Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.4 | 44.35 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.75 | 42.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Лятошинського, 4
Адреса:
Київ, вул. Лятошинського, 4
Телефон:
+38 (044) 250-52-33, +38 (044) 520-57-70
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Banax
6 листопада 2023, 10:21
Лятошинського,4.Черги немає. Зала пуста. Приймають тільки по запису. Сторінко он лайн запису не працює.Працівники байдикують.Гарна робота за велику зарплату.
Написати коментар
В Киеве отделении на Лятошинского 4 банковский работник парень(фамилию не спросила) позволил себе хамское отношение к клиентам, в повышенном раздраженном тоне сказал, если вам не нравится наше отделение, идите в другой Ощадбанк! И кто таких не компетентных набирает на работу? Позор Ощадбанку!(
Коментарі (2)
Ответ банка
27 липня 2020, 14:55
Добрый день! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения когда это было, ваше ФИО и контактный номер телефона. Ситуацию проверим и проведем работу с сотрудников для улучшения стандартов качества обслуживания.
9 Марта ночью были сняты все средства с карты (пришли смс).Карту заблокировали. В кол-центре сказали обратиться к заведующему отделением(Лятошинского,4) и обратиться в полицию. В полицию обратилась в тот же день. А вот с походом к заведующему пришлось повременить (праздник 8 марта, выходные). Сегодня пошла и он грубо отфутболил меня. Сказал: обращайтесь к оператору, я причем?!
Дальше-больше. Был снят также кредитный лимит! Я ранее писала заявление, чтобы его сняли. Снять-не сняли, но сказали, что заблокировали. А сегодня выяснилось: он открыт!!!
Прошу разобраться в моем деле. Мало того, что меня обворовали, так я еще и кредит должна гасить! Также обратите внимание на персонал отделения на Лятошинского,4. Заведующий хам!
Коментарі (1)
Дальше-больше. Был снят также кредитный лимит! Я ранее писала заявление, чтобы его сняли. Снять-не сняли, но сказали, что заблокировали. А сегодня выяснилось: он открыт!!!
Прошу разобраться в моем деле. Мало того, что меня обворовали, так я еще и кредит должна гасить! Также обратите внимание на персонал отделения на Лятошинского,4. Заведующий хам!
Ответ банка
13 березня 2018, 11:32
Добрый день!
Приносим извинения за действия сотрудника. Напишите, пожалуйста, в личные сообщения Ваши ФИО и номер телефона. В ситуации разберемся. Спасибо.
Приносим извинения за действия сотрудника. Напишите, пожалуйста, в личные сообщения Ваши ФИО и номер телефона. В ситуации разберемся. Спасибо.
Я являюсь клієнтом «Ощадбанку». 12 вересня 2017 року мені без попереджень встановили ліміт по карті 1000 грн на одну операцію за добу. Але до 15 вересня 2017 р. я ще міг розпоряджатися коштами і самк в цей день ліміт спрацював. Я звернувся на гарячу лінію. Працівник не зміг мені пояснити, чому встановлений ліміт, а також зняти його. Після цього я звернувся до відділення банку 16 вересня 2017 р. (в суботу в робочий час), в якому видавали карту. Працівник банку сказав, що зняти ліміт не може, бо його встановила зовсім інша особа, яка в даний час не у відділенні і порадила звернутися в понеділок 18 вересня 2017р. В цей день карту взагалі заблокували. В зазначений час я звернувся у відділення і мені знову відмовили у знятті ліміту і розблокуванні не мотивуючи це ніяк і сказали звернутися наступного дня 19 вересня 2017р. о 12-00, коли буде на робочому місці старший працівник. Сьогодні 19 вересня пені зателефонували і повідомили, що цього працівника немає на місці і він на нараді, а також сказали чекати на дзвінок. Внаслідок дій «Ощадбанку» я пропустив день погашення за кредитом, а також постраждав матеріально. У мене багатодітна родина і мої кошти потрібні для проживання. Прошу прийняти міри і повідомити мене. Дякую
Коментарі (2)
Ответ банка
19 вересня 2017, 15:17
Доброго дня!
Приносимо вибачення за дану ситуацію. Напишіть, будь ласка, особистим повідомленням Ваші ПІБ та контактний номер телефону.
Приносимо вибачення за дану ситуацію. Напишіть, будь ласка, особистим повідомленням Ваші ПІБ та контактний номер телефону.
Я дуже незадоволення якістю наданих послуг ощадбанку, який знаходиться за адресою Лятошинського, 4. 23.05.16р. було відкрито рахунок на соціальні виплати по догляду за дитиною. Пройшло 6 місяців, я картку так і не отримала. У відділенні говорять, що виникла якась помилка… В усній формі зверталася до начальника відділення, але безрезультатно. Кілька разів в колл центрі лишала скарги та просила, щоб надавали зворотній з`язок по їх вирішенню, але ніхто так і непередзвонював. В колл центр додзвонитися неможна, на сайті лишаю заявку на зворотній з`язок, але ніхто не передзвонює. Дана ситуація викликає у мене негативні емоції та затрату мого особистого часу, а я знаходжуся в декретній відпустці по догляду за дитиною. Звертаюся до працівників банку вирішити моє звернення, надати відповідь по причині відсутності моєї картки, термін отримання картки та вжиті до відділення банку заходи впливу.
Написати коментар
Ответ банка
1 грудня 2016, 14:18
Добрий день. Приносимо вибачення за ситуацію. Напишіть, будь ласка, мені в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону та ПІБ.