Мінфін - Курси валют України

Встановити

блокування карти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Margo Rita 19 вересня 2017, 14:09
Відділення за адресою: Київ, вул. Лятошинського, 4
Я являюсь клієнтом «Ощадбанку». 12 вересня 2017 року мені без попереджень встановили ліміт по карті 1000 грн на одну операцію за добу. Але до 15 вересня 2017 р. я ще міг розпоряджатися коштами і самк в цей день ліміт спрацював. Я звернувся на гарячу лінію. Працівник не зміг мені пояснити, чому встановлений ліміт, а також зняти його. Після цього я звернувся до відділення банку 16 вересня 2017 р. (в суботу в робочий час), в якому видавали карту. Працівник банку сказав, що зняти ліміт не може, бо його встановила зовсім інша особа, яка в даний час не у відділенні і порадила звернутися в понеділок 18 вересня 2017р. В цей день карту взагалі заблокували. В зазначений час я звернувся у відділення і мені знову відмовили у знятті ліміту і розблокуванні не мотивуючи це ніяк і сказали звернутися наступного дня 19 вересня 2017р. о 12-00, коли буде на робочому місці старший працівник. Сьогодні 19 вересня пені зателефонували і повідомили, що цього працівника немає на місці і він на нараді, а також сказали чекати на дзвінок. Внаслідок дій «Ощадбанку» я пропустив день погашення за кредитом, а також постраждав матеріально. У мене багатодітна родина і мої кошти потрібні для проживання. Прошу прийняти міри і повідомити мене. Дякую
Ощадбанк
Відповідь банку
19 вересня 2017, 15:17
Доброго дня!
Приносимо вибачення за дану ситуацію. Напишіть, будь ласка, особистим повідомленням Ваші ПІБ та контактний номер телефону.

Коментарі - 2

+
0
Lepricon
Lepricon
23 вересня 2017, 14:30
#
Такая же ситуация, поставили лимит на карту 1000 грн в день, в отделениях никто помочь ничем не может, посылают из одного отделения в другое, в отделении где я открыл карту мне сказали что я у них не открывал карту, помочь по данному вопросу никто не может… О том что на моей карте ограничение никто не предупредил ни смс, ни звонком…
+
0
Sergey olioinvest
Sergey olioinvest
26 вересня 2017, 11:39
#
Треба подавати в суд, так як пусті відписки ощадбанку нічого не дають, і адміністрація ощадбанку не робить ніяких висновків від скарг клієнтів. ведуть тупу відписку… а враховуючи те, що скаржиться може один чоловік із 100 чи 1000, то вони цілком нормально наживаються на цьому…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися