Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Sivlia77
Sivlia77
7 грудня 2021, 19:38
Лілія , Івано-франківськ
Оформлено депозит без моєї згоди через мобільний додаток, при цьому мені розказують працівники банку, що я не можу розірвати угоду при любих обставинах, якесь беззаконня і безправ'я, я всім рекомендую ліквідувати мобільний додаток ощадбанку, бо невідомо чого в подальшому чекати, наступного разу відправлять ваші кошти на невідомий рахунок і скажуть, що це ви зробили через мобільний додаток. До такого банку не може бути довіри!
Ощадбанк
Відповідь банку
8 грудня 2021, 9:23
Доброго дня! Всі операції в додатку, в тому числі відкриття депозиту, виконуються після підтвердження паролем або touch/face ID та ознайомлення з умовами.
Grin1966va
Grin1966va
7 грудня 2021, 16:56
Помогите,
не можем авторизироваться через Ощадбанк на портале Дия, пишет ошибка 400 недостаточно данных, карточка выдавалась г.Киев отд.пр.Перемоги 75/2, работа в Дон.обл в Укрзализныци, сам наш центр в Киеве Прошу помогите без Дия сейчас трудно.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 грудня 2021, 18:43
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону для перевірки. Дякуємо!
LTkachuk
LTkachuk
7 грудня 2021, 15:37
Людмила, Кропивницкий
Здравствуйте!
В 2009 году я оплачивала кредит на квартиру, взятый в долларах. Поскольку тогда валюты в продаже не было, мне оформили 2 книжки ОщадБанка: на гривневую я вносила гривны, писала заявление, гривны списывали по курсу доллара, эту сумму долларов вносили в валютную книжку и списывали в счёт кредита.

Кредит я давно погасила. На книжках осталось 3124,91 грн. и 5 долларов. При обращении в банк мне отказались отдать мои деньги, объяснения невнятные.
Я написала официальный запрос и вот резюме ответа замначальника управления банка:
«Банк не має можливості підтвердити наявність коштів на рахунку №… оскільки документи, що втратили практичне значення за 1991-2013 роки знищено, про що свідчить Акт №1 від 25 січня 2018 року. Сподіваємось на розуміння.»

Это как? Я заплатила за своё понимание???
Прошу ваших разъяснений.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 грудня 2021, 16:15
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, ваше ПІБ, дату народження та адресу відділення, в якому було відкрито рахунки нам в приватні повідомлення. Перевіримо ситуацію більш детально.
filova
filova
7 грудня 2021, 12:39
Оксана, Луганск
Добрый день! Можно ли у Вас заказать через интернет платёжную карту Стандартная карта Visa
Ощадбанк
Відповідь банку
7 грудня 2021, 13:48
Доброго дня! Онлайн можна замовити картку More: https://old.oschadbank.ua/ua/more або віртуальну картку (без пластику) в тарифному пакеті «Мій комфорт» за допомогою Ощад 24/7.
Director1975
Director1975
6 грудня 2021, 19:07
Вечер добрый. Почему не работает бот Ощадбанка в телеграмме?
Ощадбанк
Відповідь банку
7 грудня 2021, 9:19
Доброго дня! Чат-бот працює в штатному режимі. В цілях безпеки рекомендуємо використовувати посилання на чат-бот із офіційного сайту: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
Liubov333
Liubov333
6 грудня 2021, 7:36
Любовь Викторовна
Добрый день. Я хочу попросить помощи в такой ситуации- я не могу пользоваться моей новой картой в полной мере. Как сказали на горячей линии, по моей карте возможны операции только в кассе банка. Но ведь я лично получила ее в кассе 11.11.21 в г.Мирнограде, ул. Центральная 1. Почему при выдаче мне не сказали, что с картой не все в порядке. Приехать снова в отделение я не смогу по состоянию здоровья, помогите мне пожалуйста.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 10:23
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
Maximmm
Maximmm
5 грудня 2021, 20:14
Максим
Доброго дня. Что происходит со старыми срочными вкладами? Конкретно мой случай — 100 долларов, на 3 месяца, без пролонгации (ее тогда не было вообще), 2006-й год. Карты тогда не выдавались, вместо нее — сбер-книжка ссср (еще до ребрендинга), но, повторюсь, это валюта, 2006-й и вклад срочный без пролонгации. В отделении мне ничего толком не сказали, взяли номер телефона, но не звонят. Посмотреть же самостоятельно состояние счета я не могу, т.к. личный кабинет — только для владельцев карт. Можно ли его снять, перевести в гривни, получить, скажем, карту банку — и на нее эти деньги? Сумма не критична, конечно, но хотелось бы знать.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 10:22
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення для уточнення.
Dimon4ique
Dimon4ique
5 грудня 2021, 15:04
Киев
Доброго дня, не можу авторизуватись в додатку «Дія» через катку Ощадбанка, видає помилку: Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 10:20
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
Cofi2020
Cofi2020
5 грудня 2021, 1:15
Здравствуйте. Уточните пожалуйста. По доверенности можно заказать дополнительную карту на владельца карты ЭПУ? В доверенности указано выпуск дополнительной карты на моё имя.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 10:19
Доброго дня! Замовлення додаткової картки до ЕПП можливо лише за умови фізичної присутності у відділенні власника рахунку.
Sona466
Sona466
4 грудня 2021, 19:45
Киев
Добрый день, мне вчера (3 декабря ) с карты Ощадбанка отправили перевод средств, на карту ПриватБанка, и его нету по сей час нету? Когда он приедет???
Ощадбанк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 10:18
Доброго дня! Міжбанківський переказ виконується в термін до трьох операційних днів. Цей період регламентовано ЗУ «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні».

Як правило, платежі виконуються значно швидше. Це максимальний термін виконання переказу і частково він справді залежить від роботи банку-отримувача.
00769726
00769726
4 грудня 2021, 11:55
Здравствуйте. Подскажите пожалуйста, на сайте https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok узнать баланс — остаток средств на карте при помощи Веб — чата можно бесплатно или есть оплата или ограничение по количеству запросов в сутки?
Ощадбанк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 10:17
Доброго дня! Через веб-чат на сайті, або чат-бот в Telegram/Messenger можна перевіряти баланс без комісії будь-яку кількість разів.
ychik78
ychik78
4 грудня 2021, 10:07
Александр, Луганск
Добрый День! Скажите пожалуйста, я в октябре через Кол- Центр отвязал свой финансовый номер, который был привязан к моему ЭПУ. На данный момент финансовый номер не активен. Выехать на территорию подконтрольной правительству Украины, для привязки нового финансового номера в отделении банка, и проверки баланса через банкомат, не имею возможности. Как мне можно проверить баланс счёта? С УВ. Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 10:14
Баланс рахунку можна перевірити або за наявності картки, або через дистанційні канали за допомогою фінансового номеру телефону.
ychik78
ychik78
4 грудня 2021, 9:58
Александр, Луганск
Добрый День! Скажите пожалуйста, я в октябре через Кол- Центр отвязал свой финансовый номер, на данный момент он не активен. Выехать на территорию подконтрольной правительству Украины, для привязки нового финансового номера в отделении банка, и проверки баланса не имею возможности. Как мне можно проверить баланс счёта? С УВ. Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 10:13
Доброго дня! Ви можете використати банкомат іноземного банку для перевірки балансу. Закріпити фінансовий номер телефону у відділенні банку, де відкрито рахунок, може також довірена особа.
Niki1555
Niki1555
3 грудня 2021, 16:40
Добрий день скажіть будьласка якщо мені виконавча служба заблокувала карточку чи зможу я відкрити в вас рахунок щоб отримати гроші і погасити заборгованість
Ощадбанк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 10:09
Доброго дня! Для уточнення пишемо в приватні повідомлення. Перегляньте їх, будь ласка.
Vlaga
Vlaga
3 грудня 2021, 14:35
Одесса
Добрый день! Скажите мне в чем может быть проблема? Я погасила кредит, но процент просрочки не снимается, в чем может быть проблема? Из за этого я не могу пользоваться своей зарплатной картой? Заблокировали счета
Ощадбанк
Відповідь банку
3 грудня 2021, 15:19
Доброго дня! Можливо зарахування ще в процесі обробки. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для предметної перевірки.
verabotvinova
verabotvinova
3 грудня 2021, 14:11
нужно ли сейчас до января2022года пройти идентификацию в банке переселенцу.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 грудня 2021, 15:16
Доброго дня! Ні, на період карантину та протягом 60 днів з дня його відміни проходження ідентифікації скасовано.

Vlaga
Vlaga
3 грудня 2021, 13:38
Одесса
Добрый день! Вчера погасила полностью кредит, но процент просрочки не снимается в чем может быть проблема? Мне сказали если я закрою кредит мне разблокируют мою зарплатную карту
Ощадбанк
Відповідь банку
3 грудня 2021, 15:15
Доброго дня! Можливо зарахування ще в процесі обробки. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для предметної перевірки.
Vlaga
Vlaga
3 грудня 2021, 13:14
Одесса
Добрый день! Вчера погасила полностью кредит, но процент просрочки не снимает, в чем может быть проблема? Мне заблокировали все карты и я теперь не могу пользоваться своей картой ( зарплатной ) хотя сказали когда закрою кредит смогу пользоваться
Ощадбанк
Відповідь банку
3 грудня 2021, 15:14
Доброго дня! Можливо зарахування ще в процесі обробки. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для предметної перевірки.
Vlaga
Vlaga
3 грудня 2021, 12:47
Добрый день! Вчера погасила кредит.но процент просрочки в 40 гр не списывается в чем может быть проблема? Хотя мне сказали что когда я погашу кредит мне разблокируют карту ( зарплатная)Из-за кредитной карты мне заблокировали все счета, и теперь я не могу пользоваться своей заработной картой!
Ощадбанк
Відповідь банку
3 грудня 2021, 15:14
Доброго дня! Можливо зарахування ще в процесі обробки. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для предметної перевірки.
Korobov195226
Korobov195226
3 грудня 2021, 9:48
Александр
Добрый день! Было сообщение, что отдельные номера телефонов Водофон будут отключены. Прошу разъяснить, как в дальнейшем получать от ощадбанка сообщения. А так же как пользоваться ощад 24/7 в данном случае.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 грудня 2021, 10:06
Доброго дня!

За необхідності, ви можете змінити ваш фінансовий номер телефону.

Якщо попередній номер телефону активний, змінити номер можна через будь-який термінал або банкомат Ощадбанку. Обираєте в банкоматі розділ «Ощад 24/7» — далі пункт «Введіть номер телефону». Потім потрібно ввести номер телефону, який ви бажаєте закріпити. На старий номер телефону в цей час надійде смс-повідомлення з кодом для підтвердження.

Якщо попередній фінансовий номер неактивний, для його заміни потрібно звернутись до відділення банку.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку