Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Героїв Севастополя, 33

Адреса:
Київ, вул. Героїв Севастополя, 33
Телефон:
+38 (044) 537-47-65
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерыва, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
20 липня 2022, 15:29
Сьогодні вирішила оформити картку киянина.Залишила заявку по телефону. Мені зателефонували зі служби підтримки, ввічливо пояснили, що необхідно звернутися в найближче відділення ощадбанку без попереднього запису. Таким виявилося відділення за адресою вул.Героїв Севастополя,33. На вході адміністратор ввічливо сказала, що потрібно трішки зачекати, попереду ще дві людини (а біля операторів ще сиділо 2 людини).
Це, трішки" затягнулося на 40 хвилин, Оператори нікуди не квапилися, черга нікуди не рухалася. Вони вели розмови між собою, щось пояснювали один одному. Я не побачила перспективи у вирішенні свого питання та покинула відділення.
Якось немає більше бажання звертатися до цього відділення.
P. S.Спостерігала за роботою адміністратора (жаль, що не запам’ятала її ім'я). Дівчина старалася максимально допомогти відвідувачам.
Коментарі (3)
Ответ банка
Ощадбанк
OschadbankUA
21 липня 2022, 9:23
Доброго дня.
Дійсно, призначена заздалегідь зустріч дозволяє не чекати вам в загальній черзі, а прийти на обраний час для виконання бажаної операції. Багатьом клієнтам зручна така функція і вони активно нею користуються. Призначити зустріч можна і по дзвінку до контакт-центру і самостійно через сайт. Що стосується співробітників, що здійснюють обслуговування клієнтів на місцях, то вони жодним чином не затягують вирішення питань клієнтів, а навпаки допомагають вирішити першочерговий їхній запит та додатково відповідають на всі питання, що виникають в процесі обслуговування. Дуже шкода, що у вас склалося таке враження про банк. Сподіваємося, що одна ситуація не вплине на подальшу нашу співпрацю.
4
10 грудня 2021, 11:01
При відкритті Карти Киянина банк вимагає відкрити картковий рахунок в Ощадбанку. Без відкриття рахунку, як повідомила спеціаліст банку, неможливо отримати і Карту Киянина, це лише пакетна послуга і від послуг цього банка відмовитися неможливо. Коштує така послуга 120 грн на рік, бо це мінімальний тариф, якщо ти не маєш пільг. Тобто щоб користуватися карткою Киянина треба обов’язково бути клієнтом Ощадбанку. Або ти клієнт цього банка, або ти не киянин… Альтернатив немає. Вже при отриманні картки зі слів спеціаліста можна буде вибрати тип інформування з оплатою або без. Але виявляється це можна відразу вказати при оформленні. Повний текст договору на обслуговування можна прочитати лише на сайті, а при оформленні у відділенні його не роздруковують.
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
10 грудня 2021, 16:22
Доброго дня!

Так, інформація була надана вірно. Оформлення Картки Киянина передбачає відкриття карткового рахунку і підписання Договору комплексного банківського обслуговування (ДКБО).

Запис на картку транспортного додатку для проїзду в метро чи іншому транспорті, доступ до адміністративних та інформаційних сервісів міста — лише додаткові можливості, але в першу чергу це банківська платіжна картка, що відкрита до поточного рахунку.

Ознайомитись з ДКБО можна за посиланням: https://www.oschadbank.ua/pravila-tarifi-ta-inse
5
15 вересня 2021, 15:18
Сьогодні замовляв картку у відділенні Ощадбанку за адресою Героів севастополя 33.
Обслуговувався у менеджера Скорик Олени Михайлівни. Дуже швидко, зрозуміло, професійно!
Зацікавила пропозиція від неі стосовно кредитування.
Кращого обслуговування ніж у відділенні за адресою Героїв Севастополя 33 я не зустрічав!
З повагою Андрій
Дуже дякую.
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
15 вересня 2021, 15:52
Доброго дня! Вдячні вам за відгук та довіру.
З повагою, команда Ощадбанку.
3
15 лютого 2021, 18:09
12.02.2021 о 16:33:11 я обмінювала гривні на долари, попередила касира, що треба перерахувати гроші, так як не знаю точно суму наявних у мене коштів.
Безпосереднє обслуговування даною касиркою було грубе та неприємне, ніби я екстрасенс і точно знаю алгоритм дій, тому повинна сама знати, що маю робити і коли. Касир двічі перераховувала гроші, не могла порахувати решту, і взагалі я вперше мала такий досвід довгої операції обміну.

Через 10 хвилин, коли я вже покинула відділення, мені на телефон почалися дзвінки з міського та особистого телефонів. Так як я поспішала на транспорт в інше місто, вирішила потім розібратися, але не змогла ігнорувати такий потік дзвінків. Взявши трубку почула «Ти мені не додала 600 грн, повернися і віддай». Я почала казати, що я вже в трамваї, мені треба поспішати на транспорт, тому я не маю можливості повернутися, і взагалі я ж не винна у тому, що трапилося. На це мені почали кричати у трубку: «Я зараз викличу на тебе службу охорони!!! У мене є твій номер!!! Я маю класти свої гроші!!! Ти мені не додала 700 (вже 700!) гривень!!!». Я пропонувала, щоб вона поклала свої кошти, а я повернуся в понеділок до Києва і поверну їй їх, але крики продовжилися. В результаті, так як я була вже на нервах, мене довели до істерики, нервового зриву. Через залякування я повернулася у відділення, де, доки мій хлопець віддавав їй кошти, я ревіла і не могла заспокоїтися. Три робітники відділення заспокоювали мене і пояснювали, що касир переплутала операції купівлі і продажу, тому порахувала мені по іншому курсу.
Даний касир навіть не вибачилася!

Мені не шкода грошей у даній ситуації, мені шкода моїх нервів. А ще прикро, що я слухала погрози і залякування не через мою якусь помилку або спробу обдурити банк, а через помилку цієї касирки, яка не мала права так себе вести і розмовляти.
Їй пощастило, що вона натрапила на людину, яка й так хвилювалася з інших причин і була у тому стані, коли легко вивести з рівноваги.

Врешті-решт свій транспорт я пропустила.
Шкодую, що не послухала хлопця, не плюнула та не залишила цього касира саму розбиратися з проблемами, які вона створила.

Сподіваюся, керівництво звернуло на це увагу.

Сумніваюся, що зайду туди ще раз. (Хоча інший касир, до якого потрапляла раніше, неймовірно приємна людина, яка з посмішкою обслуговує кожного).
Коментарі (3)
Ответ банка
Ощадбанк
16 лютого 2021, 12:17
Доброго дня! Дякуємо, що повідомили нам та детально описали ситуацію. Деталі інциденту обов'язково перевіримо.

З повагою, команда Ощадбанку.
5
14 грудня 2020, 18:10
Хочу поблагодарить колектив ощадбанка 0102 отделения, которое находится по адресу ул. Героев Севастополя 33, за хорошо отношение к клиентам, за профессионализм, за качественное обслуживание.
Отдельное спасибо менеджерам и администраторам, за умение выслушать, посоветовать и помочь в решении любых проблем.
А так же хочу отметить руководителя отделения за хорошо поставленную работу, так как от руководителя зависит работа всего отделения.
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
15 грудня 2020, 10:38
Добрый день! Очень приятно, что вы нашли время оставить позитивный отзыв. Благодарим вас!
С уважением, команда Ощадбанка.
1
11 вересня 2020, 21:28
Приходится обращаться в данный банк. Обслуживание отвратительное! Дремучий совок. Неизвестно, по каким причинам, устанавливают лимит на снятие наличных. Снимаю лимит в Ощад 24, демонстрирую автоответ с сайта об успешном снятии лимита кассиру, она нагло морозится с видом «ничего не знаю», выдает чек «Відмовлено». Пришлось вызывать полицию. Никому не советую хранить там свои деньги! Зав.отделением Олена Бойко.
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
14 вересня 2020, 13:52
Добрый день! Напишите, пожалуйста, нам в личные сообщения Ваш контактный номер телефона, и ФИО. Информацию по данной ситуации проверим и предоставим обратную связь.
без оцінки
21 березня 2017, 19:21
Звернулась до банку відділення якого знаходиться на вулиці Героїв Севастополя 33, в трете за тим щоб отримати соціальну картку коли мені працівники банку її не видали першого разу коли я прийшла з з поясненням, що вона ще не прийшла в відділення банку після очікування 20 днів (а повинна через 14 днів бути у відділенні), а вдруге прийшла ще через 5 днів не видали без пояснення і сказали прийти завтра, так скажуть будьласка чому я витрачаю час, кошти щоб до нього доїхати, і натикаюсь на не відповідальність, грубоватість, а також як державний банк країни не компетентно може відноситись до своїх громадян.
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
22 березня 2017, 10:40
Доброго дня! Приношу свої вибачення за ситуацію, яка склалась. Із співробітниками відділення буде проведено роботу. Рекомендую перетелефонувати до контакт-центру і уточнити інформацію чи доставлена карта до відділення. Будь ласка, дайте відповідь на декілька питань https://goo.gl/forms/DQ5ZwuxlwuNTmrCK2
2
5 жовтня 2016, 20:58
Добрый день!
Обратите внимание на отделение Героев Севастополя 33, заведующую отделения, которая в нетрезвом состоянии с утра 05,10,16г, в 9,30 утра орала с персоналом кассы, что всех уволит, на вопросы с очереди, когда она даст спокойно персоналу работать, в ответ мы услышали не цензурную брань, просим руководство ощад банка, отреагировать на эту ситуацию, ведь люди работают с деньгами, и почему заведующая отд. Блохина Татьяна в нетрезвом, неадекватном- состоянии присутствует на работе? С Ув. Семья Дунаевских.
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
6 жовтня 2016, 11:54
Добрый день. Приносим извинения за ситуацию. Спасибо за информацию. Мы рассмотрим ситуацию детально и примем меры.
1
21 січня 2016, 11:15
Звонил сегодня подать жалобу на плохую работу банкомата и самого отделения в г. Киеве, по ул. Г. Севастополя, 33 — результат — получил перенаправление с номером телефона на окружное отделение. Заявку (жалобу) никто не зарегистрировал и не принял. Суть обращения была следующей: по выше указанному адресу находится отделение банка. Банкомат там уже 3 суток не работает, всё пишет о сервисном обслуживании. Само отделение, в период начиная приблизительно с 17 по 25 числа ежемесячно работает по известному только им графику. Вечно что-то у них ломается в этот период, то программы летят, то свет пропадает, то крыша течёт — другими словами — причин масса, лиш бы не работать в этот период. Наличие денег в банкомате — тоже известно лиш сотрудникам этого банка. Думаю что такие вещи происходят во многих регионах и на многих отделениях. Мой совет людям — снимайте сразу всю наличку (пенсия, зарплата, соцвыплаты) при первой возможности, иначе будете иметь полный гемор, который я имею сейчас. Деньги на счету есть — а снять их не могу. Раньше всегда так поступал — снимал всё при первой же возможности, а это что-то протупил… Держитесь от этого банка — подальше!!!
Коментарі (2)
1
16 грудня 2015, 14:27
Отделение по ул.Героев Севастополя,33 ТВБВ 10026/0102- ужас. Уже нет сил терпеть.Последние пол года, чтобы заплатить в кассе платежи нужно простоять не меньше 2 часов, а то и больше.В ноябре пыталась заплатить 3 дня подряд!!! Работает 1 окно на прием платежей, кроме этого в нем сидит каждый раз новый кассир и принимает платеж по 10-15 минут.Зато крики кассиров, что у них в 13 часов обед, начинают выкрикивать за 1,5 часа до него. Кассиры ХАМЯТ. Не умеют брать некоторые платежи. Банкомат вечно не работает.Хотя-бы поставили терминал для приема платежей. 16.12.2015- в который раз простояла с 11 часов 20 минут и в который раз не смогла заплатить, так как началось священное время -ОБЕД. ХУЖЕ ОТДЕЛЕНИЯ Я НЕ ВСТРЕЧАЛА!!!
Коментарі (2)
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відділення та банкомати Ощадбанку в Києві 🏦 / Відділення Ощадбанк: вул. Героїв Севастополя, 33, Київ
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Ощадбанку за адресою Київ, вул. Героїв Севастополя, 33. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Ощадбанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Ощадбанку розташованому за адресою  Київ, вул. Героїв Севастополя, 33- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.