрозуміла?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 вересня 2021, 14:58
Ні, не на розсуд співробітника банку. Обов'язково відповідно до встановленої процедури.
tinas
tinas
14 вересня 2021, 11:28
Инна, Київ
Шановний Ощадбанк, дайте хоть з сьомого разу відповідь по суті, бо це вже якось і справді дуже дивно виглядає, я запитую, чи обов'язково співробітники відділення беруть сканкопію паспорта довіреної особи, чи досить зробленої ними звичайної копії з оригіналу.
Якщо сканкопія паспорта довіреної особи обов'язкова, то чим та де це визначено, як я розумію з вашої попередньої відповіді, то співробітники Ощадбанку беруть сканкопію паспорту довіреної особи тільки тому, що це не заборонено законом, але не є необхідністю… тобто сканкопію довіреної особи можна і не брати в такому випадку, а досить зробленої ними звичайної копії з оригіналу…
Вибачте, але і справді дуже дивує уникнення надання чіткої відповіді саме по суті питання представником Ощадбанку, натомість йде якесь мимоговоріння, мені вже і справді набридло багаторазово задавати тут одне й те ж саме питання і читати пусті відповіді не по суті, з надією, що я перестану просити належного роз'яснення.Вибачте, але хто тоді може відповісти на моє просте питання до Ощадбанку, поставлене тут вже багато разів та надати належне роз'яснення?????????????
Ощадбанк
Відповідь банку
14 вересня 2021, 12:30
Як вам повідомляли раніше, працівники діють відповідно до встановлених процедур і можуть зробити скан-копії документів, якщо це вимагає та чи інша процедура, в тому числі обслуговування за довіреністю.
PRQ38A
PRQ38A
13 вересня 2021, 23:30
Кира, Кира село Дон обл
Добрый день. Я в ощад 24/7 зарегистрировала кабинет на на зарплатную карту, скажите, пожалуйста могу ли я зарегистрировать и личный кабинет в ощад 24/7 на пенсионную карту? Обе карты на один номер телефона. Заходила в ощад 24/7, данные внесла, поступил звонок с банка о том, что пароль изменен. Скажите, пожалуйста, какую ошибку допустила? Спасибо
Ощадбанк
Відповідь банку
14 вересня 2021, 9:26
Доброго дня! Так, це можливо. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 і повідомте оператору, що ви бажаєте створити реєстрацію по іншій карті. Він закриє в системі ваш попередній обліковий запис, після чого ви створите нову реєстрацію за вже відомою процедурою (здійснюється так само, як і відновлення паролю).
tinas
tinas
13 вересня 2021, 17:14
Инна, Київ
Дякую за відповідь, підкажіть, будь ласка, а якими саме нормативно правовими актами керуються співробітники Ощадбанку, коли (вимагають) роблять сканкопію паспорта довіреної особи та чому вони не можуть обмежитись взяттям звичайної копії паспорту довіреної особи, чому її недостатньо для такої процедури( отримання пенсії за дорученням)
Ощадбанк
Відповідь банку
14 вересня 2021, 9:23
Доброго дня! Це процедура, яка не є забороненою законодавчо. Довірена особа звертається з оригіналом документів, і зафіксувати потрібно оригінал, а не копію.
tinas
tinas
13 вересня 2021, 15:56
Инна, Київ
Шановний Ощадбанк, вибачте, але я дуже прошу вас надати відповідь саме по суті питання, я її так і не отримала…
Суть питання, чи будуть співробітники відділенні Ощадбанку брати сканкопію паспорта довіреної особи, чи потрібна вона їм взагалі, чи досить буде звичайної копії паспорта, дуже прошу вас відповісти саме по суті питання
Ощадбанк
Відповідь банку
13 вересня 2021, 16:49
Так, за необхідності працівники можуть зробити скан-копії документів.
Alenka94
Alenka94
13 вересня 2021, 15:31
Когда же я дождусь ответа?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 вересня 2021, 15:34
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення.
tinas
tinas
13 вересня 2021, 13:45
Инна, Київ
Шановний Ощадбанк, роз'ясніть, будь ласка, якими чинними нормативно правовими документами передбачено взяття сканкопії паспорта довіреної особи при отриманні пенсії за дорученням та чи береться взагалі у відділеннях така сканкопія (не звичайна копія!) при отриманні пенсії за дорученням? Довірена особа не клієнт Ощадбанку і не хоче ним стати.Дякую за відповідь
Ощадбанк
Відповідь банку
13 вересня 2021, 15:36
Доброго дня! При зверненні довіреної особи проводиться перевірка довіреності юридичним відділом, тому документи фіксуються. Довірена особа може не бути клієнтом банку, такої вимоги немає.
Alenka94
Alenka94
13 вересня 2021, 12:19
Как же к вам можно достучаться. В личные не отвечаете. Когда разблокируете мне счёт? постанова уже у вас я отслеживала письмо. Ещё с 06.09.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 вересня 2021, 15:34
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення.
tinas
tinas
13 вересня 2021, 12:17
Инна, Київ
Дякую, вибачте, але я вже зараз змушена втретє задати одне і те ж саме питання, бо не отримала її від вас в попередніх зверненнях, те що довіреній особі потрібно звертатись з оригіналами документів само собою зрозуміло, а чи будуть співробітники відділення робити сканкопію паспорта довіреної особи?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 вересня 2021, 13:24
Так, працівники можуть робити копії за необхідності.
tinas
tinas
13 вересня 2021, 10:54
Инна, Київ
Доброго дня, дякую Вам за відповідь на моє попереднє звернення, але хотілось би дізнатись більш детально, чи роблять у відділенні сканкопію паспорту довіреної особи, чи вона не буде потрібна, а потрібно буде надати тільки оригінали документів при зверненні довіреної особи з озвученою мною в попередньому зверненні метою.
Дякую за відповідь
Ощадбанк
Відповідь банку
13 вересня 2021, 11:00
Доброго дня! Так, довірена особа звертається звертається до відділення саме з оригіналами документів. Копією може бути лише сама довіреність і дана копія теж має бути засвідчена нотаріально.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.45 44.4
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.45 44.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку