Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
kyryloY
kyryloY
12 грудня 2021, 21:25
Кирило, Київ
Добрий вечір, після погодження на еПідтримку та спроби повторно авторизуватись у додатку Дія видає помилку авторизації.
При спробі авторизуватись на сайті ПФУ за допомогою BankID видає помилку:
Код помилки: 400. Опис помилки: Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів ({«state»:«err»,«error»:«invalid_cert»,«error_description»:«Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку.
Буду вдячний за допомогу.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 10:41
Доброго дня! Це тимчасова технічна проблема. Спеціалісти вже працюють над вирішенням ситуації. Просимо вибачення за незручності.
Andrew11123
Andrew11123
12 грудня 2021, 20:40
Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів ({«state»:«err»,«error»:«invalid_cert»,«error_description»:«Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку.
Доброго вечора, раніше заходив без проблем в дію, тільки поміняв картку і появилася проблема. Буду вдячний за допомогу.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 10:41
Доброго дня! Це тимчасова технічна проблема. Спеціалісти вже працюють над вирішенням ситуації. Просимо вибачення за незручності.
nmalikov433
nmalikov433
12 грудня 2021, 15:17
Николай
Добрый вечер. Обращается к Вам переселенец из зоны ООС Маликов Николай Иванович. Для входа в портал ПФУ я использовал систему НБУ Bank ID. До этого момента система работала нормально, но сегодня я не смог попасть в свой личный кабинет ПФУ, все время происходил сбой в системе и мне приходило такое сообщение: Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів ({«state»:«err»,«error»:«invalid_cert»,«error_description»:«Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку. Буду Вам благодарен за устранение этой ошибки, чтобы я мог без проблем заходить в свой личный кабинет ПФУ.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 10:41
Доброго дня! Це тимчасова технічна проблема. Спеціалісти вже працюють над вирішенням ситуації. Просимо вибачення за незручності.
konviol
konviol
11 грудня 2021, 15:54
Костянтин
Доброго дня. Не працює веб банкінг ощад 24. Не можливо здійснити вхід ні у додатку на смартфоні, ні з ноутбука через браузер. Можете сказати коли ощад 24 запрацює? Дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 10:43
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, яка саме помилка виникає при вході? Будемо дуже вдячні за детальний опис.
Lena55555
Lena55555
11 грудня 2021, 7:08
Елена
Добрый день
Подскажите, если я потеряла логин, пароль для входа в Ощад 24/7.
Можно новый получить, позвонив в банк?
Или только получать в банкомате Ощадбанк, как это было в первый раз?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 10:45
Доброго дня! Якщо реєстрацію ви створювали по ЕПП, то отримати новий логін та пароль можна лише в будь-якому банкоматі чи терміналі Ощадбанку. Якщо ж реєстрація була створена по звичайній карті (не ЕПП), або у вас є інші картки відкриті в межах області, можна зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800, закрити минулу реєстрацію та створити нову у додатку.
melnycky
melnycky
10 грудня 2021, 22:22
Помилка при авторизації на порталі «Дія»
Авторизація в додатку «Дія» проходить успішно, а при авторизації на порталі «Дія» з викристанням BankID — Ощадбанк:

Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів ({«state»:«err»,«error»:«invalid_cert»,«error_description»:«Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 10:40
Доброго дня! Це тимчасова технічна проблема. Спеціалісти вже працюють над вирішенням ситуації. Просимо вибачення за незручності.
Nastia9076
Nastia9076
10 грудня 2021, 17:32
Добрый день!

Возможно ли в банке обменять доллары старого образца (после 1996 года выпуска) на нового? Взымается ли за это комиссия?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 10:38
Доброго дня! Банк приймає для здійснення валютно-обмінної операції іноземну валюту будь-якого року випуску, при умові що валюта є законним платіжним засобом на території відповідної іноземної держави та не вийшла з обігу.
380993643918
380993643918
10 грудня 2021, 15:35
Вячеслав, Донецк
Забыл пароль от личного кабинета ощад24 и срок действия карточки истек не могу зайти что делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 16:09
Доброго дня!

Якщо у вас більше немає активних карт Ощадбанку, реєстрація автоматично закривається. Після отримання нової картки ви можете зареєструватись знову та продовжити користування Ощад 24/7.

Якщо ж у вас є ще хоча б одна активна картка зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. Оператор перевірить ситуацію предметно. На сайті можна залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
almazdm
Валентин Дидковский
10 грудня 2021, 10:25
Дидковский Валентин Октавянович, Киев
Дия ранее была зарегистрирована, после обновления перестала открываться, пишет вы не индефикование попробуйте еще и еще такой же ответ. Ошибка 400, ходил в банк на Шептицкого для проверки данных зав. Отд. сказала мы никакого отношения к Дии не имеем, притом вела себя грубо, настоял на проверке но результата нет, притом, что ранее Дия работала.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 10:53
Доброго дня! Пишемо вам в особисті повідомлення для уточнення.
21091496
Grig Maloi
9 грудня 2021, 21:23
Grig, Киев
не работает ощад 24 7, ни старая версия ни новая с желтым глазастым чурбачком. ошибка в работе сервера — это надолго?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 9:27
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, якщо проблема ще актуальна. Негайно розберемось із жовтеньким:)
verabotvinova
verabotvinova
9 грудня 2021, 12:24
2дня не могу воити в ощад 24/7.не написано ничего иновая картинка.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 грудня 2021, 14:15
Доброго дня! Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
omuntian
omuntian
9 грудня 2021, 9:29
Мы с женой пенсионеры-ветераны труда в возрасте 70+. Действие первичных карточек киевлянина (КК) у нас закончилось в сентябре 2021г. Для их продления в районном Голосеевском отделении Ощадбанка с нас помимо документов потребовали по 80 гривен. Сказали, что банк не благотворительная организация, и за все и всем надо платить. Показать какие-либо по этому вопросу отказываются. Так что, теперь КК для льготников стала платной? И второе. Предупреждают, что КК являются не проездным документом, а банковской картой, по которой должно происходить движение средств это движение, т. е. Периодически вносить определенную сумму на КК, а затем ее расходовать на покупки или коммунальные платежи. Если этого не делать, через три месяца банк блокирует КК, и для ее разблокирования нужно опять платить 80 гривен. Получается, что при блокировании КК банк фактически лишает пенсионеров и инвалидов тех льгот, которые им предоставило государство. Если человек услугами Ощадбанка не пользуется, предлагают искусственно делать(в частности для проезда, особенно в метрополитене). Законно ли это, и справедливо ли по отношению к льготникам? Хотелось бы также точно узнать, после блокирования КК Ощадбанком запрещаются только банковские операции или при этом также будет ликвидирован, например, льготный проезд в метрополитене. Спасибо за внимание и за ответ.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 грудня 2021, 11:24
Доброго дня! Перевипуск картки у зв'язку із закінченням терміну дії попередньої картки відбувається без комісії. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу відділення, до якого звертались. Ситуацію перевіримо детально та надамо вам зворотний зв'язок.

Банк не блокує картки у зв'язку із відсутністю операцій по карті. При цьому банк не випускає картку виключно як проїзний квиток. Карткою можна користуватись як засобом платежу — поповнювати та знімати кошти без комісії, проводити оплату в магазинах без готівки, переказувати кошти. А з новим додатком, який ми нещодвно презентували, це стало ще простіше.
yulutz
yulutz
8 грудня 2021, 14:14
Юрій, Київ
Доброго дня. Підкажіть як можна отримати гроші з «ощадної книжки». Рахунок було відкрито в серпні 1992 року, остання транзакція відбулась в листопаді 1995 року. Дякую. Юрій
Ощадбанк
Відповідь банку
8 грудня 2021, 15:33
Доброго дня! Зобов'язання по виплаті даних вкладів взяла на себе держава. Рішення про майбутні виплати приймається КМУ, про що буде повідомлено в ЗМІ.
akvilon
akvilon
8 грудня 2021, 12:05
Оксана
Добрый день! Обьясните пожалуйста, когда к вам заходят льготные начисления, могу ли я направить их оплату на определенного поставщика комунальных услуг.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 грудня 2021, 15:25
Доброго дня! Якщо мова йде про безготівкову виплату пільги — сума пільги за місяць розподіляється між постачальниками комунальних послуг по пріоритету:
1. Тепло.
2. Газ.
3. Гаряча вода.
4. Холодна вода.
5. Електрика.
6. Сміття.
7. Житло (послуги з управління багатоквартирним будинком).

За необхідності, можна змінити цей порядок в УПСЗН або змінити форму виплати на готівкову, тобто щоб пільга просто зараховувалась на картковий рахунок і ви розподілите її вже як вважаєте за потрібне.
ziborov
ziborov
8 грудня 2021, 11:19
Иван
В личном кабинете Ощад24 я хочу перевыпустить свою пласитковую карту, т.к срок действия моей карты закончился в прошлом месяце. Когда я оформляю запрос на перевыпуск новой карты в личном кабинете, то в графе «вид счета» доступна только опция« Новий рахунок». Карта социальная, но без фотографии, я на нее получаю пенсию по возрасту. Если я закажу новую карту с опцией Новий рахунок, то будет ли мне оформлена новая карта на мой действующий счет(рахунок), на который пенсионный фонд перечисляет мне пенсию?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 грудня 2021, 14:43
Доброго дня! Для перевипуску попередньої картки до діючого рахунку зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.
ychik78
ychik78
8 грудня 2021, 9:55
Александр, Луганск
Добрый день! Скажите Пожалуйста, можно снять наличные с ЭПУ в банкоматах на территории РФ? Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 грудня 2021, 11:06
Доброго дня! По картках ЕПП національної платіжної системи «Простір» операції можливі виключно на території України.
Sivlia77
Sivlia77
7 грудня 2021, 19:38
Лілія , Івано-франківськ
Оформлено депозит без моєї згоди через мобільний додаток, при цьому мені розказують працівники банку, що я не можу розірвати угоду при любих обставинах, якесь беззаконня і безправ'я, я всім рекомендую ліквідувати мобільний додаток ощадбанку, бо невідомо чого в подальшому чекати, наступного разу відправлять ваші кошти на невідомий рахунок і скажуть, що це ви зробили через мобільний додаток. До такого банку не може бути довіри!
Ощадбанк
Відповідь банку
8 грудня 2021, 9:23
Доброго дня! Всі операції в додатку, в тому числі відкриття депозиту, виконуються після підтвердження паролем або touch/face ID та ознайомлення з умовами.
Grin1966va
Grin1966va
7 грудня 2021, 16:56
Помогите,
не можем авторизироваться через Ощадбанк на портале Дия, пишет ошибка 400 недостаточно данных, карточка выдавалась г.Киев отд.пр.Перемоги 75/2, работа в Дон.обл в Укрзализныци, сам наш центр в Киеве Прошу помогите без Дия сейчас трудно.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 грудня 2021, 18:43
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону для перевірки. Дякуємо!
LTkachuk
LTkachuk
7 грудня 2021, 15:37
Людмила, Кропивницкий
Здравствуйте!
В 2009 году я оплачивала кредит на квартиру, взятый в долларах. Поскольку тогда валюты в продаже не было, мне оформили 2 книжки ОщадБанка: на гривневую я вносила гривны, писала заявление, гривны списывали по курсу доллара, эту сумму долларов вносили в валютную книжку и списывали в счёт кредита.

Кредит я давно погасила. На книжках осталось 3124,91 грн. и 5 долларов. При обращении в банк мне отказались отдать мои деньги, объяснения невнятные.
Я написала официальный запрос и вот резюме ответа замначальника управления банка:
«Банк не має можливості підтвердити наявність коштів на рахунку №… оскільки документи, що втратили практичне значення за 1991-2013 роки знищено, про що свідчить Акт №1 від 25 січня 2018 року. Сподіваємось на розуміння.»

Это как? Я заплатила за своё понимание???
Прошу ваших разъяснений.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 грудня 2021, 16:15
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, ваше ПІБ, дату народження та адресу відділення, в якому було відкрито рахунки нам в приватні повідомлення. Перевіримо ситуацію більш детально.
filova
filova
7 грудня 2021, 12:39
Оксана, Луганск
Добрый день! Можно ли у Вас заказать через интернет платёжную карту Стандартная карта Visa
Ощадбанк
Відповідь банку
7 грудня 2021, 13:48
Доброго дня! Онлайн можна замовити картку More: https://old.oschadbank.ua/ua/more або віртуальну картку (без пластику) в тарифному пакеті «Мій комфорт» за допомогою Ощад 24/7.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.3 44.25
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.3 44.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку