Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Кропивницький (Кіровоград), вул. Попова, 26, корп. 1
Адреса:
Кропивницький (Кіровоград), вул. Попова, 26, корп. 1
Телефон:
+38 (0522) 55-53-24
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
mama070978
29 серпня 2023, 13:03
Маю картку «Ощадбанка», знімав пенсійні кошти через банкомат «Приватбанка», кошти не видало, картку повернули, звертався у відділеннЯ «Ощадбанка» на Попова 26 місто Кропивницький, де було написано заяву, пообіцали, що відповідь прийде через місяць, служба безпеки прийняло заяву, але відповіді не мае. минуло 48 днів, невже так тяжко ім працювати, чи взагалі «Ощадбанк» працюе. На гарячій лініі розмовляти не захотіли (мабудь не компететні), їх відповідь чекайте. куди далі звертатись?
Коментарі (2)
24.02 всі банки України війшли в положення громадян та ввели кредитні канікули.
Як виявилось, усі крім Державного Ощадбанку.
Канікули у ньому начебто тривали 3 місяця, але по їх закінченню, треба було погасити всі пропущені платежі одназу. Дуже цікаво, як клієнт який не мав змоги платити місячний платіж потім мав знайти суму одразу на 4 місяця? В разі неспплати всіх пропущених платежів виставили договір на просрочення та вимагають повного погашення всієї суми боргу. Не враховуючи, що з червня всі платежі вносилися по графіку.
Просто жахлива поведінка банку, який ще й є державним. Я вперше і в останнє скористалася послугами цього банку.
Написати коментар
Як виявилось, усі крім Державного Ощадбанку.
Канікули у ньому начебто тривали 3 місяця, але по їх закінченню, треба було погасити всі пропущені платежі одназу. Дуже цікаво, як клієнт який не мав змоги платити місячний платіж потім мав знайти суму одразу на 4 місяця? В разі неспплати всіх пропущених платежів виставили договір на просрочення та вимагають повного погашення всієї суми боргу. Не враховуючи, що з червня всі платежі вносилися по графіку.
Просто жахлива поведінка банку, який ще й є державним. Я вперше і в останнє скористалася послугами цього банку.
Ответ банка
20 жовтня 2022, 14:34
Добрий день. Дійсно Ощадбанк впроваджував кредитні канікули, які тривали до 31.05.22 та рекомендував при можливості частково сплачувати платежі щоб зменшити фінансове навантаження. Зараз також ми не нараховуємо пеню або ж штрафні санкції через прострочену заборгованість. Ми завжди ідемо на зустріч своїм клієнтам та намагаємося якнайшвидше вирішувати складні ситуації, тому в нас також є можливість зробити реструктуризацію кредиту.
Пришла в отделение банка, поменять монеты Во-первых мне изначально нагрубила одна из кассирш, и сказала что их считать не будет
Во-вторых когда я пришла во второй раз меня назвали «Сукой», это было тихо, но я услышала
Я надеюсь, что отношение к людям у вас исправиться, пользуюсь вашей картой долго, все нравится, а вот после такого готова просто отказаться
Коментарі (5)
Во-вторых когда я пришла во второй раз меня назвали «Сукой», это было тихо, но я услышала
Я надеюсь, что отношение к людям у вас исправиться, пользуюсь вашей картой долго, все нравится, а вот после такого готова просто отказаться
Ответ банка
3 жовтня 2019, 17:58
Добрый день! Приносим извинения за сложившуюся ситуацию! С сотрудниками данного отделения обязательно проведем тренинг по улучшению качества работы с клиентами.
Постоянные лимиты, по любым случаям. Перевести деньги невозможно, бешенные проценты на зачисление, о снятии вообще молчу. Решил снять в банкомате и тут лимит на снятие (естественно я не в курсе) оказывается сотрудник в банке его установил, в ощад 24 менять его нельзя. Сегодня воскр, банк не работает, никто помочь не может. Колл-центр хамы посылает в отделение, чтобы снять лимит, потомучто они не компетентны. В итоге свои кровные снять, перевести не могу. Не связывайте никогда с этим недобанком.
Коментарі (2)
Ответ банка
9 вересня 2019, 14:35
Добрый день! Снять лимиты вы можете как самостоятельно через Ощад 24/7, так и через контакт-центр банка, обратившись с вашего финансового номер телефона. Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения когда и во сколько вы обращались в контакт-центр банка и с какого номера поступил звонок. Прослушаем консультацию нашего сотрудника.
У меня открыта пенсионная карта, ДВС снимая 20% с пенсии через пенсионный фонд еще и арестовала счет, ссылаясь на то что банк не дает информации о счете.Таким образом 16.07.19 заблокированы средства на счете ощадбанка, замечу в течении одного дня. После объяснений с ДВС и предоставлением движений по счету, был направлен документ о разблокировке, но на горячей линии ощада объяснили, что счет разблокируют в течении месяца, т.е. я 30 дней буду ждать своих денег обратно тогда как забрали их в течении 24 часов. А кто подскажет есть ли управа на банк? Ведь я перешел в ощадбанк, как в государственный, который заботится о клиентах…
Написати коментар
Ответ банка
24 липня 2019, 10:21
Добрый день!
Банк информирует исполнительную службу о происхождении средств на счету.
Укажите ваше ФИО и финансовый номер телефона в личные сообщения, для возможности решения проблемы.
Банк информирует исполнительную службу о происхождении средств на счету.
Укажите ваше ФИО и финансовый номер телефона в личные сообщения, для возможности решения проблемы.