Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некомпетентність чи ...?

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
assistant108 13 грудня 2016, 22:55
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Миру, 4-А
Скоріше неволею стала вкладником відділення не можу сказати «банку» на вул. Миру, 4 в м.Тернополі (виплати коштів збанкрутілого банку). Умовили на депозит, обіцяючи стабільність, високий рівень обслуговування, безкоштовне смс-інформування і безкоштовну картку. Проте … Через місяць при отриманні відсотків зникло майже 40 гр. На запитання, за що зняли певну суму, старший економіст не могла дати відповіді, лише підтвердила, що картки дійсно безкоштовні, а чому так сталося – то знає менеджер, який оформляла договір. Нічого я так і не дізналася, потративши час і нерви, бо менеджер була відсутня на роботі в той день. Запропонували залишити номер телефону, обіцяли прояснити ситуацію і зателефонувати на наступний день. Чекаю дзвінка до сьогодні!!! А тим часом кожного місяця зникало 5 гр. – виявляється це вартість безкоштовних смс. Та це ще не все. При оформленні договору депозиту не повідомили про пролонгацію, а, натомість, обіцяли, що прийде смс-повідомлення про закінчення терміну (як це робиться в інших банках). Наївно чекала (бо це практика порядних банків) – в чому мене теж звинуватив банк, бо, натомість того, щоб чекати, треба було уважно читати умови договору (з лупою не прочитаєш) і це мої проблеми, що мій графік роботи збігається з графіком роботи банку. Щоб розірвати договір – треба довести, що я безнадійно хвора, потребую коштовної операції і т.д. Думаю, що тут коментарі зайві. Та це ще не все – за те, щоб отримати переказ із-за кордону у даному «горе-банку» треба заплатити 15 гр. страхування (!!!!), інакше не віддадуть. Тепер зрозуміло гасло банку на головній сторінці – «Банк, який ініціює зміни». Тут не посперечаєшся. А ще звучить пафосно на вивісках фасадів «Мій банк. Моя країна» (іронії та й варіантів вистарчає, щоб перефразувати). Не берусь стверджувати чи це повний непрофесіоназім і повна некомпетентність працівників чи шахрайські методи утримання вкладників. Загалом, робіть висновки самі.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2016, 14:39
Добрий день. Приносимо вибачення за непорозуміння! Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону — ми зателефонуємо Вам для врегулювання ситуації.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.84 42.43
PLN 9.35 9.9
USD 38.3 38.84
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.84 42.43
PLN 9.35 9.9
USD 38.3 38.84
Всі курси банку