Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Ivan222
Ivan222
13 січня 2022, 16:04
Иван
Добрый день. Мне выдали кредитку (красного цвета), сказали, что могу пользоваться кредитными средствами до 62 дней бесплатно. Вопрос: Так ли это на самом деле? И что произойдет по истечению 62 дней? Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2022, 11:00
Доброго дня! Так, все правильно. По карті «Моя кредитка» передбачено пільговий період до 62 днів.

Також слід розуміти наступні моменти.

Пільговий період стосується виключно операцій розрахунку карткою в торгово-сервісній мережі або мережі Інтернет. Зняття готівки або перекази до пільгового періоду не відносяться.

Основна умова для користування без відсотків — використану суму потрібно внести на рахунок («повернути») до дня білінгу, в якому пільговий період закінчиться.
Дні білінгу у 2022 році: 29.01, 26.02, 26.03, 23.04, 28.05, 25.06, 23.07, 27.08, 24.09, 29.10, 26.11, 24.12.

Наприклад, ви здійснили покупку в період до 29 січня. Це означає, що суму покупки потрібно буде внести до 26 лютого і тоді відсотків нараховано не буде. Не важливо, здійснили покупку ви 3 січня чи 28 січня (це все період до 29 січня) — суму однаково потрібно буде внести до 26 лютого для збереження пільгової ставки.

Таким чином, 62 дні — максимальний термін пільгового періоду, але фактично він залежить від дати, коли ви проводите операцію. Ще раз на прикладі. Якщо ви використали кошти 30 січня або 25 лютого (тобто будь-коли в період від 29 січня до 26 лютого) — суму однаково потрібно буде внести до 26 березня.

Що буде, якщо не встигнути внести суму до кінця пільгового періоду, або внести суму меншу, ніж була використана?

Все просто — нарахуються відсотки відповідно до договору. За кожен день від дати проведення операції.

Також не слід забувати, що при внесенні коштів через ресурси інших банків операція може оброблятись до трьох робочих днів. Важливо, щоб кошти були повністю зараховані до дня білінгу, тому радимо здійнювати поповнення не напередодні дня білінгу, а раніше, щоб платіж встиг опрацюватись.
olegdron
olegdron
13 січня 2022, 16:03
Олег
Есть комиссия при оплате в интернете виртуальной картой если карта в гривнах и счет выставлен тоже в гривнах? При этом имеет значение какая именно виртуальная карта Visa или Mastercard?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2022, 10:32
Доброго дня! Операція оплати віртуальною карткою, як і будь-якою іншою, відбувається без комісії. Обидві МПС — Visa та Mastercard дають можливість успішно здійснити оплату в Інтернеті.
temarakov2004
temarakov2004
13 січня 2022, 9:54
Артем, город Славянск (Славянск, Донецкая область)
Как связаться с отделением Ощадбанка в г. Токмак Запорожской области № 10007/0242 и 10007/0251? Все номера телефонов с официального сайта не работают.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2022, 12:20
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ім'я, номер телефону та питання, яке потрібно вирішити в телефонному режимі.
0984754354
0984754354
12 січня 2022, 19:28
Гавкалов Леонид Георгиевич
Я прописан в г.Конотоп, сумской обл., сейчас живу у дочери в Харькове, не могу зарегистрироваться в «дия», в отделении по ул.23Августа ничем не могут помочь, говорят, что не могут зарегистрировать из-за места жительства в г. Конотоп.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2022, 10:30
Доброго дня! Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
AndriyGlushak78
AndriyGlushak78
12 січня 2022, 15:41
Андрій, Львів
Поясніть мені будьласка? Я відкрив рахунок вощадбанку прошлого року 1 раз скористався оплатив амазон, рахунок валютний за 3 місяці картку закрили ще раз скористатись я не міг. Повідкривали мені якісь нові карточки які я нібито маю забрати моя картка не робоча. Я вбанк не приходив не заказував нових карт.З номера привязаного теж не телефонував, на карточці пише що вона дійсна до 2025року. 12.01.2022р. я зайшовши на сайт побачив що з 13$ стало9$ куди ділись гроші.Протягом року дівчата збанку лапшу вішали що це за розвод такий.ПОВІРНІТЬ мені гроші япіду в банк та заберу 13$
Ощадбанк
Відповідь банку
12 січня 2022, 16:20
Доброго дня! Рекомендуємо звернутися до відділення банку, аби уточнити інформацію щодо відкриття карток та за необхідності їх закрити. Стосовно зменшення суми на рахунку — можна переглянути всі операції та зняті комісії у виписці у відділенні банку, або зателефонувавши до контакт-центру за номером телефону 0800210800.
lilia198805
lilia198805
12 січня 2022, 14:50
Лілія, Теплик
Доброго дня! Вже другий день не можу заплатити за комуналку. Видає — ви перевищили ліміт. Я всі обмеження на ліміти зняла і вже пройшла година, але видає теж саме. А щойно прийшла смс, що функціонал ощад-24 взагалі обмежено з міркувань безпеки. Карта 4790 7299 4292 4291. Затеруха Надія Семенівна. Допоможіть зняти обмеження! Зарання дякую!
Ощадбанк
Відповідь банку
12 січня 2022, 16:17
Доброго дня! Для предметної перевірки зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800.
Juliaa987654
Juliaa987654
12 січня 2022, 8:31
Лена, Покровск
Добрый день. Подскажите-что случилось с Веб банкингом Ощад 24/7. Сегодня-12.01-три раза пытаюсь зайти в свой личный кабинет-выдает ошибку… все логины и пароли остались прежние, ничего не менялось… может что то с самим сайтом??
Ощадбанк
Відповідь банку
12 січня 2022, 9:59
Доброго дня! На даний момент веб-банкінг працює в штатному режимі. Підкажіть, яка саме помилка виникла?
user1111
user1111
11 січня 2022, 22:28
user
Добрый день, Ощадбанк продлил действие просроченных карт переселенцев до 31 марта 2022. У меня вопрос по поводу работы вашего вебсайта Ощадбанка, а именно разделов «Перевод на карту» и «Пополнение мобильного». Ошад24 у меня нет и зарегистрироваться тоже нет возможности. Срок действия моей карты 2020 год. В разделе «Перевод на карту» невозможно ввести «срок действия» карты 2020 год, в выпадающем списке нет его, начинается только с 2021 года. В разделе «Пополнение мобильного» вообще выбрать можно только 2022 год. До 31-го декабря 2021 года все работало, 2020 год можно было выбрать. Такая я же ситуация была и в начале 2021 года, но вы вернули возможность вводить данные просроченных карт. Когда вы вернете эту возможность вновь, чтобы можно было пользоваться своими деньгами? То что надо приехать получить новую карточку это я знаю, интересует на данный момент ответ именно, когда вернете полную функциональность сайта в связи с продлением карт переселенцев.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 січня 2022, 10:02
Доброго дня! Якщо картка закінчилась раніше 2021 року, рекомендуємо здійснювати безготівкові платежі через особистий кабінет Ощад 24/7.
Vani1998
Vani Зайчковский
11 січня 2022, 9:43
Vani, Дружковка Донецка обл
Моё письмо получено вашим банком 04.01.22 как ви ето можете объяснить
Ощадбанк
Відповідь банку
11 січня 2022, 11:46
У нас відстутня можливість перевірити деталі доставки листа. Як тільки отримаємо документ, зможемо зняти арешт.
Vani1998
Vani Зайчковский
11 січня 2022, 9:28
Vani, Дружковка Донецка обл
Я зайчковский Иван Олександрович 3598202635 могу узнать на какой стадии находится мой счёт розблокировки вам постоновления вручено за доверенностью 04.01.22 сколько времени ждать снятия ореста
Ощадбанк
Відповідь банку
11 січня 2022, 9:30
Без документу про зняття арешту банк не має права його зняти. На жаль, відстутня можливість перевірити деталі доставки листа, але ми регулярно отримуємо пошту і продовжуємо сподіватись побачити серед листів і ваш документ.
Vani1998
Vani Зайчковский
10 січня 2022, 17:26
Vani, Дружковка Донецка обл
Что за бред постоновления вручено за доверенностью значит вы получили это постановление, что значит нет его вам что лично его привести
Ощадбанк
Відповідь банку
11 січня 2022, 9:30
Без документу про зняття арешту банк не має права його зняти. На жаль, відстутня можливість перевірити деталі доставки листа, але ми регулярно отримуємо пошту і продовжуємо сподіватись побачити серед листів і ваш документ.
vladisaw
vladisaw
10 січня 2022, 17:04
Влад, Хмельницкий
Добрый день!!!
Скажу сразу впечатления о работе Вашего банка не очень
положительные, скажем так негативные и даже очень!!!
Это мнение сложилось после нескольких обращений в банк.
Ну а теперь проблема:
была в Вашем банке зарплатная карта. По уходу на пенсию была открыта пенсионная карта.
Естественно зарплатная карта была закрыта (декабрь 2021). В конце года происходит зачисление
денег на закрытую зарплатную карту. Я их вижу в ощад 24, но сделать ничего не могу.
При обращении в отделение мне говорят:
можно снять, но — 1% за снятие, — 15гр за кассу, подождать ПОЛТОРА ЧАСА!!!!!!(пока пройдет банковская операция),
постоять в очереди в кассу!!! (обычно человек 10).
Неужели их нельзя просто перевести !!!!(Например в ощад24). Я не согласен платить 15 гр!!!!, я не согласен ждать пол дня!!!
Зачем ощад24, если там ничего нельзя сделать!!! и самое прикольное, Ваш сотрудник саказал, что после
полного закрытия карточки, деньги спишутся!!! Я не согласен!!! ЭТО МОИ ДЕНЬГИ!!! НЕ ВАЖНО СКОЛЬКО !!, НО ОНИ МОИ!
Хочется услышать что то вразумительное!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
10 січня 2022, 17:52
Доброго дня! Після написання заяви на закриття рахунку він закривається із відтермінуванням в місяць проведення остаточного розрахунку з банком в день білінгу.

Якщо картку до рахунку закрито, відсутня можливість провести операції з її допомогою (в тому числі через Ощад 24/7). Зняти кошти ви можете зняти у відділенні. Тариф за зняття передбачається умовами обслуговування рахунку.
Vani1998
Vani Зайчковский
10 січня 2022, 11:04
Vani, Дружковка Донецка обл
Здравствуйте вам отправлено письмо содержащее постоновления о снятии ареста счета получила его по доверенности 04.01.22 почему счёт не розблакируют ви можете ответить в личном сообщении никто не отвечает в чем причина
Ощадбанк
Відповідь банку
10 січня 2022, 14:48
Ми надали відповідь. Як тільки зміниться ситуація і отримаємо постанову про зняття рахунку, повідомимо вас.
Vani1998
Vani Зайчковский
10 січня 2022, 8:47
Иван, Дружковка Донецка обл
04.01.22 пришло постоновления о снятии ареста счета и никто не занимается етим говорят что его нету на почте сказали письмо вручено за доверенностью я проверял через трек номер, почему никто не занимается етим. Что мне делать за что жить
Ощадбанк
Відповідь банку
10 січня 2022, 9:50
Ми регулярно перевіряємо ситуацію із надходженням документу. Як відповідали раніше, як тільки отримаємо постанову, зможемо зняти арешт.
Jrina
Jrina
7 січня 2022, 11:37
Ярина
Здравствуйте, подскажите, пожалуйста, можно ли сделать возврат перевода, осуществленного с пенсионной карты ощадбанка Простір на виртуальную карту Приватбанка, которая оказалась неактивной? Перевод на нее зачислился, а дальнейшие операции невозможны.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 січня 2022, 8:18
Доброго дня! Якщо кошти вже зараховано на рахунок одержувача, для ініціювання повернення необхідно звернутись до отримувача. З нашого боку повернути переказ, який здійснено успішно, відсутня можливість.
Vani1998
Vani Зайчковский
7 січня 2022, 10:42
Иван, Дружковка Донецка обл
Здравствуйте вам отправлено письмо содержащее постоновления оснятия Ореста сегодня как 3 день с момента получения постоновления когда снимите орест в личном сообщении никто не отвечает
Ощадбанк
Відповідь банку
10 січня 2022, 8:19
Доброго дня! Раніше вам надавали відповідь про те, що постанова до банку не надходила. Перевірте, будь ласка, доставку листа.
nester11
nester11
6 січня 2022, 13:17
Славянск
Ранее получал пенсионные выплаты по ЭПУ, в апреле 2020г..срок ЭПУ истекли автоматически карта была перевыпущена. Ощадбанк сообщает о возможности получения перевыпущенных карт по доверенности кроме ЭПУ, но могу ли я узнать какая карта ожидает меня в банке ЭПУ или обычная.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 січня 2022, 14:49
Доброго дня! Перевірити, яку саме картку було випущено, можна в контакт-центрі за номером телефону 0800210800. На сайті банку можна залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
Vani1998
Vani Зайчковский
6 січня 2022, 11:21
Иван
Здравствуйте постоновления вручено за доверенностью 04.01.22 сколько времени ждать снятия ореста с счёта у меня продукты питания купить незачто
Ощадбанк
Відповідь банку
6 січня 2022, 12:18
Доброго дня. Арешт знімається, як правило, того ж дня, коли постанова надійшла до банку. В деяких випадках процедура може зайняти два-три дні.
23940441
23940441
6 січня 2022, 1:22
Ирина, Киев
Как получить пенсию умершей матери, перечисленные на карту обадбанка, если срок после смерти более 6 мес?
Ощадбанк
Відповідь банку
6 січня 2022, 9:45
Доброго дня! Потрібно звернутися до відділення банку, де було відкрито рахунок, із вашим паспортом, ІПН та свідоцтвом про право на спадщину.
Vani1998
Vani Зайчковский
5 січня 2022, 17:04
Иван
Почему счёт до сих пор не розблакирован вчера пришло постановление о снятии ареста счета сколько можно ждать уже 2 месяц без денег сидит моя семья что мне делать сколько ждать
Ощадбанк
Відповідь банку
5 січня 2022, 17:39

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 11.05 11.9
USD 42 42.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 11.05 11.9
USD 42 42.45
Всі курси банку