Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Vani1998
Vani Зайчковский
11 січня 2022, 9:43
Vani, Дружковка Донецка обл
Моё письмо получено вашим банком 04.01.22 как ви ето можете объяснить
Ощадбанк
Відповідь банку
11 січня 2022, 11:46
У нас відстутня можливість перевірити деталі доставки листа. Як тільки отримаємо документ, зможемо зняти арешт.
Vani1998
Vani Зайчковский
11 січня 2022, 9:28
Vani, Дружковка Донецка обл
Я зайчковский Иван Олександрович 3598202635 могу узнать на какой стадии находится мой счёт розблокировки вам постоновления вручено за доверенностью 04.01.22 сколько времени ждать снятия ореста
Ощадбанк
Відповідь банку
11 січня 2022, 9:30
Без документу про зняття арешту банк не має права його зняти. На жаль, відстутня можливість перевірити деталі доставки листа, але ми регулярно отримуємо пошту і продовжуємо сподіватись побачити серед листів і ваш документ.
Vani1998
Vani Зайчковский
10 січня 2022, 17:26
Vani, Дружковка Донецка обл
Что за бред постоновления вручено за доверенностью значит вы получили это постановление, что значит нет его вам что лично его привести
Ощадбанк
Відповідь банку
11 січня 2022, 9:30
Без документу про зняття арешту банк не має права його зняти. На жаль, відстутня можливість перевірити деталі доставки листа, але ми регулярно отримуємо пошту і продовжуємо сподіватись побачити серед листів і ваш документ.
vladisaw
vladisaw
10 січня 2022, 17:04
Влад, Хмельницкий
Добрый день!!!
Скажу сразу впечатления о работе Вашего банка не очень
положительные, скажем так негативные и даже очень!!!
Это мнение сложилось после нескольких обращений в банк.
Ну а теперь проблема:
была в Вашем банке зарплатная карта. По уходу на пенсию была открыта пенсионная карта.
Естественно зарплатная карта была закрыта (декабрь 2021). В конце года происходит зачисление
денег на закрытую зарплатную карту. Я их вижу в ощад 24, но сделать ничего не могу.
При обращении в отделение мне говорят:
можно снять, но — 1% за снятие, — 15гр за кассу, подождать ПОЛТОРА ЧАСА!!!!!!(пока пройдет банковская операция),
постоять в очереди в кассу!!! (обычно человек 10).
Неужели их нельзя просто перевести !!!!(Например в ощад24). Я не согласен платить 15 гр!!!!, я не согласен ждать пол дня!!!
Зачем ощад24, если там ничего нельзя сделать!!! и самое прикольное, Ваш сотрудник саказал, что после
полного закрытия карточки, деньги спишутся!!! Я не согласен!!! ЭТО МОИ ДЕНЬГИ!!! НЕ ВАЖНО СКОЛЬКО !!, НО ОНИ МОИ!
Хочется услышать что то вразумительное!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
10 січня 2022, 17:52
Доброго дня! Після написання заяви на закриття рахунку він закривається із відтермінуванням в місяць проведення остаточного розрахунку з банком в день білінгу.

Якщо картку до рахунку закрито, відсутня можливість провести операції з її допомогою (в тому числі через Ощад 24/7). Зняти кошти ви можете зняти у відділенні. Тариф за зняття передбачається умовами обслуговування рахунку.
Vani1998
Vani Зайчковский
10 січня 2022, 11:04
Vani, Дружковка Донецка обл
Здравствуйте вам отправлено письмо содержащее постоновления о снятии ареста счета получила его по доверенности 04.01.22 почему счёт не розблакируют ви можете ответить в личном сообщении никто не отвечает в чем причина
Ощадбанк
Відповідь банку
10 січня 2022, 14:48
Ми надали відповідь. Як тільки зміниться ситуація і отримаємо постанову про зняття рахунку, повідомимо вас.
Vani1998
Vani Зайчковский
10 січня 2022, 8:47
Иван, Дружковка Донецка обл
04.01.22 пришло постоновления о снятии ареста счета и никто не занимается етим говорят что его нету на почте сказали письмо вручено за доверенностью я проверял через трек номер, почему никто не занимается етим. Что мне делать за что жить
Ощадбанк
Відповідь банку
10 січня 2022, 9:50
Ми регулярно перевіряємо ситуацію із надходженням документу. Як відповідали раніше, як тільки отримаємо постанову, зможемо зняти арешт.
Jrina
Jrina
7 січня 2022, 11:37
Ярина
Здравствуйте, подскажите, пожалуйста, можно ли сделать возврат перевода, осуществленного с пенсионной карты ощадбанка Простір на виртуальную карту Приватбанка, которая оказалась неактивной? Перевод на нее зачислился, а дальнейшие операции невозможны.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 січня 2022, 8:18
Доброго дня! Якщо кошти вже зараховано на рахунок одержувача, для ініціювання повернення необхідно звернутись до отримувача. З нашого боку повернути переказ, який здійснено успішно, відсутня можливість.
Vani1998
Vani Зайчковский
7 січня 2022, 10:42
Иван, Дружковка Донецка обл
Здравствуйте вам отправлено письмо содержащее постоновления оснятия Ореста сегодня как 3 день с момента получения постоновления когда снимите орест в личном сообщении никто не отвечает
Ощадбанк
Відповідь банку
10 січня 2022, 8:19
Доброго дня! Раніше вам надавали відповідь про те, що постанова до банку не надходила. Перевірте, будь ласка, доставку листа.
nester11
nester11
6 січня 2022, 13:17
Славянск
Ранее получал пенсионные выплаты по ЭПУ, в апреле 2020г..срок ЭПУ истекли автоматически карта была перевыпущена. Ощадбанк сообщает о возможности получения перевыпущенных карт по доверенности кроме ЭПУ, но могу ли я узнать какая карта ожидает меня в банке ЭПУ или обычная.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 січня 2022, 14:49
Доброго дня! Перевірити, яку саме картку було випущено, можна в контакт-центрі за номером телефону 0800210800. На сайті банку можна залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
Vani1998
Vani Зайчковский
6 січня 2022, 11:21
Иван
Здравствуйте постоновления вручено за доверенностью 04.01.22 сколько времени ждать снятия ореста с счёта у меня продукты питания купить незачто
Ощадбанк
Відповідь банку
6 січня 2022, 12:18
Доброго дня. Арешт знімається, як правило, того ж дня, коли постанова надійшла до банку. В деяких випадках процедура може зайняти два-три дні.
23940441
23940441
6 січня 2022, 1:22
Ирина, Киев
Как получить пенсию умершей матери, перечисленные на карту обадбанка, если срок после смерти более 6 мес?
Ощадбанк
Відповідь банку
6 січня 2022, 9:45
Доброго дня! Потрібно звернутися до відділення банку, де було відкрито рахунок, із вашим паспортом, ІПН та свідоцтвом про право на спадщину.
Vani1998
Vani Зайчковский
5 січня 2022, 17:04
Иван
Почему счёт до сих пор не розблакирован вчера пришло постановление о снятии ареста счета сколько можно ждать уже 2 месяц без денег сидит моя семья что мне делать сколько ждать
Ощадбанк
Відповідь банку
5 січня 2022, 17:39
Vani1998
Vani Зайчковский
5 січня 2022, 17:01
Иван
Почему никто не отвечает в личном сообщении что происходит
Ощадбанк
Відповідь банку
5 січня 2022, 17:38
Доброго дня! Як відповідали вам раніше, постанова про зняття арешту до банку не надходила. Як тільки отримаємо документ, з радістю зможемо зняти арешт.
020707an
020707an
5 січня 2022, 6:50
Добрий ранок. Вчора вперше оплачувала комунальні послуги через Ощад24 і зробила це через не ту, що потрібно, функцію. Я вручну з квитанції ввела всі реквізити по оплаті (розрахунковий рахунок, отримувача....), але система у мене ніде не запросила номеру особового рахунку, прізвища чи адреси. Зразу я цього не помітила, оскільки була зосереджена на правильності введення всіх необхідних реквізитів, і нажала «Оплатити». Як тепер цей платіж прив'язати до особового рахунку по світлу і по газопостачанню? Як вирішити цю проблему?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 січня 2022, 9:54
Доброго дня! В даному випадку необхідно звернутись до організації, на рахунок якої перераховано кошти. Ви можете надати документ — квитанцію, як підтвердження того, що платіж здійснювали саме Ви, аби кошти було спрямовано на оплату саме Ваших комунальних послуг.

При оплаті на довільні реквізити така інформація як номер особового рахунку, адреса, або інші додаткові дані, які необхідно вказати можна зазначити в полі «Призначення платежу».
LHPixel
LHPixel
5 січня 2022, 0:42
Доброго дня! Якщо прийшло повідомлення про те що я можу прийти та отримати картку, то до кого саме мені звертатися у відділенні? До оператора? Та які документи потрібно принести?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 січня 2022, 9:49
Доброго дня! У відділенні потрібно буде звернутись до менеджера, він зорієнтує в подальших діях. Документи — паспорт та ідентифікаційний код.
Grigory713
Grigory713
4 січня 2022, 17:59
валерий
Заблокирова пенсионная карта.Можно получить бесплатно новую?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 січня 2022, 9:47
Перевипуск здійснюється безкоштовно, якщо у попередньої картки закінчився термін дії. Якщо ж картку потрібно перевипустити достроково з причини втрати/крадіжки/компрометації тощо — перевипуск буде здійснено з комісією відповідно до діючих тарифів.
Grigory713
Grigory713
4 січня 2022, 17:56
валерий
почему банк не сообщает об операциях в интернете по карточке
Ощадбанк
Відповідь банку
5 січня 2022, 9:45
Доброго дня! Банк повідомляє про будь-які виконані операції по карті залежно від умов смс-інформування. Перш за все радимо перевірити, чи підключено послугу смс-інформування та які умови отримання смс-повідомлень передбачено за вашим тарифним пакетом. Цю інформацію можна дізнатись цілодобово через контакт-центр за номером телефону 0800210800 або заповнивши форму зворотного зв'язку: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
Ludok58
Ludok58
4 січня 2022, 17:37
Мариуполь
Здравствуйте. В отделении банка после разблокировки счета сказали заказать карту пенсионную по номеру горячей линии, но там ничего не получилось сделать одни автоответчики. (Счёт уже разблокировали)
Ощадбанк
Відповідь банку
5 січня 2022, 9:42
Доброго дня! Для зв'язку з оператором рекомендуємо використати форму зворотного зв'язку: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
tanusyka65
tanusyka65
4 січня 2022, 14:06
Валя
Ответьте карта заблокирована 02.11.21 с связи со смертью пенсионера, движения ни по карте ни по счету нет и не было. В декабре прислали оплатить 6 грн оплатила. Сегодня 4 января опять см с оплатить 7грн.вы что издеваетесь… все заблокирована за что снимают деньги и сколько это будет продолжаться
Ощадбанк
Відповідь банку
4 січня 2022, 15:57
Доброго дня! Хотіли б перевірити ситуацію. Написали вам в особисті повідомлення для уточнення. Перегляньте, будь ласка.
verasmel
verasmel
4 січня 2022, 13:12
Вера Григорьевна, г.Луганск.
Добрый день.С 24 декабря 2021 года невозможно зайти на сайт Веб-банкинга Ощадбанка. Я Вам об этом писала в предыдущем обращении от 28 12.2021.
Обратились по Вашему совету к нашему провайдеру. Вы заблокировали нашего провайдера «МАГЕАЛ» по неизвестным причинам. Они обращались к Вам по этому вопросу,.ответа нет до сих пор. Прошу разблокировать нашего провайдера для дальнейшего использования Вашего ресурса.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 січня 2022, 15:54
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення для уточнення. Перегляньте, будь ласка.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку