Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Коментарі (1)
не можем авторизироваться через Ощадбанк на портале Дия, пишет ошибка 400 недостаточно данных, карточка выдавалась г.Киев отд.пр.Перемоги 75/2, работа в Дон.обл в Укрзализныци, сам наш центр в Киеве Прошу помогите без Дия сейчас трудно.
Коментарі (1)
В 2009 году я оплачивала кредит на квартиру, взятый в долларах. Поскольку тогда валюты в продаже не было, мне оформили 2 книжки ОщадБанка: на гривневую я вносила гривны, писала заявление, гривны списывали по курсу доллара, эту сумму долларов вносили в валютную книжку и списывали в счёт кредита.
Кредит я давно погасила. На книжках осталось 3124,91 грн. и 5 долларов. При обращении в банк мне отказались отдать мои деньги, объяснения невнятные.
Я написала официальный запрос и вот резюме ответа замначальника управления банка:
«Банк не має можливості підтвердити наявність коштів на рахунку №… оскільки документи, що втратили практичне значення за 1991-2013 роки знищено, про що свідчить Акт №1 від 25 січня 2018 року. Сподіваємось на розуміння.»
Это как? Я заплатила за своё понимание???
Прошу ваших разъяснений.
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (8)
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє.
Написати коментар
Написати коментар
Як правило, платежі виконуються значно швидше. Це максимальний термін виконання переказу і частково він справді залежить від роботи банку-отримувача.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
За необхідності, ви можете змінити ваш фінансовий номер телефону.
Якщо попередній номер телефону активний, змінити номер можна через будь-який термінал або банкомат Ощадбанку. Обираєте в банкоматі розділ «Ощад 24/7» — далі пункт «Введіть номер телефону». Потім потрібно ввести номер телефону, який ви бажаєте закріпити. На старий номер телефону в цей час надійде смс-повідомлення з кодом для підтвердження.
Якщо попередній фінансовий номер неактивний, для його заміни потрібно звернутись до відділення банку.
Написати коментар