Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Tomask
Tomask
19 грудня 2021, 0:13
Борисполь
Не приходят ежемесячные переводы с карты на карту.
Добрый день. Хочу узнать почему не приходят ежемесячные переводы с карту на карту? Человек оформил мне ежемесячный перевод 12 числа. Оформлял эту работу с менеджером банка. Запрашивали логин и пароль у человека, чтобы оформить переводы. Менеджер банка подтвердил, что все удалось и теперь каждый месяц, 12 числа должны приходить деньги на мою карту. Карту указали верно. Сама проверяла, карта рабочая. Человеку пришло смс 12 числа, что деньги переведены и т. д. Сняло определённую сумму, но мне на карту ничего не поступило. Почему так и что делать? Куда поступили тогда деньги?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 12:19
Доброго дня! Перевірити успішність виконання переказу можна через Ощад 24/7 (статус операції має бути «Виконується» або «Операція завершена») або контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800. Якщо переказ проведено успішно, можливо платіж знаходиться в процесі обробки. Максимальний термін — три робочі дні. Варто також перевірити правильність всіх реквізитів.
Zeronation
Zeronation
18 грудня 2021, 22:07
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, уже третий день не работает приложение ощад 24/7, просто не открывается. Что делать? Пишет, что вы оффлайн, хотя интернет хороший, и через компьютер не получается зайти, сайт не прогружается
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 12:01
Доброго дня! Спробуйте, будь ласка, оновити додаток та змінити інтернет-підключення. Якщо проблема залишиться, напишіть, нам будь ласка, і приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону для предметної перевірки.
MihailoA
MihailoA
18 грудня 2021, 19:25
Mihailo
Здравствуйте! При входе в Дію по Банк ID возникает ошибка уже несколько дней подряд:
Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів ({«state»:«err»,«error»:«invalid_cert»,«error_description»:«Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку

Пожалуйста исправьте ошибку.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 12:45
Доброго дня! Це тимчасова технічна проблема. Вже працюємо над їх вирішенням. Перепрошуємо за незручності.
Tretyak12
Tretyak12
18 грудня 2021, 17:50
Добрый день, на протяжении 4 суток не могу войти в личный кабинет на сайте ощадбанк 24/7, прикрепляю форму выдачи ошибки:

Не удаётся установить соединение с сайтом.
Превышено время ожидания ответа от сайта online.oschadbank.ua.
Попробуйте сделать следующее:

Проверить, есть ли подключение к интернету.
Проверить настройки прокси-сервера и брандмауэра.
Выполните диагностику сети
1. Подключение к интернету доступно поскольку сообщение о произошедшей ошибке, смог написать на сайт поддержки);
2. В настройки прокси-сервера и брандмауэра доступ к Вашему сайту открыт, поскольку могу зайти на главную страницу сайта Ощадбанка;
3. Диагностика сети выполнена и выдано сообщение следующего содержания:
«Параметры компьютера настроены правильно, но устройство или ресурс (online.oschadbank.ua) не отвечает»
Следственно, я хотел бы узнать в чем причина не возможности ответа «по-видимому» Вашего ресурса, и как скоро появится возможность зайти в свой личный кабинет.
Заранее, спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 12:46
Доброго дня! Пишемо вам в приватні повідомлення для уточнення.
stask11042007
stask11042007
18 грудня 2021, 16:22
как исправить ошибку: Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: Щось пішло не так. Спробуйте пізніше або зверніться на Контакт центр банку ({«state»:«err»,«error»:«unexpectedError»,«error_description»:«Щось пішло не так. Спробуйте пізніше або зверніться на Контакт центр банку»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 12:45
Доброго дня! Це тимчасова технічна проблема. Вже працюємо над їх вирішенням. Перепрошуємо за незручності.
bibigon
bibigon
18 грудня 2021, 16:19
Владимир, Владимир Николаевич
Доброго дня!

У меня срок действия банковской карты истекает в июле месяце 2022 года, а пенсионное удостоверение, которое находится на обратной стороне банковской карты, бессрочное, это означает, что при замене карты мне заменят и пенсионное удостоверение?
И второй вопрос, возможно ли произвести замену раньше, например, в июне месяце и что для этого нужно?

Заранее благодарен за ответ.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 15:05
Доброго дня! Так, при перевипуску вам автоматично буде замінено і пенсійне посвідчення, воно також має свій термін дії, який, як правило, вказано на ЕПП.

Перевипуск можна здійснити за місяць до закінчення терміну дії. Для цього необхідно звернутись до відділення банку.
kocheg62
kocheg62
18 грудня 2021, 8:56
Здравствуйте, почему не работает веббанк ощад24.Не открывается форма для ввода логина и пароля? Тоже самое происходит с мобильным приложением.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 15:04
Доброго дня! Зараз сторінка працює в штатному режимі: https://online.oschadbank.ua/wb/
Alexsandrgu
Alexsandrgu
18 грудня 2021, 4:59
Здравствуйте. Я пенсионер. Из-за физической невозможности прибыть в банк для замены пенсионной карточки, не могу получать пенсию. В следствие этого банк подал сведения в Пенсионный фонд о не снятии мной пенсии с пенсионной карточки в течении длительного времени. На этом основании выше указанный фонд приостанавливает начисление моей законной пенсии на мой счёт в банке. Хотелось бы узнать законность таких действий банка и пфу. Надеюсь получить разъяснение по этому поводу.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 15:10
Доброго дня!

Відповідно до п. 17 ПКМУ №1596 Банк повідомляє ПФУ або орган соціального захисту населення, якщо протягом року не проводились видаткові операції по рахунку особисто одержувачем. У постанові зазначено, що у такому разі орган Пенсійного фонду України або орган соціального захисту населення забезпечує проведення ідентифікації та верифікації особи на підставі пред’явленого (в обов’язковому порядку) одержувачем особисто паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу і підтверджує її вік, та визначеного законодавством документа, в якому зазначено відомості про місце її проживання.

Таким чином, банк дійсно фіксує інформацію про проведення або непроведення операцій, проте не впливає на рішення про прининення нарахування пенсії.
Dashka228
Dashka228
17 грудня 2021, 22:47
Дарина
Доброго времени суток, подскажите пожалуйста, как можно узнать, от кого пришли деньги на карту Ощадбанка? Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 15:03
Доброго дня! Якщо відправлення було з картки Ощадбанку, в Ощад 24/7 вам буде відображатись ім'я та перша літера прізвища відправника. Якщо переказ з картки іншого банку — така можливість відсутня.
Andrejrom
Andrejrom
17 грудня 2021, 21:01
Снимается ли плата за обслуживание зарплатой карты если этой картой уже давно не пользуюсь а счёт не закрыт?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 12:39
Доброго дня!

1. Потрібно перевірити, чи існує за рахунками за вашим зарплатним проектом щомісячна комісія та чи підключено смс-банкінг. Це можна зручно зробити через бот з Telegram/Messenger, розділ «Мої тарифи»: https://www.oschadbank.ua/ua/chat або за номером телефону 0-800-210-800.

2. Комісія за обслуговування неактивного рахунку — списується, якщо протягом року і більше не проводилось жодного списання та/або зарахування коштів. Для того, аби уникнути списання комісії за осблуговування неактивного рахунку, достатньо хоча б один раз протягом року провести будь-яку операцію переказу, оплати чи поповнення.
Комісія становить 100 грн/місяць. У випадку, коли залишок коштів на рахунку менше встановленого тарифу, комісія списується в межах залишку на рахунку («в мінус» не зараховується).

aprell
aprell
17 грудня 2021, 19:21
Добрый вечер, не могу оновили сертифікат ключа КЕП для роботи з CorpLight. Не работают ссылки. Уже несколько дней. Через два дня истекает срок сертификата.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 10:57
Доброго дня! На даний момент справді існують технічні складнощі в роботі сервісу для оновлення сертифікату ключа КЕП. Вже працюємо над відновленням роботи. Для оновлення сертифікату ключа зверніться, будь ласка, до відділення банку, де відкрито ваш рахунок. Перепрошуємо за незручності.
Alekskokos99
Alekskokos99
17 грудня 2021, 19:10
Добрый вечер.Уже длительное время не получается войти в личный кабинет через Googl Chrom, что случилось?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 12:44
Доброго дня! На даний момент веб-версія працює в штатному режимі. Якщо проблема із входом ще актуальна, напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення, яка саме помилка виникає. Будемо вам вдячні.
Jzjzjsh
Jzjzjsh
17 грудня 2021, 18:06
Геннадий
Здравствуйте нужно ли доверительному лицу в филиале банка предоставлять мои данные идентификационный, и паспорт, и справку переселенца?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 10:54
Доброго дня! Довірена особа звертається зі своїм паспортом, ідентифікаційним кодом та довіреністю. Якщо довірена особа буде відкривати рахунок як клієнту ВПО, необхідно буде також надати довідку переселенця.
lovedima77
lovedima77
16 грудня 2021, 19:01
Дмитрий, Александрия
добрый день, могу ли я погасить долг на счете ощад с другого счета тогоже банка через горячую линию?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 грудня 2021, 9:12
Доброго дня! Контакт-центр не проводить переказів. Ви можете поповнити рахунок іншої особи за номером картки або рахунку.
Kostryukova
Светлана Кострюкова
16 грудня 2021, 16:05
Здравствуйте. Почему не работает личный кабинет Ощад 24? И как долго это будет?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 грудня 2021, 17:41
Доброго дня! Додаток працює в штатному режимі. Уточніть, будь ласка, яка саме проблема виникла?
TT747
TT747
16 грудня 2021, 10:54
Добрый день.Суть вопроса.Я Нагорный Сергей Александрович в начале октября 2021 года обратился в отделение по адресу г.Киев ул энтузиастов 11 с просьбой перевыпуска карты киевлянина так как срок действия имеющейся карты заканчивался.Мою заявку приняли сказали в течение двух недель ждите смс. Прошло 3 недели я повторно обратился мне сказали что данные паспорта не совпадают т.к. была замена на айди карту и отправили в собес. На следующий день в собесе я этот вопрос решил и опять обратился в отделение банка. Предложили подождать ещё 2 недели. Смс опять не пришло я снова приехал в отделение.Никакой информации не получил только какие-то отговорки ждите… сегодня по прошествии ещё 3 недель снова обратился! Информации 0 карту старую заблокировали денежными средствами пользоваться не могу ездить в транспорте не могу от работников отделения информацию получить так же невозможно они не знают… Подскажите пожалуйста как возможно решить этот вопрос?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 грудня 2021, 11:04
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваш номер телефону. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
West339
West339
16 грудня 2021, 0:32
Інга, Київ
Доброго дня. Досі не працює BankID, видає помилку:
Код помилки: 400. Опис помилки: Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів ({«state»:«err»,«error»:«invalid_cert»,«error_description»:«Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку".
Виправте, будь ласка, ситуацію.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 грудня 2021, 9:13
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Спеціалісти вже працюють над вирішенням ситуації.
kocheg62
kocheg62
15 грудня 2021, 19:31
Здравствуйте.Будут ли продлены епп для впл до 01 04 2022?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 грудня 2021, 9:11
Доброго дня! Так, банк справді продовжив дію карток для ВПО до 31 березня 2022 року. Тобто картки Ощаду для внутрішньо переміщених осіб, які обслуговуються за тарифним пакетом «Мій рахунок» і термін дії яких вже завершився або мав завершитись до кінця березня наступного року, не будуть блокуватись до 1 квітня 2022 року. Рішення про продовження дії цих карток ухвалено востаннє.

Банк продовжує перевипускати картки за графіком та доставляє їх до своїх відділень. Якщо ви отримали SMS від Ощадбанку, то перевипущена картка вже у відділенні.

Отримати картку без черг можна через реєстрацію в електронній черзі за посиланням: https://bit.ly/3yv4BQH
07301888
07301888
15 грудня 2021, 17:20
Василь
При входе в дию пишет Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: Щось пішло не так. Спробуйте пізніше або зверніться на Контакт центр банку ({«state»:«err»,«error»:«unexpectedError»,«error_description»:«Щось пішло не так. Спробуйте пізніше або зверніться на Контакт центр банку»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 17:44
Доброго дня! Для уточнення пишемо в особисті повідомлення.
Vani1998
Vani Зайчковский
15 грудня 2021, 16:00
Здравствуйте ваши фахивцы сказали что звяжуться со мной Я указал номер тел и некто не позвонил
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 17:30
Доброго дня! Вчора надали вам зворотний зв'язок з приводу арешту рахунку в приватні повідомлення. Перегляньте, будь ласка.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 11.05 11.9
USD 42 42.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 11.05 11.9
USD 42 42.45
Всі курси банку