Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
OksanaPrudnikov
Оксана Прудникова
26 січня 2022, 12:57
Карта 5167490084385690 Прудникова Оксана Николаевна карта была активна до 07/20, хочу узнать, будут ли зачислены деньги если придут с пенсионного фонда по исполнительному листу на счёт 2909601101149, 335106 МФО, ОКПО 09334702, ТВБВ 10004/0149
Ощадбанк
Відповідь банку
26 січня 2022, 15:56
Доброго дня! Звірити реквізити рахунку для зараховування можна Ощад 24/7.

В новому додатку потрібно обрати картку, далі блакитний значок налаштувань у правому верхньому куті і перший пункт «Реквізити для поповнення картки».

В старому додатку — спочатку обрати потрібну картку, далі розділ «Сервіси» і пункт «Платіжні реквізити».
butskiy1984
butskiy1984
26 січня 2022, 10:25
Андрей
При оформлении карты «Е пiдтримка » выдает неизвестную ошибку, что с этим делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 січня 2022, 14:23
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.
Web1940
Web1940
25 січня 2022, 23:45
Не скачиваются реквизиты еКартки. Выскакивает окно: Приложение не может открыть
скачать файл. Пожалуйста свяжитесь со службой поддержки банка.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 січня 2022, 8:10
Доброго дня! Для отримання реквізитів картки Є-підтримка не потрібно завантажувати файл.

Номер картки можна побачити в додатку Ощад 24/7. Потрібно натиснути на картку, далі в розділі «Інформація» буде пункт «Номер картки». Щоб побачити його повністю, потрібно натиснути на значок одразу біля зашифрованого номеру картки.
Одразу наступний пункт — cvv2 код. Потрібно натиснути на кнопку «Отримати в СМС» і на ваш мобільний одразу буде надіслано смс-повідомлення з терміном дії картки та Cvv2-кодом.
Lena2707
Lena2707
25 січня 2022, 22:04
Елена
Добрый вечер.
Вчера папа получил смс от ощадбанка, что произведено списание средств.
Ни кредитов ни долгов нет, но почему списали все деньги под ноль????
В личном кабинете написано вот что.Часткове повернення коштів згідно листа ГУ ПФУ в Дон. обл. № 0500-1801-8/14000 від 21.01.2022
Что это значит? Куда списали деньги??? Что это за постановление???
Ощадбанк
Відповідь банку
26 січня 2022, 8:01
Доброго дня! Ваш тато в даному випадку можете звернутися до відділення банку, де відкрито рахунок, та отримати роз'яснення щодо списання.

Напишіть, будь ласка, також в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону тата. І ми також перевіримо ситуацію.
dollarsale1
dollarsale1
25 січня 2022, 21:10
Здравствуйте, подскажите пожалуйста какие есть ограничения на перевод денежных средств с карты на карту Ощадбанка между клиентами банка — физическими лицами?
А также есть ли ограничения на перевод на / с карту (ы) пенсионную карту Ощадбанка?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 січня 2022, 7:58
Доброго дня!

Встановлені ліміти ви можете зручно переглянути в Ощад 24/7. В старому додатку потрібно обрати картку, далі розділ «Сервіси» і пункт «Налаштувати ліміти», в новому — натиснути на картку, далі блакитний значок налаштувань в правому верхньому кутку, і пункт «Ліміти на день».

Також лімітами можна керувати в чат-боті: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
або через оператора контакт-центру за номером телефону 0800210800.
kristina0691
kristina0691
25 січня 2022, 20:50
Добрый вечер, я ВПЛ, в феврале 2021года закончился срок действия карты, в марте внучка делала перевод с карты на карту через Ощад24, Ощад24 заблокировали, так как действия карт продлили до конца марта 2022года, можно ли разблокировать Ощад24?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 січня 2022, 7:54
Доброго дня! Так, Ощад 24/7 можливо розблокувати. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800. Оператор перевірить причину блокування та зорієнтує в подальших діях. Як правило, в таких випадках для розблокування Ощад 24/7 потрібно звернутися до відділення банку.
Kognetive
Kognetive
25 січня 2022, 20:23
Я сделал себе кредитную карту в Ощадбанке, но в приложении на этой карте показывает 0 грн, вопрос, где деньги?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 січня 2022, 7:51
Доброго дня! Одразу після підтвердження заявки на кредитний ліміт кошти буде зараховано. Це може зайняти декілька днів.
Alla03
Alla03
25 січня 2022, 19:37
Добрый день, пыталась установить для мамы карту е -підтримки в ощад24, но ничего не получилось, выскакивает: «невідома помилка». Что делать?!
Ощадбанк
Відповідь банку
26 січня 2022, 7:50
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ мами та її фінансовий номер телефону (який фіксується за рахунком). Ми перевіримо та виправимо. Дякуємо!
Buroff58
Buroff58
25 січня 2022, 19:21
Сергей
напишите, пожалуйста, процедуру получения новой пенсионной карты в связи с утерей старой.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 січня 2022, 7:48
Доброго дня!

Першочергово при втраті картки її необхідно заблокувати в цілях безпеки. Це можна зробити цілодобово через контакт-центр за номером телефону 0800210800.

Потім потрібно замовити перевипуск картки. Це також можливо здійснити в контакт-центрі, одразу ж після блокування, або звернутись до будь-якого зручного відділення.

Нова картка виготовляється до 14 днів (Донецька/Луганська області до 30 днів). Коли картка буде у відділенні, на ваш фінансовий номер телефону надійде смс-повідомлення.

Останній крок — звернутись до відділення для отримання картки. З собою потрібно взяти паспорт та ІПН.
galina3452
galina3452
25 січня 2022, 16:52
Галина, Київ
Я відкрила в додатку ощад24/7 карту єпідтримка, подала заяву в Дії на «ковідну» тисячу, відмітивши відкриту карту, проте через деякий час на телефон прийшло смс повідомлення, що карта перевипущена. Таким чином у мене є 2 карти єпідтримка (основна номер якої відкривається в старому додатку і додаткова, номер якої я не можу відкрити), які прив'язані до одного рахунку, на який згодом 29 грудня прийшла 1000 грн. Проте, коли я вирішила скористатися коштами з'ясувалося, що жодна з карток не працює. В новому додатку додаткова карта висвітлюється як неактивна з повідомленням «Термін дії картки сплив. Щоб скористатися карткою, її треба перевипустити». Жодна з карток не добавляється в додатки GPay та PayPal. Яким чином сплив термін дії картки, якщо не пройщов навіть місяц.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 січня 2022, 17:35
Доброго, пані Галина. В даному випадку, що розуміти шляхи вирішення ситуації, її потрібно перевірити предметно. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. Оператор перевірить в системі, чому не працює картка, та зорієнтує в подальших діях.
myroslava1908
myroslava1908
25 січня 2022, 16:16
На номер мого мобільного телефону щомісяця надходила інформація про суму нарахованої пільги ( пільговик- моя мати), суму залишку, яка завжди була рівна нулю, та суми комунальних платежів ( за мінусом пільги), необхідні до сплати.
В грудні минулого року померла моя мати. 19.01.2022р. на мій мобільний телефон надійшло повідомлення про суму нарахованої пільги в розмірі 726.38грн та залишок — 726.38грн.
Подзвонивши на гарячу лінію Ощадбанку на запитання про залишок і чому кошти не перераховані в оплату за газ від операторів Анни та Максима отримала відповідь, що така інформація не може надаватись третім особам, і що така інформація може надаватись тільки пільговику. І це, незважаючи на те, що я повідомила про смерть матері ( як я зрозуміла, інформація про смерть наявна в банку і з інших джерел). Також в банку наявний мій номер телефону, на який щомісяця надходила інформація про пільгу та комунальні платежі, наявний платіж за газ, зареєстрований на моє ім‘я, на який щомісяця перераховувались сума пільги.
Так, чому ж залишок 726.38грн? Чому кошти не перераховані в оплату за газ? Чому оператори на гарячій лінії відмовляються надати будь-яку інформацію? Який реальний вихід?
Ощадбанк
Відповідь банку
25 січня 2022, 17:27
Доброго дня! Оператори справді можуть надати інформацію виключно пільговику.

Оплата комунальних за рахунок пільги може не відбуватись з таких причин:

— організації, що постачає послуги немає в переліку огранізацій (не заключено договір з банком);
— не вистачило суми пільги (таке буває, якщо пільга розподілилась за послугами з більшим пріоритетом, але якщо є залишок — виключаємо цю причину).
— організація не надіслала до банку інформацію про суму, яку потрібно сплатити в поточному місяці. В такому випадку банк не має інформації, яку суму потрібно оплатити за рахунок пільги і не здійснює перерахунок (сума розподіляється на інші послуги, що далі по пріоритету, якщо пільги вистачає — залишається залишок).

Чи передбачено виплату пільги по спадщині потрібно уточнити в УПСЗН.
Dmitrij8787
Dmitrij8787
25 січня 2022, 14:43
Добрий день! Чому не відкривається карта Єпідтримка? Видає «невідома помилка»
Ощадбанк
Відповідь банку
25 січня 2022, 16:19
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, ваше ПІБ та номер телефону в особисті повідомлення.
Olga19532021
Olga19532021
25 січня 2022, 10:03
Здравствуйте, на пенсионную карту можно подучить є підтримку?

Я пытаюсь открыть карту в приложении, нету пункта создать карту.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 січня 2022, 11:12
Доброго дня! Ні, на пенсійну картку немає такої можливості. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо ситуацію із випуском картки Є-підтримка.
5308517068
Антоніна Ясенок
25 січня 2022, 9:47
Антоніна, Суми
Доброго дня! В мобільному додатку Ощад 24\7 неможливо створити картку е-підтримка. При натисканні на + справа вгорі в випадаючому меню відсутній пункт «створити».Моя версія програми — 1.50.4630
Ощадбанк
Відповідь банку
25 січня 2022, 9:56
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
Tetyana27
Tetyana27
24 січня 2022, 23:36
Корда можно будет получить карточку е-Підтримка «физически»(пластиковую карту) в отделении банка?
Ощадбанк
Відповідь банку
25 січня 2022, 9:18
Доброго дня! Випуск пластикових карткок Є-підтримка не передбачено. Цифрову картку можна токенізувати, або використати її реквізити для оплати в Інтернеті.
Oksanaa21
Oksanaa21
24 січня 2022, 14:48
Доброго дня.Чому мені не відкривається картка єпідтримка в ощад24, вибиває «невідома помилка»?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 січня 2022, 15:09
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
Mishkina
Mishkina
24 січня 2022, 14:28
Ольга, Мариуполь
Был перевод на карту. Мне пришло сообщение — 145.00 uah p24 cr md ua Увага, ви не можете виконати операцiю. И денег на счету нет. Что это значит? Почему денег нет ни у меня, ни у отправителя? Куда они делись?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 січня 2022, 15:06
Доброго дня! Якщо надійшло повідомлення з текстом «Увага, ви не можете виконати операцiю» — отже кошти не були списані з вашого рахунку. Для детальної перевірки ситуації зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800.
07490114
Руслан Некрутенко
24 січня 2022, 13:40
Руслан, Киев
Добрый день!
Скажите, пожалуйста, я в ноябре заказывал выпуск Муниципальной карты (г.Киев).
Мне сообщили, что даже если я её не заберу, то я должен банку заплатить 120 гривен за обслуживание данной карты.
А какое может быть обслуживание, если я фактически за картой не явился? Или меня будут с собаками разыскивать, чтобы я забрал карту?
А если я заберу карту, то я должен буду эти 120 гривен заплатить не со дня, когда я карту забрал в отделении и активировал, а со дня её выпуска.

Ведь оформление и выпуск карты — бесплатны.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 січня 2022, 13:59
Доброго дня! Відповідно до діючих тарифів комісія за обслуговування картки виставляється по рахунку одразу ж після її замовлення, оскільки якщо клієнт підтверджує замовлення картки, то він погоджується з умовами її обслуговування.
Davidova1303
Davidova1303
22 січня 2022, 23:32
Здравствуйте, почему мне закрыли карту Ощадбанка, если их переселенцам продлили до 31 марта???
Ощадбанк
Відповідь банку
24 січня 2022, 9:33
Доброго дня! Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 для перевірки ситуації. Продовжено лише картки, що було відкрито як рахунок ВПО із відповідним підтверджуючим документом.
vktorjantjuk
vktorjantjuk
22 січня 2022, 23:01
Чому не можна розрахуватися карткою єПідтримка? Видає помилку.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 січня 2022, 9:32
Доброго дня! Потрібно предметно перевірити причину відхилення операції. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку