Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Vani1998
Vani Зайчковский
4 січня 2022, 9:17
Иван
Здравствуйте могу я узнать пришло постановление о снятии ареста счета?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 січня 2022, 9:47
Доброго дня. Відповідь надали в приватні повідомлення.
spherica
spherica
3 січня 2022, 21:55
Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, как такое может, что статус карты в ощад 24/7 «картка закрита», хотя ее срок действия до июня 2025 года? Как это понимать?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 січня 2022, 9:38
Доброго дня! Для предметної перевірки ситуації зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800.
vasyl62
vasyl62
3 січня 2022, 19:28
Vasyl
Як вирішити невідому помилку при створенні картки є підтримка
Ощадбанк
Відповідь банку
4 січня 2022, 9:37
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону, та опис помилки, яка виникає.
Vani1998
Vani Зайчковский
2 січня 2022, 9:11
Иван
Здравствуйте я написал вам в личку и некто не отвечает в чем проблема
Ощадбанк
Відповідь банку
4 січня 2022, 9:46
Доброго дня. Відповідь надали в приватні повідомлення.
nmalikov433
nmalikov433
30 грудня 2021, 21:25
Николай
Добрый день. Обращается к Вам Маликов Николай. При входе в портал ПФУ с использованием системы Bank ID приходит сообщение: Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 82. Опис помилки: Виникла помилка при розборі відповіді від OCSP-сервера. Буду Вам благодарен если Ваши специалисты устранят эту проблему.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 грудня 2021, 10:12
Доброго дня! На даний момент з нашого боку збоїв в роботі Bank ID не зафіксовано. Спробуйте, будь ласка, звернутись до підтримки порталу, на якому намагаєтесь авторизуватись.
kinglove33
kinglove33
30 грудня 2021, 14:41
Елена, Киев
Добрый день.
У меня была заблокирована карта для получения социальных выплат частным исполнителем.
Постановление о снятии ареста было отправлено и получено 28.12.2021г.
Скажите, пожалуйста, когда банк мне разблокирует счёт?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 грудня 2021, 16:56
Доброго дня! Зняття арешту відбувається, як правило, того ж дня, коли постанова про зняття арешту надійшла до банку. В деяких випадках процедура може зайняти два-три робочі дні.
Mupas96
Mupas96
30 грудня 2021, 12:49
Елена, Запорожье
Сегодня с номера +380612397816 (номер не определялся за банком) позвонил менеджер Ощадбанк и попросил прийти в банк для прохождения идентификации, для получения международного номера. Я пенсионер, два года назад получила карточку, номер международный, очень большой, получаю только пенсию, переводами не занимаюсь, оплачиваю коммунальные услуги, я не переселенец. Подскажите основания вызова в банк и могу ли я отказаться?

Ощадбанк
Відповідь банку
30 грудня 2021, 14:38
Доброго дня! Пишемо вам в особисті повідомлення для уточнення.
uz1976
uz1976
30 грудня 2021, 12:27
Як оформити картку епідтримка, якщо не має такої опціі ні на сайті ні у додатку¿?????? P. S. Все роблю по інструкції, є три пункти, а карти епідтримка не має.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 грудня 2021, 14:35
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо ситуацію.
tanyaprezlo
tanyaprezlo
30 грудня 2021, 11:24
Тетяна
14 грудня звернулась в банк, написала заяву, щоб розблокували ощад24, вже кінець місяця ніхто нічого не розблокував, і інформації коли буде розблокування ніхто не дає! Пів року потрібно чекати чи скільки? Скажіть конкретно!?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 грудня 2021, 11:54
Доброго дня! Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
ychik78
ychik78
30 грудня 2021, 10:37
Александр, Луганск
Добрый день! Скажите пожалуйста, будет работать 04.01.2022 г. банкомат мобильного подразделения ТВБВ №10012/0001/002 расположенного по адресу: вул. Лермонтова буд. 1, Станиця Луганська, и его режим работы? Спасибо! С Наступающим Новым Годом!
Ощадбанк
Відповідь банку
31 грудня 2021, 11:37
Доброго дня! І вас вітаємо з прийдешніми святами. Станом на 31.12.2021 банкомати за вказаною адресою працюють. Графік роботи – цілодобово. Регулярно завантажуємо їх готівкою.
Chursin
Chursin
29 грудня 2021, 20:38
Стас, Херсон
Здравствуйте, можно получить депазит, если просрочил один день?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 грудня 2021, 9:30
Доброго дня! Якщо автопролонгацію було відключено, депозит наступного робочого дня перераховується на ваш картковий рахунок. Якщо ж автопролонгацію відключено не було і вклад автоматично продовжився, така можливість відсутня.
Angelika90
Angelika90
29 грудня 2021, 16:52
Можно ли оплатить штраф через термінал либо ощад 24, либо кассу, подскажите какая комиссия
Ощадбанк
Відповідь банку
30 грудня 2021, 9:27
Доброго дня! Так, можна оплатити.

Через касу:
— готівкою — 1% від суми, але не менше 30 грн.
— карткою банку — 1% від суми, але не менше 20 грн.
— пенсійною карткою банку — 1% від суми, але не менше 15 грн.

Через термінал:
— готівкою — 1% від суми, але не менше 15 грн.
— карткою банку — 1% від суми, але не менше 10 грн.
— пенсійною карткою банку — 1% від суми, але не менше 7 грн.

Через Ощад 24/7:
— в розділі «Оплата штрафів» — 0,5% від суми платежу, мінімум 3 грн.
— за реквізитами рахунку, через розділ «Оплата на довільні реквізити» — на рахунки відкриті в банку — не тарифікується, на рахунки відкриті в інших банках — 0,5% від суми, мінімум 2 грн.
va8ler
va8ler
29 грудня 2021, 15:58
Почему у меня «тимчасово заблоковани средства?» Что с этим делать, когда перевод нужно сделать сейчас? Это вообще уберётся? До оператора не дозвониться. И лимит! я его убрала, тогда почему он все еще стоит?!
Ощадбанк
Відповідь банку
29 грудня 2021, 17:24
Доброго дня! При проведенні будь-якої банківської операції сума спочатку блокується на вашому рахунку, а потім списується. Якщо ви бачите суму коштів як тимчасово заблоковану, це означає, що операція в процесі обробки і потрібно трошки зачекати.

Рекомендуємо залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok та уточнити в оператора щодо ліміту.
West339
West339
29 грудня 2021, 1:25
Інга, Київ
Коли БанкID ощадбанку працюватиме як всі банки? Це в же поза здоровым глуздом, неможливо пройти ідентифікацію на Дії та інших державних сервісах. І це може тривати тижнями…
Ощадбанк
Відповідь банку
29 грудня 2021, 9:40
Доброго дня! Зорієнтуйте, будь ласка, яка помилка виникла при авторизації?
svetabogg
svetabogg
28 грудня 2021, 22:24
Светлана , Киев
На карту Ощадбанка я получаю выплаты по безработице от службы занятости. Карта специально открыта для этих выплат. Поясните пожалуйста, почему выплата поступает на карту по прошествии нескольких дней после зачисления её на счёт. Из последнего: сегодня, 28 декабря на карту зашли деньги, а в истории написано, что зачисление произошло ещё 23 декабря. Т.е. деньги зашли на карту на шестой день после поступления, на счёт. Помогите разобраться.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 грудня 2021, 9:40
Доброго дня!

Міжбанківський переказ може виконуватись термін до трьох операційних днів, цей період регламентовано ЗУ «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні».

В даному випадку 25, 26 та 27 грудня не є операційними днями.
verasmel
verasmel
28 грудня 2021, 19:49
Вера Григорьевна, г.Луганск.
Добрый день. С 24 декабря 2021 г. невозможно зайти на сайт Веб-банкинга Ощадбанка. Сообщение об ошибке выглядит так: «Не удаётся установить соединение с сайтом.Превышено время ожидания ответа от сайта online.oschadbank.ua. Попробуйте сделать следующее:
• Проверить, есть ли подключение к интернету.
• Проверить настройки прокси-сервера и брандмауэра.
• Выполните диагностику сети»
Все проверили, выполнили диагностику, В настройках проблем нет. С другими сайтами так же нет проблем. Когда будет исправлена ошибка на Вашем сайте?

Ощадбанк
Відповідь банку
29 грудня 2021, 11:44
Доброго дня! Сервіс на даний момент працює в штатному режимі. Зверніться, будь ласка, до вашого провайдера, аби уточнити, аби перевірити, чи є проблема з доступом до ресурсу. Будемо вам вдячні за зворотний зв'язок.
Maria1951
Maria1951
28 грудня 2021, 15:56
Марія, Львів
Добрий день. У мене були заблоковано пенсійний рахунок приватним виконавцем. Це питання вже вирішено і закрито провадженя лист з закритям виконавцем було надіслано 15.11 та повторно 10.12. На гарячій лініі мені сказали що арешт був знятий 22.11 але того ж дня накладений інший але ким мені невідомо так як інших виконавчих проваджень у мене нема і банку я теж нічого уже невина так як кредитний ліміт який у мене був уже також закритий. Тож чому досих пір банк нерозблокував мені рахунки і карточку???
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 16:08
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ІПН. Ситуацію перевіримо.
ychik78
ychik78
28 грудня 2021, 12:49
Александр, Луганск
Добрый День! Скажите Пожалуйста, можно ли в терминале ИПТ Ощадбанка, пополнить карту, по номеру карты? Спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 14:15
Доброго дня! Так, звичайно. Поповнення можна здійснити як за наявності картки, так і без наявності — за номером картки.
shnlvc
shnlvc
28 грудня 2021, 9:20
Здравствуйте. В 2017 году был открыт счет и получена карточка, а также был открыт депозит сроком на 1 год. Срок действия карточки истек. Могу ли я в отделении банка лично получить какой-либо документ (выписку), подтверждающий мою личность?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 10:34
Доброго дня! Банк не видає документи, що підтверджують особу. Якщо вам необхідно отримати інформацію по депозитному рахунку, ви можете звернутись до відділення банку з паспортом та ІПН.
Vovan7878
Vovan7878
27 грудня 2021, 23:07
Добрый вечер, не могу оформить карточку е.пидтримка, при заказе карточки пишет неизвестная ошибка. На гарячую линию звонил раз 6 нечем помочь не смогли.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 10:28
Доброго дня. Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку