Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Maxim23
Maxim23
24 листопада 2021, 17:57
Максим
Здравствуйте. Если не трудно, ответьте.
Такая ситуация. Мама год назад меняла карту ЕПП на новую. Год не выезжала в Украину. Пенсию снимала переводами на другую карту. Теперь ей кто то там сказал, что надо раз в год выехать на территорию подконтрольной Украиной. И снять деньги в банкомате.
Иначе пенсию заблокируют.
Это правда?
Ощадбанк
Відповідь банку
25 листопада 2021, 9:43
Доброго дня! Банк не приймає рішення про припинення нарахування пенсії. Відповідно до п. 17 ПКМУ №1596 банк повідомляє ПФУ або орган соціального захисту населення, якщо протягом року не проводились видаткові операції по рахунку особисто одержувачем. Ми рекомендуємо за можливості зняти кошти, якщо такої можливості немає — регулярно проводити операції по рахунку.
ivvanpopad
ivvanpopad
23 листопада 2021, 15:20
Іван, Ясіня
Доброго дня я вводив не правильно cvv код( 5-10) разів при покупці в Google Play потім я заходжу В Ощад 24 і мене викинуло з аккауну і потрібно ввести логін і пароль і ввожу пише що не правильно я пробую відновити і в Ощад 24 теж не правильно вводив cvv код( 5-10) разів бо на карті було не видно а тепер коли я ввожу все правильно то пише( there're no available methods to confirm operation. please contact support) що робити?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 листопада 2021, 15:50
Доброго дня! Потрібно перевірити цю ситуацію предметно. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.
Karolina12
Karolina12
23 листопада 2021, 12:15
Кароліна, Волочиськ Хмельницька область
Допожіть найти перевод грошей моя бабушка через жінку послала перевод на карту з Дружківки в Хмельницьку область місто Волочиськ грошей бо сама поїхати не змогла вона їй довіряє і немає до цеї пори яка причина затримки і чи послала взагалі вона нам посилала пару раз і всі переводи доходили, а цей затримався можете вияснити будь ласка перевод в розмірі приблизно 3100
Ощадбанк
Відповідь банку
23 листопада 2021, 14:07
Доброго дня! Ми все ж не рекомендуємо здійснюватися перекази через третіх осіб, оскільки немає можливості перевірити, чи даний переказ було здійснено.

Маючи картку Ощадбанку та підключення до Інтернету можна самостійно переказати кошти на будь-яку картку через додаток Ощад 24/7. Відео-інструкція: https://youtu.be/32g3mZvSzrg

Якщо потрібно допомогти зареєструватися в Ощад 24/7 — пишіть нам або зателефонуйте до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.
Mihei24
Mihei24
23 листопада 2021, 11:12
Валентин, Рубежное
Добрий день! 18.11.2021 у відділені 10020/0327 я надав довіренність на отримання картки ВПО без фото спеціалісту Оксані Олександрівні, але вона повідомила, що оскільки картка пролежала більше 6 місяців, її знищили, на мої осилання на Постанову, що картки ВПО не повинні були знищувати, вона розводила руками.
Далі вона відсканувала довіренність, завірений переклад та мої документи і відправила на розгляд кудись. Це відділення знаходиться у іншому регіоні і тому у мене немає можливості кожен день туди ходити. Лише сьогодні підняли слухавку у відділені, вислухали мене, записали контактний номер і скахали, що передадуть моє питання Оксані Олександрівні.
Питання, чому так довго розглядаються документи? Чому мені не передзвонює спеціаліст? Чому були знащені картки?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 листопада 2021, 14:01
Доброго дня. Хотіли б перевірити ситуацію. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
PRQ38A
PRQ38A
22 листопада 2021, 21:18
Кира, Кира село Дон обл
Добрый вечер. Скажите, пожалуйста, почему при снятии денег с банкомата ( пумб), появляется запись, что операция не может быть осуществлена? Пробовали несколько раз. Сколько есть попыток ввести код без блокировки карты? Благодарю
Ощадбанк
Відповідь банку
23 листопада 2021, 10:39
Доброго дня! Картка може бути заблокована лише через некоректне введення пін-коду (після третьої спроби). Якщо пін-код ви вводите правильно і після спроби виконати операцію банкомат повідомляє про помилку, зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800, щоб перевірити ситуацію предметно.
Inozemtseva
Inozemtseva
22 листопада 2021, 19:55
Евгения, Kyiv
Добрый день. Не могу авторизоваться в Дие с помощью карты Ощадбанка. Выдает такую ошибкуВиникла помилка під час ідентифікації за BankID. Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє. ({«state«:»err»,«error«:»invalid_mustkey»,«error_description«:»У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє
Ощадбанк
Відповідь банку
23 листопада 2021, 9:34
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, а також адресу відділення, де відкрито рахунок. Ситуацію перевіримо детальніше.
ivvanpopad
ivvanpopad
22 листопада 2021, 18:54
Іван, Ясіня
Доброго вечора
Підскажіть будь-ласка чому при відновленні логіну і паролю в додатку Ощад24
я вказую номер карти дату і cvv код і в додатку пише що код висланий на номер але він не є мій а мені приходить смс що карту успішно перевірено
Ощадбанк
Відповідь банку
23 листопада 2021, 9:32
Доброго дня! Якщо номер, який відображається в Ощад 24/7 при відновленні паролю, починається на «987***», це означає, що при введенні реквізитів картки було некоректно введено якийсь із її реквізитів — номер картки, термін дії або CVV-код.

Перевірте, будь ласка, всі реквізити та спробуйте повторно.
kudyyy
Валентин Кудейкин
22 листопада 2021, 17:49
Валентин Петрович Кудейкин, Донецк
Заблокировали новую карту действительна до 2026г, закрыли личный кабинет.Сейчас после инсульта, не могу получать пенсию как переселенец, нужны деньги на лекарства.Детей нет, жена пенсионерка.Можно ли разблокировать карту? Слышал, что карантин продлили до .1.04.22г.Денег нет, чтобы ехать через Россию.Карта новая находится в Кривом Роге, Юбилейный 4. Почему заблокировали карту и личный счет.? Спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
23 листопада 2021, 9:30
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо детальніше.
goold111
goold111
21 листопада 2021, 12:52
Артём, Киев
В случаи если бане заблокировал счёт иза фин мониторинга и требует предоставить справку о происхождении денег, а справки нету то как бане будет в таком случаи возвращать деньги клиенту?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 листопада 2021, 9:28
Доброго дня! В такому випадку кошти продовжують знаходитись на рахунку клієнта.
Tjdkucy4
Tjdkucy4
20 листопада 2021, 19:31
Здравствуйте, могу ли я прийти в отделение. И получить корешок денег состояния пресс?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 листопада 2021, 9:28
Доброго дня! Деталізуйте, будь ласка, що саме маєте на увазі?
As13579
As13579
19 листопада 2021, 13:12
Здравствуйте,
Скажите, пожалуйста, что происходит с карточкой электронного пенсионного удостоверения внутренне перемещенного лица, если по ней нет никакого движения? Нужно ли платить за обслуживание, блокируется (деактивируется) ли она?
Я получаю пенсию на другую пенсионную карту (обычную) и у меня нет необходимости в постоянном использовании ЭПУ.
Заранее благодарю вас за ответ.
Ощадбанк
Відповідь банку
19 листопада 2021, 14:19
Доброго дня! Існує комісія за обслуговування неактивного рахунку (100 грн./міс.). Комісія списується, якщо протягом року по рахунку не було жодного руху коштів.

Тому якщо ЕПП та звичайна пенсійна картка у вас випущені до одного рахунку — немає значення якою карткою ви користуєтесь. Якщо ж до ЕПП відкрито окремий рахунок, щоб уникнути списання комісії, достатньо один раз в рік провести будь-яку операцію.
Valeo1974
Valeo1974
18 листопада 2021, 21:50
валерий, Рівне
Не могу авторизоваться в приложении Дi
Проблемам!!!

Выдает такую ошибку
Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє. ({«state»:»err«,»error«:»invalid_mustkey«,»error_description«:»У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє.«,
Ощадбанк
Відповідь банку
19 листопада 2021, 9:13
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення для уточнення.
aleksgram
aleksgram
18 листопада 2021, 17:03
Александр, Киев
Добрый день.
Хотел бы понять 1 простую вещь — почему в отделении Ощадбанка по адресу «вулиця Володимирська, 27» нет считывателя для чипов ID-карт, и чтобы получить работающему пенсионеру зарплатную карту, ему сначала надо «сбегать» в ЦНАП и получить справку о месте прописки?
Ощадбанк
Відповідь банку
18 листопада 2021, 17:26
Доброго дня! Зчитувачі для ID-карток на даний момент в банку відсутні. Перепрошуємо за незручності. Для відкриття рахунку по ID-карті необхідно надати документ, що підтверджує місце проживання.
larisa62
larisa62
18 листопада 2021, 6:51
Доброе утро.При переводе через веб-Банкинг ощад-24 на IBAN в другом банке отправителем была допущена ошибка в ИНН получателя.Нужно что-то предпринять или возврат будет автоматически.Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 листопада 2021, 8:56
Доброго дня! Як правило, подібні платежі повертаються протягом орієнтовно до 10 робочих днів. Якщо сума не повернеться, у відділенні банку можна буде написати заяву на розшук платежу.
07490114
Руслан Некрутенко
17 листопада 2021, 18:02
Руслан, Киев
Добрый день!
Скажите пожалуйста, почему при оформлении Муниципальной карты в отделении Ощада с меня содрали еще 70 грн.? И в графе «Получатель» в квитанции указано МетЛайф (код: 32109907)?
Мало того, что за карту берут 120 грн. за обслуживание в государственном банке, так еще и какие-то скрытые платежи…
Ощадбанк
Відповідь банку
18 листопада 2021, 8:54
Доброго дня! Припускаємо, що було оформлено продукт страхування. Перепрошуємо за цю ситуацію. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу відділення, до якого звертались. Організуємо повернення коштів.
13394
13394
17 листопада 2021, 17:42
Добрый день.
Существует ли у Вас целевая карта для исключительно социальных выплат, БЕЗ возможности поступления на нее средств из других источников?
Ощадбанк
Відповідь банку
18 листопада 2021, 8:51
Доброго дня! Всі рахунки допускають в тому числі нецільові зарахування.
Renat1994
Renat1994
17 листопада 2021, 16:11
Як дізнатися та отримати залишок за невикористану субсидію?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 листопада 2021, 17:17
Доброго дня! Для перевірки інформації зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. На сайті банку можна залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
Angelika90
Angelika90
17 листопада 2021, 16:00
При оплате коммунальных по идентификатору, есть графа дополнительные параметры, что туда писать?)
Ощадбанк
Відповідь банку
17 листопада 2021, 17:20
Доброго дня! Можете залишити це поле порожнім.
Angelika90
Angelika90
17 листопада 2021, 14:55
Скажите пожалуйста у меня не срабатывает карта в метро, это может быть из за того что фамилия в банке по счёту написана с ошибкой?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 листопада 2021, 15:09
Доброго дня! Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для детальної перевірки ситуації.
nmalikov433
nmalikov433
17 листопада 2021, 14:24
Николай
Добрый день, обращается к Вам переселенец из зоны АТО (ООС) Николай Маликов. Для вхождения в личный кабинет портала ПФУ я использую систему ID Bank. Будет ли это моим подтверждением того, что я прошел удаленную идентификацию, которая сейчас, по постановлению правительства, приравнивается к физической?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 листопада 2021, 15:10
Доброго дня! На період карантину та протягом 60 днів з дня його відміни проходження ідентифікації клієнтів ВПО призупинено.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.45 44.4
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.45 44.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку