Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||
Ситуация ....21 октября 2021 с банка приходит дочке смс
Пришло 3534.07 грн, но доступно 3467.05
Возникает вопрос куда делась разница ????
Дочь обратилась в банк.
Работник банка во первых не компетентна
Поскольку не могла внятно объяснить ситуацию.
Дочь показала ей смс банка, что пришло 3534 а доступно 3467 ответ привёл в замешательство, ей мол все равно что там за смс приходят (с вашего заметьте банка,)
Потом очередная ее мысль о конвертация…
Позвольте в Украину зашли уже гривны 3534 о чем есть смс банка
И при отправке денег трансфер гоу указал что получатель получит 3534 грн
Непонятно куда делось 67 грн?
Дочь звонила на горячую линию банка, там другая версия про Латвию про евро…
Полный бред!!!
Пожалуйста объясните ситуацию.
Коментарі (4)
Коментарі (5)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
На пример пришло 3000грн сколько доступно будет?
Написати коментар
Я, Савчук Валентина Вікторівна, є внутрішньо переміщеною особою і отримую пенсію в
Ізюмському об'єднаному управлінні Пенсійного фонду України Харківської області.
Перебуваю на тимчасово окупованій території.
У квітні 2021 року у мене припинилися пенсійні виплати. На мій запит до Головного
управління Пенсійного фонду України в Харківській області я отримала відповідь
№.2000-0403-8 / 62786 від 07.05.2021 р. у відповіді посилаються на постанову Кабінету
Міністрів України від 30 серпня 1999р. N1596 (… якщо суми пенсії не отримують з
поточного рахунку більше одного року, уповноважений банк зобов'язаний повідомити про
це відповідному органу Пенсійного фонду або органу соціального захисту населення не
пізніше 28 числа місяця, в якому виникли такі обставини ). І так само на список від
19.02.2021 №869/04-16, наданого філією ХОУ АТ «Державний ощадний банк України» в
якому значилося моє ім'я Савчук В.В. (як не отримувана пенсійні гроші з поточного
рахунку більш ніж один рік).
У грудні 2019 року я отримувала пенсію за старою карткою. У січні (після свят) і в
лютому 2020 року я зверталася в ощадбанк-відділення 10020/0487 м.Ізюм вул. Поромна,6 і
на гарячу лінію Ощадбанку: «як отримати нову картку в замін старої». Нову картку не
могли знайти, і сказали, що треба приїхати особисто і написати заяву на перевипуск нової
картки.
12 березня 2020 року я особисто приїхала в ощадбанк-відділення 10020/0487 м.Ізюм вул.
Поромна,6. Де пройшла ідентифікацію, написала заяву на переоформлення нової картки і
мені сказали, що чекайте повідомлення про отримання нової картки.
Мені довелося виїхати в м. Донецьк у зв'язку з постійним доглядом за престарілою мамою
(їй 93 роки, пенсію не отримує в Україні ).
16 березня 2020 року у зв'язку з поширенням коронавірусної інфекції були закриті всі
КПВВ. З початку карантину виїхати з Донецька в Ізюм д
Написати коментар
Написати коментар
Вартість послуги інформування (направлення повідомлень/виписок по здійсненим операціям по рахунку через один з обраних каналів інформування) за місяць за кожну картку:
— у вигляді e-mail повідомлень — не тарифікується;
— у вигляді push-повідлмлень — не тарифікується;
— у вигляді Viber-повідомлень — 7 грн;
— у вигляді смс-повідомлень — 10 грн.
Написати коментар
Написати коментар
Вартість послуги інформування (направлення повідомлень/виписок по здійсненим операціям по рахунку через один з обраних каналів інформування) за місяць за кожну картку:
— у вигляді e-mail повідомлень — не тарифікується;
— у вигляді push-повідлмлень — не тарифікується;
— у вигляді Viber-повідомлень — 7 грн;
— у вигляді смс-повідомлень — 10 грн.
Написати коментар
Написати коментар
info:
0944927970
0968810140
Позвонила по номеру 0968820140 в 14:45 22.10.21. Меня оскорбили, мне нахамили и бросили трубку, даже не выслушав мой вопрос. Вопрос к администрации: прежде чем доверить общение с клиентом, проверяют ли сотрудников на адекватность поведения?
Коментарі (11)
Маєте на увазі Ощад 24/7? Реєстрація проходить через банкомат або термінал, який видасть чек із логіном та паролем.
А взагалі, для отримання картки, потрібно мати при собі паспорт та ідентифікаційний код.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Віртуальна картка — додаткова до рахунку і поповнити її можна лише переказом з основної картки (ЕПП). Відповідно, поки ЕПП не буде отримано, не буде можливості поповнити віртуальну картку.
Банк не має права передати картку клієнта, яка тим більше є одночасно документом (пенсійним посвідченням) третім особам, навіть якщо вони працюють в благочинній організації. Сподіваємось на розуміння.
Коментарі (3)
Cvc код потрібен для відкриття особистого кабінету в веб банкінгу.
Достутупу до термінал-банкомат немає.
Написати коментар