Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Всі курси банку |
Написати коментар
Знімав гроші(5 грудня) у банкоматі(не Ощадбанку), банкомат гроші не видав, але видав чек про те що гроші було видано.
Звернувся на гарячу лінію банку власника банкомата де мені сказали щоб я звернувся до Ощаду.
Звернувшися на гарячу лінію Ощаду мені порадили почекати 3 дні і якщо не повернуться кошти то йти у відділення та писати заяву на повернення коштів.
Через 3 дні (8грудня) я звернувся у відділення де я написав заяву, мені було сказано що кошти будуть повернені протягом 45 днів.
Сьогодні (21 січня), так як пройшло вже 44 дня з моменту подачі заявку, я звернувся до відділення щоб запитати ситуацію по моїй заяві, щоб знати скільки ще чекати, або звератися у поліцію якщо кошти не буде повернено, мене направили на касу де я знову появснив ситуації, мені сказали що кошти повинні були прийти проятягом 40 днів з моменту подачі заяви.
І питання в тому скільки мені ще потрібно чекати свої кошти.
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Коментарі (6)
Написати коментар
Вартість переадресації картки до відділення в межах однієї області — 30 грн., іншої області — 75 грн.
Написати коментар
Пришло сообщение, что моя карточка готова, хотя не заказывал никаких карточек.
Коментарі (1)
На жаль, під час генерації сертифіката сталася помилка.
Будь ласка, поверніться у меню чат-бота та повторіть спробу.
Написати коментар
Дізнатися щодо виплати та чи доставлено картку до відділення можна через контакт-центр за номером телефону 0800210800.
Написати коментар
Написати коментар
для перечисления 1000 гривен президентской программы е-пидтримка.
Получил реквизиты этой карты и заверение, что в течение 10 дней деньги будут
перечислены. До сих пор денег нет. Как это расценивать, как не выполнение указаний
президента? Ожидаю разьяснений.
С уважением, Игорь Семенцов
Написати коментар
Також звертаємо увагу, що в нашому новому додатку для реєстрації потрібно лише ваш мобільний номер телефону.
Коментарі (2)
Интересует личная карта «Моя картка».
Скажите пожалуйста в ней есть кредитный лимит?
И при пополнении карты взымается комиссия и какая?
Какой срок оформления карты?
Спасибо
Написати коментар
Написати коментар
Картки для виплат клієнтів ВПО справді продовжено до першого квітня. Нові картки ВПО зберігаються у відділенні банку до кінця карантину.
Рахунок не блокується першого квітня, нарахування пенсії зможе продовжуватись, як і раніше. Першого квітня припинить дію саме картка, у якої закінчився термін дії під час карантину.
Написати коментар
Написати коментар
Для реєстрації/відновлення паролю в новому додатку дзвінків не потрібно. Посилання для завантаження додатку:
Play Market: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.oschadbank.flumo&fbclid=IwAR1VFbjsWdwOC-uUzjShTVnPGx7vYAYSbrgd_nsWt22KhmKFiQPgXOvLfSM
Apple Store: https://apps.apple.com/ua/app/%D0%BE%D1%89%D0%B0%D0%B4/id1571479928?l=uk&fbclid=IwAR0U-DX3qHkXvuto-mvOnHKWU5j2bCOrnONi9qN5bDMR6XHLZJe_YGV6hF8
Написати коментар
Написати коментар