Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Черкаси, бул. Шевченка, 325
Адреса:
Черкаси, бул. Шевченка, 325
Телефон:
+38 (0472) 540-818, +38 (0472) 374-043
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:15, перерва: 12:30-13:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Thomas4588
10 листопада 2024, 10:45
Вітаю. Був у відділенні Ощадбанку за адресою: м, бульвар Шевченка, 325, Черкаси, Черкаська область, 18005. Касир (жінка у віці) хамовита, неприємна у спілкуванні. Перебиває клієнта, хамовита, виражає зневагу при спілкуванні, про ввічливість або посмішку клієнту банку навіть немає мови. Директор відділення (лисий такий) то взагалі якийсь жах. Він там давно, наскільки мені відомо. Лізе у бесіду клієнта безпардонно, кидає фрази типу хамовитих жартів або натяків та багато іншого. Після відвідування цього відділення (воно ближче всього до моєї адреси проживання) відчуваєш себе пригнічено. Ці люди профнепридатні, вони не повинні працювати в банку та обслуговувати людей. Це не тільки моя думка стосовно них, почитайте що пишуть у інших відгуках стосовно цих неадекватів.
Коментарі (4)
08.02.2023 у відділенні банку поклала через термінал на свою кредитну картку 1000 грн. однією купюрою. Термінал спрацював нормально і кошти прийняв. (Квитианцію я не роздрукувала). Кошти не зарахувалися. Зателефонувала на гарячу лінію, там сказали, що на картку зараховано 1 копійку та порадили звернутися до відділення.
13.02.2023 звернулася у відділення, де мені сказали, що взагалі ніяких операцій по картці в цей час не було, навіть тієї 1 копійки вони не бачать. Я написала відповідну заявку з вказанням точної дати та часу здійснення операції. Мені сказали, що протягом 2 тижнів питання вирішиться.
Рівно через 2 тижні мені подзвонив представник банку та сказав, що при здійсненні інкасаторської перевірки коштів не виявлено, потім зібрали комісію в складі 3-х осіб і за його присутності розібрали металеву частину терміналу — коштів теж не виявили. Потім сказав, що 2,5 місяці вже грошоприймач у терміналі не працює, і я не могла фізично покласти ці кошти. На моє запитання, чому тоді термінал не відключений, або чому немає на ньому повідомлення, що кошти він не приймає, він мені відповів, що інкасатори приїхали через моє звернення. Я попросила переглянути відео. Він пообіцяв зателефонувати пізніше.
03.03.2023 я зателефонувала сама цьому представнику, так, як зберегла його номер. Він спочатку сказав, що забув і добре, що я йому нагадала. Потім виправився і сказав, що телефонував у відділ безепеки, проте вони не взяли трубки. Пообіцяв записати мій номер телефону і особисто проконтролювати. Проте, так і не зателефонував.
На мої дзвінки 08.03.2023 та 09.03.2023 він просто не відповідає.
У підсумку що я маю: з моїх мінус 354 грн. за цей місяць сума боргу збільшилася до мінус 1193 грн. Тобто за цей місяць окрім боргу по кредиту мені нарахували ще й борг за прострочення платежу.
Хотілося б знати, коли банк вирішить моє питання, і наскільки за цей час виросте сума по просторочених платежах, які стали такими з вини банку?
Можливо варто в такій ситуації написати звернення у поліцію?
Коментарі (4)
13.02.2023 звернулася у відділення, де мені сказали, що взагалі ніяких операцій по картці в цей час не було, навіть тієї 1 копійки вони не бачать. Я написала відповідну заявку з вказанням точної дати та часу здійснення операції. Мені сказали, що протягом 2 тижнів питання вирішиться.
Рівно через 2 тижні мені подзвонив представник банку та сказав, що при здійсненні інкасаторської перевірки коштів не виявлено, потім зібрали комісію в складі 3-х осіб і за його присутності розібрали металеву частину терміналу — коштів теж не виявили. Потім сказав, що 2,5 місяці вже грошоприймач у терміналі не працює, і я не могла фізично покласти ці кошти. На моє запитання, чому тоді термінал не відключений, або чому немає на ньому повідомлення, що кошти він не приймає, він мені відповів, що інкасатори приїхали через моє звернення. Я попросила переглянути відео. Він пообіцяв зателефонувати пізніше.
03.03.2023 я зателефонувала сама цьому представнику, так, як зберегла його номер. Він спочатку сказав, що забув і добре, що я йому нагадала. Потім виправився і сказав, що телефонував у відділ безепеки, проте вони не взяли трубки. Пообіцяв записати мій номер телефону і особисто проконтролювати. Проте, так і не зателефонував.
На мої дзвінки 08.03.2023 та 09.03.2023 він просто не відповідає.
У підсумку що я маю: з моїх мінус 354 грн. за цей місяць сума боргу збільшилася до мінус 1193 грн. Тобто за цей місяць окрім боргу по кредиту мені нарахували ще й борг за прострочення платежу.
Хотілося б знати, коли банк вирішить моє питання, і наскільки за цей час виросте сума по просторочених платежах, які стали такими з вини банку?
Можливо варто в такій ситуації написати звернення у поліцію?
2. 09. 2021 у відділенні Ощадбанку 27/4 що по бул. Шевченка, 325 трапилася вкрай неприємна і обурлива ситуація з моєю мамою, яка є пенсіонеркою на даний час. Вона звернулася до працівника Іващенко Валентини Володимирівни, щоб отримати переказ коштів. У відповідь почула вимогу сплатити 150 грн за страхування, яке ніби-то є обов’язковою умовою отримання коштів. При цьому жодних відповідних наказів чи документів не надала. Мама намагалася відмовитися від цієї «послуги», але
Іващенко В.В. наполяга, вказуючи, що є такий указ. Мама вимушена була звернутися в інше відділення Ощадбанку, де її приємно зустріли і видали кошти без будь-яких примусових страхувань! Про це навіть ніхто не згадував! Слідуючи цьому, напрошується висновок, що послуга страхування в її відділенні є виключно її ініціативою, ймовірно, для задоволення власних інтересів! Найбільше обурює те, що багато пенсіонерів можуть бути обдурені таким чином, а враховуючи розмір нинішніх пенсій, для людей цієї категорії це немалі кошти! Прохання до керівників Ощадбанку, а саме вищезгаданого відділення розібратися в даній ситуації і прийняти відповідні міри!
Коментарі (4)
Іващенко В.В. наполяга, вказуючи, що є такий указ. Мама вимушена була звернутися в інше відділення Ощадбанку, де її приємно зустріли і видали кошти без будь-яких примусових страхувань! Про це навіть ніхто не згадував! Слідуючи цьому, напрошується висновок, що послуга страхування в її відділенні є виключно її ініціативою, ймовірно, для задоволення власних інтересів! Найбільше обурює те, що багато пенсіонерів можуть бути обдурені таким чином, а враховуючи розмір нинішніх пенсій, для людей цієї категорії це немалі кошти! Прохання до керівників Ощадбанку, а саме вищезгаданого відділення розібратися в даній ситуації і прийняти відповідні міри!
Ответ банка
6 вересня 2021, 9:27
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію. З даним працівником буде проведено роботу, аби не допустити повторення подібних випадків в майбутньому. Дуже дякуємо вам за сигнал.
З повагою, команда Ощадбанку.
З повагою, команда Ощадбанку.