Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Nextmove66
Nextmove66
3 грудня 2021, 8:50
Колесник Людмила Викторовна, Киев
Я не могу снять пенсию с февраля 2021 г. После длительной болезни обратилась в отделение ощадбанка 143 в г. Киеве, где получала карточку. Ответили, что счет заблоктрован службой безопасности Донецкого областного управления и порекомендовали обратиться туда. Дозвониться невозможно, а ехать далеко. Мне 82 года и меня лишили возможности получать пенсию. Никто не звонил и вопросы не задавал. Ответьте: как можно блокировать пенсию без обьяснений и на такой длительный срок?????
Ощадбанк
Відповідь банку
3 грудня 2021, 10:02
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення номер вашого мобільного. Перевіримо ситуацію детально і надамо зворотний зв'язок.
kww1960
kww1960
3 грудня 2021, 8:42
Віктор
Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, розібратися в такій ситуації: До листопада 2021 року включно дружина одержувала пільги безготівково. З грудня місяця за заявою пільга буде надаватися в готівковій формі. Станом на кінець листопада всі комунальні послуги оплачено(за жовтень) і на безготівковому рахунку отримувача пільг залишилася сума близько 1000 грн. Яким чином можна одержати цю суму на існуючу картку Ощадбанку? Ця сума стосується пільг уже 2021-2022 опалювального сезону.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 грудня 2021, 10:11
Доброго дня! Давайте перевіримо ситуацію. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та ІПН.
Olesya22
Olesya22
3 грудня 2021, 5:15
Олеся
Как узнать, в каком отделении была выдана карта?
Ощадбанк
Відповідь банку
3 грудня 2021, 9:55
Пані Олеся, пишемо вам в приватні повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Olesya22
Olesya22
3 грудня 2021, 5:14
Олеся
Как оплатить комиссию банку, если карта заблокирована?
Ощадбанк
Відповідь банку
3 грудня 2021, 9:54
Зверніться, будь ласка, до відділення банку, в якому відкрито рахунок. Працівники допоможуть внести кошти.
pekovital1
pekovital1
2 грудня 2021, 18:04
Виталий, Харьков
Здравствуйте! После МСЭКа мне необходимо перевыпустить карту банка, которая является так-же пенсионным удостоверением. Могу я узнать готова ли моя новая карта? Спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
3 грудня 2021, 9:50
Доброго дня! Перевірити, чи готова картка можна через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800. Запит на зворотний дзвінок: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
Olesya22
Olesya22
2 грудня 2021, 12:17
Олеся
Здравствуйте. Звонила на горячую линию и обращалась в отделение по данному вопросу, никто из ваших сотрудников не предоставил чёткой информации. Какие документы мне нужно предоставить, чтобы закрыть счета моей мамы, которая умерла? Мне сказали, что нужно обратиться после того, как я стану наследницей, т.е. через пол года. Какие документы нужны, и нужно ли иметь какие то справки от нотариуса? И почему на заблокированную карту приходит смс, что нужно оплатить комиссию?
Ощадбанк
Відповідь банку
2 грудня 2021, 12:32
Доброго дня! Перш за все рекомендуємо звернутись до відділення банку, де відкрито рахунок, та надати працівникам свідоцтво про смерть, щоб зафіксувати цю інформацію.

Спадкоємець для закриття рахунку має надати свідоцтво про право на спадщину.

Комісії передбачені умовами обслуговування рахунку і блокування картки не припиняє дію договору чи рахунку. Внести суму комісії можна у відділенні банку.
swallow88
swallow88
1 грудня 2021, 11:00
Андрій, Одеса
Доброго дня. Я військовослужбовець. З метою приватизації житла у м. Одесі я маю отримати довідку про невикористання житлових чеків для приватизації державного житлового фонду з попередніх місць реєстрації від центральних відділень Ощадбанку м. Харків, Жовкви, с. Дівички (Переяслав-Хмельницький район) та м. Одеси. Чи я може отримати ці довідки онлайн або я маю фізично бути у відділеннях цих міст? Якщо я можу отримати ці довідки онлайн, на який є-мейл мені звертатися, куди писати звернення? Дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 грудня 2021, 14:32
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення для уточнення. Перегляньте, будь ласка.
Boris66
Boris66
1 грудня 2021, 9:56
Борис, Бровари
Объязан ли кассир обменного пункта Ощадбанка предупреждать клиента о комиссии банка при покупке валюты? Такая комиссия предусмотрена тарифом Зарплатный, если клиент третий раз в месяц
обращается в отделение банка за снятием средств со своей карты.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 грудня 2021, 10:32
Доброго дня! Ні, не зобов'язаний. Якщо ви сумніваєтесь, чи вже знімали готівку двічі поточного місяця — можна взяти в касира виписку по операціях та переглянути її, або просто переглянути ваші операції в Ощад 24/7.
48962184
48962184
30 листопада 2021, 21:40
Нікітіна Надія Іванівна
Срок действия моей пенсионной карты истекает 27.12.2021 г. Я нахожусь на карантине в г. Донецке. Выехать на подконтрольную Украине территорию не могу. Скажите пожалуйста карта будет перезапущена автоматически или ее нужно предварительно заказывать? Если заказывать, то можно ли данную операцию осуществить в онлай-режиме?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 грудня 2021, 10:31
Доброго дня! Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 щоб перевірити ситуацію із замовленням нової картки предметно.
Timcenko2006ed
Timcenko2006ed
30 листопада 2021, 13:03
Могу ли я снять деньги в касе по електроным документам дия
Ощадбанк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 13:54
Ні, потрібен оригінал документу, що посвідчує особу.
Timcenko2006ed
Timcenko2006ed
30 листопада 2021, 12:10
Здравствуйте могу ли я снять деньги с помощу електроных документов например загран паспорт в касе банка
Ощадбанк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 12:36
Доброго дня! На даний моменті ідентифікація клієнтів у відділенні за допомогою додатку «Дія» не є доступною. Ми вже працюємо над доопрацюванням програмних комплексів, аби це стало можливим. Потрібно трошки часу.
Timcenko2006ed
Timcenko2006ed
30 листопада 2021, 12:03
Могу ли я снять деньги со щота с помощью приложения дия
Ощадбанк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 12:36
Доброго дня! На даний моменті ідентифікація клієнтів у відділенні за допомогою додатку «Дія» не є доступною. Ми вже працюємо над доопрацюванням програмних комплексів, аби це стало можливим. Потрібно трошки часу.
19NOV73
19NOV73
30 листопада 2021, 9:32
Добрый день! 21ноября провела операцию перевода средств с карты своей ощадбанка на СВОЮ же карту приватбанка в приложении ощад24, кабинет заблокировали и требуют лично явиться в отделение. Такие операции проводились неоднлкратно, вопрос: можно ли пройти проверку онлайн, возможности личного присутствия нет…
Ощадбанк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 10:24
Доброго дня! В даному випадку випадку необхідно звернення до відділення банку. Можна звернутися до найближчого до вас.
380501303494
380501303494
29 листопада 2021, 20:03
Алексей, г. Донецк
Моя мать-пенсионерка и переселенка- получала денежные средства на карту «Ощадбанка», срок действия которой закончился 01.2021г. Несмотря на все Постановления Кабмина об автоматическом продлении сроков действия карт пенсионеров, ей не продлили срок действия ее карты. А перевыпустили новую, за которой она не может приехать из-за тройного перелома ноги, перенесенного в феврале 2021 года и преклонного возраста 89 лет.
Вопросы: почему ей не продлили срок действия карты согласно Постановления Кабмина?
Кто конкретно из сотрудников банка принял данное решение с нарушением подзаконных актов?
Как ей быть в данной ситуации без средств к существованию?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 10:20
Доброго дня! Продовження карток ВПО не регламентовано законодавством, це ініціатива банку.

Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону вашої мами. Перевіримо ситуацію з продовженням картки.
ychik78
ychik78
29 листопада 2021, 15:28
Александр, Луганск
Доброго вечера! Скажите пожалуйста, для получения моего ЭПУ доверенным лицом, доверенность должна быть выдана только на территории Украины? Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 17:07
Доброго дня! ЕПП може бути видано лише власнику рахунку. Довірена особа в такому випадку може отримати кошти з рахунку. Довіреності, що видані на території інших держав, також приймаються банком.
Kuzina1961
Kuzina1961
29 листопада 2021, 8:22
Надія, Кривий Ріг
Здравствуйте. Мне открыли кредитную карточку «Ощадбанка». Длительное время я ей не пользуюсь. Не спишут ли с нему средства за использование (обслуживание) этой карточки?
Ощадбанк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 10:30
Доброго дня!

По карті «Моя кредитка» не тарифікується ані обслуговування, ані смс-інформування.

Якщо на рахунку наявні власні кошти (не кредитні) і протягом року не було жодного руху коштів, списується комісія за обслуговування неактивного рахунку — 100 грн./міс. Ця комісія не зараховується «в мінус», а може списуватись лише за наявності власних коштів. Щоб уникнути списання комісії достатньо один раз протягом року провести будь-яку операцію.

Таким чином, якщо у вас по карті є лише кредитні кошти — ви нічого не сплачуєте за обслуговування рахунку, а просто маєте суму про запас. Якщо на кредитній карті є і власні кошти, достатньо один раз в рік провести будь-яку операцію для обслуговування без комісії.
bhbyf1
bhbyf1
28 листопада 2021, 18:43
Добрый день!
Моему отцу перекрыли пенсию 01.04.2017г. как лицу, который не пересек линию разграничения в течение 60 дней. На тот момент ему был 91 год. В силу возраста, естественно, возобновить пенсию снова он уже не смог физически. Зарегистрирован как ВПЛ с ноября 2014г.
Согласно порядка выплаты задолженности по пенсии, пенсионерам оккупированных территорий, принятому КМУ 10.11.2021г., сможет он рассчитывать на погашение задолженности или нет? Срок Карты Ощадбанка до. 07.2020г.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 12:35
Доброго дня! Банк не приймає рішення про нарахування виплати, а лише обслуговує рахунок, на який проводиться зарахування. Якщо картка ВПО закінчилась в липні 2020 року, її продовжено на даний момент до першого січня 2022 року. Для подальшого отримання виплат на рахунок Ощадбанку, необхідно буде звернутись до відділення банку для перевипуску та отримання нової картки — особисто власнику рахунку або довіреній особі.
universe
universe
27 листопада 2021, 6:01
Мукачево
Здравствуйте. Как долго ждать выпуска муниципальной карты на самом деле, если мама ещё 3.11.2021 года заказала в отделении на Ярослава Мудрого, 11 карту для бесплатного проезда в маршрутках, и ей обещали, что через 3 недели будет готово? Эти три недели прошли, на Горячей линии ничего не могут подсказать по готовности, потому что мама ещё не ваш клиент! Ладно бы карта была бесплатной, но нет, для тех, кто не является получателем пенсии в Ощадбанке, карта платная. Что делать? Идти составлять заявку повторно, если её потеряли?
Ощадбанк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 9:38
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ вашої мами, її номер телефону та ІПН. Перевіримо статус заявки та надамо зворотний зв'язок.
sga014789
sga014789
26 листопада 2021, 19:32
Здравствуйте! Мы с мужем не может авторизоваться в приложении Дія с помощью карты Ощадбанка. Выдает такую ошибку: «Виникла помилка під час ідентифікації за BankID. Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 8:09
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону, ваше та чоловіка. Перевіримо ситуацію та надамо зворотний зв'язок.
ychik78
ychik78
26 листопада 2021, 15:11
Александр, Луганск
Здраствуйте! У меня такой вопрос. Моё перевыпущенное ЭПУ находится в отделении Ощадбанка в п. Беловодск. Могу ли я, переслать своё ЭПУ в отделение Ощадбанка в пгт. Станица- Луганская? Спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
26 листопада 2021, 16:20
Доброго дня! Якщо картку доставлено до відділення, змінити точку її доставки відсутня можливість. В такому випадку можна оформити перевипуск повторно вже зі зміною відділення доставки картки.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку