Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Ioan2003
Ioan2003
11 лютого 2022, 22:11
Наталія
Доброго вечора.В мене відкритий рахунок на отримання виплат по народження дитини в ощадбанку.сьогодні я хотіла зареєструватися в додатку щоб подивитись скільки коштів на рахунку де мені показують що треба ввести пін який відправили на мій телефон, але номер телефону не збігаютьсяні перші 3 ні останні цифри, телефон в україні.одна людина робила мені перевід 1000гривень з моєї картки на свою і я б хотіла заблокувати картку але не знаю як.В додатку не можу зареєструватися і телефон який вказаний на сайті відповідає що не дійсний.що робити в моїй ситуації?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 лютого 2022, 9:30
Доброго дня! Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 для детальної перевірки. Оператор зорієнтує в подальших діях.
Santa76
Santa76
10 лютого 2022, 18:31
Здравствуйте! Луганская область с 11 февраля входит в красную зону. Необходим ли тест на ковид для получения переселенцами новой карточки, взамен карточки с истекшим сроком?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 лютого 2022, 9:05
Доброго дня! Ні, для візиту до відділення не є обов'язковою наявність сертифікату.
gal291253
Галина Пшинко
10 лютого 2022, 15:25
Галина, киев
Как узнать на сколько у меня действительна карточка киевлянина. На карточке указанный срок (09/21) уже вышел, а я пользуюсь ею и в метро прохожу через турникет. Выходит срок продлили? Если да, то на сколько?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 лютого 2022, 17:24
Доброго дня! Так, термін дії було продовжено на наступні п’ять років. Уточнити новий термін дії картки можна через контакт-центр за номером 0800210800.
19229232
Vitalik Korobenko
9 лютого 2022, 7:45
Vitalik
Доброго дня, маю кредит в Ощадбанку, чому в мене знімаються проценти, якщо я з 2015 року і по даний час діючий військовослужбовець і маю статус учасника бойових дій?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 лютого 2022, 9:25
Добрий день! Пишемо вам в приватні повідомлення для уточнення.
petro64
petro64
8 лютого 2022, 19:37
Петро Плинько., с. Байбузи
Чи можливо отримати картку «Є Підтримка» відправкою через Нову пошту чи Укр пошту, так як за станом здоров«я приїхати в м. Черкаси (більше 50км) не можу. Смартфона не маю.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 лютого 2022, 9:15
Доброго дня! Картка єПідтримка випускається виключно в цифровому вигляді. Смартфон мати не обов'язково, картку можна замовити і у веб-версії Ощад 24/7:
https://online.oschadbank.ua/wb/
petro64
petro64
8 лютого 2022, 19:37
Петро Плинько., с. Байбузи
Чи можливо отримати картку «Є Підтримка» відправкою через Нову пошту чи Укр пошту, так як за станом здоров«я приїхати в м. Черкаси (більше 50км) не можу. Смартфона не маю.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 лютого 2022, 9:13
Доброго дня! Картка єПідтримка випускається виключно в цифровому вигляді. Смартфон мати не обов'язково, картку можна замовити і у веб-версії Ощад 24/7:
https://online.oschadbank.ua/wb/
atamanenkomaria
atamanenkomaria
8 лютого 2022, 17:14
Мария
Добрый день, потеряла карту, позвонила в ощадбанк заблокировала, заказала перевыпуск карты, новая пришла на отделение, а я нашла старую, разблокировала. За новой не могу прийти по состоянию здоровья, мне сказали, что если не заберу новую, заблокируют обе. Пользуюсь исключительно для получения пенсии. Я могу отказаться от новой и пользоваться старой?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 лютого 2022, 17:41
Доброго дня! Після замовлення нової картки стара автоматично закривається з відтермінуванням в місяць від дати замовлення. Тому нову картку все ж потрібно буде отримати. Це можна зробити як особисто, так і за довіреністю.
van66
van66
8 лютого 2022, 16:26
Я отримую у вас монети по онлай заказу і мені надали номер телефону (0674101599) для отримання інформації про наявність монет, але вже третій день не можу звязатися з вами отримую голосове повідомлення, що номер недійсний. Як мені з вами звязатися бо я не з Житомира
Ощадбанк
Відповідь банку
8 лютого 2022, 17:51
Доброго дня! Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
Vitalii0101
Vitalii0101
7 лютого 2022, 21:52
Віталій
Добрий вечір! Вкотре намагаюся оотримати CVV код по картці Є Підтримка. у відповідь «Неможливо виконати операцію. Спробуйте пізніше» як з ПК, так і у мобільній версії. як отримати СVV код по картці Є-Підтримка?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 лютого 2022, 9:17
Добрий день! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо ситуацію.
yursizov
yursizov
6 лютого 2022, 22:33
Валерій, Київ
Я Ваш клієнт і оформив у Вас віртуальну картку єПідтримка, але у мене зник інтернет і я не можу нею користуватися. Коли планує банк випустити пластикові картки єПідтримка? Через веббанкінг я її замовив, але у відділенні банку говорять що їх (карток) ще немає.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 лютого 2022, 9:27
Доброго дня! Випуск пластикових карток Є-підтримка не передбачено. Картку можна токенізувати для розрахунку, або використати її реквізити для оплати в Інтернеті.
Santa76
Santa76
5 лютого 2022, 11:08
Добрый день! Я являюсь ВПО. Моя перевыпущенная обычная карточка находится в отделении Ощадбанка город Старобельск Луганской области. Возможно ли оформить ее перевыпуск повторно с изменением отделения доставки в Станицу Луганскую? И что для этого нужно?
Ощадбанк
Відповідь банку
7 лютого 2022, 9:20
Доброго дня. Так, можна оформити перевипуск в будь-якому відділенні банку в межах області, де відкрито ваш рахунок.
Annaklimenko27
Annaklimenko27
4 лютого 2022, 20:25
Добрий вечір.Батькам оформила карточки на Ковідну 1000грн в грудні місяці 2021 року.Досі не приходить, а в дії знову подати завку що б змінити банк не можу.Чому досі немає зарахувань? Хоча повинні прийти через 10 днів, вже більше місяця пройшло(
Ощадбанк
Відповідь банку
7 лютого 2022, 9:19
Доброго дня! Банк не затримує виплату. Після перерахунку коштів сума з'являється на балансі рахунку.
R1981R
R1981R
3 лютого 2022, 17:26
Цілий тиждень пробую розрахуватися ковідною 1000, але не виходить, до NFC не підключається, пробую в інтернеті теж немош, пішов до банку в м.Коломиї, то вони там самі не розуміють що таке, кажуть пробуйте, ось такий добрий банк, кошти нарахували, а витратити немош,і чую що це така ситуація в багатьох.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 лютого 2022, 9:06
Доброго дня! Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 для детальної перевірки ситуації.
Rfsftgj23455
Rfsftgj23455
3 лютого 2022, 14:57
Як корыстуватися э пидримка державы щоб замовыти книги на онлай
Ощадбанк
Відповідь банку
3 лютого 2022, 16:31
Для онлайн-оплати потрібно ввести на сайті реквізити картки — повний номер, термін дії та CVV2-код (три цифри).
Rfsftgj23455
Rfsftgj23455
3 лютого 2022, 14:44
Доброго дня чому я неможу обплати книги яки зааказала на сайти там де пише пидримка держави мени гроши назад вертаються
Ощадбанк
Відповідь банку
3 лютого 2022, 16:30
Доброго дня. Щоб перевірити, чому не виконалась операція, зателефонуйте, будь ласка, за номером телефону 0800210800.
Asi555
Asi555
3 лютого 2022, 14:25
Здравствуйте,
вопрос о оплате с карты Е пидтримка.
При покупке онлайн нужен полный номер карты а так же CVV код из 3 цифр ( на самой карте стоит 4 цифры ).
Где узнать полный номер карты и 3 х значный СVV?
Ощадбанк
Відповідь банку
3 лютого 2022, 16:29
Доброго дня! Так, все правильно. Для оплати карткою в Інтернеті потрібні її реквізити — номер картки, термін дії та cvv2-код (3 цифри).

Номер картки можна побачити в додатку Ощад 24/7. Потрібно натиснути на картку, далі в розділі «Інформація» буде пункт «Номер картки». Щоб побачити його повністю, потрібно натиснути на значок одразу біля зашифрованого номеру картки.

Одразу наступний пункт — cvv2 код. Потрібно натиснути на кнопку «Отримати в СМС» і на ваш мобільний одразу буде надіслано смс-повідомлення з терміном дії картки та Cvv2-кодом.
Larisa21
Larisa21
3 лютого 2022, 8:32
Добрий день я хотіла оплатити карткою Є Підтримка але вибиває Error можете пояснити
Ощадбанк
Відповідь банку
3 лютого 2022, 9:43
Доброго дня! Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 для предметної перевірки ситуації.
1720108255
1720108255
3 лютого 2022, 0:21
ПТВ, Шостка
При авторизации в Дія (через BankID) появляется сообщение:«Невдала спроба пі — дтвердження особи користувача».Еще через несколько попыток получаю такое :«Код помилки:400.Опис помилки: У Вас не заповнені обов язкові реквізити у картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутня. Зверніться до Вашого банку. Ну а в отделении Ощадбанка, после их проверки мне сказали, что все данные у них были введены правильно-»У нас все в порядке, звоните на горячую линию." Мои повторные попытки авторизоваться пока безуспешны.Прошу помочь.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 лютого 2022, 9:44
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
Natalia020157
Natalia020157
1 лютого 2022, 19:39
Наталія
Доброго дня.
Оформила картку Е-підтримка, на неї зачислено 1000грн. І коли хотіла оплатити замовлення онлайн, виявилося, що смс з CVC-кодом було втрачено (видалено). При спробі відновити CVC-код в додатку «ощад 24/7» видає повідомлення «Невідома помилка». Я звернулася до відділення ощадбанку, де мені не змогли допомогти сказали звернутися на гарячу лінію. Я зателефонувала на гарячу лінію де мені теж нічим не змогли допомогти. Що мені робити, чи можна якось виправити цю помилку або отримати повторно смс з кодом?
Дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 лютого 2022, 9:51
Доброго дня! Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
bikelbod
bikelbod
1 лютого 2022, 16:37
г. Киев
Добрый день! Правомерно ли снята комиссия 30 грн., если перевыпуск карты киевлянина я заказала в своем отделении банка, а выдали мне её в соседнем отделении, т.к. мое отделение закрылось на ремонт и уже готовая карта была передана для выдачи в соседнее отделение.?
.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 лютого 2022, 9:39
Доброго дня! Згідно до тарифів, видача картки у відділенні банку, де відкрито рахунок не тарифікується. У відділенні банку в межах області, де відкрито рахунок, складає 30 грн.

Посилання на тарифи: https://www.oschadbank.ua/cards-taryf

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.3 44.25
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.3 44.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку