Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Тернопіль, вул. Миру, 4-А
Адреса:
Тернопіль, вул. Миру, 4-А
Телефон:
+38 (0352) 43-56-78
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:30, Сб: 09:00-12:30, перерва: 13:00-14:00,Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
galinabezpalko
4 листопада 2019, 22:38
Не хотіла писати. Але кожного разу одне і те саме повторюється. Звертаюсь тільки у касу, оскільки отримую перекази. Каса працює чомусь постійно одна, працівник каси може обговорити свої проблеми з іншими співробітниками чи по Тел. Але сьогоднішня ситуація це вже занадто. Стояла я у черзі з 8 місячною дитиною на отримання переказу грошей. Підійшла наша черга, працівник каси взяла документи мої і хв 10 мовчить. Ну думаю може дані не збереглись, Комп тупить але ні. Виявляється вона робила собі іншу роботу, вносила щось там на наступний день. Це я зрозуміла коли до неї підійшла інша співробітниця, яку вона запитала чи все у неї є тому що вносить дані ??!!! Я цей час стою з дитиною яка вже плаче, у банку температура не така як на вулиці, дитині жарко. І тут підходить мені поза плечі ще одна співробітниця передає документи для оплати карточки іншого клієнта, і клієнт цей був мужик якого також не смутило що я тут стою з дитиною. Це просто жах. Мене почали обслуговувати після мого зауваження. У банку з моменту коли я дала документи у віконечко і забрала пройшло більше 20 хв. Так жоден банк не обслуговує. Працівниці взагалі не привітні.
Написати коментар
Ответ банка
5 листопада 2019, 12:12
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону та ПІБ. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв’язок.
Скоріше неволею стала вкладником відділення не можу сказати «банку» на вул. Миру, 4 в м.Тернополі (виплати коштів збанкрутілого банку). Умовили на депозит, обіцяючи стабільність, високий рівень обслуговування, безкоштовне смс-інформування і безкоштовну картку. Проте … Через місяць при отриманні відсотків зникло майже 40 гр. На запитання, за що зняли певну суму, старший економіст не могла дати відповіді, лише підтвердила, що картки дійсно безкоштовні, а чому так сталося – то знає менеджер, який оформляла договір. Нічого я так і не дізналася, потративши час і нерви, бо менеджер була відсутня на роботі в той день. Запропонували залишити номер телефону, обіцяли прояснити ситуацію і зателефонувати на наступний день. Чекаю дзвінка до сьогодні!!! А тим часом кожного місяця зникало 5 гр. – виявляється це вартість безкоштовних смс. Та це ще не все. При оформленні договору депозиту не повідомили про пролонгацію, а, натомість, обіцяли, що прийде смс-повідомлення про закінчення терміну (як це робиться в інших банках). Наївно чекала (бо це практика порядних банків) – в чому мене теж звинуватив банк, бо, натомість того, щоб чекати, треба було уважно читати умови договору (з лупою не прочитаєш) і це мої проблеми, що мій графік роботи збігається з графіком роботи банку. Щоб розірвати договір – треба довести, що я безнадійно хвора, потребую коштовної операції і т.д. Думаю, що тут коментарі зайві. Та це ще не все – за те, щоб отримати переказ із-за кордону у даному «горе-банку» треба заплатити 15 гр. страхування (!!!!), інакше не віддадуть. Тепер зрозуміло гасло банку на головній сторінці – «Банк, який ініціює зміни». Тут не посперечаєшся. А ще звучить пафосно на вивісках фасадів «Мій банк. Моя країна» (іронії та й варіантів вистарчає, щоб перефразувати). Не берусь стверджувати чи це повний непрофесіоназім і повна некомпетентність працівників чи шахрайські методи утримання вкладників. Загалом, робіть висновки самі.
Написати коментар
Ответ банка
14 грудня 2016, 14:39
Добрий день. Приносимо вибачення за непорозуміння! Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону — ми зателефонуємо Вам для врегулювання ситуації.