Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Полтава, вул. Маршала Бірюзова, 47-Б
Адреса:
Полтава, вул. Маршала Бірюзова, 47-Б
Телефон:
+38 (053) 256-90-40, +38 (053) 256-89-57
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:00, перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
7 вересня 2022, 14:17
Ощадбанк завжди керується законами та постановами чинного законодавства України. Можливі причини блокування карти та ощад 24/7 прописані в договорі який ви підписували коли відкривали рахунок. Для детальної перевірки чому було заблоковано вашу карту та обліковий запис ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Будемо раді допомогти.
Підкажіть, як онлайн дізнатись номер філії. На сайті дана інформація відсутня, а можливості потрапити самостійно до банку немає.
Написати коментар
Ответ банка
22 липня 2019, 16:17
Доброго дня!
Для отримання будь якої інформації, рекомендуємо телефонувати до контакт-центру 0800210800.
Для отримання будь якої інформації, рекомендуємо телефонувати до контакт-центру 0800210800.
4 серпня я звернулась у відділення Ощадбанку у м. Полтава по вул. М. Бірюзова, 47 Б для отримання переказу Intel Express. Касир мені сказав, що моє ім«я і прізвище відображаються некоректно. Тобто, у графі ім»я стоїть прізвище, а у графі прізвище стоїть ім«я. Мені було відмовлено в отриманні. До цього моменту проблем з отримання не було.
Виникає питання, хто винен в цьому? В мене є підтверджуючі документи, що відправник заповнив форму при відправці коректно.
7 серпня я знову звернулась до цього ж відділення з того ж питання. В відділеннні 2 віконця і до кожного стояла черга з 20 пнсіонерів і оба віконняця видавали військову пенсію, як мені пояснили. Мені запропонували зайняти загальну чергу. Виникає питання, чому отримувач миттєвого переказу, або людина яка хоче здати або купити валюту не має права зробити це в окремому віконці, а не вистоювати виснажливу чергу? Чому банк не цінує людей, які хочуть скористатися послугами банку? З повагою, людина, яка неодноразово користувалась послугами банку, а тепер це бажання пропало назавжди!!!
Коментарі (9)
Виникає питання, хто винен в цьому? В мене є підтверджуючі документи, що відправник заповнив форму при відправці коректно.
7 серпня я знову звернулась до цього ж відділення з того ж питання. В відділеннні 2 віконця і до кожного стояла черга з 20 пнсіонерів і оба віконняця видавали військову пенсію, як мені пояснили. Мені запропонували зайняти загальну чергу. Виникає питання, чому отримувач миттєвого переказу, або людина яка хоче здати або купити валюту не має права зробити це в окремому віконці, а не вистоювати виснажливу чергу? Чому банк не цінує людей, які хочуть скористатися послугами банку? З повагою, людина, яка неодноразово користувалась послугами банку, а тепер це бажання пропало назавжди!!!
Ответ банка
7 серпня 2018, 12:12
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності. Підкажіть будь ласка, чи вирішилось Ваше питання щодо переказу при зверненні до відділення Банку сьогодні?
Банк розуміє та знає, що існує така проблема, як черги у відділеннях. У зв’язку із цим, змінюється та вдосконалюється кожного дня. Розробляються сучасні альтернативні канали комунікацій для покращення якості обслуговування та зменшення черг, а саме: Web-банкінг, Mobile-банкінг, інформаційно-платіжні термінали. Завдяки таким каналам, Ви можете швидко та без черг сплатити будь-які платежі.
Банк розуміє та знає, що існує така проблема, як черги у відділеннях. У зв’язку із цим, змінюється та вдосконалюється кожного дня. Розробляються сучасні альтернативні канали комунікацій для покращення якості обслуговування та зменшення черг, а саме: Web-банкінг, Mobile-банкінг, інформаційно-платіжні термінали. Завдяки таким каналам, Ви можете швидко та без черг сплатити будь-які платежі.
Хочу пожаловаться на некачественное обслуживание и хамское отношение к клиентам банка, г. Полтава, отделение 10016/0137, кассир Демчук Марина Ивановна. Она вообще не компетентна в вопросах банковских продуктах и не старается объяснить клиенту, а посылает чуть ли не… Пришлось ехать на центральное отделение, где была получена исчерпывающая информация по карте.Очень жаль, что такие сотрудники позорят такой хороший банк. Хотела открыть депозит в Вашем банке, а теперь подумаю стоит ли!
Написати коментар
Категорично не рекомендую цей банк! Вони не керуються законами України!