Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення Ощадбанк: бул. Шевченка Тараса, 58, Київ

Адреса:
Київ, бул. Шевченка Тараса, 58
Телефон:
+38 (044) 486-66-81
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
4 червня 2025, 17:53
Банк не рекомендую! Звернулась до відділення для оплати рахунку по реквізитам. Потрібна квитанція з мокрою печаткою, тому звернулась для оплати на відділення, а не через інтернет-банкінг. Я спитала у касира скільки буде платіж+комісія разом. Касир відповіла і я по інтернет банкінгу зробила переказ з картки іншого банку на ощад. Після касир спитала як буду сплачувати? Я відповіла, що карткою через Pay Pass. На що отримала відповідь, що це неможливо зробити, потрібно лише готівкою або мати при собі пластикову карту. Я спитала, нащо пластикова картка, відповідь — для ідентифікації. Я кажу: «Ось паспорт для ідентифікації». Касиру не підходить. Оплатити Pay Pass не можна. Зі слів співробітника — служба безпеки заборонила використовувати Pay Pass. Серйозно? Pay Pass використовується з 2003 року, тобто 22 роки тому! Я подзвонила, знаходячись на відділенні, до колцентру, відповів Олександр, код оператора 5718. Уточнював постійно якусь інформацію і в ітоге не вирішив питання. Спілкування з КЦ зайняло 24 хвилини. Була також спроба нав’язати миттєву картку! Уявляєте, замість практичного вирішення питання, мені пропонують відкрити ще одну картку, щоб здійснити платіж по реквізитам. Нонсенс!
Результати: замість сплати платежу за 5 хвилин, рахунок не було сплачено по реквізитам в касі, витрачено часу 24 хвилини + спілкування з касиром + дійти до відділення і назад, витрачені нерви.
Питання до представника банку: Як ви думаєте, чи впливає якість надання послуг на кількість клієнтів баку?
Написати коментар
1 не зарахована
8 листопада 2022, 13:23
Свяжите меня хоть с кем, кто занимается данной услугой, так как совершить заказ через кц нельзя, на сайте тоже информации нет.
Надо заказать примерку на отднление
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
8 листопада 2022, 14:00
Добрий день. Для замовлення NFC-кільця, рекомендуємо перейти за посиланням https://www.oschadbank.ua/cards?category=premialni, натиснути — Замовити біля продукту «Кільце-NFC», та ввести свої дані.
1 не зарахована
10 травня 2022, 15:22
Ощад, вы продолжаете подтверждать мое утверждение, что вас НЕВОЗМОЖНО реформировать, вас можно только разогнать с пожизненным запретом всем вашим работникам работать в банковской сфере. К тому, что вы используете государственный гимн как обычную развлекательную музыкальную заставка вы ещё умудрились на мой номер присылать смс о движении средств по чужой карте. 10.05.22 оператор колл центра Завгородняя Елизавета Евгеньевна предложила мне в ОЧЕРЕДНОЙ раз оформить заявку на получение мной смс по чужой карте. На мое возмущение, что одна заявка уже была, по ней отключили только смс оповещение, а теперь подключили опять и мне сообщили, что с карты списано 2800 грн и я прошу прямо сейчас разобраться с этой проблемой или переключить меня на службу безопасности или более компетентного сотрудника. Указанная дама вступила со мной в пререкания и из ее бессвязной речи я понял, что в колл центре старших нет, более компетентных тоже и никуда она меня переключить не может. Тем самым подтвердились мои обоснованные подозрения, что в колл центре анархия и операторы там работают как кому вздумается. Предыдущая оператор, к которой я дозвонился, была более компетентна, но она перестала меня слышать и вместо того, чтобы перезвонить мне самой сказала перезвонить мне. Я попал на эту особу по имени Елизавета и пришлось все начинать заново. Почему не может перезвонить оператор, который уже начал заниматься моей заявкой? Тем более, чтобы преодолеть эту пародию на искусственный интеллект по кличке Яна мною была произнесена фраза, что я хочу сообщить о мошенничестве. В заключении я требую не просто отключить смс оповещение с ошибочно указанного моего номера, но ОБЯЗАТЬ ваше отделение в Одесской области отвечать на городской телефон, чтобы я к ним сам дозвонился и напрямую с ними переговорил, если уж ваши операторы ничего не могут кроме как тупо принимать заявки. Это текст смс от 29.04.22 Шановний клієнте, Вашу картку доставлено до відділення Ощадбанку:
№: 10015/0431
Адреса: ІВАНІВКА вул. Дерев’янка Бориса, буд.73
Телефон: 380485431170

Є питання? Дізнайтесь відповідь онлайн oschadbank.ua/chat В заключении прошу и требую перевести Елизавету на другую работу, не связанную с контактированием с клиентами.
Коментарі (3)
Ответ банка
Ощадбанк
10 травня 2022, 20:28
Доброго дня.

У відділенні працівники ставлять в пріоритет обслуговування клієнтів, що звернулись особисто, і справді можуть не відповісти в період збільшення завантаженості. Сподіваємось на розуміння.

Дякуємо вам за детальний опис ситуації. Найближчим часом перевіримо дзвінок, як і відключення смс-повідомлень.
1 не зарахована
4 квітня 2022, 22:47
война война, а начисление процентов по кредитной карте по распорядку, есть скрин
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
5 квітня 2022, 9:29
Для уточнення деталей платежу варто звернутися до контакт-центру за номером телефону 0800210800.

Банк запровадив кредитні канікули з першого березня: https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-zaprovadzue-kreditni-kanikuli-dla-fizicnih-osib
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відділення та банкомати Ощадбанку в Києві 🏦 / Відділення Ощадбанк: бул. Шевченка Тараса, 58, Київ